Snel en behulpzaam.

Had perongeluk cola over mijn laptop laten vallen en na even gebeld te hebben kon ik gelukkig meteen langskomen om mijn laptop af te geven. Na een dag al een werkende laptop teruggekregen, topservice!

Goed geholpen

Aardige mensen. Duidelijk hoe de stappen zijn waarin ze werken. en me macbook werkt weer super

Prijsopgaaf blijkt ineens 289 ipv 239

1 keer nooit meet

Uit het ticket blijkt dat je de prijzen van te voren gehoord hebt. Vervolgens heb je hier een dag over nagedacht en hebt toen zelf gekozen voor het uitvoeren van de reparatie. Jammer dat je dan achteraf ineens verrast bent over het bedrag wat je gaat betalen dit was immers glashelder. Ik hoop dat de laptop verder goed werkt met de nieuwe SSD. Ook wel gek dat je zelf direct verschillende reviews schrijft... met daarin verschillende bedragen. mmmm er klopt vast iets niet...

Macbook is na stofvrij maken stuk

Ik heb mijn Macbook pro gebracht om deze stof vrij te maken. Op zich ging dit heel goed en snel. Maar nog 2 weken na het stof vrij maken van mijn Macbook viel deze spontaan uit. Het lijkt nu of de fan het helemaal niet doet. Macbook werkt nu in zijn geheel niet meer :-(

Het lijkt mij sterk dat door stofvrij maken van de laptop de macbook volledig stuk gaat. Maar je kan sowieso altijd even terug komen en dan kijken wij er direct naar geheel kosteloos uiteraard.

snelle, vriendelijk, professionele service!

Snelle, professionele en vriendelijke service!

Snel en goede reparatie

Ok

snel, duidelijk en opgelost

hardnekkig probleem met netwerkadapter duurzaam opgelost.

Goede hulp

Snel geholpen probleem opgelost maar ik vond de kosten wel hoog bij nader vergeleken bij andere pc hulp deskundigen

Opgelost!

Macbook Pro had het begeven.. Kennelijk enkele chips op het moederbord doorgepiept, PC hulp heeft de oorzaak gevonden en verholpen. Daarbij begaf tot overmaat van ramp de accu het ook een dag nadat ik de Macbook retour had gekregen. Deze heeft PC hulp ronde garantie vervangen! top!

Snelle en uitstekende service, nieuw beeldscherm op een laptop in 1 dag!

Bij Mediamarkt zou het 2-3 weken duren, bij PCHULP was het in een dag opgelost en kon mijn zoon weer naar school met zijn laptop

afspraak nagekomen

Afspraak nagekomen zoals afgesproken . tijd en prijs OK.

Meedenken is grote kracht

Kordaat en ruim voldoende geholpen.

OPLICHTERS!!

lees vooral wat verder in de reviews, want ik ben niet de enige bij wie ze dit geflikt hebben Mijn laptop hier naartoe gebracht nadat ik wat vloeistoef over mijn laptop had geknoeid. Alles aan mijn laptop werkte nog, maar ik wilde voor de zekerheid een waterschadebehandeling laten uitvoeren (89,95). Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat de behandeling klaar was, maar dat mijn toetsenbord en muis het NIET meer deden en dat zij dit voor een belachelijk hoog bedrag konden vervangen (ergens in de 200 euro). Ik gaf aan dat dit erg vreemd was, aangezien alles het een paar uur eerder het nog deed. 'Ja geen idee. Nu werkt het niet meer' was het antwoord dat ik kreeg. Ik heb besloten mijn laptop op te halen en ergens anders te laten repareren. Toen ik mijn laptop opende werkte alles naar behoren, en hoefde er dus helemaal NIKS vervangen te worden!! Ook bleek de waterschadebehandeling niet eens uitgevoerd.. Ik heb PCHulp hierover gemaild en zij zeiden dat het inderdaad kan dat een toetsenbord het na een tijd weer kan doen. Als zij hiervan op de hoogte zijn, dan is het BELACHELIJK dat ze je na een paar uur al een dure vervanging aan willen smeren. Daarbij logen ze ook nog in de mail dat ze mij nog specifiek hebben opgebeld om mijn wachtwoord te vragen om zo te checken of de muis en toetsenbord het deden. Zij hebben dit niet gevraagd aan de telefoon EN ik heb mijn wachtwoord nooit gegeven. Kortom, Je betaalt voor service die zij niet uitvoeren, ze houden informatie achter, ze liegen EN ze proberen je dure reparaties/vervangingen aan te smeren die niet nodig zijn. (oh en waarschijnlijk gaan ze ook erg grof op deze review reageren, want dat doen ze ook wel vaker haha) doe jezelf een plezier en laat je laptop ergens anders repareren! :)

