Fijn meedenkende partij om mee samen te werken

Sinds enkele maanden heb ik walking billboard ingehuurd en kan wel zeggen met volle tevredenheid. Meedenken hoe 'n campagne het beste georganiseerd kan worden met de juiste instelling en passie. Goede tips ontvangen waardoor het middel beter ingezet kan worden met 'n (nog) beter resultaat. Klasse en de 5 sterren zijn dik verdient. we gaan nog lang samen verder. aan te bevelen. Bart van Amazing Shoes Den Bosch

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden. Alles wordt gedaan volgens afspraak. Op tijd en nette manier. Success.

Pluspunten

Heb walking billboard ingeschakeld om door het centrum te lopen en flyers uit te delen... goede ervaring met dit bedrijf , zeker een aanrader -Snelle reactietijd -komt afspraken na -er word met je meegedacht -eerlijk over de kosten Gewoon top

alles was in orde

Top bedankt! t' damhutje was onze eerst klant, leuke gemoedelijke samenwerking waar we op korte termijn mooi design konden neerzetten voor de Walking Billboard en de flyers. De promo dag ging uitstekend, heel opvallend door de stad. Het is leuk als hard werk wordt beloond, met een top review als dit:) Bedankt!!