Filters

8

Super kwaliteit, maar niet zo sterk

De kwaliteit van de Short Binder (XL) was super, fijne stof en goede pasvorm gevonden aan de hand van de maattabel (ik zat tussen maten in en heb de grotere maat genomen). Ik was alleen wel teleurgesteld over de sterkte van de binder, mijn borsten zijn nog steeds heel duidelijk zichtbaar, maar misschien ligt dat aan mijn formaat of vorm. Ook zit de binder bij mij iets aan de hoge kant onder mijn oksels, maar dit is niet heel storend. De volgende keer zou ik zelf een extra sterke binder kopen, maar de Short Binder is wel goed om te wennen aan het dragen van een binder, want ik kan me er heel goed in bewegen en goed ademhalen. Ook zou ik volgende keer een afspraak op locatie maken bij Trans-missie om de sterkte en vorm van de binders te testen en te leren hoe ik ze aan moet doen voor ik ze zou kopen want dat vond ik een beetje lastig, maar dat kon nu helaas niet, ik vermoed door corona. Ik vermoed dat de Short Binder bij kleinere borsten heel goed werkt en ik vond hem zelf heel prettig als eerste binder, ik ben heel tevreden over de kwaliteit en ik ga hier zeker nog een sterkere bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en uitstekend

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Sehr zufrieden

Angenehmes Trage Gefühl. Erfüllt Zweck gut.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Schneller Versand und beste Qualität

Innerhalb von 4 Tagen war die Bestellung bei mir und alles passt perfekt!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Geweldig, kundig, vriendelijk en informatief

Ik had nog veel vragen en daar heb ik allemaal uitleg over gekregen. Echt heel fijn. Als moeder van een kind die zich anders voelt ben ik nog erg zoekende. Maar aan jullie adviezen heb ik heel veel. De binder zelf ziet er mooi uit en was snel in huis. Maar mijn stralende en gelukkige kind is goud! Dank jullie wel. Merlijn Roterman moeder van V.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Alles super. Keinerlei Probleme. Artikel passt gut und der Versand ging super schnell.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Alles Problemlos

Ware wie beschrieben, gute Qualität, schnelle Lieferung.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Mooie producten, snelle verzending

Mooie kleding, netjes verpakt en snel geleverd.

  • Would you recommend us? Yes
2

Bad

Pas de nouvelles de ma commande faite le 18 décembre !!

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Antwort des Geschäftsinhabers

Bonjour Monica, merci pour votre avis, nous sommes désolés que vous n'ayez reçu aucune mise à jour concernant votre commande ! Nos messages se sont peut-être retrouvés dans votre boîte spam. Vous pouvez nous contacter à customerservice@trans-missie.com, afin que nous puissions vérifier si quelque chose s'est mal passé avec votre commande. - Team Trans-Missie

8

pas très serrée

Je m'attendais à ce que le vêtement serre beaucoup plus la poitrine, elle n'est pas assez compressée

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
3

Werkt niet goed

Ik heb een binder gekocht voor mijn vriend, maar helaas deed deze niks anders dan een sport BH deed. Nog overwogen om een kleinere maat te bestellen, maar dat zou echt te strak zijn. Heel jammer aangezien het nog best prijzig was. Absoluut geen aanrader

  • Aanbevelen? Nee

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Amber, bedankt voor je review en wat jammer dat de binder niet strak genoeg zat! Het kan zijn dat de maat misschien toch niet goed zat, jullie zijn welkom om contact op te nemen via transmissieklantenservice@gmail.com indien jullie maatadvies willen. - Team Trans-Missie

10

Great binder

Great quality binder and confortable to wear. Came quickly too. I have big breasts so it's a bit hard to hide but I manage it well with the binder. It's not perfect but it makes me feel better. Thanks

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

goed

de binder is goed, ik heb vgm wel een maar te groot gekocht maar het is op dit moment niet mogelijk voor mij om een andere te kopen (homofobische ouders) goede stof, alhoewel er zit een rang die in mn oksels snijd waardoor het geïrriteerd wordt. verder is t top!

