geen goede ervaring

Geen goede communicatie.

Helaas kon PcHulp mij niet helpen (een externe harde schijf die ik verkeerd had aangesloten was doorgebrand), maar dat was snel duidelijk zonder dat ik daarvoor een torenhoge rekening kreeg (wat bij veel andere aanbieders wel het geval is: eerst betalen en dan maar of het lukt). Kortom, ik ben wel tevreden met deze onderneming.

Suboptimale hulp

Ik had mijn laptop langs gebracht omdat hij niet aanging, en er werd geadverteerd met snelle hulp. Het probleem uitgelegd bij de balie. 10 minuten voor sluitingstijd kreeg ik een telefoontje, of ik wel wist dat mijn laptop niet aanging, en dat dit toch wel lastig was. Laptop weggehaald. Probleem inmiddels binnen no time gefixt door studentaanhuis.

Beste Dafne, Jammer om te horen dat je een ontevreden ervaring hebt gehad. ik heb gezien bij ons in het systeem dat wij niks aan je laptop hebben gedaan omdat jij aan gaf dat je liever toch niets gedaan wilde hebben. Daarnaast hebben wij ook niks in rekening gebracht. Het is dan wel te betreuren dat je ons daarom een slechte review geeft aangezien wij ook niet de kans hebben gehad om überhaupt naar het probleem te kijken. Ik ben blij voor je dat het probleem wat jij had uiteindelijk is opgelost. Met vriendelijk groet, Pchulpnederland

Top, snel geregeld. Uitstekende service/reperatie

Top, snel geregeld. Uitstekende service/reperatie

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Ssd kaart in mijn desktop laten zetten en hij loopt weer als een trein.

Snel geholpen, hij doet het weer.

Snel geholpen,hij doet het weer

Prima service.

Heel behulpzame mensen en ze hielden me ook goed op de hoogte van de vorderingen van de reparatie van mijn laptop.

Snelle en goede service, deskundige en meedenkende medewerkers.

Ben met een kapotte laptop binnengewandeld en kon hem al een paar uur later helemaal functioneel weer ophalen. Service was top: een aardige, deskundige een meedenkende medewerker. Aanrader.

snel vriendelijk helder zorgvuldig

Hele goeie service al meerdere malen. Helaas was reparatie niet helemaal gelukt. 3 weken later zelfde probleem. Maar toen is hij nogmaals snel en kosteloos gemaakt! Super fijn!

de snelheid van werken, de service en de mooie prijs-kwaliteit!!!

het razendsnel vaststellen van het probleem, de even snelle oplossing daarvan enne... ook niet onbelangrijk... de rekening viel reuze mee!!!

Goede service, netjes & snel

Goede service, netjes & snel!

Snelle en goede service

Laptop opgestuurd en netjes gemaakt teruggekregen. Helaas na een week weer problemen (waterschade kan later nog erger worden). Weer gratis opgestuurd en gemaakt teruggekregen zonder extra kosten

Perfect geregeld!

Hele goede en prettige service en snelle en capabele oplossing van het probleem

Ze komen hun afspraken na.

Vriendelijk, met respect en met humor wordt je geholpen. En professioneel. Houden zo. Lila

Goede service; vriendelijke en vakkundige mensen; alles oké!

Mijn HP laptop was inmiddels zoooo ontzettend traag geworden, plus nogal "besmet" geraakt met een heleboel rotzooi, en wel dermate veel dat in goed overleg het betere besluit werd genomen om de standaard harde schijf te vervangen door een zgn. "SSD" exemplaar. Na deze ingreep en met alles opnieuw aan software geïnstalleerd, is-ie zo onvoorstelbaar veel beter, stiller en vele malen sneller geworden! Hadden "ze" me bij voorbaat ook voorspeld, en is ook zo uitgekomen. Ik heb nu weer een perfecte laptop om op te kunnen werken, en hij is nu zelfs beter dan toen ik hem voor jaren terug heb aangeschaft! Dus ik ben dik tevreden over deze zaak, en ik zal er voor een volgende keer dan ook graag nog eens terugkomen! Was getekend, René B.

Sympathiek en behulpzaam - geen oplossing

Uiteindelijk bleek de oorzaak van het probleem niet te zijn wat uit jullie onderzoek kwam. Dus ik ben toch blij dat ik alsnog naar de Apple store ben gegaan.

redelijk tot matige service

- Ik heb vrijdagochtend mijn laptop gebracht. Het was onduidelijk of ik deze voor maandag terug zou krijgen. - Mijn wifi kaart was kapot. Nu is een externe wifi-kaart geïnstalleerd waardoor ik 1 van mijn 3 schaarse wifi poorten kwijt ben. - Telefonisch werd voorgesteld een vaste harde schijf (SSD) te installeren. Dat was een dure oplossing, m.i. niet in verhouding tot de waarde van mijn laptop. Plus er was geen probleem met mijn harde schijf. - Op mijn initiatief kwam er een alternatief aanbod om de computer "schoon" te maken. Ik heb 160 euro betaald en mijn computer doet het een stukje beter. Ik twijfel of ik jullie zou aanbevelen (maar ik moet hieronder ja of nee kiezen)

Deskundig en aardig,

Een windows imagebackup die niet op mijn laptop terug kon, is door PC-Hulp gekraakt, en al mijn bestanden zijn gered. Het kostte me €189, dat wel, maar anders was ik alles kwijt geweest. Verder leek het wel alsof de werknemers van het bedrijf een stuk minder weten dan de grote smurf. Ik kreeg verschillende informatie en verschillende prijsopgaven van twee verschillende mensen, maar de grote smurf heeft uiteindelijk uitsluitsel gegeven, en de boel gerepareerd. Maar al met al erg positief dus.

Professioneel en ervaren personeel

Goed georganiseerd bedrijf met duidelijke kost overzicht. Professioneel advies. Computer werkt fantastich Joost

Fantastische service

Al twee keer heb ik mijn laptop moeten brengen en beide keren werd ik snel geholpen. De medewerkers zijn hier altijd vriendelijk en behulpzaam.

Snelle vriendelijke service en mijn mac is gered!

Mijn macboook had 12 uur in het water gestaan, door een lekkage bij de bovenburen. PC hulp heeft mijn data kunnen redden en de macbook gerepareerd binnen een paar dagen. En dan hadden ze ook nog tijd om mijn paniek te sussen. Bedankt PC hulp!

goed geholpen

Nieuwe accu voor laptop besteld redelijk snel geleverd

Snelle diagnose van probleem met kapotte PC. Goed advies voor vervangend onderdeel. Prima service!

precies: goede service en vriendelijk personeel.

ik ben boven de 80, en niet helemaal geschikt voor de 21e eeuw. des te meer waardeer ik het geduld waarmee PCHulp mij telkens weer tegemoet komt.

Over PcHulpNederland