Very good Quality and fast delivery

I will order more! Very good stuff, very friendly and fits perfect :-)

Goodmorning, I'm glad to hear we could help you, and you're happy with our products. Thank you for your time and review! Dani

Service gericht, top!

Bestelde eerst een verkeerde maat maar terug sturen was geen probleem en kregen snel de juiste maat toegestuurd.

Goedemorgen, Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen naar alle tevredenheid. Bedankt voor uw review en tijd! Dani

Comfortabel

Fijne, ademende stof, zit comfortabel en sluit goed aan bij de maat tabel! :)

Goedemorgen, Fijn dat u zo tevreden bent over onze producten! Bedankt voor uw review en tijd! Dani

super prijs/qualiteit

ik bestelde een xs/s maar die viel net een beetje te groot uit, zou wel de bandjes aanraden want de binder zakt hierdoor een neetje af soms

Goedemorgen, Bedankt voor uw review, en de moeite die u hiervoor genomen hebt! Vervelend dat uw product net te groot uit is gevallen. We helpen u graag verder, om het juiste product voor u te vinden. U kunt contact opnemen met [email protected] Prettige dag gewenst! Dani

Schneller Versand & Retourservice

Grössentabelle leider etwas unklar, und hat trotz ausmessen beim 14-jährigen Tennie nicht geklappt aber hatten es dann Retoure gehen lassen und alles lief unkompliziert. Schnell und gute Qualität

Guten Nachmittag Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung! Wenn wir Ihnen bei der Suche nach der richtigen Größe helfen können, würden wir gerne von Ihnen hören. Schönen Tag Natascha

Sehr schneller Versand

schneller Versand in neutraler Vapackung, Größenberechnung gut

Guten Nachmittag Vielen Dank für Ihre Bewertung und Zeit! Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Amazing team & fast shipping

I have had bought from a different supplier earlier where I've made bad experiences in terms of delivery and quality, and afterwards got in touch with trans-missie. Trans-missie is super approachable, you have the possibility to call them and the service is outstanding. The measurement tables and help pages on their website are super helpful. When asking them to prioritize my order, it was sent out within a week and it was CUSTOM made! Incredible customer support when managing expectations. This will be my main supplier for binders now!

Good afternoon Aleks, What kind words! I am so glad that we were able to help you so that you can now have the right experience with these products. Thanks for your review and feedback! Love Natascha

Goedemorgen Bas, Bedankt voor je review, Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Dani

okay

de binder is comfortabel, maar bind niet heel goed. meer als een soort sport beha

Goedemorgen Robin, Fijn dat u de binder comfortabel vindt, maar vervelend dat de binding niet naar wens is. We helpen u graag verder, om het juiste product voor u te vinden. U kunt contact opnemen met [email protected]. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Dani

Fijn en goed

Goed advies en snelle reactie, levering ook goed kortom blij mee

Goedemorgen Alec, Wat fijn dat u zo tevreden bent, met onze hulp en het product. Bedankt voor uw review en tijd! Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Dani

Onmisbare webshop

Hele fijne, onmisbare webshop. En de discrete verzending is ook fijn.

Goedemorgen Gabi, Bedankt voor uw review en tijd! Fijn dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. Fijne dag gewenst, Natascha

Meer dan verwacht

Ik was met mijn dochter naar sale geweest en ook heb ik online besteld. Beide ervaringen zijn +5!!! Ze leggen alles heel duidelijk uit. Mijn dochter is 11 en ze is echt binnen gesloten, maar bij hen tijdens de sale ze was helemaal ontspannend - dat is belangrijkste voor mij. Top winkel!!

Goedemorgen Karina, We vonden het heel leuk dat jullie bij ons waren! Bedankt voor je review en tijd en mochten wij jullie in de toekomst nog kunnen helpen dan hoor ik het graag! Groetjes, Natascha

niet goed

zonder kwaliteit en te duur

Goedemorgen Yasmin, Jeetje, we schrikken van je review. Zou je contact met ons op willen nemen om te kijken of wij je verder kunnen helpen? Met vriendelijke groeten, Natascha

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Bestelltes Produkt kam pünktlich zu Weihnachten an, obwohl ich sehr kurzfristig bestellt habe. Die bestellte Geschenkverpackung war richtig hübsch. Leider war das, bei der Bestellung angekündigte, kleine Geschenk nicht dabei. Darum einen Stern Abzug.

