Schade broek zoon.

Wij zijn al jaren verzekerd en eigenlijk is dit de tweede keer dat we iets claimen. Geen enkel probleem met het indienen van de claim en, ondanks dat het druk is, toch nog redelijk snel een vergoeding ontvangen.

Vlotte en attente reactie op online vraag

Leslie dacht, ik kan beter bellen dan een heel verhaal te gaan intoetsen. Terecht. En we zijn er vlot uitgekomen.

Trieste afwikkeling van schade na diefstal voertuig.

Na diefstal van je voertuig ben je overgeleverd aan een wirwar van verplichtingen en personen die je allemaal een ander verhaal vertellen. Als verzekeringnemer ben jij verplicht te voldoen aan wat ze van je verlangen maar het uitbetalen is een langdurige en onnodig frustrerende klantonvriendelijke kwestie. Ondanks de verzekering helemaal niet eens bij hun loopt en de verzekering maatschappij ASR al lang opdracht gaf het bedrag uit te keren blijkt het Benevia/Heinenoord niet van belang dit vlot te doen. 40 dagen na de diefstal en vele loze beloftes en uitspraken als; "u bent niet de enige" Benevia zet de verzekering uit bij partner bedrijf Heinenoord, die in volmacht je auto verzekeren bij een andere maatschappij. Heinenoord is onder geen voorwaarde te bereiken door de verzekeringsnemer telefoon nummer en adres zijn onbekend en mogen niet gedeeld worden met de consument. Je bent dus afhankelijk van een tussenpersoon, die welwillend of juist niet zich inzet voor je zaak. Het is maar net wie je aan de telefoon krijgt. Te horen krijgen van je tussenpersoon dat die niet met je in discussie gaat omdat het toch geen invloed heeft is niet wat je wil horen. Vele telefoontjes verder uiteindelijk tot op dit moment nog geen uitbetaling. Vijf dagen geleden brief gehad dat het bedrag overgemaakt is. Vandaag wederom gebeld en begrepen dat er een "foute brief" in omloop is, er zou moeten staan het "wordt" gestort.. dus ASR zelf gebeld, dan blijkt er spontaan wel meer mogelijk. Al met al blijf je als consument met een naar gevoel zitten en lijkt het wederom een bevestiging van het vooroordeel. Verzekeringsmaatschappijen; als de kippen erbij als je premie moet betalen. Als je dan in de molen moet vanwege een schade.. probeer maar eens op redelijk termijn je schade vergoed te krijgen..al sta je vol in je recht simpelweg omdat je hier juist een verzekering voor afsloot. Jammer en teleurstellend! Klacht indienen moet bij teamleider, die is thuis vanwege Covid, en geen vervanger!

Snel, behulpzaam en deskundig.

Ik koop een verzekering om onbezorgd door het leven te kunnen gaan. Alle rompslomp eromheen wil ik ook uit handen geven. Benevia begrijpt dit en denkt mee. Erg fijn.

Alles duurt heel lang en moet zelf overal achteraan anders hoor je niets

Als je melding doet van schade duurt het ruim 30 dagen voordat je iets hoort (na zelf gebeld te hebben).Van nieuwe verzekeringen krijg je geen bericht

Ze heeft zich voor 1000% ingezet voor mij!!!

Mirella van Brakel heeft mij geholpen in een zeer lastige situatie. Door haar hulp en meedenken heb ik rust gekregen in deze situatie en zelfs als het niet goed komt dan zal ik haar en Benevia bij iedereen aanraden.

van Santen is altijd een betrouwbaar en behulpzaam assurantiekantoor geweest.

Zo'n 40 jaar hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van van Santen. Wij hebben goede adviezen gehad in de loop van de jaren en het was altijd prettig om met een vaste adviseur contact te houden. De persoonlijke aandacht was heel fijn. We willen alle medewerkers, met name Taco, van harte danken voor de manier waarop zij voor ons klaar stonden. Altijd vriendelijk, ruim de tijd voor persoonlijke gesprekken en adequaat handelen. Door verhuizing hebben wij gekozen voor een tussenpersoon in de buurt, maar wij hebben altijd goede herinneringen aan jullie assurantiebureau. Nogmaals hartelijk bedankt en het gaat jullie goed. Bert en Ernie van der Tol

Altijd perfecte service

Ik ben al ca. 25 jaar klant (voorheen van Santen) en wordt al die tijd perfect geholpen met al mijn verzekeringsvragen, ook als deze niet door hen zelf in dekking genomen kunnen worden. Ook bij schade altijd naar tevredenheid geholpen.

