Snel en makkelijk!

Snel en makkelijk geregeld, binnen 10 minuten in mijn postvak.

Zonder voorkennis vraag ik een visa voor Srilankanen aan. Alles is erg duidelijk en zo snel had ik het visum binnen

Ik heb de aanvraag gedaan, betaald, en binnen een half uur waren alle visums binnen. Ik had er niet op gerekend. Dacht dat het enkele dagen zou duren. Een echte verrassing was dat. Bedankt.

Snel en discreet

Snel en eenvoudig geregeld

Onze aanvraag voor een visum voor Sri Lanka was super eenvoudig. Na het invullen van onze gegevens kregen we binnen een half uur de bevestiging dat ons visum verstrekt was.

Duidelijke website en uitstekende uitleg

ben tevreden zeer snelle afwikkeling

duidelijke omschrijving van de te volgen stappen. klantvriendelijk.

Snel

Aanvraag invullen duurde langer dan de beantwoording

Top binnen enkele minuten is alles geregeld en niet te duur zoals alle commerciële sites vragen

Zeer blij en snel geregeld, heb weleens via de advertentie sites een aanvraag gedaan Mensen die het niet die vragen zoveel geld echt te gek Visa is nu nog zelfs vrij tot 31/1/2020 Neem echt de officiële site en niet de commerciële sites

makkelijk en snel

Het invullen is duidelijk en alles was mega snel geregeld, erg fijn

Snel, eenvoudig en verreweg de goedkoopste

Erg tevreden, hebben ook op een andere visumbureau gekeken en daar zouden we 4 x zoveel kwijt zijn. Eenvoudig in te vullen en supersnelle respons

snel en duidelijk

Alles werkte naar behoren en snel. Geen gedoe of ergernissen.

snel, accuraat

goede dienstverlening, snel en accuraat

supersnel

Voor mijn werk moest ik voor een spoedopdracht naar SriLanka. Op enkele andere sites kon ik pas na enkele dagen beschikken over een visum; Echter, bij VisumBuitenland.nl was het visumdocument binnen 20 min. in mijn mailbox. Gewoon super ! !

Makkelijk en snel

In vijf minuten geregeld , het visum werd na een half uur al via mail gestuurd. Super!

goede correcte afhandeling

goede correcte afhandeling en voor passende prijs!

Makkelijk en snel afgehandeld !

Ik heb een uitstekende ervaring met deze dienst, snel en prima afgehandel,

Duidelijke en snelle afhandeling

Het was eenvoudig om een visum aan te vragen. En het kwam betrouwbaar over.

Binnen 20 minuten binnen.

snelle service

binnen een uur gereed geweldig

Correct ingevuld maar raar dat er geen enkele stempel op staat van die overheid.bedankt voor de snel

Correcte website en dienstverlening

Beter kan het niet

zeer vlotte service

jammer dat het visum slechts voor 30 dagen is en niet meer

makkelijk te doen

goede uitleg en makkelijk om zelf te doen.

Prima en uiterst snelle service.

Persoonlijk heb ik zowat de ganse wereld rondgezworven maar nog nooit zo snel mijn visum verkregen.