De bloedwaardes zijn altijd nog goed geweest. ik denk dat de biozar hier wel aan bij gedragen heeft

Tijdens mijn ziekte gebruik ik al 3 en een half jaar biozar en denk dat het meehelpt om mijn bloedwaarden tijdens en na de chemo op pijl te houden. En ben doe bijna nooit mee als er een verkoudheid of griep heerst. Het is lastig te beoordelen waarom het natuurlijk zo goed gaat omdat je geen vergelijk hebt, ieder mens is uniek en elke tumor ook. maar biozar zal zeker meehelpen. Wel jammer is dat we het al zo lang gebruiken en nog nooit gebruik konden maken van de kortingscode, want het is best een prijzig product.

Voel me er goed bij

Ik voel me er goed bij maar kan niet expliciet aangeven dat t enkel door Biozar komt, zal zeker meehelpen. Ik algeheel welbevinden.

Geweldig product met aantoonbare resultaten

Als een ziekte als Kanker plotseling je leven op zijn kop zet ben je niet onmachtig. Vroeger werd kanker gekoppeld aan dood, nu wordt het gezien als een crisis in je leven waar het nodige aan te doen is. Ziekten ontstaan mede door verborgen mentaal-emotionele conflicten en deze dienen uiterst serieus genomen te worden. Vanuit de Nieuwe Germaanse geneeskunde wordt duidelijk relaties gelegd tussen conflicten en het fysiek uitbreken van een ziekte. Als homeopaat bied ik voor elke kankervorm een aangepast homeopathisch schema met daarnaast BIOZAR. Tegenwoordig zie je in de reguliere geneeskunde een verschuiving van chemotherapie naar Immuuntherapie. BIOZAR is een geweldige natuurlijke immuuntherapie met opmerkelijke resultaten, dit is aantoonbaar in mijn praktijk. Met andere woorden je bent niet onmachtig als kanker je leven binnen sluipt. of u nou regulier behandelt wordt of wanneer er geen uitweg meer is kan BIOZAR opmerkelijke verbeteringen en zelfs aantoonbare genezingen bieden. Wilt u meer weten over een alternatieve behandeling voor kanker neem dan gerust contact met mij op. Walter Hermans Klassiek homeopaat www.quantumhealth.nl

Natuurlijk effectief!

Het werkt ontgiftend, het is een beautykuur en krijg er natuurlijke energie van. Het brengt mij in de juiste balans.

Pluspunten

Ik heb een goede vriendin die ook Biozar ging proberen omdat ze kanker heeft. Toen ik bij je langskwam was de tumor net bij haar ontdekt. Deze jongedame ging Biozar gebruiken en na 20 dagen is de tumor gekrompen en is het nog 10% van de oorspronkelijke grootte.