Prima geholpen door Fleur vd Kamp

Ook bij royemets van mijn verzekeringen prima geholpen Toen er toch nog een en ander mis ging heeft Fleur dat prima verholpen

Mee denken naar klant zeer goed

Over een vraag betreffende een waardemeter voor de inboedel zeer goed afgehandeld, gevolg lagere premie

Hele goede ervaring met medewerker L. Joerawan, maar zeer trage polisadministratie

Wij hebben al jaren Benevia/Heinenoord Assuradeuren als tussenpersoon. Echter de laatste tijd wat minder goede ervaringen. Eerst hadden we wat gedoe met een rechtsbijstandspolis die niet goed in het systeem bleek te zijn gezet door de polis administratie, en wij te horen kregen geen juridische dekking te hebben bij een nog vrij simpele vraag om een overeenkomst te checken, terwijl we module ABC hadden afgesloten. Nu met woonpakket werden wij benaderd dat de maatschappij waar Benevia ons woonpakket heeft ondergebracht ermee stopt. In de eerste instantie kregen wij slechts 1 optie voor een nieuwe woonpakketverzekering en dat was een pakket van Reaal. Medewerker L. Joerawan was echt zeer vriendelijk en behulpzaam, maar kon vanuit zijn functie geen verdere transparantie geven in hoe Benevia de keuze maakt voor Reaal en waarom wij maar 1 optie offerte kregen en niet meer te kiezen hadden. Zelf alles uitgezocht en ik kwam uit op ASR of verzekeren via mijn eigen bank en daarmee ook een stuk goedkoper uit. Dhr Joerawan is hierna voor ons aan de slag gegaan en heeft uiteindelijk alles in orde gemaakt met ASR. Hij kreeg helaas vrijdags geen contact met de polisadministratie, waardoor het een aantal dagen geduurd heeft voordat alles in orde was. Wij konden uit de mail van vrijdag ook niet goed opmaken welke "voorlopige dekking" er nu op onze gloednieuwe auto zat, ondanks dat er voorlopige dekking was afgegeven. Wij hebben het weekend niet durven rijden ermee, omdat we niet wisten of de voorlopige dekking nu wel of niet All Risk was. Online in ons dossier konden we hierover ook niets zien. Het online dossier vinden wij ook een wat rommelig aanzien hebben. Het lijkt ons voor de medewerkers die veel moeite willen doen voor de klant en de offertes in orde moeten maken, maar die steeds niemand van de polis administratie kunnen bereiken ook niet echt fijn werken. Helaas kan ik niet echt meer zo tevreden zijn over Benevia/Heinenoord Assuradeuren als voorheen.

Goede uitleg

Legt uit wat alle verzekeringen inhoudt. Een zeer fijn gesprek. Ga zo door.

Financieel tevreden maar als cliënt niet gehoord of gezien

Er wordt geen beeld geschetst van wat ons te wachten staat, geen proces aangegeven of stappen die gezet gaan worden. De enige helderheid die ons gegeven werd kwam van de expert, maar die betaalt niet uit. Het heeft ontzettend veel tijd gevraagd voordat het geld op onze rekening gestort werd. (Schade ontstaan begin februari, einde schade afwikkeling, financieel, eind september) Niets is controleerbaar voor de klant, je weet niet wanneer wat gaat gebeuren, het was echt een ramp. Rekeningen van de aannemer komen eerder dan de bijbehorende specificaties waarin staat wat er gaat gebeuren, etc., etc. Ontzettend vaak moeten bellen om achter de feiten aan te gaan. Wij krijgen de indruk dat er totaal geen besef is dat de klant rekeningen moet betalen, (waar haal je het geld vandaan? er wordt ook gedreigd : je moet binnen 5 dagen betalen): en je krijgt één rekening met 1 bedrag en je niet weet waarvoor. Wij zijn er bewust van dat niet alle klachten bij de Benevia Adviesgroep thuishoren, maar dat de achterliggende partijen zoals CED (het niet doorgeven van de specificaties omdat het procedureel niet is toegestaan), Heinoord Assuradeuren (financiële wanorde), Nationale Nederlanden (Verschillende personen, verschillende adviezen, Wij wachten totdat "alles" is binnen gekomen????), en de aannemers Koenraads (wel rekeningen sturen maar geen specificaties). Wel is duidelijk dat de ene partij wijst naar de andere partij en terug, wat voor de klant niet te volgen is. Het maakt al met al een heel onprofessionele indruk, waar wij veel last van gehad hebben. Het woord betrouwbaar kan wat ons betreft geschrapt worden; is niet aan de orde. Hoor graag uw respons.

Altijd behulpzaam bij elk probleem

Mijn ervaring met Benevia is heel positief. Los van de standaard zaken die je verwacht van je tussenpersoon, zoals goede service, snelheid, goed advies en behulpzaamheid, denken ze daadwerkelijk met je mee, en voelt het contact persoonlijk en vriendschappelijk. Ze zijn oprecht betrokken bij jou als persoon. Schade afhandelingen gaan altijd enorm snel. Ik ben nu bijna 10 jaar klant en nog altijd erg tevreden.

