Topie

Alles is glijk goed geregeld.

Hele goede hulp

Hele goede en snelle hulp gekregen in de zoektocht naar nieuwe verzekeringen. Snelle reacties, goede tips en een fijne combi korting. Houden woord als ze iets beloven.

Prima maatschappij reageerd snel en dus ook snel geregeld!

Verzekeren was nog nooit zo makkelijk. Prima geholpen tot zover.

Goede advisering op mijn vragen

Positief

goede service

Ik heb alleen maar prettige ervaringen met Benevia in het afhandelen van schade of verzekering. snelle service waarbij je vriendelijk en vakkundig te woord wordt gestaan.

Correct, volgens afspraak en meedenkend

Ik breng mijn verzekeringszaken al jaren lang onder bij Benevia en ben zeer tevreden. Goed contact, klant gericht en vriendelijk. Ook Hypotheek zaken naar volle tevredenheid geregeld, kortom ik kan het iedereen adviseren.

Goed geholpen

Behulpzaam

Ben altijd goed geholpen en nooit problemen gehad.

Goed advies in een prettige sfeer

Ter plaatse snel verschillende plaatjes doorrekenen, zodat het gelijk helder is.

Goede service, kennis verbreed, top mee gedacht

Zie boven

Meedenkend, doelgericht en op maat

Klantvriendelijk en professioneel

Aardig personeel. Begreep wat er nodig was.

Veel vergelijkingen kwa verzekering gedaan. Uiteindelijk verzekerd bij jullie. Vriendelijke man en begreep waar het over ging en gaf duidelijke antwoorden op de vragen.

Daar waar nodig was is er snel gehandeld om onze hypotheek in orde te krijgen. Na de eerste afwijzing heeft onze adviseur direct nieuwe aanvragen bij andere banken eruit gegooid. Ook was hij buiten werktijden bereikbaar om onze vragen te beantwoorden.

Heel prettig en doelgericht!

Ik word altijd snel en correct geholpen door Marco valkhof. Heel fijn!

Goede en snelle service!

Zonder problemen mijn hypotheek geregeld! Top service!

Goed advies en duidelijke communicatie met het gewenste resultaat.

Fijne ervaring.... Ik ben zo goed als volledig ontzorgd. Goede communicatie, proactief en zeer goede hulp. Meer dan tevreden over het hele proces. Waar ik dacht dat dingen niet mogelijk waren, waren ze ineens mogelijk.

We kunnen alles met een goed gevoel overlaten.

We zijn bezig met een hypotheek verhoging en daar worden we door Daniel heel goed bij geholpen. Als tussenpersoon regelt hij alles wat nodig is en krijgen we op tijd de juiste adviezen. Daardoor kunnen we dit met een gerust hart overlaten en hebben we er alle vertrouwen in dat alles op tijd in orde komt. Bedankt hiervoor Daniel.

Super sociaal en altijd duidelijk antwoord op onze vragen, hulpvaardig

Vriendelijk en fijn geholpen

Prima snelle service.

Alle verzekeringen via één plaats is top. Met schade afhandeling etc gelukkig nog geen ervaring hier, maar wanneer dat het zo soepel loopt als de service aan de voorkant, is het zeker aan te raden.

Zeer vakkundig

Vriendelijk en begrijpelijk te woord gestaan. Weinig zel hoeven doen

Top service altijd persoonlijk contact

Ben al heel wat jaren klant bij Benevia, staan altijd voor je klaar en zorgen altijd dat ze de beste bij jou passende verzekering voor je afsluiten, voor mij is tevens het grote voordeel dat je altijd een persoonlijk contact persoon heb bij Benevia die al je belangen behartigd.

Goede service! Daniel Groeneveld heeft alles perfect voor ons geregeld.

Goede service! Daniel Groeneveld heeft alles perfect voor ons geregeld.

Pluspunten

Ze konden me gelijk helpen en kon me scooter de zelfde dag verzekeren

• Personeel
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Beste Niek, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je snel en goed bent geholpen. Veel rijplezier en mocht er wat zijn bel of email dan gerust. Groeten team BeneVia

• Personeel
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Beste Caroline, Hartelijk dank voor de 100% score! Wat fijn dat je zo tevreden bent. Mochten er meer zaken zijn waarmee we kunnen helpen dan horen we het graag. Fijne dag! Groeten team BeneVia