Snelle en nette service

Had een korte binder met ritssluiting gekocht als back-up voor een operatie. Het product was er de volgende dag al. Erg fijn dat het als neutrale brievenpost werd verstuurd. De binder viel wat klein uit voor na de operatie, dus ik zou zeker aanraden niet te krap te meten voor dat doeleinde en om eventueel even contact op te nemen voor advies over de juiste maat. Ik heb uiteindelijk de binder retour gestuurd en ook dat is een heel makkelijk proces. De service is heel netjes en er is echt een groot bewustzijn voor met wat voor klanten en situaties ze te maken hebben. Dat maakt het, voor iets wat vaak stressvol kan zijn, zoveel aangenamer om bij Untag te winkelen.

Ontevreden

Ik had 2 weken geleden een zwem binder singlet gekocht. Erg mooi verpakt en was tevreden. Ging een keer zwemmen en toen ik klaar was ging ik mij omkleden en hoorde gelijk een naad kapot gaan. Nu bij de tweede keer zwemmen zie ik mijzelf in een reflectie en merk dat het product helemaal niet bind zoals een binder moet doen. Werd verteld door support een maat groter te nemen bij zwem kleding. Het werkt dus niet. Het zwem hemd gaat ook steeds naar boven maakt niet uit hoe strakt ik mijn broek erover vast bind. Het kost 80 euro zonder korting. Ik vind het niet de prijs waard en ben erg ontevreden

Super freundlich, zuverlässig und unkompliziert!

Ich habe über UNTAG einen Binder gekauft. Ich hatte mich bei der Größe verschätzt (lag mit dem einen Maß bei der einen und mit dem anderen Maß bei der anderen Größe und hab mich für zu groß entschieden). Über What's App habe ich dann nachgefragt und Tipps und nützliche Infos bekommen jm mir die ruchtige Größe zu bestellen. Das Zurücksenden des andern Binders war kein Problem. Sehr freundliches Team, toller Service! Würde sofort wieder da bestellen.

Guten Morgen Julia, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind und wir Ihnen gut geholfen haben. Ich wünsche ihnen einen wunderbaren Tag! Mit freundlichen Grüße, Dani

Zeer goede ervaring, discrete verzending en een geweldige service. Mijn vragen, die ik per mail heb verstuurd werden snel beantwoord en ze komen hun beloftes na.

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw tijd en review. Wat goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Natascha

Die Kommunikation mit euch ist super, ihr antwortet schnell auf Anfragen, Lieferungen sind auch immer recht unkompliziert und schnell. Ich bestelle seit über 5 Jahren meine Binder bei euch und war bisher immer zufrieden. Das einzige Manko ist, dass die neueren Binder wesentlich kleiner ausfallen als bisher, qualitativ aber nichts zu meckern. Ansonsten alles top, macht weiter so, ihr helft so vielen Menschen auf ihrer Reise und das ist Gold wert! Vielen Dank :-)

Guten Morgen, Es ist schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind! Die Binder sind zwar aus einem verbesserten Stoff und die Größentabellen wurden entsprechend angepasst. Wenn ich Ihnen mit Größenratschlägen im Zusammenhang mit der Änderung helfen kann, würde ich es gerne hören! Mit freundlichen Grüße, Dani

Perfekt gepasst, super schnell da

Sehr ansprechende Seite, alles gut erklärt und übersichtlich

Guten Morgen, Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung. Wir freuen uns zu hören, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit ist. Mit freundlichen Grüße, Natascha

Mal expérience

Voleur rien reçu ?????

Bon après-midi, Je suis désolé d'entendre ça. Auriez-vous la gentillesse de nous contacter à [email protected] ? Cordialement, Natascha

Très déçu

L'image du site ne ressemblait en rien à l'article reçu. De plus, on paie les frais de livraison très cher, et le retour pareil et aucun dédommagement. Je ne recommande pas le site.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Merci pour votre avis. Comme c’est ennuyeux d’entendre que vous n’êtes pas satisfait, nous aimerions entendre vos commentaires sur [email protected]. Cordialement, Natascha

Top Artikel

Der Artikel wurde schnell geliefert und passt sehr gut er passt sich auch sehr gut an der Haut an es ist schon meine zweite Bestellung und würde immer wieder bestellen! :)

Guten Morgen Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung! Herzliche Grüße, Natascha

Very good

Shipped fast and discreetly! Binders are great quality.

Hi Ben, Thanks for your support! Kind regards, Natascha

fijne webwinkel, mooie kwaliteit short binders

2x een product besteld, alles heel duidelijk . 1x iets retour gestuurd ging ook heel soepel

Goedemiddag Suzanne, Dank je wel voor je feedback en review! Fijn dat alles naar wens is. Vriendelijke groeten, Natascha

Very good experience

Very pleased with the right delivery and the product is top really well hand made. Lot of thanks

Thanks for your feedback and love! Kind regards, Natascha

Helpful and discreet

I had some shipping concerns and got in contact with customer service. They were attentive and helpful.

