Lousy repair

I went there to repair my ASUS broken screen and left it there for 2 weeks. When they gave it back to me, I checked to see if it was fixed and saw that it was not entirely fixed. After giving it back to them, they repaired it and gave it back to me. The price was reasonable, but when I checked, 3 screws of the bottom part weren't there.

• Would you recommend us? No

Onbevredigend.

Het moederbord van mijn Macbook Air bleek bij diagnose defect. Ze zouden hem vervangen door een nieuwe maar achteraf hebben ze het oude moederbord gerepareerd en me wel de flinke prijs van een nieuw moederbord berekend. Verder zou alles goed zijn. Maar helaas bleek de HD er uit wat ze me niet verteld hadden. Als ik dat geweten had had ik de reparatie niet uit laten voeren want dan werd het wel heel erg duur. Daarnaast krijg je de onderzoekskosten niet terug als je de reparatie wel uit laat voeren wat je bij de meeste bedrijven niet hoeft te betalen als je de reparatie uit laat voeren. Hadden ze me ook niet verteld wat ik ook niet netjes vind. Kortom ik ben erg ontevreden en ik kan deze reparatieservice dus niet aanraden.

Na de reparatie van mijn computer inclusief nieuwe windows 10 plus SSD schijf kon ik "dacht ik" helemaal opnieuw beginnen maar alles was goed opgeslagen was even zoeken maar na een paar telefoontjes was alles weer voor elkaar en perfect of je nou 1 of 10 keer belt ze blijven correct en behulpzaam

Geen aanrader

Door een oortje dat tussen mijn scherm en toetsenbord kwam zat er een scheur in het scherm. Heel lang gezocht naar de snelste reparatie, omdat ik werk op mijn laptop. PcHulpNederland kon hem het snelste maken en terugsturen dus heb het gelijk naar hun opgestuurd. Had hem weer heel snel terug zoals beloofd en het scherm was heel maar de verlichting op mijn toetsenbord deed het niet meer. Alles geprobeerd, paar keer gereset, maar niks. De optie in mijn instellingen was ook weg. Gelijk een mail gestuurd en kreeg als reactie dat ik hem terug moest sturen of langs komen want ze kunnen zo niet helpen. Ik woon in Brabant en heb geen eens een rijbewijs dus langskomen ging niet makkelijk en wilde mijn MacBook niet weer naar hun opsturen zodat ze weer iets anders konden slopen. Raad het niet aan.

Verkeerde diagnose

30 euro betaald voor een foutieve diagnose.

geweldig serviceteam dat dóórzet

De harde schijf van mijn macbook was compleet gecrasht. Al mijn muziek - een enorme collectie -, foto's en privé-bestanden waren verloren door die kapotte schijf. PC Hulp Nederland heeft vervolgens letterlijk alles geprobeerd om de data weer terug te krijgen, net zo lang tot ze daarin geslaagd waren. Niet opgeven maar doorgaan dus. Ik ben er enorm blij mee en kan het bedrijf van harte aanbevelen, niet in de laatste plaats omdat al het werk dat ze hebben gedaan niet heeft geleid tot een torenhoge rekening. Super!

Snel, eerlijk, goede service

Mijn defecte MacBook 's ochtends gebracht, werd eerlijk verteld wat er mis was, hoe veel het zou kosten om te repareren en hoe lang het zou duren. Ik kon mijn laptop binnen de afgesproken termijn ophalen en deed het weer helemaal perfect. Als het nodig is kom ik hier zeker weer terug!

Snel en behulpzaam.

Had perongeluk cola over mijn laptop laten vallen en na even gebeld te hebben kon ik gelukkig meteen langskomen om mijn laptop af te geven. Na een dag al een werkende laptop teruggekregen, topservice!

Goed geholpen

Aardige mensen. Duidelijk hoe de stappen zijn waarin ze werken. en me macbook werkt weer super

Prijsopgaaf blijkt ineens 289 ipv 239

1 keer nooit meet

Wat jammer dat je onze service zo hebt ervaren. Wij hebben het uitgezocht en gezien dat er wel van te voren is aangegeven wat de exacte kosten waren. Dit blijkt zowel uit het ticket als uit het opgenomen telefoongesprek. Toch jammer dat we je niet tevreden hebben kunnen maken, ik hoop dat de laptop verder goed werkt met de nieuwe SSD.

Macbook is na stofvrij maken stuk

Ik heb mijn Macbook pro gebracht om deze stof vrij te maken. Op zich ging dit heel goed en snel. Maar nog 2 weken na het stof vrij maken van mijn Macbook viel deze spontaan uit. Het lijkt nu of de fan het helemaal niet doet. Macbook werkt nu in zijn geheel niet meer :-(

Het lijkt mij sterk dat door stofvrij maken van de laptop de macbook volledig stuk gaat. Maar je kan sowieso altijd even terug komen en dan kijken wij er direct naar geheel kosteloos uiteraard.

snelle, vriendelijk, professionele service!

Snelle, professionele en vriendelijke service!

