Biozar helpt voor chronische darmontsteking

Al een aantal jaren heb ik colitis ulcerosa (chronische darmontsteking). Ik loop bij de MDL arts en behandelingen gehad wat niet echt heeft geholpen. Toen ben ik Biozar gaan gebruiken en dat heeft wel resultaat voor mij. Ik heb nu minder last van mijn darmontstekingen. Ik ben tevreden over Biozar en kan het mensen aanbevelen met dezelfde klachten. Groet MarK

Biozar werkt goed tegen Acne

Al mijn hele leven heb ik last van Acne op mijn borst. Sinds het gebruik van Biozar is Acne verleden tijd geworden. Biozar is voor mij een geweldig werkend product. Ik kan het dan ook aanbevelen

Kan en wil niet meer zonder

Sinds ik het gebruik heb ik veel minder last van mijn artrose en kan daardoor weer veel meer doen.

Goed prodcut, top service!

First of all, wat een geweldige service bij Biozar Original, hier mogen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen! Nadat ik via een andere verkoper op Bol.com Biozar Original had aangeschaft rook het product helemaal niet goed en zag ik dat de houdbaarheidsdatum nabij was. Viavia is mijn verhaal terecht gekomen bij team Biozar (shout-out to Hendrik D. die mij heeft geïntroduceerd aan het product en uitvoerig heeft verteld over de geweldige werking ervan). Team Biozar heeft contact met me opgenomen en me onmiddellijk en kosteloos nieuw/vers product opgestuurd! Mijn complimenten voor deze geweldige, klantvriendelijke service, zo behoud je klanten! Tot nu toe ben ik tevreden met het gebruik van Biozar, ik gebruik het minder dan een week dus ik kan nog niet veel zeggen, behalve dat mijn huid opklaart. Ik heb Biozar aangeschaft i.v.m. overmatige haaruitval, waar ik al jaren last van heb. Ik verzorg mijn haar goed, maar het blijft uitvallen- en dat kan niet als je een onderneming hebt die handgemaakte haarverzorgingsproducten verkoopt. Ik zal in de toekomst terugkomen voor een vervolg review, maar tot zover een 10! Keep on doing great guys!

Van zombie naar levend

Via Volg je hart blog van Martijn Vis op de Biozar geattendeerd. Al maanden kwam ik met alleen wilskracht uit bed en naar het werk (voelde als een zombie). Nu: neem in de ochtend Biozar, doe ademhalingsoefeningen, kleine meta meditatie daarna paar zonne groetjes, koud douchen…. En ik knal van het leven en heb er weer zin in! Ik drink het met Roosvice ijzer en heb geprobeerd om alleen Roosvice te drinken maar dit werk niet. Beveel het iedereen aan, mijn man heeft er ook erg veel baat bij. Onze zoon niet. Dus misschien niet voor iedereen maar probeer het! Dank jullie voor het maken van deze wonderlijke drank!!

Beste Miranda, Wat leuk om te lezen dat uw man en u, zoveel baat bij Biozar hebben. Bedankt voor de positieve beoordeling. Prettige dag nog gewenst. Groetjes, Team Biozar

Topprodukt

Boost voor het immuunsysteem

so far full success

We used Biozar to treat our dog's skin illness. The vet had identified this as the consequence of the immune system's overreaction. Cortisone was applied without any success. Applying Biozar, a positive reaction occurred after 6 days. We still continue with the treatment. Hopefully poor doggie will recover completely. Your administration service, too, is *****. Thank you very much.

Dear Brigitte, Thank you for your review and how nice to read that Biozar can also contribute to the health of your dog. Greetings team Biozar

Biozar werkt

Al jaren heb ik heupklachten. Van alles geprobeerd maar niks hielp. Tot dat ik via via te horen kreeg over Biozar. Sinds het gebruikt van Biozar zijn mijn heupklachten nagenoeg over. Ik ben dan ook zeer te vreden over Biozar en raad het iedereen aan. Hartelijke groet Helga

Voor mij geen succes maar wel een net bedrijf

Voor mij heeft dit geen effect gehad helaas. Ik heb wel mijn aankoopbedrag teruggekregen dat is echt netjes

