Perfecte service

Mooi assortiment, snelle levering.

Snel, correct en goede communicatie.

Snelle verzending, een overzichtelijke website, veel keuze, goede communicatie, en perfecte service. Is jouw maat er niet bij? Dan wordt het in meteen Zweden besteld.

Ben steeds goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Alkes netjes en snel geleverd.

Helemaal goed, zoals het hoort

Door een fout bij DPD pakkettendienst bleef het product in het depot achter. Na een mailtje werd alles geregeld en hetzelfde product nogmaals verzonden, maar dan met PostNL. Bedankt voor de snelle reactie!

Snelle reacties via e-mail en heel goed en snel geholpen.

Ze maken waar wat ze beloven

Simpel. Trui besteld (pinewood hurricane) en op tijd geleverd. Voor alsnog een heerlijke warme trui! 3 dagen gedragen tijdens een suvival weekend.

Zeer goed geholpen

Ik heb een wildcamera bij jullie gekocht ben zeer tevreden.en nog meer over de meneer die mijn die verkocht.gr Sjaak alards

Snelle, persoonlijke en goede service

Ik had deze site kort geleden ontdekt, wilde graag een Pinewood broek bestellen en belde de eigenaar met wie ik een onderhoudend en prettig gesprek voerde. Omdat het de laatste in de serie was, kreeg ik de broek zonder verzendkosten binnen twee dagen opgestuurd. Zeer tevreden.

Geweldig snelle service

Had een jas gekocht waarbij binnen 2 mnd rits kapot ging. Werd binnen 2 dg vervangen door een nieuwe zonder extra kosten. Heel snel te woord gestaan via App.

Duidelijke communicatie. Snel verzonden.

Twee keer iets besteld. Scherp geprijsd, snel verzonden, goed verpakt. Mailtjes ontvangen met updates over de status van de bestelling. Alles zoals het hoort. Niks terug hoeven te sturen dus daar geen ervaring mee.

Ruim voldoende

Goede uitleg over laarzen , Afspraak is afspraak

Heel erg tevreden over verkoop en levering

Ik had een bestelling gedaan van een broek maar twijfelde over de maat. Ik stuurde een mailtje met het verzoek om een maatje groter. Binnen een uur antwoord en nog wel in het weekend en twee dagen later spullen keurig geleverd. Ik heb er een fijne leverancier bij gevonden die ik ook zeker bij mij trainingsmaatjes zal aanbevelen.

Super netjes op tijd geleverd en perfecte maat ingeschat

Prettig te woord gestaan en heel snel geregeld, hier gaan we zeker vaker bestellen!

Heb bodywarmer besteld; Levering volgde snel; netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Bestelde jas was te klein en moest geruild. Er werd direct contact met mij opgenomen en omdat de webshop eigenaar nog in de buurt kwam konden we super snel zonder te hoeven verzenden de jas omruilen.

Uitstekend advies en snelle levering

Via telefoon om advies gevraagd, samen met de eigenaar (Rob) op de website het juiste kledingstuk opgezocht en besteld. Een dag later keurig verpakt en op tijd geleverd.

nette levering, altijd op tijd

nette levering, altijd op tijd

Al diverse malen kleding hier besteld. Alle keren netjes verlopen. Uitstekende service !!!!

Goede hulp bij het kiezen van de juiste maat

Bij mijn bestelling een opmerking geplaatst omdat ik twijfelde over de maat. Hierop werd snel geantwoord en de afmetingen van het product in verschillende maten werden mij gemaild. Hierdoor veranderde de maat van mijn bestelling, wat voor hen geen probleem was. Goede communicatie, ook wat betreft de levertijd

Snel en zonder problemen bezorgd. Wanneer het langer zou duren staat het duidelijk bij in de beschrijving. De prijs is (voor mijn bestelling althans) lager dan bij andere winkels. Ideaal dus!

Top, alles goed ontvangen

Eerste maal via dit bedrijf besteld. Alles goed en snel ontvangen. Kleding al een paar maal gebruikt. Bevalt goed

Snelle levering en duidelijke omschrijving op website

Onlangs diverse producten besteld en snel geleverd.

heel erg positief

de service staat hoog in het vaandel, de orders worden goed bewaakt, zelfs als ze in het depo liggen krijg je nog bericht

Goed, snel en duidelijk!!

Via een intuitieve website besteld. Al eerder besteld en contact gehad. Je wordt snel en deskundig te woord gestaan en geen moeite is te veel. Dit is kopen met zekerheid. S avonds laat besteld en overmorgen in huis.