uitstekende service en vlotte verwerking

dag vooraf gebeld voor mogelijkheden, gelijk eind van de middag een scherm besteld. Dag erna eind van de middag (14:30 uur) telefoon gebracht na eind van de ochtend bericht te hebben gehad dat scherm binnen was. Meneer is direct begonnen en 2 uur later telefoon op kunnen halen. Meneer was ook zeer klantvriendelijk, absoluut een aanrader om scherm schade hier te laten herstellen. Prijs is ook netjes.

Snelle, vriendelijke en vakkundige service!

Erg tevreden over de service. We werden meteen geholpen zonder wachttijd. De gsm werd snel gerepareerd en de reparatie ziet er prima uit!

Vriendelijk bedrijf die een snelle en top service levert.

Dank u wel voor uw vriendelijke reactie. Bij sommige klanten kost het geen moeite om vriendelijk te zijn, integendeel, u was de perfecte klant!

Reparatie keurig en volgens afspraak uitgevoerd!

Zoals afgesproken binnen 1,5 uur is mijn smartphone goed en met originele onderdelen gerepareerd.

Bedankt voor deze review!

Uitstekende service en eerlijke prijs

Vriendelijk, eerlijk en goede kwaliteit

Dank je voor je positieve review Martijn, bij sommige klanten is het niet zo moeilijk om vriendelijk te zijn!

bagger en opgelicht met 250 euro

hey laatste keer dat ik hier ooit nog kom die vrouw is asociaal zegt dat ik haar naam gebruikt heb voor een klant bij rebuy terwijl ik enkel de ordernummer aan rebuy heb gegeven als haar naam dan onder dat order nummer staat kan ik hier niks aan doen en dan zeg je hier iets van word er dit naar je poten gesmeten jij heb mijn naam gebruikt zei hoe als ik hem niet eens weet ik moest dat gaan veranderen voor haar mocht ze toch effe zelf doen want is niet mijn schuld dat ze haar naam gebruikt hebben bij die klacht en vroeg of ik de naam wouw veranderen zei dat mag u zelf doen en die monteur kunt u ook ontslaan beetje me oude telefoon verder mollen dan dat die al kapot was bestellen wel een nieuwe zelfde een het is geen duel sim meer en 2 niet de zelfde kleur was waarschijnlijk te duur voor ze dan 250 euro moesten nog winst op mijn maken terwijl zei me telefoon sloopte had gewoon moet zeggen flikker maar op voor die 250 euro haal ik wel een andere op rebuy scheelde me misschien nog een kleine 40 euro tegenoverstelling dat zei gevraagd hadden zei denken alleen maar aan winst winst en winst en klanten als stront behandelen ik raad dezen ballen tent absoluut niet aan haar monteur kan nog niet eens normaal Nederlands spreken en die werkt hier ik raad dezen tent aan niemand niet aan

Beste Rico Van der Velden, je krijgt een refurbished toestel met twee jaar garantie terug voor je oude telefoon omdat er iets fout is gegaan bij de reparatie. De garantie van je oude toestel was verlopen. En dan vind je dat je bent opgelicht??? Je molt het nieuwe toestel en wilt het onder garantie vergoed hebben. Nadat dit is afgewezen door de leverancier schrijf je een negatieve review op de site van deze leverancier onder mijn naam. Je vindt mij asociaal omdat ik vraag om deze review te verwijderen en er eentje te plaatsen onder je eigen naam. Je vertrekt scheldend uit de zaak, schopt tegen de deur en spuugt buiten tegen het raam zodat het speeksel overal heen vliegt. Dat is wel sociaal denk je? Mijn monteur is Italiaans en een erg vriendelijke man die perfect Engels spreekt. Jij daarentegen ben een onbeschofte Nederlander die niet eens z'n eigen taal spreekt en niet weet wanneer je een punt of komma in je verhaal moet plaatsen. En ik raad je vriendelijk aan om voortaan een andere zaak met je bezoek te vereren!!

Super service!

Betere service dan bij A-mac. Sneller gemaakt en geen poespas.

dank je wel voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Kapot glas iphone 8

Super geholpen, snel, en vriendelijk.

Goede service voor n redelijke prijs

Snelle en vriendelijke service

We werden ook vandaag weer snel en vriendelijk geholpen bij GSM Limburg.

