Top Produktqualität und Ergebnis

Mir gefällt der Binder den ich bestellt habe wirklich gut ich bin froh ihn gekauft zu haben.

Guten Morgen Finn, Wir freuen uns, dass Sie so zufrieden sind und bedanken uns für Ihre Bewertung! Mit freundlichen Grüße, Dani

Echt geweldig product

Heel erg blij met product en hoe het werd geleverd. Alleen Als je nog niet uit bent krijg je well best wat emails en Kan je lezen op her pakket label. Maar het product zelf is echt perfect

Hi Haven, Dank je wel voor je feedback, wij zullen dit meenemen in onze ontwikkelingen! Lieve groetjes, Natascha

Goede producten en uitstekende service.

Goedemorgen Rem, Dank je wel voor je feedback! Groetjes, Natascha

Comfortable and nice looking, but barely binded for me

I am a relatively flat chested guy, and I got the binder in m. I really liked the way it felt and looked, that’s definitely a high quality binder. Shipping was a,so incredibly fast, and the customer service was really good. The binder barely binded for me though, sadly. I put it on and it looked pretty much exactly like a sports bra, no matter how I positioned my chest. I exchanged it for a regular binder, maybe for a flat chest that one is better, will update when I receive it.

Good morning Thank you for your praise. What a pity that the binder is not quite what you were looking for, I hope this will be okay with the next order and are curious about your next review. Kind regards, Natascha

Super produkt

Trotz großer brust wird sie fast vollständig abgebunden ich liebe das Produkt und werde wieder bestellen <3

Guten Morgen, Schön zu hören, dass dir das Produkt so gut gefällt. Vielen Dank für Ihre Bewertung und Zeit! Mit freundlichen Grüße, Dani

Soepel en vlot

Fijne mensen om bij te shoppen. Reageren snel op vragen en zijn snel met verzenden. Dikke aanrader!!

Goedemorgen, Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw review en tijd! Fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Dani

Bijna perfect

Super goed maar af en toe wat losse draadjes aan de binder.

Goedemorgen, Bedankt voor je feedback en review. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Dani

Awesome! Totally recommended.

Binder fits perfectly (thanks for the nice size chart). It is made from very comfortable material and one easily forgets that you wear it. For bigger breasts I recommend to get one labeled extra strong.

Good morning Thank you so much for the feedback and review! Have a nice day! With kind regards, Natascha

Fabulous service

Can't recommend them highly enough - top quality clothing and super friendly, put you at ease staff to assist.

Good afternoon Thanks for your review and feedback! Have a very nice weekend, Natascha

Toller Service

Wir hatten Probleme bei der GRöße. Hier wurde uns schnell geholfen . Versendung ging sehr schnell. Vielen Dank

Guten Morgen Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir sind froh, dass wir helfen konnten. Schönen Tag, Natascha

Service!

Ik heb hier een product besteld voor een vrind van mij. De hulp en ondersteuning die ik zo snel heb gekregen van de medewerkers van Trans-Missie heeft ervoor gezorgd dat het proces van kiezen/bestellen/retourneren zeer makkelijk en laagdrempelig is (snelle reacties op mail, begripvolle houding). Dit is in mijn ogen ontzettend belangrijk aangezien er op dit moment helaas nog veel te veel drempels bestaan voor trans mensen om zichzelf te kunnen zijn in onze maatschappij.

Goedemorgen Iddie, Hartelijk bedankt voor je lieve woorden. We zijn blij dat we jullie kunnen helpen <3 Liefs, Natascha

Goed bedrijf

Informatie was zo goed als duidelijk, had op kleine punten wat duidelijker kunnen zijn, maar dat is waarschijnlijk ook meer een luxe dan must. Verzending was goed, discreet. Betaling had discreter gekund.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Mocht u in de toekomst meer informatie nodig hebben bij producten, kunt u ons altijd mailen: [email protected] Wij kijken dan graag met u mee, om u te helpen. Prettige dag verder! Met vriendelijke groet, Dani

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Dani

Mijn Vriendin is enorm blij

De slipjes helpen haar goed in vorm te zijn in de kleren en het geeft haar veel zelfvertrouwen en daarom ben ik zeer blij

Goedemorgen, Super fijn te horen, dat onze producten zo´n positief effect hebben. Enorm bedankt voor je review en tijd! Met vriendelijke groet, Dani

Tolle Qualität. Etwas lange Lieferfrist in die Schweiz.