Snel en goede reparatie

Ok

snel, duidelijk en opgelost

hardnekkig probleem met netwerkadapter duurzaam opgelost.

Goede hulp

Snel geholpen probleem opgelost maar ik vond de kosten wel hoog bij nader vergeleken bij andere pc hulp deskundigen

Opgelost!

Macbook Pro had het begeven.. Kennelijk enkele chips op het moederbord doorgepiept, PC hulp heeft de oorzaak gevonden en verholpen. Daarbij begaf tot overmaat van ramp de accu het ook een dag nadat ik de Macbook retour had gekregen. Deze heeft PC hulp ronde garantie vervangen! top!

Snelle en uitstekende service, nieuw beeldscherm op een laptop in 1 dag!

Bij Mediamarkt zou het 2-3 weken duren, bij PCHULP was het in een dag opgelost en kon mijn zoon weer naar school met zijn laptop

afspraak nagekomen

Afspraak nagekomen zoals afgesproken . tijd en prijs OK.

Meedenken is grote kracht

Kordaat en ruim voldoende geholpen.

OPLICHTERS!!

lees vooral wat verder in de reviews, want ik ben niet de enige bij wie ze dit geflikt hebben Mijn laptop hier naartoe gebracht nadat ik wat vloeistoef over mijn laptop had geknoeid. Alles aan mijn laptop werkte nog, maar ik wilde voor de zekerheid een waterschadebehandeling laten uitvoeren (89,95). Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat de behandeling klaar was, maar dat mijn toetsenbord en muis het NIET meer deden en dat zij dit voor een belachelijk hoog bedrag konden vervangen (ergens in de 200 euro). Ik gaf aan dat dit erg vreemd was, aangezien alles het een paar uur eerder het nog deed. 'Ja geen idee. Nu werkt het niet meer' was het antwoord dat ik kreeg. Ik heb besloten mijn laptop op te halen en ergens anders te laten repareren. Toen ik mijn laptop opende werkte alles naar behoren, en hoefde er dus helemaal NIKS vervangen te worden!! Ook bleek de waterschadebehandeling niet eens uitgevoerd.. Ik heb PCHulp hierover gemaild en zij zeiden dat het inderdaad kan dat een toetsenbord het na een tijd weer kan doen. Als zij hiervan op de hoogte zijn, dan is het BELACHELIJK dat ze je na een paar uur al een dure vervanging aan willen smeren. Daarbij logen ze ook nog in de mail dat ze mij nog specifiek hebben opgebeld om mijn wachtwoord te vragen om zo te checken of de muis en toetsenbord het deden. Zij hebben dit niet gevraagd aan de telefoon EN ik heb mijn wachtwoord nooit gegeven. Kortom, Je betaalt voor service die zij niet uitvoeren, ze houden informatie achter, ze liegen EN ze proberen je dure reparaties/vervangingen aan te smeren die niet nodig zijn. (oh en waarschijnlijk gaan ze ook erg grof op deze review reageren, want dat doen ze ook wel vaker haha) doe jezelf een plezier en laat je laptop ergens anders repareren! :)

Klinkklare onzin! Laptop deed het eerst niet en daarna wel... Opgelost dus. Wij verkopen nooit zomaar onzin. We doen dit al 20 jaar dus als dat wel zo zou zijn dan waren we er al lang niet meer. Wij doen per jaar meer dan 5000 waterschadebehandelingen er zijn misschien 3 of 4 mensen die hierover klagen. Ik kan jou vertellen dat ligt meer aan die mensen. ons slagings percentage is meer dan 95% nogmaals jammer dat je op deze manier jouw frustratie laat blijken. succes verder met je laptop.

Jammer dat er altijd van die mieren neukers zijn die zelf niet snappen hoe duidelijk iets vermeld staat op de website over no cure no pay. Ik ben bij heel veel zaken geweest en dit is de enige zaak die service geeft en ook als het mis gaat nog steeds service geeft.

No cure no pay - NIET DUIDELIJK

Ik bracht op advies mijn laptop hier voor onderzoek, no cure- no pay geven zij aan op hun website. Na onderzoek bleek dat het moederboard stuk was, kosten ruim € 400. Dat was het niet waard werd mij verteld. Bij het ophalen van de device moest ik echter wel betalen. Hoezo no cure - no pay. Na een belletje bedankte zij voor het advies duidelijker te communiceren maar hadden niet de moed mij tegemoet te komen in de kosten.

Verschrikkelijk

Wat een *** zaak. Onaardig personeel. Doen niet wat ze zeggen dat ze doen. Laptop eerder slechter terug gekregen dan beter en ook nog teveel geld voor betaald. Nooit naar deze zaak gaan.

Top service!

Lekker snel en betaalbaar. Heldere uitleg

Perfecte reparatie

Mijn vastgelopen NAS is door dit bedrijf perfect in orde gemaakt zodat ik alle bestanden weer heb kunnen redden. Ook het telefonisch overleg tijdens de reparatie verliep zeer goed.