  • Aanbevelen? Ja

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Julia, bedankt voor je review! Wat vervelend dat het niet mogelijk is om een grotere maat aan te schaffen, als je wilt kun je met ons contact opnemen dan kunnen wij bekijken of in deze situatie een omruiling voor een kleinere maat misschien mogelijk is. - Team Trans-Missie

10

Fijn dat jullie bestaan

Blij dat jullie producten hebben waar ik blij van wordt :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Très bonne

Très bonne qualité et efficace, seul problème les ruptures de stocks

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Hat alles gepasst!

Lieferung sehr schnell. Ware passt wie in der Größentabelle angegeben. Leider nur wenig Artikel in Größe S vorrätig.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Hervorragende Qualität und Verarbeitung

Schnelle Bearbeitung,sehr gute Kommunikation und unauffällige Verpackung. Vielen Dank bis zur nächsten Bestellung

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Mooi product en vriendelijke service

Voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great products one step closer to gender euphoria

I like the products and live in Switzerland so getting a binder is really hard there. Loved that I could pay by bill because I've got no credit card. The binder Is fantastic I accidentally purchased one too big but I'm using that for sports now because it's really comfy. The other one fits perfectly.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

absoluut geweldig oversteeg al mn verwachtingen

ik had een beetje verwacht dat het niet zo comfortabel zou zijn maar totaal niet. het maakt me meer zelfverzekerd en zit ook super comfy. de stof is zacht en de S paste me perfect. ga niet weg zonder hem aan te doen en het was elke cent waard. wel soms een beetje moeilijk om aan de toen want het is tenslotte een binder en is dus wat strakker maar dat is verwacht. ik heb nul bezwaren super bedanktt

  • Aanbevelen? Ja
8

Ich habe einen Binder bei ihnen gekauft.

Ich hatte inen große Auswahl bei den verschiedenen Varianten der Binder, leider konnte ich mich nicht genau bei einer Größe der Grönentabelle wiederfinden. Bei meiner nächsten Bestellung werde ich voraussichtlich die Maßanfertigung in Anspruch nehmen. Diese finde ich sehr gut.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
9

Excellent customer service!

I had amazing support given to me via email regarding my first binder purchase. In the end I felt far more comfortable and confident about the binder that had been suggested to me, rather than just taking a shot in the dark. Thank you so much for all of your help and I look forward to visiting your shop again!

  • Would you recommend us? Yes
10

Vlot

Alles was duidelijk aangegeven waardoor ik simpelweg heel snel mijn aankopen kon doen.

  • Aanbevelen? Ja
4

nach über einem Monat immer noch nicht erhalten

Ich habe meine Bestellung Anfang oder Mitte Dezember aufgegeben und habe sie noch immer nicht erhalten, bin sehr enttäuscht und hoffe das Produkt kommt bald an.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Xenia, vielen Dank für Ihre Bewertung und es tut uns leid, dass Ihre Bestellung noch nicht angekommen ist! Möchten Sie uns per E-Mail unter customerservice@trans-missie.com kontaktieren? Wenn Sie uns Ihre Bestellnummer zusenden, können wir den Status Ihres Pakets überprüfen! - Team Trans-Missie

2

I have not yet received my product which was ordered 3 weeks ago. There is no scheduled delivery tim

I have not yet received my product which was ordered three weeks ago. It was due to be delivered between December 20 and 27th now there is no expected delivery date available.

  • Would you recommend us? No

Antwort des Geschäftsinhabers

Hello Krishna, thank you for your review and we are sorry to hear you haven't received your parcel yet! Could you please contact us at customerservice@trans-missie.com? That way we can look into the status of your parcel! - Team Trans-Missie

Über Trans-Missie

Shaping under- and swimwear for gendercreative people

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 werden 7 Tage nach der Platzierung veröffentlicht