Guten Morgen Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wie ärgerlich zu hören! Wir senden Ihnen umgehend Ihr Geschenk zu. Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Mijn bestelling komt niet aan

Ik heb bijna 6 weken geleden een prothese besteld. De levertijd bedraagt 4 weken. Evenwel heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Vorige week contact opgenomen, waarop ze me antwoorden dat er verwacht werd de bestelling die week nog te verzenden. Inmiddels meer dan een week verder en nog niets. Enige reden dat ik nog 2 sterren geef, is dat jullie snel antwoorden op e-mails. Had veel verwacht, maar jammer dit! Wanneer komt mijn bestelling aan??

Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! Allereerst sorry dat je zo lang moet wachten op je bestelling! Door logistieke problemen, duurt het helaas langer dan verwacht, voordat wij je product binnen hebben en kunnen versturen. Vanmorgen hebben wij wederom contact gehad over je product en verwachten dat wij deze begin volgende week kunnen versturen. Je ontvangt hier uiteraard bericht van. Wij willen ons verontschuldigen voor je ervaring met onze verzending, wij hopen dat je ondanks de vertraging content kan zijn met onze compensatie en het uiteindelijke product. Met vriendelijke groet, Natascha

Mooi product en snel geleverd!

Met behulp van de uitleg voor het meten, konden we precies de goede maat bestellen. Product is supersnel geleverd, op tijd voor Kerst! Mijn kind is er erg blij mee!

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en feedback! We zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Natascha

No satisfactoria

Buenos días ,de momento no puedo valorar ya que el producto no ha llegado todavía a mi casa.Desde que llegue les valoraré.

• ¿Nos recomendarías? No

Buenos días Vemos que su paquete llegó a su país el 3 de enero. Dependiendo del repartidor local, se le entregará lo antes posible. Esperamos que luego revise su revisión y nos dé su opinión sobre nuestros productos. Con un cordial saludo, Natascha

Perfekt

Alles angekommen und auch schnell, hat super gepasst

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind, das freut uns sehr!

Neutraal

Word neutraal en snel verzonden ondanks dat ik in België woon en dochter is super blij

Bedankt voor uw review! Heel fijn om te horen dat uw dochter super blij is!

Uitstekende service, kwaliteitsproducten en erg meedenkend.

Iedereen denkt heel erg mee naar het zoeken van het juiste product. Ze doen er alles aan om een persoon zich goed te laten voelen. Een snelle levering met erg mooie producten. Heel tevreden met het wat ze leveren!

Lieve Sierra, Dank je wel voor je lieve woorden en mooie review. We vinden het fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Liefs, Natascha

Perfekter Sitz

Schnelle Lieferung

Vielen Dank für Ihre Rückmeldung!

Excellent binder

I wasn't expecting that binder will be so good. Sizing is perfect, I can breathe, material is strong and good quality. Open back is really good design for physical activity. Of course if you're wearing this sport binder you need more baggy clothes, because you'll be not so flat like in regular binder, but breathing and not overheating during physical activity is more important than flatness. Recommend!

Good afternoon How nice that we were able to help so well! I want to thank you for your extensive feedback and review. Have a nice day, Natascha

Alles perfekt

- Infos auf der Website sehr hilfreich - Maßtabelle zur Ermittlung der Größe top - Versand sehr schnell - Produkte hochwertig

Guten Morgen Vielen Dank für Ihr ausführliches Feedback und Ihre Bewertung! Wir wissen das sehr zu schätzen. Mit freundlichen Grüßen, Natascha

Super behulpzaam!

We hadden hulp bij het kiezen van een binder via e-mail. Het is goed gelukt en we hebben nu een hele blije trans-tiener thuis. Bedankt!

Goedemiddag Toby, Wat ontzettend fijn te horen dat jullie kun zo blij is! Bedankt voor je review! Fijne dag gewenst, Natascha

Fiabilidad y rapidez 100%

Son fiables 100%, los 3 pedidos que he cogí los recibí y bastante rápido dentro del plazo.

• ¿Nos recomendarías?

Buenas tardes ¡Muchas gracias por sus comentarios y su revisión! Es agradable escuchar que todo salió según lo planeado. Con un cordial saludo, Natascha

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people