Laptop werkt tenminste nog

Fijn dat de laptop het überhaupt doet, maar ben constant bezig kleine fixes uit te voeren. ..Photoviewer defect ..Adobe Acrobat defect ..Photos corrupt ..Office 365 niet meer werkend ..Error meldingen over schijfruimte die niet (meer) van toepassing zijn. Kan hierdoor Excel niet openen. ..Windows search bar reageert niet op click. ..Chrome is m'n bookmarks en wachtwoorden vergeten die toch echt gesynct waren, maar nu vergeten zijn. (Bookmarks.bak file is verdwenen.) ..Administrator rights zijn messed up zelfs cmd had een extra admin uitvoering nodig omdat ie anders de sfc scan niet zou draaien. Elke map openen heeft extra admin rights goedkeuring nodig. Heb ze in allerlei properties meerdere keren rechtgezet. Ik baal echt wel hard. Het is allemaal wel te repareren, resetten of te fixen, maar het kost zo veel tijd. Zou het fijn hebben gevonden als er een waarschuwing bij kwam, dat het misschien niet meer helemaal de oude wordt. Denk niet dat het verder iets is waar jullie veel aan kunnen doen. Kan hem voorlopig niet meer missen en zal met een aantal workarounds moeten werken. Ik ben niet boos, maar wel echt teleurgesteld en gefrustreerd.

Uitstekende service!

Je wordt hier altijd snel en professioneel geholpen voor een goede prijs! Ik ga hier al jaren heen met mijn telefoons/laptop.

Snelle service fijne mensen.

Binnen 24 uur was het geregeld. Heel fijn!

Top service!

Snel en vakkundig geholpen. Vriendelijke service!

Snel en goed gedaan, duidelijk alles aan mij uitgelegd en binnen no-time was m’n laptop weer als de oude

zeer goed

ik werk al jarenlang samen met PC hulp ( met name Jamie) ; zeer tevreden

Zeer slecht

Prijs blijkt 2keer zo hoog als telefonisch besproken

Computer naar de klote

Ik bracht een laptop met een kapot scherm weg Ondanks t scherm kon er nog prima op gegamed worden En de laptop kon nog prima open en dicht Toen ik me dezelfde dag nog kon ophalen was ie plots zo langzaam dat er niet meer op gegamed kon worden en t scherm wilde niet meer goed dichtklappen Heb gebeld kon de de computer terugbrengen en dezelfde dag weer ophalen met de mededeling dat met zo’n laptop toch niet te gamen valt Het scherm was met 2 gaffer tapejes aan elkaar geplakt “meer was t ding niet waard” (laptop van dik 800 euro uit 2018) Eind van t verhaal We hebben een nieuw scherm maar geen bruikbare laptop meer... Wat me ook zeer ergerde was t gedrag van de man met de naam Jamie, zeer onaardig en totaal niet behulpzaam Toen ik de tweede keer kwam werd ik gelukkig geholpen door een andere man, terwijl Jamie op de achtergrond een zeer luid en boos telefoongesprek voerde Niet heengaan dus!!!

Heel slecht

Heel slecht

Gematigd positief.

Provisorisch is het euvel opgelost (defect scharnier van mijn Lenovo laptop van 3 jaar oud, dat door slijtage het had begeven, was namelijk gebroken, waardoor de laptop en het scherm niet meer open en dicht, dus niet meer opengeklapt kon worden), door door het chassis van de deksel en rand om het scherm heen te boren en daar de bouten en moeren te plaatsen, wat er natuurlijk niet uit ziet.

Snel, goed resultaat en vriendelijk!

snel klaar

Gelijk geholpen en die zelfde dag nog klaar.. En een normale prijs betaald.. Heel tevreden!

Makkelijk, snel en perfect opgelossed zoals beloofd.

I called re a computer problem, took my laptop in the same day, got a diagnoses within the promised 24 hours, was repaired the following day at a reasonable charge. Pleasant people as well!

vakkundig en supersnel !

vakkundig en supersnel !

Duidelijk verhaal bij afleveren en professionele afhandeling van het probleem. Snel en vakkundig

Vriendelijke professionele service

Gewoon prima!

Goed!

Snel geholpen. Moest nog wel een keer terugkomen nadat bleek dat de klacht nog niet helemaal opgelost was. Hier werd behulpzaam op gereageerd en werd vervolg reparatie met korting in rekening gebracht.

snel, deskundig en service gericht

ik werd snel geholpen, kocht een gespoelde tweede hands laptop en kon een keer terug komen omdat in eerste instantie niet alles van de oude gecrashte laptop was over gezet. Dat laatste vile gewoon onder de service, klasse!

Kundig advies en snel geholpen

Klantvriendelijke ervaring

Helemaal fijn

Snelheid, service, communicatie, oplossing, kosten, helemaal fijn, graag zo blijven!

Vastgelopen W10 update creatief verholpen

SSD schijf met W10 update 2004 geplaatst

heel goed en snel

Altijd prima service en op tijd klaar

Altijd prima service en op tijd klaar

Vriendelijke service.

Ik heb m'n laptop in een kluisje achter gelaten. Dus after hours ook service. Helaas kon de laptop niet gered worden maar geprobeerd hebben ze zeker. Na afloop gevraagd om schriftelijke uitleg i.v.m. verzekering. Ook daar weer een correcte afhandeling. Conclusie, zeer goede service, vriendelijke mensen, ik kom zeker terug. Rob