Hi Axel, Thanks for your feedback. We understand your dissatisfaction. Unfortunately, we were unable to speed up this process, but as discussed this morning, we have sent your package again today despite the fact that we have not yet received any substantive information. We hope that this will help to alleviate your dissatisfaction. Thanks for your review Kind regards, Natascha

As expected!

Nice binder with great fit. Reasonable delivery time. We're happy.

Hi Sofi, Thank you so much for your review! Kind regards, Natascha

Klantenservice is erg fijn.

Hi Johanna, Dank u wel voor de lieve woorden en uw review. Hartelijke groeten, Natascha

Experiencia negativa.

Las bragas muy bien, el aplanador lo veo como una completa estafa.

• ¿Nos recomendarías? No

Buen día, Gracias por tu reseña. Lamentamos que no esté satisfecho con el Humphider. Si envía un correo electrónico a [email protected] con su queja, podemos buscar una solución. Atentamente, Dani

Ruim assortiment, snelle levering

TransMissie biedt een ruim assortiment van goede kwaliteit. De artikelen worden bovendien snel geleverd.

Goedemorgen Juliette, Bedankt voor uw review! Fijn te horen dat u tevreden bent met onze producten en levering. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Dani

Mijn ervaring is zeer goed

Mijn ervarinf was zeker goed, toen ik de binder binnenkreeg en hij niet goed paste was het heel erg gemakkelijk om de binder te routerneren en een nieuwe te bestellen, kreeg ook snel mijn geld terug. Kwaliteit van de binder is ook goed.

Hi Djadzie, Dank je wel voor je lieve woorden en je feedback! Groetjes, Natascha

Le produit est arrivé dans un emballage éventré et la fermeture éclair s'ouvre toute seule

J'ai reçu mon colis éventré (j'ai les photos si vous le souhaitez) et même pas dans ma boîte aux lettres. J'habite un immeuble et il était posé sur le bloc de boîte aux lettres. Je l'avais acheté pour ma fille qui en l'essayant à constaté que la fermeture éclair s'ouvrait toute seule. Pour un produit censé être moulant et serré c'est très gênant car ça ne tient rien au final. Donc non je ne recommanderai pas votre site bien au contraire

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Comme c’est incroyablement ennuyeux à entendre. Vous souhaitez contacter [email protected] ? Nous veillerons ensuite à ce que vous puissiez retourner le colis gratuitement et trouver une solution pour vous. Nous déposerons également une plainte auprès de la société de vente par correspondance. Je vous prie de m’excuser pour la gêne occasionnée. Cordialement, Natascha

Passt größengerecht

Der Binder passt exakt nach Größentabelle.

Guten Nachmittag Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Natascha

zeer snelle levering van de bestelling

Goedemorgen Petra, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Dani

Guter Retoure-Servce - nicht gut für zierliche Menschen mit Oberweite

An sich ein guter Anbieter, allerdings hat der kleinste Binder nichts bewirkt. Ich bin 1,64m groß, 52kg schwer und habe eine Oberweite von 75B. Leider sind meine Brüste sehr fest, sodass der Binder nichts ausgewirkt hat. Ich habe einen Sport-BH, der besser funktioniert und mehr verschwinden lässt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Nachmittag Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es sieht so aus, als ob das Bindemittel nicht ganz richtig gemacht wurde. Ich möchte Ihnen weiter helfen, um zu sehen, ob wir zum richtigen Produkt kommen können. Wenn Sie dies tun möchten, senden Sie bitte eine Nachricht an; [email protected]. Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Heel goed heel goed

Voor mijn aller liefste dochter is er een enorm zelfvertrouwen gekomen doordat ze nu alles van kleding kan dragen zonder dat ze onzeker moet zijn over dat iemand iets ziet waar ze een akelige opmerking over zouden kunnen geven,top ik of wij hebben al veel reclame gemaakt voor jullie onder andere in de gender kliniek waar zij behandeld wordt in Genk Bedankt mama van Iris

Goedemorgen Miranda, Wat ontzettend fijn om te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor alle support en de fijne review. Met vriendelijke groeten, Natascha

Heel goede qualiteit

Goede geinformeerd. Snelle levering. Goede qualiteit.

Goedemorgen Isabel, Bedankt voor je review en feedback! Fijne dag gewenst, Natascha

Half-binder is good quality

I live within the EU so delivery was swift. The half binder I bought is of good quality and bunds well. I also bought the medical tape, which I have only used once but found to be good.

Good morning, We are pleased to hear you are content with our products and delivery. Thank you for your review. Have a nice day! Kind regards, Dani

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people