Er is ruimte voor verbetering

Mijn advies voor PC Hulp is: - Om duidelijke afspraken te maken met klanten omtrent de exacte werkzaamheden. - Een reparatie rapport te maken voor de klant. Er is bijvoorbeeld een mogelijkheid om een software matige servicebeurt te laten doen maar er is geen enkele feedback over wat er precies is gedaan en wat de resultaten daar van zijn. Uiteindelijk zijn we zo'n 3 tot 4 keer terug geweest om het werk gedaan te krijgen. PC hulp doet naar mijn mening zowel zichzelf als hun klanten te kort. Door betere afspraken te maken en op te volgen en met goede feedback zijn klanten bereid te betalen denk ik. Het personeel is wel heel behulpzaam en aardig en erkent ook dat zaken fout zijn gegaan. Ik beveel PC hulp wel aan maar ze moeten wel eea verbeteren.

Adequaat, vriendelijk en snel

Prima geholpen

Vervanging lcd scherm laptop tiptop gedaan; en snel

goede winkel

laptop is weer als nieuw en ze hadden ook nog office 2013 geinstaleerd en de accu was 100% opgeladen

Gg

Gg

ging precies naar wens

Was even bang om iMac over te laten aan niet gespecialiseerd PC adres. maar heb helemaal niets aan te merken ,alles werkt en gaat goed

Zeer goed!

Snel en vriendelijk en blij met resultaat!

redelijk tevreden

Niet erg vriendelijk, kortaf, wel correct qua informatie. Toch "erg kort voor de kont". Ik ben een oude klant en kom al jaren bij PC Hulp, en had iets meer service verwacht.

Mijn ervaring: in één woord? (-: snel, geweldig en uitstekend!

Mijn ervaring: in één woord? (-: snel, geweldig en uitstekend!

Zeer positief verrast!

Mijn Macbook had een vervanging van de accu nodig, het type wat ik heb is niet eenvoudig te vervangen. Service was snel en vakkundig en mijn MacBook gaat weer een hele tijd mee. Top gedaan!

heel goed

op tijd en duidelijke resultaten

Notebook goed gerepareerd

Vriendelijk, professioneel, komen afspraken na.

Vriendelijk, professioneel, komen afspraken na.

Vakkundig en snelle service

Vriendelijke klant benadering. Snelle en vakkundig reparatie uitgevoerd waarbij er meegedacht wordt in oplossingen en kwaliteit versus kosten.

Altijd vriendelijk en professioneel

We hebben al vaker laptops van onze werknemers naar PcHulp gebracht om problemem op te lossen, es we waren altijd tevreden met de service en ook de kosten.

Toezeggingen waargemaakt

Nadat ik mijn MacBook had laten vallen, deed die het niet meer. Binnen een dag kon ik weer aan het werk. Klasse.

Duidelijke afspraken, verwachtingen waargemaakt en probleem opgelost.

Klantvriendelijk

Ik werd snel en adequaat geholpen

top gedaan, computer is weer als nieuw

oude apple iMac uit 2012 gebracht die totaal niet meer functioneerde. deze is als nieuw nu, functioneert en is razendsnel. alleen jammer dat sommige apps uit de app-store niet op een oudere mac kunnen, maar dat doet niks af aan de service van PC Hulp Nederland.

Fantastische service

Fantastische service!

Snelle en goede dienstverlening!

Goede prijs t.o.v. dienstverlening.

Kundig en goede service

Goed en kordaat

Probleem werd tijdens de inspectie opgelost daarvoor ook geen extra kosten berekend Voor mij was dit de tweede uitstekende ervaring met PChulp

Great and friendly service!

I've been going there for years every time I have a hardware problem. Always speedy and informative!

In een mum van tijd perfect en gratis geholpen.

Mijn bij PC Hulp gekochte PC deed rare dingen. Ik kon gewoon langs komen en ik kon er op wachten. Perfect.