Altijd een geweldige service!

Ik bestel regelmatig bij Tapir en kan alleen maar goed spreken over dit bedrijf. Altijd snelle en keurige verzending welke goed is verpakt. Is er een probleem met bijvoorbeeld de zending, wordt je ook altijd keurig geholpen. Aanrader!

Keurig vlg afspraak

Fijn bedrijf! Duidelijke communicatie. Levering en producten volgens afspraak.

Fijn bedrijf, snelle levering

Echt een fijn bedrijf. Goede uitgebreide keus, fijne klantenservice.

De experts als iets moet kleven.

Perfecte service met veel ervaring en zeer klantgericht. Superervaring.

snel geleverd

Duidelijke website, snelle levering

Prima tape aangeschaft, ga ik vanaf heden alles aanschaffen bij Tapir !!

Weer netjes geregeld

uitsekend

snelle service en telefonisch ook

Top service!

snelle service

producten waren snel geleverd.

Vlot en goed

Vlot geleverd

Mijn bestelling is de dag erop geleerd. Het was allemaal keurig geleverd. Bijgebruik bleek de datum van de geleverde lijmspray 2/2022 te zijn wat rijkelijk aan de datum is. Na het sturen van een mail hierover werd er meteen gereageerd en is inmiddels een nieuwe bus kosteloos onderweg. Zeer correct.

Altijd goed

Snelle levering en blijf gewoon klant

Mja.

Bezorging etc zijn prima verlopen maar de tape voldoet niet aan onze behoeftes. De plaksterkte is veel te laag.

Goedemiddag, Goed om te horen dat de bestelling/bezorging goed zijn verlopen. Jammer dat de tape niet voldoet aan uw verwachting, ik ga een buitendienst medewerker vragen om contact op te nemen met u. Wellicht dat een andere type tape beter aan uw wens zal voldoen. Met vriendelijke groet, Tapir Tapes

Makkelijke website en snel geleverd

Prettige bedrijf om zaken mee te doen

Super service en snelle levering

Via Google bij Tapir terecht gekomen, zoekende naar een specifieke tape. Na bestelling bleek dat ik zelf een fout had gemaakt bij de verzendgegevens die mij niet was opgevallen. Hier werd door Tapir netjes achteraan gebeld om dit te checken en te corrigeren. Top service!

keurige en snelle levering

keurige en snelle levering

Miranda denkt met je mee

Super snel

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis, kwaliteit erg goed ook.

goede dienst-na-verkoop.

nadat een pakje zoek was, direct een nieuwe toegestuurd gekregen!

Goedemorgen Bart, Vervelend dat dit pakket zoek is geraakt, we zijn op dit moment aan het uitzoeken wat er mis is gegaan met het afleveren. Ik begreep van mijn collega dat u het uiterlijk volgende week dinsdag in huis wilde hebben, we hebben daarom voor alle zekerheid gisteren een nieuw pakket verstuurd naar u, deze zal naar verwachting vandaag of morgen worden aangeboden. We hopen dat u dan alsnog tevreden bent over ons, mocht dat toch niet zo zijn dan horen we dat graag.

Goede producten met een goed advies !

Goede producten met een goed advies !

Goeie service!

Goed en snel geholpen. Het directe telefonische contact verliep snel en goed.

Super advies via de telefoon, niet te beroerd om goed mee te denken. Product snel geleverd.

Super snel geleverd

Netjes op maat geleverd met de benodigde instructies

Snelle levering, bestellingen plaatsen is makkelijk

Snelle levering, bestellingen plaatsen is makkelijk

Over TAPIR B.V.

Bij Tapir Tapes vinden wij het belangrijk dat u precies de tape krijgt zoals u dat wilt: kwaliteit op maat. Daardoor kunt u sneller produceren, flexibeler ontwerpen en ontstaat er minder afval. Omdat wij zelf beschikken over verschillende machines om tape te bewerken kunnen wij snel schakelen en hebben wij volledige controle over de kwaliteit van de tapes.