Slecht

Vooral nadat ik bewezen heb dat ik 2 bromfietsen uit de verzekering had werd er toch voor 50euro onterecht verzekering geld afgeboekt omdat het niet op papier had afgemeld, wel telefonisch. Een onbeschofte inhalige actie, zonder gevoel of begrip, de Jat cultuur is ook hier doorgedrongen, t zal jullie sieren als je deze plaatst.

Vriendelijke en professioneel

Bij henk den Uil Benevia groep wordt je op professionele vriendelijke en duidelijke wijze geholpen. Wat zo prettig is dat er snel wordt gereageerd via mail maar ook persoonlijk aan de telefoon of op kantoor. Een echte aanbeveling.

Perfect geholpen

Wordt meegedacht heel fijn Mvg agnes lammers

Kim de Koning is een kanjer!

Er bestaan gelukkig nog steeds tussenpersonen die service bieden. Dank Benevia en met name Kim de Koning voor de soepele afhandeling.

Prima uitleg gang van zaken, behulpzaam

klantvriendelijk

goed mee gedacht bij de wisseling van een auto. kreeg diverse mogelijkheden voorgelegd en kon dus met de hulp van de medewerker een juiste keuze maken op naar vele blije kilometers

Onduidelijk

Alles gaat heel moeizaam, onduidelijk en er wordt niet gereageerd op mails. Ze houden je niet op de hoogte van lopende schadeclaims, en doen er dan ook niets aan om je echt te helpen. Ik ben telkens weer door iemand anders "geholpen" in plaats van 1 persoon, wat alles heel onduidelijk maakt. Ik moest steeds zelf maar weer contact opnemen om informatie te krijgen over lopende zaken ipv ze mij op de hoogte houden. Ze gaan ook zomaar akkoord door een flink schade bedrag uit te keren aan de tegen partij zonder dat er door een expert naar gekeken is. Ik heb er achteraf namelijk een expert naar laten kijken aan de hand van foto's en die kwam op een aanzienlijk lager bedrag uit. Maar dat intereseert ze blijkbaar niks, als de klant daardoor flink meer premie moet gaan betalen.

Niet best

Ik vind het erg , dat ik zelf meerder keren contact heb moeten nemen, met jullie. Mevr de Koning heeft mij wel correct geholpen, al vind ik niet dat jullie systeem , welke niet correct functioneert, in onze schoenen geschoven kan worden. En proef ik er nu toch uit. En ik vind het allemaal erg lang duren, en heb een idee dat jullie ons niet serieus nemen , als adviesgroep.

Niet netjes, geen inlevingsvermogen

Wij hebben dit jaar behoorlijk wat meegemaakt, waaronder een brand en een flinke lekkage. Het contact met benevia verliep stroef. Je bent na zoiets erg emotioneel en daar wordt niet begripvol mee omgegaan. De laatste keer werd er zelfs een stem verheft tegen mijn partner, terwijl zij alleen aangaf dat er, door een personeelslid van benevia, dingen waren toegezegd, die ineens niet meer konden. Ook dat vinden wij erg bijzonder.

PERFECT geholpen door mevrouw Van der STELT.

Zeer deskundig en geduldig was mevrouw Van der Stelt

Schademelding veel te bewerkelijk

Ik vind het erg onhandig en bewerkelijk dat ik wel online een schademelding kan doen, maar dat ik online geen schadeformulier kan invullen en dat ik kopieën e.d. niet online kan uploaden.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen

Professioneel en zeer Klantvriendelijk

Ik heb al een ruime tijd mijn verzekeringen lopen bij Benevia. Het contact is altijd snel en professioneel. Er word goed toegelicht wat de stapjes zijn en je word vriendelijk geholpen. Ze doen veel moeite om je zo goed mogelijk te helpen. Ik ben zeer tevreden over Benevia met al mijn verzekeringen. Zeker een aanrader! Deze mensen weten waar ze over praten.

goede firma, doet zijn best voor zijn klanten

doet zijn best voor zijn klanten

Kundig en vriendelijk

Ik wordt altijd kundig en vriendelijk te woord gestaan, en men neemt de tijd om mijn vraag te begrijpen en te beantwoorden (voor zover mogelijk.) Mijn ervaringen tot nu toe met Benevia zijn positief.

Prima ervaring.

Er werd door een medewerker (Mirjam van der Stelt) een prima uitleg gegeven .zo goed dat ze zeker een dikke negen verdiend.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk tewoord gestaan. Goede uitleg betreft de verzekering en nota. Alles netjes geregeld.

Goeie bereikbaarheid, snelle reacties en afhandeling

Met Benevia heb ik hele goeie ervaringen, ga zo door!

Super afgehandeld

Door valpartij met rollator TV geheel beschadigd en niet meer te gebruiken. (beeldbuis aan gruzelementen). Hoewel betreffende TV al enige jaren oud was, een meer dan acceptabele vergoeding voor ontvangen. Door Kim snel en prettig, maar bovenal behulpzaam afgehandeld waarvoor complimenten.

Ja ik ben fijn geholpen

Hier staat geen sterretje

Goed geholpen

Snelle reactie

Snel en makkelijk geregeld

Word altijd netjes snel en goed geholpen. Heb ook al mijn verzekeringen hier lopen.

Prima service.

Ik vind dat ik netjes en correct ben geholpen. Het word naar mijn wensen geregeld. Dank je.

Erg goede tussenpersoon

Wij zijn door Marco goed geholpen. Als er iets niet klopte in de polissen, ging hij er direct achteraan en werd het opgelost. Echt top!

Snelle, goede service

N.a.v een storm is onze schutting en poort flink beschadigd. Dit is door Marco snel en professioneel geregeld.