Veilig verzekerd

Ik voel mee veilig voor de toekomst.

Ik ben vanmiddag prima geholpen door dhr.Joerawan van Benevia-adviesgroep te Heinenoord.

Dhr. Joerawan heeft mij vanmiddag ontzettend goed geholpen door mij al coachend het vrijwaringsbewijs van mijn oude auto te fotograferen en door te sturen voor jullie administratie. Opvallend voor mij was zijn geduldige aanpak en uitleg wat ik precies ging doen. Grote klasse van hem en hij deed dit met een prima invoelingsvermogen! Hulde voor deze mijnheer is zeker op zijn plaats. Vriendelijk bedankt voor uw duidelijke uitleg en geduld in deze. M.L.Kramer.

Zeer servicegericht en meedenkend

Nadat het eerste contact wat haperend verliep (vanwege een medewerker die een andere functie kreeg werden mijn mails niet tijdig beantwoord), is dit vervolgens door een andere medewerker meer dan uitstekend opgepakt. Meedenkend en servicegericht. Er is geprobeerd een zo passend mogelijke verzekering tegen een aantrekkelijke premie te vinden. En dat lijkt gelukt.

Goed tot heel goed

Goede ervaringen

Kort maar krachtig reactie en actie, top

Kort maar krachtig reactie en actie, top

Goed en duidelijk geholpen.

Op mijn vragen is goed en adequaat gereageerd.

Prima antwoord op mijn verzoek

Mijn verzoek is goed uitgevoerd en beantwoord. Alleen jammer dat het niet mogelijk was bij Benevia om substantieel terug in premiekosten te gaan voor mijn woonpakket nav wijziging in gezins omstandigheden.

erg late opvolging/zogverzekering

had 8 Dec 2020 contact gelegd om te onderhandelen en advies te krijgen wat er anders/beter kan aan mijn zorgverzekering. Nu is er pas concrete contact geweest op 26 Jan 2021. Te laat om echt aktie te ondernemen. De reden dat ik benevia als tussenpersoon gebruik is op deze manier niet in mijn voordeel. Als dit niet verbeterd om voortijdens pro-actief advies te geven dan direct naar de verzekeraar overstappen logicher.

Vriendelijk, meedenkend en snel

Onze ervaring is een vriendelijk, meedenkend en op zoek naar de juiste oplossing voor nu en in de toekomst.

Denken mee en rijken duidelijke oplossingen aan.

De kontakten gaan direct en er wordt duidelijk en direct een oplossing voorgelegd. Ik wil heel graag een goede verzekering die eventuele schade dekt.

Snel en accuraat

Snel en klantgericht

De mensen van BeneVia reageren snel op vragen en ondernemen actie om tot een goed resultaat te komen

Prima advies

Goede ervaring met zowel verzekeringen als hypotheek. Een prima bedrijf om alles mee te regelen.

Duurt wel heel erg lang!

Vanaf een simpele vraag in oktober nu pas half januari schriftelijk antwoord. ( wel eerder telefonisch contact) Komt misschien door de fusie maar daar zou ik als klant toch niet zoveel last moeten hebben!

Benevia is niet meer wat het geweest is

De deskundigheid van de medewerkers was nooit in het geding. Ook de manier van benaderen was altijd keurig. De laatste paar maanden een aantal keren telefonisch contact gehad met medewerkers van Benevia maar het voelt of er aan kwaliteit is ingeboet. Ook de manier van te woord staan, voelt niet altijd goed. Wij waren altijd zeer te spreken over Benevia, dat is nu een stuk minder.

Goede samen werking

Goede en snelle dienstverlening

- goed bereikbaar - snel een offerte - snel een verzekering - vriendelijk personeel