ging allemaal goed en snel

Alles correct en snel geregeld

Alles naar wens en snel afgehandeld

Gemakkelijke en duidelijke website

Was snel klaar met het invullen en downloaden van de gevraagde gegevens

Erg snel

Erg snel, via de mail ontvangen. Prima.

Was erg snel, binnen één dag.

Aanvraag was makkelijk en binnen één dag was het visum al binnen.

Snel en top

Snel aangevraagd, snel beoordeeld en snel af te drukken

Simpel en snel

Alles gelukt zoals verwacht, tevreden.

Duidelijk en vlot behandeld

efficient en bijzonder snel

Het aanvraagformulier - en in het bijzonder het uploaden van de bijlage - gaf even wat problemen, maar verder ging het heel snel en had ik binnen twee dagen het visum. Heel wat beter dan - als voorheen - ik twee keer naar Den Haag moest reizen om de ambassade te bezoeken.

Snel geregeld

Corect en snel geregeld 👍🏻

snelle service

Het is duurder om de visums zo aan te vragen en je moet zelf redelijk veel handelingen verrichten maar de service daarna is prima.

Niets te klagen, streng met controle van foto's maar rechtvaardig!

Goed!

Na het door mij tot twee maal toe niet aanleveren van een duidelijke scan van het paspoort van mijn dochter omdat ik in het buitenland was voor mijn werk zonder mijn dochter , was het eindelijk weer eens mogelijk om een probleem telefonisch met raad en daad op te lossen . Geen antwoordapparaten , call centers etc etc maar gewoon een zeer klantvriendelijke medewerker die dit samen met mij opgelost heeft. Dank U allen. Mvg Ron Walschot.

Duidelijke uitleg online en snelle reactie terug.

Na mijn vakantie geboekt te hebben heb ik direct onze visums aangevraagd. Duidelijke website en uitleg waar nodig. De reactie was binnen drie dagen. Mocht ik weer een visum nodig hebben vraag ik het zeker via visum.nl aan. Met vriendelijke groet, Daphne Kleizen