Wir sind sehr zufrieden mit der Unterwäsche. Sie ist schön verarbeitet und hat eine gute Qualität. Die Ware war ab Lager sofort verfügbar, was uns sehr gefreut hat. Der Transport in die Schweiz hat dann aber noch drei Wochen gedauert. Alles in allem sind wir sehr zufrieden und bestellen gerne wieder.

Guten Morgen Vielen Dank für Ihre Bewertung und Zeit! Wir freuen uns zu hören, dass Sie mit der Unterwäsche so zufrieden sind, schade, dass die Lieferung so lange dauern musste. Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Absolut zufrieden!

Die String Slips fühlen sich qualitativ sehr hochwertig an und sind dazu auch noch bequem. Nach einer kurzen Lieferzeit von circa 3 Tagen durfte ich sie schon anprobieren und war begeistert! Der Slip sitzt mega gut und hält alles an Ort und Stelle. Nichts zwickt, scheuert oder klemmt. An sich fühlt sich der Slip sehr straff und stabil an (extra Starke Version), aber beim Anziehen spürt man wie Dehnbar das Material dann doch ist. Ich empfehle jeder Frau dieses Produkt, die sich einen einfacheren Alltag mit mehr Selbstbewusstein wünschen. Top!

Guten Morgen Was für eine schöne Rezension zu lesen! Vielen Dank für all das Feedback und die Zeit, die Sie sich genommen haben. Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Blij jullie gevonden te hebben

Goede spullen en uitleg. Fijn dat er ook filmpjes zijn waarin meer toelichting wordt gegeven.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw review en feedback! Fijne dag gewenst, Natascha

Fast delivery and quality

Ik twijfelde welke maat ik zou bestellen, de matentabel gaf aan dat ik voor xxl zou moeten kiezen (denk ik) - maar bij veel winkels heb ik gewoon maat L voor normaal ondergoed (Voor vrouwen én voor Mannen). Dus (in overleg en advies van mijn vrouw) heb ik een L besteld. Hoewel dit wel past (prima zelfs) zou ik de volgende keer toch echt een maatje groter gaan, denk dat dat iets beter valt. Ik heb geen pijnlijke striemen, maar iets minder strak op de heupen zou prettiger zijn. De levering was prima, binnen een dag verzonden.

Goedemiddag, Dank je wel voor je feedback en review. Fijn te horen dat de levering naar wens is verlopen. De kleding valt inderdaad iets strakker, ook afhankelijk van de bouw van een persoon. Groetjes, Natascha

Wonderful service

I had nothing but positive experiences with this shop. Their products are high quality, the staff is really nice and responds within a day, and delivery (even international) is fast and reliable.

Goodmorning, Thank you so much for your kind words. So glad to hear our products are to your satisfaction. Have a nice day! Kind regards, Dani

Top bedrijf

Aanrader Heel fijne winkel, goede kwaliteit en vriendelijk personeel,

Goedemorgen, Fijn te horen dat u zo tevreden bent met Trans-Missie! Bedankt voor uw review en tijd. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Dani

Goed!

Werkt goed, is erg comfortabel, en is makkelijk om uit- en aan te trekken.

Goedemorgen, Goed om te horen, dat u tevreden bent met ons product! Bedankt voor uw review en tijd! Fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Dani

Bestellungen und Lieferung schnell und zuverlässig!

Bestellungen und Lieferung schnell und zuverlässig!

Guten Morgen, Schön, dass Sie mit unseren Leistungen und Produkten zufrieden sind! Vielen Dank für Ihre Bewertung und Zeit. Mit freundlichen Grüßen, Dani

Goede kwaliteit

Ik bestel best vaak bij Transmissie als trans man en ben altijd blij met mijn bestellingen. Wel moet ik zeggen dat de maattabel niet echt accuraat is waardoor ik ook een keer een bestelling heb gedaan die helemaal niet past. Verder ben ik erg tevreden.

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw review en feedback! Wij zijn op de hoogte dat onze maattabel een tijdje niet up to date is geweest, wij zijn hier druk mee bezig geweest en hopen dat de maattabel nu beter aansluit. Met vriendelijke groeten, Natascha

Livraison rapide et produits parfaitement conformes.

J'ai choisi un binder + et je perds 10cm de tour de poitrine de plus qu'avec mon binder précédent. Je recommande vivement !

Bonne après-midi Merci beaucoup pour votre commentaire! Comme c’est agréable d’entendre que tout est si à votre goût. Cordialement, Natascha

uitstekende producten en hele goede service en bereikbaarheid

Ik ben heel blij dat Trans-Missie bestaat voor alle mensen met genderdisforie!!

Goedemorgen, Fijn te horen dat u blij bent met ons! Bedankt voor uw tijd en review! Dani

Visseringweg 3 1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people