Super snelle service nadat mijn scherm het gisteren begaf. Volgens afspraak gemaakt. Prima geregeld!

teleurgesteld

ik verwachte enig sinds goeie kwaliteit maar na nog geen 2 maanden van normaal gebruik zonder enige vallen scheurt ineend mijn scherm reparatie is in maastricht gebeurt

Beste Jeroen, Het is heel gemakkelijk om een negatieve review te plaatsten, jammer genoeg zeg je niet om welke telefoon het gaat, wat wij vervangen hebben, of je bij ons bent geweest met je klacht… We geven ALTIJD garantie op een reparatie, mocht het probleem komen door de kwaliteit van het scherm. Op val-stoot-of vochtschade kunnen wij geen garantie geven omdat dit probleem veroorzaakt is door de gebruiker. graag hoor ik van je. GSM Maastricht Mariet Teluy reactie n.a.v. mail van bewindvoerder: beste Mevrouw: We geven altijd garantie op onze reparaties maar alleen op het onderdeel dat we vervangen hebben. Als het scherm gebroken is, is ook de garantie vervallen, dit wordt er ook altijd bij gezegd. Als Jeroen de indruk had dat het scherm omhoog komt en het daarna “spontaan” breekt lijkt het er op dat de accu is opgezwollen en deze het scherm omhoog duwt. Dit zien we hier vaak. Maar dit is ook niet iets dat onder de garantie van de scherm reparatie valt. Ik heb er begrip voor dat voor een jongeman in zijn situatie dit een grote tegenvaller is, maar dit kan niet worden toegeschreven aan de slechte kwaliteit van het geplaatste scherm. Ik vind het wel erg kwalijk dat er dan direct en zonder overleg een onterechte negatieve review wordt geplaatst.

niet de beloofde service binnen 1 dag , 45 minuten wat op hun site staat .

Samsung Galaxy A20e smartphone reparatie bij GSM Limburg in Maastricht, Roermond of Venlo. hieronder de website met hun misleidende en valse beloftes(zie **) , ik ben afgelopen week daar geweest omdat hun adverteren met reparatie binnen 1 uur en ZONDER afspraak , dus ik ben er heen gegaan voor de reparatie en er werd meteen gezegd dat ik had moeten bellen voor de reparatie , iets wat ik erg vreemd vond . ik heb de dame ook verwezen naar de site waarop DUIDELIJK staat reparatie zonder afspraak en binnen 30 tot 60 min klaar . mja.....dus NIET ik ben dus voor niets daarheen gegaan omdat hun het scherm eerst moesten bestellen iets wat nergens op de site staat beschreven !! dus tja.... dan maar wachten tot de volgende dag , er werd me beloofd werd dat ik hem de dag erna kon brengen en ik gebeld zal worden in de loop van de voor middag gebeld zal worden , mja dat was pas tegen kwart over 5 die middag dat het scherm binnen was dus zei verwachte dat ik binnen 45 min in Maastricht zou zijn terwijl ik uit Heerlen moet komen en de autosnelweg is afgesloten tot half augustus dus beetje dom die reactie van haar . dus dan maar de dag erna gaan ben dus daar en had de dame mijn ongenoegen laten merken op de manier van hun service die echt niet voldoet zoals de site doet beloven , verder geen enkele manier van empathie of een wel gemeend excuus laat staan een compensatie voor het ongemak en de extra auto rit en de parkeer kosten .echt slechte Service . **Samsung Galaxy smartphone reparatie van alle modellen in 60 minuten tijd, zonder afspraak en voor de allerlaagste prijs. Dat wil jij toch ook! En niet alleen de allerlaagste prijs, wij bieden je veel meer voordelen, waar we je graag meer over vertellen. Dus heb je reparatie nodig aan je scherm, glas, batterij of wat dan ook? Wij repareren alles, en altijd direct terwijl je wacht, onder het genot van een kopje koffie. Hieronder vind je de meest voorkomende reparaties aan alle Samsung A20e modellen. Het modelnummer is: A20e (A202)

Beste Sir Sandor, Jammer dat je zo moeilijk doet over tijden die op de website staan vermeld. Bij Samsung reparatie zullen wij altijd eerst een afspraak maken. OMDAT we de onderdelen eerst moeten bestellen. Dit staat overigens ook op de website! We zullen dit inderdaad op de site moeten aanpassen. Bedankt voor de tip. Jammer dat je ons voor dit de allerlaagste score geeft. Maar tja....daar is deze review site voor....

Prima geholpen

Prima geholpen met de vervanging van een iPhone-scherm

Dank je voor je positieve reactie.

Geen gezeur.. doen wat het moet doen, prima service en prijs

Meer is niet nodig. Snel, goed en niet te duur

Top service !

De oplader paste niet in mijn ipad, doordat er iets in de aansluiting zat, GSM Venlo had hem in 1 uur gerepareerd, en de kosten : gratis en voor niks !!

