Snelle en goede dienstverlening!

Goede prijs t.o.v. dienstverlening.

Kundig en goede service

Goed en kordaat

Probleem werd tijdens de inspectie opgelost daarvoor ook geen extra kosten berekend Voor mij was dit de tweede uitstekende ervaring met PChulp

Great and friendly service!

I've been going there for years every time I have a hardware problem. Always speedy and informative!

In een mum van tijd perfect en gratis geholpen.

Mijn bij PC Hulp gekochte PC deed rare dingen. Ik kon gewoon langs komen en ik kon er op wachten. Perfect.

Gewoon echt geweldig geholpen tot het probleem was opgelost met mijn MacBook Bij Apple en Amac zijn ze absoluut niet zo klantvriendelijk. Dankjewel PcHulp.

Erg aardige mensen en duidelijk communicatie. Ik ben vaker met mijn macbook bij reparatiebedrijven geweest en Pchulpnederland is het snelst en kwalitatief het beste. Daarnaast is het zeker niet de duurste, bij macrepair doen ze er langer over en zijn ze ongeveer 40% duurder. Ik kan iedereen aanraden om naar de Ceintuurbaan te gaan! :)

Hebben me niet kunnen helpen

Ik ging naar ze toe met een laptop waarvan de cpu heel snel warm werd, en wilde dat ze het na liepen en eventueel de coolpasta zouden vervangen. De volgende dag kreeg ik te horen dat ze niks konden doen en dat temperaturen van 90 graden normaal waren in mijn soort laptop. Ik heb vervolgens het probleem zelf opgelost door wat materialen te kopen en youtube tutorials te volgen. Jammer, want het koste me een middag om het te fixen en ik had hem liever weggebracht.

Wat vreemd, ik kan mij niet voorstellen dat wij hebben gezegd dat 90 graden normaal is. We kunnen wel gezegd hebben dat 90-100 graden het maximum is. Daarnaast kunnen wij altijd koelpasta vervangen maar als wij het probleem hier niet zien en de pc dus blijft aan staan bij een maximum load. dan gaan wij u niet zomaar iets aansmeren. Wij proberen het namelijk eerlijk te doen en niet zomaar op voorhand preventief wat werkzaamheden uit te voeren. Jammer dat jij deze transparantie en eerlijkheid als iets slechts ervaart. Wij houden ons hier graag aan.

Beloven wat ze doen en DOEN wat ze hebben beloofd: TOP!

Aanrader leveren SNEL! Kortom: Beloven wat ze doen en DOEN wat ze hebben beloofd: TOP!

teleurstellend

Ik kwam voor een nieuwe accu voor mijn Macbook Pro. Ook wou ik de binnen- en buitenkant graag schoongemaakt hebben. Ik koos PcHulp Nederland vooral de snelle hulp, want ik heb deze laptop nou eenmaal veel nodig voor mijn werk. - Na 24 uur belde ik maar eens, om te horen te krijgen dat ze er nog niet eens aan begonnen waren. Kon nog wel eens 24 uur duren?! Gelukkig was dat niet het geval. Maar een telefoontje van tevoren zou wel zo klantvriendelijk zijn. - De totaalprijs was €269,- Wat nogal prijzig is naar mijn idee. Want ik krijg er nog niet eens een originele Apple accu voor. - Ook voor de accu-duur had ik hem niet weg hoeven brengen, want hij gaat net zo lang (kort) mee als de accu die er nog inzat. Ik kan er net wel/net niet een dagje mee werken. Toen ik de laptop kocht kon ik er moeiteloos drie dagen op werken, voordat hij aan de lader moest. - De accu goed vastmaken was ook al niet gelukt, want binnen 4 uur had ik een rammelende accu in mijn laptop. Wat naast erg irritant werkt ook af en toe een storing veroorzaakt. - Maar in alle eerlijkheid, de laptop is aan de buitenkant netjes schoongemaakt. En ik vermoed dat de binnenkant ook netjes is schoongemaakt, want hij wordt veel minder snel warm.

snelle en adequate service

snel geholpen met duidelijke diagnose over de staat van mijn laptop. ook snel verholpen zonder allerlei onnodige extra's. top!

