Snel en zonder problemen bezorgd. Wanneer het langer zou duren staat het duidelijk bij in de beschrijving. De prijs is (voor mijn bestelling althans) lager dan bij andere winkels. Ideaal dus!

Top, alles goed ontvangen

Eerste maal via dit bedrijf besteld. Alles goed en snel ontvangen. Kleding al een paar maal gebruikt. Bevalt goed

Snelle levering en duidelijke omschrijving op website

Onlangs diverse producten besteld en snel geleverd.

heel erg positief

de service staat hoog in het vaandel, de orders worden goed bewaakt, zelfs als ze in het depo liggen krijg je nog bericht

Goed, snel en duidelijk!!

Via een intuitieve website besteld. Al eerder besteld en contact gehad. Je wordt snel en deskundig te woord gestaan en geen moeite is te veel. Dit is kopen met zekerheid. S avonds laat besteld en overmorgen in huis.

Klantvriendelijk en professioneel

Ik was op zoek naar een produkt welke uit een oude collectie kwam en niet meer in de winkels verkrijgbaar was. Via Lowland en zijn netwerk het artikel toch gekregen. Snelle service, uiterst vriendelijk en denken met je mee.

Correct en supersnel

Bijzonder correcte en vlotte afhandeling van de bestelling. Ook het retourneren vanwege een verkeerde maat (onze ”schuld”) ging supersnel. De dag erop al de juiste maat in huis! Houden zo!

Altijd goed

Altijd goed!

Duidelijke website, uitstekende begeleiding en snelle levering

Dit keer broeken gekocht die op voorraad waren, maar ook een korte broek uit de catalogus van Pinewood. Er wordt onmiddellijk gereageerd en besteld. Ook info wanneer het produkt in Nederland zou aankomen en daarna zeer snel bij mij thuis. Klasse!!

Gewoon goed

Gewoon goed, de levering was volgens afspraak en snel.

Overzichtelijk website en super snelle levering. In een woord "Geweldig" een aanrader dus.

Snelle levering en prettig contact

Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf maar zeker niet de laatste! Heel prettig hoe snel en serieus een vraag is opgepakt. Heel erg bedankt voor de snelle levering!

Zeer prettig contact, goed geholpen

Zeer prettig contact, goed geholpen

Bestel hier!

Goede kwaliteit/prijsverhoging, mooie aanbiedingen, persoonlijke benadering, snelst mogelijke levering. Enige advies aan familie Scholten, relax jullie zijn super bezig. Bij mijn vraag over de levertijd kreeg ik direct uitleg en bijna excuses terwijl het gewoon prima geregeld was. En mijn dochter helemaal blij met haar pinewood outfit😁

Prima site en ook super snelle levering

Perfecte samenwerking, en alles goed en netjes verstuurd en verpakt

Wederom een wildcamera met Simple Sim gekocht. Volledig bedrijfsklaar de volgende dag geleverd. Ook aftersales service altijd top!

Goed artikel. Snelle levering

Bijzonder gunstige aanbieding, correcte afhandeling en snelle levering maakt dat ik Lowland Outdoor kan aanbevelen.

Goede service en 'n aanrader om daar wat te kopen.

Bestelling gedaan via de telefoon en netjes behandeld .

Pluspunten

Iets besteld wat iets langer zou duren omdat dit vanuit het buitenland moest komen. Ik werd opgebeld en kwam er toen achter dat ik niet het juiste had besteld. In overleg werd er het goede product geleverd. Ze snel. Ben erg tevreden over het bedrijf. Weet waar ze het over hebben en adviseren goed.

Pluspunten

Prima persoonlijke aanpak waarbij meedenken met de klant voor optimaal resultaat veel aandacht krijgt.

Pluspunten

Kwalitatieve producten en kleding. Zeer goede service met snelle communicatie. Al jaren tevreden klant!

Pluspunten

Mijn complimenten voor de service en communicatie. Snel en adequaat; en naar volle tevredenheid.

Houdt dit niveau vast.

Pluspunten

Supersnelle levering, produkt te klein besteld, voor gebeld en de dag erna al de goede maat geleverd. Dat is pas service

Ga zo door!

Pluspunten

correcte levering