Goede levering

Netjes bezorgd door vriendelijke bezorger.

Beste David, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Zeer nette en correcte chauffeur

Deze man was zeer vriendelijk we werden netjes ongeveer 15 minuten voor levering gebeld dat hij eraan kwam.

Beste John, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Ik mis een pakket

Ik zou 2 pakketjes krijgen maar heb maar 1 ontvangen.

Beste, Is deze zending misschien in 2 delen ingeboekt te leveren? Hopelijk heeft u inmiddels al beide pakketten kunnen ontvangen. Dank voor u feedback en uw waardering. Met vriendelijke Groet, XXL PAKKET.

Aardige bezorger

Goed geïnformeerd van te voren.

Beste Rick, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Duidelijke communicatie over levering en aardige bezorger

Beste Lily, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Op tijd, aardige chauffeur en levert het netjes af

Prettige ervaring want alles staat hierboven

Beste Nelyandra, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Snelle perfecte levering

*****

Beste Ettina, Dank voor u geweldige beoordeling. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

5 sterren

5 sterren

Beste Peter, Dank voor u geweldige beoordeling. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Vriendelijk en correcte levering

Stipte levering, vriendelijke man

Beste Anita, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

uitstekend

netjes gebeld dat hij 10 minuten later kwam

Beste Willes, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Meer dan uitstekend

Topbezorger (Florian Transport), was ruim op tijd en ging heel netjes met de spullen om!

Prima tijdplan gekregen met de mail en ruimschoots op tijd geleverd

Goed geregeld en netjes op de binnenplaats afgeleverd, top..

Beste Erik, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Vlotte afhandeling, keurig op tijd, zeer vriendelijke vervoerder!

Zeer correct afgehandeld, vriendelijke behulpzame vervoerder, tot achter mn woning afgeleverd.

Beste JN, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Geweldig bedrijf!

Super hoe de tijd werd aan geven,en was ook precies op tijd!

Beste Korry, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Super vriendelijke jongens! Goed geholpen met tillen naar boven! Erg vriendelijk!

Beste Stephanie, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

top service!

Handige link om te zien wanneer bezorger arriveert. Bijzonder aardige chauffeur, heel behulpzaam en goed humeur: topper!

Beste Cindy, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Goede, snelle service. Vriendelijke behulpzame bezorgers. We werden goed op de hoogte gehouden over het te bezorgen tijdstip.

Beste Marlies, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Prettig

Werd netjes van te voren gebeld.

Beste Patrick, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Waardeloos

Ik vind het heel erg vervelend en irritant dat ik pas laat in de avond een mailtje krijg dat mijn pakket s morgens tussen 6:30 en 09 :15 uur wordt bezorgd Dan kan ik niets meer regelen met familie of buren. In het vervolg gaarne een telefoontje zodat ik kan zeggen dat het mij niet uitkomt. Ik geef dit ook door aan meubelbaas en bol.com

Beste Pieter, Dank voor u feedback ! Wij sturen 2 dagen voor levering een aankondiging dat wij komen leveren datum is dan al bekend echter staat deze tussen 08:00 en 21:00 ingeboekt. De avond voor levering krijgt u specifieke tijdslot van 2 uren per mail, indien deze niet uitkomt kunt u de avond zelf nog replay-en op mail opdat wij de levering kunnen verzetten. Met vriendelijke groeten, XXL PAKKET

Slechte service en communicatie

Bezorger wilt mijn bestelling niet bezorgen tot de 3de etage. Geeft aan dat ik geen lift hebt. Maar op de website van waar ik besteld heb staat heel iets anders. Er staat “Wij bezorgen tot de 3de etage.” Daarnaast is mijn eettafel nooit bezorgd. Wat een slechte service.

Beste, Dank voor u feedback, excuses dat wij niet naar wens hebben geleverd. In het vervolg graag bellen naar ons klantenservice en wij zullen dit voor u oplossen. met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Zeer tevreden . Snel in huis !

Zeer tevreden over de bezorging .

Beste Monique, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Netjes geleverd

Op

Beste Framke, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Erg goed

Zeer goede service

Beste Wim Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Too

Strak / snel, super

Beste Jacq, Dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Alles toppie

Bestelling, communicatie en levering allemaal OK

schipholweg 993

2143CG Boesingheliede

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.