Binnen 24 uur mijn mac book retour en gerepareerd toppers!

Fantastische service!

Helemaal top

Snel, correct, goede service en communicatie.

Goede uitleg vooraf over kosten en mogelijke kosten

Nieuwe schijf in Laptop voldoet prima. Back-up niet laten uitvoeren: als het succesvol is betaal je € 100, maar als dat niet zo is, atijd nog € 40. Redelijk snel nieuwe schijf met garantie! Mijn ervaring was positief.

Slechte communicatie

Kwam mijn MacBook ophalen voor de 2e keer. Batterij probleem. Bij het ophalen zei de man “alles nagekeken “. Ik zei nee een nieuwe batterij. Dat weet ik niet was het antwoord. Staat niet in het systeem. Maar ik zou een nieuwe batterij krijgen. Antwoord dat weet ik niet. Pffff

Prima geholpen

Probleem verholpen binnen één dag en alleen minimumtarief betaald

Slecht

Niet gaan

Ik zag dat jij een vochtschade hebt gehad aan je macbook. Helaas wil het wel eens voorkomen dat na onze vochtschade behandeling met een ultrasone cleaner de macbook niet direct werkt en er nog meer nodig is om de macbook aan de praat te krijgen. Helaas was dat bij jou het geval we vinden het erg vervelend voor jou dat je macbook niet werkt en dat je af hebt gezien van verdere reparatie.

Uitstekende service ,zeer vriendelijk en kwalitatief

Een betrouwbare omgeving waar je vriendelijk wordt ontvangen ,en niet minderwaardig wordt behandeld of opgelicht omdat je een vrouw bent. Zeer vriendelijke en snelle dienstverlening en bovenal een goed resultaat.

Erg slecht

Ik heb mijn iMac gebracht om er extra geheugen in te laten zitten. Ik kreeg hem terug met krassen op het scherm en een put met barst boven in het scherm. Ze zeiden dat dat er al in zat terwijl ik en zij wel beter wisten. I kon een nieuw scherm krijgen voor 200 euro ipv 400 euro. Dat aanbod doe je alleen maar als je fout zit. Daarnaast verdienen ze ook weer aan die 200 euro. Erg onvolwassen allemaal.

Jammer deze reactie, maar helaas kun je van mening verschillen over dingen. Wij noteren alles in ons systeem en daaruit bleek overduidelijk dat er al krassen en barsten aanwezig waren. Jammer ook dat jij onze oplossing om eventueel een nieuw scherm te plaatsen en de kosten hiervan te delen zo negatief mogelijk interpreteert. Ik heb een dergelijke geste in de afgelopen 10 jaar zelf prive nog nooit ergens meegemaakt. Ik ben in ieder geval blij voor je dat de imac verder wel goed werkt en wens je heel veel succes bij een ander reparatiebedrijf.

Goede service, helder communicatie en snel met de reparatie. Top!

Fijne ervaring. Duidelijk hulp.

Vriendelijke mensen, slechte dienst

Mijn macbook air langsgebracht omdat hij was vastgelopen bij het updaten. Na een onderzoek door PcHulp werd ik gebeld dat mijn 'software corrupt zou zijn geraakt'. Het zou bijna 200 euro gaan kosten om het op te lossen. Hier schrok ik enorm van en heb gezegd dat dat niet hoeft. Hierna ben ik naar een pc winkel gegaan in Hilversum. Zij vertelden mij dat de shift toets waterschade had opgelopen waardoor die voor altijd vastzit. Dat was blijkbaar de kern van het probleem. Jammer jongens...

Laptopscherm vervangen. Prima gedaan.

Prima en snel geholpen.

Goed en snel geholpen tegen een acceptabel tarief.

snel, accuraat en vriendelijk

snel, accuraat en vriendelijk