Mijn kat fit en gezond

Beste, Ik heb jullie bijna 2 jaar geleden gesproken voor mijn werk in de media destijds. Ik heb research van jullie mogen lezen mbt de positieve resultaten op onbewerkbare landbouwgrond, ernstig met olie vervuilde stilstaande wateren die binnen 24u helder waren, en uiteraard over de positieve effecten voor gezondheid mens en dier. Mijn kat werd rond die tijd gediagnostiseerd met lymphklierkanker en kreeg geen beste vooruitzichten van verschillende artsen. Ik heb bijna per direct na de interessante gesprekken met jullie Biozar besteld en geef het sindsdien in zijn drinkwater, het gaat nogsteeds super met hem.. Ik heb echt het idee dat het door Biozar komt dat hij nog steeds gezond is, ondanks de uitslag van de verwijderde tumor agressieve cellen bleken te zijn. Het betreurt mij dat dit geweldige product zo tegengewerkt is door de chemische industrie die in o.a. landbouw en farmaceutische wereld door de overheid gesteund worden, in plaats van de producten die échte positieve veranderingen in deze wereld kunnen maken. Hoop dat jullie verder zullen gaan met dit product promoten en zoveel mogelijk mensen hier kennis mee laten maken, ik vertel erover aan ieder die meer wil weten. Met vriendelijke groet

Beste Demi, Bedankt voor de positieve beoordeling en fijn om te lezen de het zo goed gaat met je kat. Alvast fijne feestdagen. Liefs team Biozar

Ik voel me fitter

Reeds enkele maanden gebruik ik Biozar. Ik voel met fitter en ben in staat meer te presteren dan voorheen. Ik ben zeer te spreken over Biozar en ben blij dat dit natuurlijke product bestaat.

Raad het echt aan, ben 76 en neem elke dat 2 theelepels biozar

Ik voel mij fit en mijn hoge bloeddruk is heel erg gezakt. Mijn haar groeit sneller en mijn nagels ook. Dank je wel

Beste Helen, Bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat uw bloeddruk gezakt is. Liefs team Biozar

Mijn ervaringen zijn

Met Biozar was er een als een versterking van mijn immuunsysteem. Maar later bleek dat het mijn pacemaker overbodig had gemaakt . Ik droeg +/- 10jaar een pacemaker toen ik Biozar ging gebruiken , bij een controle een half jaar later werd mij verteld dat de pacemaker mij hart niet meer had ondersteund . 8 jaar later is de pacemaker verwijderd hij was al jaren overbodig . Helaas had ik ook nog een hypofyse adenoom van +/- 4 cm die is nu 5 jaar geleden verwijderd voor alle zekerheid , ondanks dat de tumor nagenoeg niet was gegroeid . Nu 4 maanden geleden een scan gehad en de restanten van de tumor waren niet gegroeid . Ik heb het volste vertrouwen in Biozar . En bij deze heel hartelijk dank Theo .

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Biozar. Liefs team Biozar.

Zo blij dat Biozar op mijn pad is gekomen

Oktober 2020 werd mijn zus gediagnostiseerd met uitgezaaide nierkanker. Een second opinion bij het Anthonie van Leeuwenhoekziekenhuis leverde dezelfde diagnose op. De oncoloog vertelde mijn zus, ik kan je niet beter maken, we kunnen enkel proberen je tijd van leven enigszins te rekken, middels chemokuren. Via een vriend van mij hoorde ik over Biozar, een middel dat ondermeer op basis van planten-extracten van over de hele wereld je eigen immuun-systeem zodanig een boost geeft, dat je eigen lichaam de kankercellen opruimt. Mijn zus is Biozar gaan gebruiken. Ze heeft tegelijkertijd ook een tijdje chemokuren gehad, maar de chemokuren heeft ze halverwege moeten staken, omdat ze er zo ontzettend ziek van werd dat ze zelfs meerdere keren ernstig verzwakt in het ziekenhuis belandde. Na een tijd kreeg mijn zus een CT scan en tot verbijstering van de oncoloog was de tumor in haar nierbekken enorm veel kleiner geworden en de door de kanker vergrootte lymfeklieren in haar buik waren ook enorm geslonken. Bij de laatste scan was er geen tumorweefsel meer te zien op de CT scan. Ik had ook over Biozar gesproken met een goede vriend, die huisarts is in Delft. Hij heeft Biozar genoemd tegen een patiente van hem met uitgezaaide slokdarmkanker. De vrouw heeft Biozar via internet besteld en is het gaan gebruiken. Nu is het een jaar later en leeft ze nog steeds en op de laatste scan was er geen kanker meer te ontdekken, aldus mijn vriend de huisarts. Ik ken ook mensen die het niet willen proberen, omdat de reguliere geneeskunde het niet voorschrijft. De reguliere geneeskunde leunt geheel op de farmaceutische industrie, maar dat betekent niet dat Biozar geen middel is dat stoelt op wetenschappelijke inzichten, durf ik als wetenschapper (chemicus) te stellen. Biozar heeft ook als voordeel dat het geen bijwerkingen heeft zoals bijvoorbeeld chemo-kuren. Mijn zus zei: ik raad Biozar iedereen aan !

