Keurig geholpen

Keurig geholpen, eerst via mail contact opgenomen om te informeren of ze de Oneplus 6t konden repareren. Scherm was niet op voorraad maar werd direct besteld, dag later kon ik terecht. Dank voor de goede service!

Snelle hulp en goede service

ben zeer tervreden over de anelle hulp en goede service. Bedankt.

Geweldige eerlijke service

Eerst telefonische contact gehad , afspraken gemaakt . En binnen 45 minuten was mijn telefoon weer als nieuw. Top service.

Heel goed geholpen, prima service

In eerste instantie bleek een probleem met de IPad reparatie. Die is vervolgens prima opgelost.

Vriendelijk, duidelijk en snel!

Je krijgt meteen te horen wat mogelijk is en wat de kosten zijn. Hierbij worden meerdere opties aangeboden. Ook als je een reparatie overweegt welke misschien niet echt rendabel is, krijg je dat eerlijk te horen. Binnen een uur kon ik mijn gsm weer ophalen! Top!

Goed, ervaren, vriendelijk en SNEL!!

Je kunt zonder afspraak binnen wandelen, en meestal heb je binnen enkele uren je device alweer terug. Vriendelijk en ervaren personeel. En niet onbelangrijk, het is niet te duur.

Schermreparatie van iphone 6s. Vakkundig en snel gemaakt.

Mijn telefoon lade pas niet meer op. Ze hebben hem effe schoon gemaakt en hij doet het weer perfect. ( dit is wel al de tweede keer. Zand en stof) En ook nog gratis. Dat is pas service. Gsm shop Venlo parkstraat Venlo

Lang, en na een jaar alweer kapot

In april 2019 heb ik hey scherm van zowel mijn Samsung telefoon, als het scherm van mijn iPad air laten vervangen. Mijn telefoon is degelijk vervangen en was ook relatief snel klaar. Maar omdat ik moest wachten op mij iPad reparatie duurde het van donderdag t/m maandag alvorens ik beide apparaten kon ophalen. Nu, nog geen 1,5 jaar later is het scherm van de iPad alweer gebroken (bij oppakken) en zit er ontzettend veel vuiltjes onder het scherm. Hierdoor werkt de touch-screen belabberd en toetst de iPad uit zichzelf letters in op het toetsenbord. En drukt hij ook op links op het beeldscherm. Al met al ben ik niet tevreden over deze zaak (in Maastricht) en zou ik iemand voor een reparatie niet adviseren om hier je apple peosucten te laten repareren.

Een prima service

Prima geholpen

Prima en vriendelijk geholpen.

Goede en snelle, BETROUWBARE!!, service.

Vriendelijk, snel en goed

Vriendelijk, snel en goed

Snelle en vakkundige afhandeling voor een nette prijs

Batterijwissel binnen een kwartier

Super service!

De achterkant van de iPhone x laten vervangen na glasbreuk. Zeer vriendelijke en deskundige medewerker in Roermond! Telefonisch geïnformeerd, het onderdeel werd besteld en was de volgende dag binnen. Toestel af gegeven, even de stad in gegaan en na ca. twee uur was het weer als nieuw. Zeer goede prijs- / kwaliteitverhouding!

Snelle en goede service

Werd snel en goed geholpen

Fijne service! Goed en snel.

Uitstekende service door iemand met kennis van zaken.

Met een dochter in nood omdat haar mobiel stuk was is het uiterst prettig dat je snel een vakkundig wordt geholpen. Diepe buiging en dikke duim voor de service.

goede service & kwaliteit voor een eerlijke prijs

goede service & kwaliteit voor een eerlijke prijs

prima geholpen binnen korte tijd

goed geholpen op leuke manier

Vriendelijke en professionele service

Goed advies om eerst fabrieksinstellingen te resetten in plaats van meteen geld uitgeven aan nieuwe batterij. Vervangen van beschadigd scherm is erg netjes gedaan en toestel ziet er weer uit als nieuw.

Top bedrijf

Goede ervaring gehad. Zeer klantvriendelijk en snelle en goede reparatie

Snelle en correcte service

Zonder afspraak snel en betrouwbaar geholpen.

Zeer vakkundig en klantvriendelijkheid

Goede uitleg en van te voren een duidelijke prijsopgave

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.