Deskundig,snel, goedkoop

Goed geholpen

Fijne tent. Zo’n beschermlaagje voor op het scherm van mijn iPhone gekocht en is er direct opgezet door hem, heel fijn.

dank je wel Marleen voor je positieve reactie. fijn om te horen dat je tevreden bent.

vriendelijk en kwalitatief hele goede scherm reparatie one+ 8T

Mooie winkel, vriendelijk en rustig personeel dat de tijd neemt (zoals het hoort). En de scherm reparatie van mijn one+8T is werkelijk zeer goed uitgevoerd. Dit was niet de makkelijkste reparatie en kostte wat tijd, maar het resultaat is er naar, uitstekend dus. Heldere en duidelijke site, informatie voorziening is ook op orde.

Zie beneden

Snelle, prima service en in mijn geval kosteloos. Betrof schoonmaken contactpunt.

Geweldige service en klantgerichtheid

100% behulpzaam bij het oplossen van een probleem met onze IPhone. Niets was teveel. Vriendelijk personeel die de klant aan alle kanten tegemoet komt. No cure no pay is voor GSM geen opstakel.

UITERST SLECHTE SERVICE

Ik breng mijn iPhone naar dit bedrijf naar GSM Limburg in Maastricht. Mijn scherm deed het niet meer, nadat de reparatieprijs was afgesproken, laten "repareren". Nieuw scherm laten plaatsen en nu werk mijn "gezichtsherkenning-" en de "zaklampfunctie niet meer. Ik dien een klacht in en deze onvriendelijke vrouw zegt: "mijn collega heeft een te lage prijs gerekend." Daarbij moet de iPhone worden opgestuurd....... Ik zeg: "Jammer dan, ik heb een vast bedrag afgesproken met uw collega, daarbij ik kan deze iPhone niet missen, heb deze ook voor mijn werk nodig. Medewerkster: ja, nou de iPhone moet worden opgestuurd, denk er maar over na....... Diep triest, waardeloze houding van deze onvriendelijke vrouw. Slechte service, onvriendelijk, geen oplossing zoeken, starre houding. NIET IN ZEE GAAN MET DIT KLANT-ONVRIENDELIJK EN ONPROFESSIONEEL BERIJF Uiteindelijk heeft GSM Limburg Maastricht het goed en snel opgelost en werkt mijn iPhone prima.

U heeft inderdaad een (terechte) klacht ingediend. Ik heb u verteld dat wij deze klacht niet zelf kunnen verhelpen maar dat ik daarvoor het toestel moet opsturen. Dit kost u niets extra’s. U heeft al € 50,- korting ontvangen van mijn medewerker, daar had u (ook terecht) geen boodschap aan, dat is mijn probleem. U heeft zelf gezegd dat u over de oplossing moet nadenken, dat waren niet mijn woorden. Bij GSM Maastricht worden ALTIJD alle klachten opgelost, ook die van u, maar u moet mij wel de kans geven. Deze review vind ik echt een slag in mijn gezicht. Het was niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn, mijn excuses als u dit zo heeft ervaren. Ik ben nog steeds bereid om uw toestel te herstellen, ik heb u gevraagd of u het voor donderdag wilt inleveren, daarna ben ik een week naar het buitenland. Even een korte aanvulling: Het toestel is opgestuurd en binnen 3 werkdagen gerepareerd teruggestuurd. In de tussentijd heeft u een reservetoestel meegekregen. U gaf aan tevreden te zijn met mijn oplossing. Ik hoop dat u bereid bent om de tekst in uw eerste review te wijzigen, ik denk dat we deze woorden niet verdiend hebben. Repareren blijft mensenwerk en dan worden soms fouten gemaakt. Zoals ik u al bij het eerste gesprek gezegd heb, bij GSM-Limburg worden klachten serieus genomen en ALTIJD opgelost, ook na een review als die van u.

iPhone X: snel, vriendelijk en goed gerepareerd

Deze winkel, makkelijk gelegen nabij het station van Maastricht gekozen voor de reparatie van mijn iPhone X. Keuze uit verschillende soorten schermen, screenprotector en ineens de batterij ook laten vervangen. Zeer tevreden met het resultaat. Alles werkt nog (incl Face ID, geen meldingen via menu, alles tip top in orde). Heel vriendelijk geholpen. Ik hoop natuurlijk dat we er zelf niet meer naartoe moeten voor een reparatie maar ik zou het zeker aanraden aan anderen.

Dank u voor uw positieve reactie. Bij sommige klanten is het niet moeilijk om vriendelijk te zijn, integendeel!

goed en snel, maar niet goedkoop.

Plezierige service

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.