Prettige snelle service

Fijne service was snel geregeld. Sympathieke en klantvriendelijke man

Goed gerepareerd en aardige man.

Het was natuurlijk duur maar dat is overal hetzelfde ongeveer. Het zou ongeveer 1 uur duren en ik kwam 50 min later terug en mn telefoon was klaar. Gewoon goed

Snelle en goeie service, prima personeel

Snelle en goede service

super

Snelle oplossingen, goede prijzen en een vriendelijke verkoper. Altijd de bereidheid mee te denken met de klant. Goede service, top

Snelle reparatie

Goede service. Mijn scherm was kapot en was binnen een uur klaar.

Snel en vakkundig geholpen

Ontvangen door vriendelijke man, probleem voorgelegd en deze heeft het snel opgelost.

Snelle service tegen een prima prijs

Brengen zonder afspraak. Reparatie van scherm Ipad mini in een dag.

Goede prijs en kwaliteit. Snel geholpen.

Beeldscherm van mijn telefoon laten repareren. Proces is erg vlot verlopen. Daarbij ook voor een goede prijs. No nonsense, goede service.

uitstekend

Snelle service.

Snelle service!

Ik kon direct terecht voor mijn telefoon reperatie. Binnen een dag kon ik weer genieten van mijn toestel.

Goede snelle service

Prima geholpen

De display vervangen van telefoon. Vooraf werd duidelijk verteld dat mijn samsung mogelijk aan de achterzijde beschadigd zou kunnen worden. Tevens werd getoond dat de display door de val kapotte pixels had, waardoor de reparatie iets duurder werd, aangezien het display niet refurbished kon worden. Na 1 uur was de telefoon klaar, geheel volgens afspraak en onbeschadigd. Netjes. Vriendelijke en vakkundige service

Heel klantvriendelijk

Niets meer toe te voegen

Goede en snelle service

Dinsdag gebelt omdat het scherm van mijn telefoon kapot was. Donderdag was mijn telefoon al gemaakt. Vriendelijk personeel met goede en snelle service.

Zoals gezegd, binnen 2uur klaar!! Nieuw scherm, inclusief nieuwe accu! Top Service!

Deskundige, vriendelijke en snel

Deskundige, vriendelijke en snel geholpen! Super!

Snelle goede service.

Snelle goede service en een vriendelijke medewerker.

Super snel gemaakt!

Ik was zeer verbaasd over de snelheid en de kwaliteit van de reparatie.

Geen gedoe, eerlijke verkopen en snelle reparatie

Snelle, vriendelijke service

Duidelijke laten zin dat de accu echt vervangen must worden. Snelle inbouw van de nieuwe accu en ook even laten zin dat de accu nou op 100% staat.

Klantgericht & vakkundig!

Tot mijn spijt moet ik mezelf ondertussen als een vaste klant bestempelen. Door de onhandigheid van mijn kinderen ben ik fan geworden van de medewerker(s) van dit bedrijf. Ze denken met je mee en leveren altijd sneller dan ik altijd verwachtte goed werk! Ik ga nergens anders meer naartoe.

Flexibel en snelle service!

Snel, kundig en service

Snelle reparatie, eerder klaar dan verwacht! Altijd netjes en goed gerepareerd! Helaas al meerdere keren gebruik moeten maken van hun service. Maar ik hoef niet te zoeken naar een ander adres, vaste reparateur.

Snel en vakkundig gerepareerd

Nadat het benodigde onderdeel besteld was werd te telefoon snel gerepareerd. De telefoon ziet er weer goed uit.

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.