Snel en adequaat

Afspraken worden nagekomen en informatie is helder

Al jaren verzekerd. Zeer tevreden!

teleurstellend

wij hebben 2 auto's laten verzekeren bij benevia ,offerte€ 5,60 per maand, doch er word 8 euro in rekening gebracht met als gevolg de verzekering is duurder dan de ANWB IK GA OP ZOEK NA EEN ANDERE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ.

perfect

alle zaken worden op en top behandeld en afgewerkt .niets anders dan lof

al jaren en jaren mijn betrouwbare adviseur

:-D

Altijd goed geholpen

Goed geholpen wanneer nodig

Bijna al onze verzekering lopen via BeneVia, dit gaat al jaren goed! Wij zijn tevreden.

Pefect

Direct geregeld

Alles helemaal prima

Vriendelijk personeel. Denkt goed mee qua verzekering. Ik ben hier al jaren verzekerd.

Goede en goedkope verzekeringen

Topie

Alles is glijk goed geregeld.

Hele goede hulp

Hele goede en snelle hulp gekregen in de zoektocht naar nieuwe verzekeringen. Snelle reacties, goede tips en een fijne combi korting. Houden woord als ze iets beloven.

Prima maatschappij reageerd snel en dus ook snel geregeld!

Verzekeren was nog nooit zo makkelijk. Prima geholpen tot zover.

Goede advisering op mijn vragen

Positief

goede service

Ik heb alleen maar prettige ervaringen met Benevia in het afhandelen van schade of verzekering. snelle service waarbij je vriendelijk en vakkundig te woord wordt gestaan.

Correct, volgens afspraak en meedenkend

Ik breng mijn verzekeringszaken al jaren lang onder bij Benevia en ben zeer tevreden. Goed contact, klant gericht en vriendelijk. Ook Hypotheek zaken naar volle tevredenheid geregeld, kortom ik kan het iedereen adviseren.

Goed geholpen

Behulpzaam

Ben altijd goed geholpen en nooit problemen gehad.

Goed advies in een prettige sfeer

Ter plaatse snel verschillende plaatjes doorrekenen, zodat het gelijk helder is.

Goede service, kennis verbreed, top mee gedacht

Zie boven

Meedenkend, doelgericht en op maat

Klantvriendelijk en professioneel

Aardig personeel. Begreep wat er nodig was.

Veel vergelijkingen kwa verzekering gedaan. Uiteindelijk verzekerd bij jullie. Vriendelijke man en begreep waar het over ging en gaf duidelijke antwoorden op de vragen.

Daar waar nodig was is er snel gehandeld om onze hypotheek in orde te krijgen. Na de eerste afwijzing heeft onze adviseur direct nieuwe aanvragen bij andere banken eruit gegooid. Ook was hij buiten werktijden bereikbaar om onze vragen te beantwoorden.

Heel prettig en doelgericht!

Ik word altijd snel en correct geholpen door Marco valkhof. Heel fijn!

Goede en snelle service!

Zonder problemen mijn hypotheek geregeld! Top service!