Klinkklare onzin! Laptop deed het eerst niet en daarna wel... Opgelost dus. Wij verkopen nooit zomaar onzin. We doen dit al 20 jaar dus als dat wel zo zou zijn dan waren we er al lang niet meer. Wij doen per jaar meer dan 5000 waterschadebehandelingen er zijn misschien 3 of 4 mensen die hierover klagen. Ik kan jou vertellen dat ligt meer aan die mensen. ons slagings percentage is meer dan 95% nogmaals jammer dat je op deze manier jouw frustratie laat blijken. succes verder met je laptop.

Jammer dat er altijd van die mieren neukers zijn die zelf niet snappen hoe duidelijk iets vermeld staat op de website over no cure no pay. Ik ben bij heel veel zaken geweest en dit is de enige zaak die service geeft en ook als het mis gaat nog steeds service geeft.

No cure no pay - NIET DUIDELIJK

Ik bracht op advies mijn laptop hier voor onderzoek, no cure- no pay geven zij aan op hun website. Na onderzoek bleek dat het moederboard stuk was, kosten ruim € 400. Dat was het niet waard werd mij verteld. Bij het ophalen van de device moest ik echter wel betalen. Hoezo no cure - no pay. Na een belletje bedankte zij voor het advies duidelijker te communiceren maar hadden niet de moed mij tegemoet te komen in de kosten.

Verschrikkelijk

Wat een *** zaak. Onaardig personeel. Doen niet wat ze zeggen dat ze doen. Laptop eerder slechter terug gekregen dan beter en ook nog teveel geld voor betaald. Nooit naar deze zaak gaan.

Top service!

Lekker snel en betaalbaar. Heldere uitleg

Perfecte reparatie

Mijn vastgelopen NAS is door dit bedrijf perfect in orde gemaakt zodat ik alle bestanden weer heb kunnen redden. Ook het telefonisch overleg tijdens de reparatie verliep zeer goed.

mwa

Mijn laptop had waterschade en de waterschade behandeling hebben ze toegepast. Toen ik de laptop terug kreeg was de laptop er nog veel erger aan toe dan toe ik 'm gaf. Waarschijnlijk omdat ze 'm niet meteen behandeld hebben wat wel hoort in mijn mening als er waterschade in een laptop zit...

Jammer dat je het zo hebt ervaren. Wij geven van te voren altijd aan dat een waterschadebehandeling een verschillend resultaat kan hebben. Aangezien we meer dan 100 vochtschadebehandelingen per week doen gaat het ook weleens mis. Jammer dat iedereen dan altijd meteen een slechte review moet schrijven, wij snappen heel goed dat jij het erg vervelend vindt dat jouw macbook niet goed meer werkt, maar soms ontstaat er een kortsluiting welke niet meer te repareren is.

Snel, vriendelijk, professioneel en eerlijk.

Snel, vriendelijk, professioneel en eerlijk. Via telefoon informatie gekregen en zonder problemen kunnen repareren in de winkel.

Uitstekende, snelle service!

Bijzonder vriendelijke, servicegerichte en professionele mensen die altijd snel en vakkundig werken. Laptop binnen een dag weer terug!

deskundig, snel en adequaat.

Heel tevreden

Dochterlief had per ongeluk een scheutje thee over macbook. Volgende dag naar pchulp, hebben ze gereinigd, helaas kwamen er wel meer reparatie kosten bij, maar werden keurig gebeld over de onkosten. Macbook doet het weer perfect, en volgende dag al klaar, helemaal super aangezien het hard nodig was voor de toets weken. Kortom heel tevreden.

Goede en snelle service

Goede en snelle service