eerlijk advies

Mijn connector zou kapot zijn, maar bij controle bleek daar alleen maar wat stof in te zitten. In plaats van een nieuwe connector was het eerlijke advies om alleen maar schoon te maken. Geen dure reparatie dus. Dat noem ik een eerlijk advies.

Perfecte en snelle service

Gisteren is mijn telefoon gevallen waarbij hij niet meer aanging. Dankzij de perfecte service van Smartphone Express kon ik net voor sluitingstijd langs om mijn telefoon last minute te laten repareren. Ik beveel Smartphone Express zeker aan!

Snel en effectief

Twee keer in één week geweest voor reparaties Samsung A50(kapotte scherm en geluid problemen),beide keren professioneel geholpen binnen kwatier klaar! Als je online afspreken krijg je zelfs €5,00 korting!

Vertrouwd en deskundig adres

Snelle service en een bakkie koffie terwijl je een kwartiertje wacht op de perfecte vervanging van de display van mijn iPhone X

Geweldige service

Mijn smartphone was onbedienbaar geworden op 23 december 2020 net met de feestdagen. Waar ik ook op drukte niets hielp ook na opnieuw opstarten niet. Ik mocht komen en het probleem werd snel opgelost en ik ben weer helemaal gelukkig. Heel erg bedankt jullie van Smartphone Express. Fijne dagen

Toppers!

Ik had een afspraak via de website gemaakt. Langsgegaan, binnen 20 minuten was mijn iPhone 11 voorzien van een nieuw scherm. Topservice! Ik ga nooit meer naar een andere reparateur. Nogmaals bedankt heren!

Goed en snel

Zonder afspraak binnen gelopen voor een scherm reparatie. Duurde 20 minuten en stond weer buiten. Super!

Goede service!

Vandaag 10-12-2020 mijn iPhone XR display laten vervangen! Reparatie 15minuten gaf men aan. En ja hoor ik was er in 15 minuten. Display vervangen! Goede service!!! Een aanrader naar iemand zou ik zeker doen! 5 euro korting gekregen dmv. de online afsparaak! Dus mensen dit is pas service!!! Top!!!

Ad

Kon er inderdaad op wachten super!

Nette mensen die je goed helpen. Ze leggen alles goed uit over de reparatie.

Online afspraak ingepland . Super snelle service en correct . Blij mee.

Goede ervaringen, vriendelijk personeel

Tot op heden nog geen slechte ervaringen gehad, ben altijd netjes geholpen. Voortaan mijn standaart telefoon winkel als ik iets nodig heb. Zeker aan te raden!

Klantvriendelijk, en top service

Altijd klantvriendelijk geholpen. Nog nooit problemen gehad. Top service

Geen onzin, eerlijk advies en heldere afspraak

Fijne winkel duidelijk advies en geen onzinverhaal of verkooppraatjes En zeer belangrijk, afspraak is afspraak Top.

Vroendelijk service en fijn omgegaan met mijn beroep op garantie.

Kapot scherm vervangen. Toen een deel van het scherm haperde bij aantikken, werd het zonder gedoe opnieuw vervangen.

Top service!

Klantvriendelijke personeel en service van topkwaliteit.

Werd positief geholpen. Top personeel. Binnen 10 minuten was alles na mijn wensen!

Super klant vriendelijk, meerdere telefoonzaken afgeweest voor reperatie van mijn toestel, maar hier voelde ik me zelf stuk fijner bij , snel service , goede service , kwaliteit van producte, en de belangerijkste gedeelte voor iedereen een goede prijs bedankt.

Goede en snelle service!

Scherm gemaakt in 20 minuten! Goede en snelle service dus!

Super. Duidelijk, snel en goede prijzen

Duidelijk, snel en vriendelijk. Ook goedkoper dan waar ik voorheen ging kijken. Goede service.

Goede service!

Onlangs nieuwe telefoon gekocht bij hun. Uitstekende service en goed geholpen. Aanrader!

Snelle professionele service, je wacht onder een genot van een kop koffie op je telefoon. Je wordt vantevoren goed geïnformeerd over de verschillen producten en keuzes

Snel

Binnen 15 min was mijn scherm weer zo goed als nieuw!