Super snelle afhandeling en persoonlijke betrokkenheid

Staan altijd direct voor je klaar en de snelle afhandeling is top geregeld. Prettige persoonlijke benadering en betrokkenheid. Dikke vette 10.

Slecht

Vooral nadat ik bewezen heb dat ik 2 bromfietsen uit de verzekering had werd er toch voor 50euro onterecht verzekering geld afgeboekt omdat het niet op papier had afgemeld, wel telefonisch. Een onbeschofte inhalige actie, zonder gevoel of begrip, de Jat cultuur is ook hier doorgedrongen, t zal jullie sieren als je deze plaatst.

Vriendelijke en professioneel

Bij henk den Uil Benevia groep wordt je op professionele vriendelijke en duidelijke wijze geholpen. Wat zo prettig is dat er snel wordt gereageerd via mail maar ook persoonlijk aan de telefoon of op kantoor. Een echte aanbeveling.

Perfect geholpen

Wordt meegedacht heel fijn Mvg agnes lammers

Kim de Koning is een kanjer!

Er bestaan gelukkig nog steeds tussenpersonen die service bieden. Dank Benevia en met name Kim de Koning voor de soepele afhandeling.

Prima uitleg gang van zaken, behulpzaam

klantvriendelijk

goed mee gedacht bij de wisseling van een auto. kreeg diverse mogelijkheden voorgelegd en kon dus met de hulp van de medewerker een juiste keuze maken op naar vele blije kilometers

Onduidelijk

Alles gaat heel moeizaam, onduidelijk en er wordt niet gereageerd op mails. Ze houden je niet op de hoogte van lopende schadeclaims, en doen er dan ook niets aan om je echt te helpen. Ik ben telkens weer door iemand anders "geholpen" in plaats van 1 persoon, wat alles heel onduidelijk maakt. Ik moest steeds zelf maar weer contact opnemen om informatie te krijgen over lopende zaken ipv ze mij op de hoogte houden. Ze gaan ook zomaar akkoord door een flink schade bedrag uit te keren aan de tegen partij zonder dat er door een expert naar gekeken is. Ik heb er achteraf namelijk een expert naar laten kijken aan de hand van foto's en die kwam op een aanzienlijk lager bedrag uit. Maar dat intereseert ze blijkbaar niks, als de klant daardoor flink meer premie moet gaan betalen.

Niet best

Ik vind het erg , dat ik zelf meerder keren contact heb moeten nemen, met jullie. Mevr de Koning heeft mij wel correct geholpen, al vind ik niet dat jullie systeem , welke niet correct functioneert, in onze schoenen geschoven kan worden. En proef ik er nu toch uit. En ik vind het allemaal erg lang duren, en heb een idee dat jullie ons niet serieus nemen , als adviesgroep.

Niet netjes, geen inlevingsvermogen

Wij hebben dit jaar behoorlijk wat meegemaakt, waaronder een brand en een flinke lekkage. Het contact met benevia verliep stroef. Je bent na zoiets erg emotioneel en daar wordt niet begripvol mee omgegaan. De laatste keer werd er zelfs een stem verheft tegen mijn partner, terwijl zij alleen aangaf dat er, door een personeelslid van benevia, dingen waren toegezegd, die ineens niet meer konden. Ook dat vinden wij erg bijzonder.

PERFECT geholpen door mevrouw Van der STELT.

Zeer deskundig en geduldig was mevrouw Van der Stelt

Schademelding veel te bewerkelijk

Ik vind het erg onhandig en bewerkelijk dat ik wel online een schademelding kan doen, maar dat ik online geen schadeformulier kan invullen en dat ik kopieën e.d. niet online kan uploaden.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen

Professioneel en zeer Klantvriendelijk

Ik heb al een ruime tijd mijn verzekeringen lopen bij Benevia. Het contact is altijd snel en professioneel. Er word goed toegelicht wat de stapjes zijn en je word vriendelijk geholpen. Ze doen veel moeite om je zo goed mogelijk te helpen. Ik ben zeer tevreden over Benevia met al mijn verzekeringen. Zeker een aanrader! Deze mensen weten waar ze over praten.

goede firma, doet zijn best voor zijn klanten

doet zijn best voor zijn klanten

Kundig en vriendelijk

Ik wordt altijd kundig en vriendelijk te woord gestaan, en men neemt de tijd om mijn vraag te begrijpen en te beantwoorden (voor zover mogelijk.) Mijn ervaringen tot nu toe met Benevia zijn positief.

Prima ervaring.

Er werd door een medewerker (Mirjam van der Stelt) een prima uitleg gegeven .zo goed dat ze zeker een dikke negen verdiend.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk tewoord gestaan. Goede uitleg betreft de verzekering en nota. Alles netjes geregeld.

Goeie bereikbaarheid, snelle reacties en afhandeling

Met Benevia heb ik hele goeie ervaringen, ga zo door!