Zorgvuldig

Duidelijke informatie, goede afspraken, vriendelijke benadering.

Supersnel, duidelijk, vriendelijk en betrouwbaar

Absolute aanrader. Vooraf duidelijk over kosten, binnen 24u. gerepareerd cf hun voorspelling. Terwijl nieuw lcd moest worden besteld.

Dank je voor je positieve reactie. Geeft altijd een goed gevoel om de klant blij naar huis te laten gaan.

Waardeloos met spullen en eigenaar omgegaan

Waardeloos, asociaal en pure afzetterij is de samenvatting. 5 dagen na reparatie alweer kapot door het niet goed zetten van het scherm, lucht eronder en direct een barst weer. Niet eens een excuus kon uit de mond komen en ik zou het kapot hebben laten gaan weer. Niks 3 maanden garantie maar wel waardeloze service naar product én klant.

Beste Myrthe, Je hebt de achterkant van de One+ 7 laten vervangen, niet het scherm. De achterkant was prima geplaatst, je hebt het kunnen controleren voordat je het toestel weer mee hebt genomen. Blijkbaar heb je je toestel weer laten vallen (al beweer je ook van niet) want de achterkant was weer stuk met een duidelijk punt waar dit gevallen was. Je durft het om van ons een excuus te eisen en je geld terug te vragen voor iets dat je zelf veroorzaakt hebt. Daarbij gedroeg je je schaamteloos en maakte opmerkingen die niet bij een jongedame van jouw leeftijd passen. vriendelijke groet, GSM Maastricht Mariet Teluy

Fijne services en snel

dank voor je positieve reactie.

Perfecte service

Mijn iPhone kon niet meer opladen. Ik bracht mijn telefoon naar gsm- Limburg. Binnen een half uurtje was het probleem gedetecteerd en vervolgens netjes opgelost. Kosten? Gratis !! Dit is service werd gezegd . Waar hoor je dit nog !!! Keurige zaak met inderdaad service als handelsmerk

Snel geholpen

Het probleem was binnen 1 minuut verholpen. Erg vriendelijk top service!

De kins gewoen Venloos praote

Super goed geholpen, en voor een niet te hoge prijs!! Echt een aanrader!!

Hoge mate van service. Uitstekend!

Perfect gerepareerd. Marlon bedankt.

Snel en deskundig

Mijn iPhone XS leek compleet RIP te zijn. GSM-Limburg Roermond wist echter raad en repareerde het apparaat perfect voor een correcte prijs. Goede uitleg gekregen van de aard van het probleem en op welke wijze de reparatie in minuscule omgeving is uitgevoerd. Knap werk! GSM-Limburg aan Neerstraat Roermond is voor mij absoluut een betrouwbare aanrader.

Heel erg bedankt voor deze review!

Super winkel!

In Maastricht vanochtend gekomen met mijn ipad scherm wat niet meer functioneerde. Alles al geprobeerd. De expert ging meteen aan de slag, vertelde wat hij kon doen en voerde het binnen de tijd en de afgesproken prijs uit! Super blij!! Erg bedankt! Zeker aan te raden!

Bedankt voor uw review!

Goeie levering, goede service, binnen een half uurtje een nieuw scherm.

Bedankt voor uw review!

Snelle en goede vervanging van mijn accu

Hele fijne en betrouwbare service. Accu snel vervangen zonder problemen.

Heel erg bedankt voor uw tijd!

Goede. Service

Duidelijke uitleg over reparatiemogelijkheden en opties . Deskundig personeel

Dankjewel!

Super vriendelijk top service

iPhone X reparatie vakkundig uitgevoerd

Prijs kwaliteits verhouding is super.

Voor de 2e keer een schermreparatie uit laten voeren en wederom weer met succes. Top service.

Altijd welkom! Bedankt voor je review.

hele goede en snelle service

Vriendelijk geholpen voor een iPhone reparatie

Ik werd netjes ondvangen en meteen geholpen

Goede en snelle service

Binnen een half uur klaar, fijn en snel

Duidelijke communicatie over duur reparatie Vriendelijke bediening Tot nu toe doet de iPhone het weer prima Tip: winkel meer benutten als omzetmaker

Goede prijs- kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel die snel en kundig mijn accu van mijn S10 heeft vervangen. Aanrader!

Heel erg bedankt voor je review!

Hele goede en snelle service

Ik werd vriendelijk geholpen toen mijn beeldscherm vervangen moest worden. Meneer zocht de juiste op, deze werd besteld en een paar dagen later was hij binnen en 2 uur daarna was mijn telefoon gerepareerd. Top service!

Bedankt voor deze review!

Aanrader.

Snelle en deskundige service.

Bedankt!

mijn samsung snel gerepareerd, duidelijk overleg vooraf

Bedankt voor je review!

Snel en vriendelijke

Snel en vriendelijke geholpen. Voor mij was het ook belangrijk dat het betaalbaar was. Goed advies gekregen over wat het beste is om zolang mogelijk te kunnen doen met de batterij.

Bedankt voor je bezoek bij GSM-Limburg en deze review!

goede en zeer snelle service

De reparatie in Venlo werd snel en accuraat uitgevoerd. Je wordt er niet over de tafel getrokken. Bedankt!

Bedankt voor deze mooie review!

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.