Très bon suivi je recommande vivement

Bon suivi Très sérieux

heel goed! precies zoals ik had gehoopt

ik voel me fijner nu ik een binder heb, ik voel me zoveel beter als ik in de spiegel naar mezelf kijk. dank hiervoor :)

Livraison rapide et bon rapport qualité prix

J'ai été surpris de la vitesse avec laquelle ma commande a été traitée et livrée. Elle est arrivée plus tôt qu'une commande passée deux semaines auparavant sur un autre site... Je suis satisfait de la qualité des produits.

5/5

passt perfekt

Zit prima

Snelle levering product is zoals verwacht

Goed geïnformeerd

goed en snel

Binder besteld, goede kwaliteit. Helaas eerste keer verkeerde maat besteld, het omruilen ging ook perfect. Goed bedrijf.

Ich bin positiv überrascht

Mir gefällt es super

Gerne wieder

Sehr empfehlenswert, top Qualität

Snelle levering, prachtig materiaal.

Een overzichtelijke site en goed voorzien. Prachtige pasvorm en veel sneller geleverd dan verwacht.

Mooi product

Op maat gemaakt wat enige tijd in beslag nam maar wat duidelijk werd vermeld in het bestelproces. Product voldoet helemaal aan verwachtingen.

Very nice

I loved the use of all. Fast delivery as well.

Einfach super

Kann man jedem empfehlen

Gerne wieder!

Die Lieferung erfolgte sehr schnell und die Qualität hat auch überzeugt. Bei der nächsten Bestellung werde ich jedoch eine Maßanfertigung nehmen, da mein Körper augenscheinlich keiner Standardtabelle entspricht :-)

Thank you so much for creating a product like this and for shipping it so quickly. Not sure yet if it fits but will find out and appreciate the return policy if we need to get a larger size

Bestellung, Lieferung und Verarbeitung der bestellten Waren sind topp!

Besonders fein fand ich die Größenbeschreibung. Da es eine Erstbestellung war und gängige Größen nicht direkt umlegbar sind. Mit der Messtabelle klappte es jedoch wunderbar.

Snel en simpel

Goede kwaliteit snelle levering.

excellent

Everything went perfectly!!

Super zuverlässig

Der abbinder kam super schnell am und alles lief super glatt über die Bühne, jederzeit nochmal bestellen ^^

Produit à l hauteur de mes espérances

Très bon conseils reçu par mail.

Very good

It was so satisfying to buy binders etc and fight my dysphoria easily.

Alles super

Tolles Material und gute Passform. Schnelle Lieferung.

Snelle levering goed product

Snel geleverd en goed product, we gaan zeker nog spullen bestellen in de toekomst!

Heel erg blij!!!

Ja meer kan ik niet er over zeggen ben er echt super blij mee!!

Ware ist nicht angekommen

Ware ist nicht angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Über Trans-Missie

Shaping under- and swimwear for gendercreative people

Kiyoh Bewertungen