Beste Hendrik, Bedankt voor uw beoordeling en uw uitleg. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met uw zus haar gezondheid nu. Liefs team Biozar

Biozar geeft mij energie

Ik heb al tien jaar chronische lymfatische leukemie en ben naar een jaar biozar gaan gebruiken waarna mijn bloedwaarden dusdanig verbeterd waren zodat ik geen chemotherapie nodig had. Nu negen jaar later zijn mijn bloedwaarden nog steeds stabiel en voel ik mij prima. Dus ik raad iedereen met kanker aan om biozar te gaan gebruiken en hoopt dat deze mensen net als ik zonder andere medicatie zich ook gelukkig en fit voelen door het gebruik van dit wondermiddel!

Beste Wil, Bedankt voor uw beoordeling en goed om te lezen dat u zich fit voelt. Liefs team Biozar.

Super booster!

Mijn vader heeft kanker en gebruikt Biozar nu een paar weken, maar ik zie hem vooruitgaan! Meer energie, meer eetlust! Wat fijn om te zien.

Beste Sandrina, Bedankt voor de positieve beoordeling en wat fijn dat je vader vooruit gaat. Heel veel sterkte voor jullie. Liefs team Biozar.

Ben zo blij

Heb vijf jaar eczeem, na twee weken is het echt al bijna weg. Meer energie en haar groeit sneller.

prima spul van Biozar.

Het is wonderlijk ik gebruik het nog niet zolang maar de waardes in het ziekenhuis zijn sterk verbetert ik heb prostaat kanker met een uitzaaing EN DE NIEREN WAREN OOK NIET IN ORDE VOLGENDE WEEK WEER VOOR CONTROLE NAAR HET ZIEKENHUIS WE ZULLEN ZIEN MAAR IK HOOP GENEZING/?

Sinds kort gebruik

Ervaring mbt effect niet duidelijk

Geeft energie

Helaas vind ik geen houdbaar heids datum Op het flesje

Beste Henk, Inmiddels hebben wij dit aangepast en hebben wij een THT op het flesje van Biozar. Bedankt voor het meedenken. Liefs tea Biozar.

Geeft energie bloeddruk zakt bloedwaarden zijn geweldig

ik heb hierover veel vragen

Zou graag bij kanker biozar gebruiken. Maar alle aanbevelingen zijn anoniem of quasi anoniem. Niemand van dokters kent het product. Als het zo een wondermiddel is zou ik het heel graag horen van echte gebruikers en hun reviews. Ze mogen mij ook privaat altijd contacteren. Waarom is het product zo weinig bekend of lees ik zo weinig succesvolle verhalen.

De bloedwaardes zijn altijd nog goed geweest. ik denk dat de biozar hier wel aan bij gedragen heeft

Tijdens mijn ziekte gebruik ik al 3 en een half jaar biozar en denk dat het meehelpt om mijn bloedwaarden tijdens en na de chemo op pijl te houden. En ben doe bijna nooit mee als er een verkoudheid of griep heerst. Het is lastig te beoordelen waarom het natuurlijk zo goed gaat omdat je geen vergelijk hebt, ieder mens is uniek en elke tumor ook. maar biozar zal zeker meehelpen. Wel jammer is dat we het al zo lang gebruiken en nog nooit gebruik konden maken van de kortingscode, want het is best een prijzig product.

Voel me er goed bij

Ik voel me er goed bij maar kan niet expliciet aangeven dat t enkel door Biozar komt, zal zeker meehelpen. Ik algeheel welbevinden.

Geweldig product met aantoonbare resultaten

Als een ziekte als Kanker plotseling je leven op zijn kop zet ben je niet onmachtig. Vroeger werd kanker gekoppeld aan dood, nu wordt het gezien als een crisis in je leven waar het nodige aan te doen is. Ziekten ontstaan mede door verborgen mentaal-emotionele conflicten en deze dienen uiterst serieus genomen te worden. Vanuit de Nieuwe Germaanse geneeskunde wordt duidelijk relaties gelegd tussen conflicten en het fysiek uitbreken van een ziekte. Als homeopaat bied ik voor elke kankervorm een aangepast homeopathisch schema met daarnaast BIOZAR. Tegenwoordig zie je in de reguliere geneeskunde een verschuiving van chemotherapie naar Immuuntherapie. BIOZAR is een geweldige natuurlijke immuuntherapie met opmerkelijke resultaten, dit is aantoonbaar in mijn praktijk. Met andere woorden je bent niet onmachtig als kanker je leven binnen sluipt. of u nou regulier behandelt wordt of wanneer er geen uitweg meer is kan BIOZAR opmerkelijke verbeteringen en zelfs aantoonbare genezingen bieden. Wilt u meer weten over een alternatieve behandeling voor kanker neem dan gerust contact met mij op. Walter Hermans Klassiek homeopaat www.quantumhealth.nl