Dubbelzijdig plakband plakte niet goed

Plakband plakte niet goed op de kurken plaat. Waardoor ik het tweede papier niet goed eraf kon trekken. En de gehele dubbel zijdige plakplaat in de vuilnisbak kon. Misschien wel verkeerd gebruikt.

Top. Zeer hulpvaardig.

Kon product niet vinden. Telefonisch geholpen en meteen een link ontvangen van het product. Bestelling geplaatst via de link. Top service.

snelle levering!

Goede ervaring met de bestelde artikelen en snelle levering, top!

Snelle levering en top advies

Professioneel advies en snelle levering!

Enorm klantvriendelijk!

Tapir nam de moeite om speciaal iemand langs te laten komen om te kijken naar het project waar ik mee bezig was. Om mij juist te kunnen adviseren in welke producten het beste toe te passen. Heel blij mee en daardoor met zekerheid de producten in kunnen zetten!

super snel

Ruime keus, lekker lopende website en een snelle levering. Gr. Jan

Niets op aan te merken, producten zoals omschreven in de webshop.

Niets op aan te merken, producten zoals omschreven in de webshop.

Goed, snel, tevreden

Zeer vlot en snel

Op woensdag besteld, op vrijdag geleverd in België, zeer vlotte afhandeling. Super!

Snel en betrouwbaar!

Nemen de tijd op vragen en goed advies

Goede service!

Snelle reactie bij vraag aan de klantenservice!

snelle levering, goede kwaliteit

snelle levering, goed contact met de klantendienst,

Snelle levering !!

Mooie duidelijke website, snelle levering na bestelling !

Geen idee

Slecht sloom kut

Snel en makkelijk besteld en snel geleverd

Heb altijd goede ervaring met deze bedrijf, Altijd netjes op tijd mijn bestelling ontvangen.

Een goede prijs voor een prima product en een perfecte service.

Ik ken geen bedrijf waar de klanten dienst zo snel en goed reageert, bij een vraag of mankement aan een product. Een snelle behandeling van de bestelling en levering.

Ik heb betaald maar niets ontvangen!!!

Ik heb betaald maar niets ontvangen!!!

Goedemiddag Maria, Uw pakket is keurig op tijd verzonden en onderweg naar u maar zit door een IT storing (nog) in het distributieproces bij PostNL. Ze verwachten dat ze vandaag de achterstand kunnen inhalen. Op de site van PostNL staat de volgende melding: Door een IT-storing hebben we vannacht niet alle pakketten kunnen verwerken. Hierdoor kunnen we een deel van de pakketten vandaag niet bezorgen. In track en trace vind je de laatste informatie. Sorry voor het ongemak. UPDATE 26-08-2020 Door de IT storing ondervinden we nog vertragingen in de aflevering van de pakketten. Het betreft nog een klein deel. De verwachting is dat we deze achterstand vandaag helemaal verwerken. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, TAPIR B.V.

tape voldoet niet aan verwachting

dubbel tape voldoet niet aan verwachting, raakt al na 30 minuten los

Goedemorgen Jessie, Mijn collega gaat contact met je opnemen om te kijken wat hier mis gaat. Met vriendelijke groet, TAPIR B.V.

Ik heb de verkeerde plakband ontvangen, ik hebn enkelwoudige ontvangen i.p.v. dubbelzijdige.

Verkeerde plakband ontvangen

Goedemorgen Stefaan, Vervelend dat is gebeurt en excuus voor het ongemak, ik heb begrepen van mijn collega dat het juiste materiaal inmiddels is opgestuurd. Met vriendelijke groet, TAPIR B.V.

probleemloos

besteld betaald geleverd in rap tempo

Vlotte probleem lose levering

Dankjewel!

Heel graag tot een volgende :-)

Heel goed geholpen geweest bij keuze van het juiste gewenste/nodige product. Heel tevreden met de producten. Snelle levering. Een aanrader :-)

Hoi Nino, Bedankt voor je feedback! Fijn dat we je konden helpen Met vriendelijke groet, TAPIR B.V.

Zeer snelle levering, goede producten

's middags besteld, volgende dag geleverd. Top!

Snel en goede service

Mooi materiaal en perfect verpakt

Goedemorgen Willem, Ik zal uw compliment doorgeven aan onze logistieke medewerkers.

Roald Amundsenstraat 11 7825 AP Emmen

+31 (0)591 - 390 059

Over TAPIR B.V.

Bij Tapir Tapes vinden wij het belangrijk dat u precies de tape krijgt zoals u dat wilt: kwaliteit op maat. Daardoor kunt u sneller produceren, flexibeler ontwerpen en ontstaat er minder afval. Omdat wij zelf beschikken over verschillende machines om tape te bewerken kunnen wij snel schakelen en hebben wij volledige controle over de kwaliteit van de tapes.