Snel en professioneel

Vriendelijk en vakkundig

Goed geholpen!

Gisteren mijn telefoon (Samsung S10) naar deze zaak gebracht omdat ik helaas zo stom ben geweest om mijn telefoon te laten vallen. Resultaat: barst in scherm en lcd werkt niet meer. De beste meneer in de zaak had mijn scherm helaas niet op voorraad. Na een kleine check op internet ergens nog snel eentje kunnen bemachtigen. Ik werd meteen geïnformeerd hoeveel het ging kosten en hoelang het ging duren (1 dag). De volgende dag mijn gerepareerde telefoon netjes opgehaald zoals afspraak.

klantvriendelijkheid en grote expertise

heel goede ervaring

Het schermpje van mijn telefoon was kapot, maar ik kon het de volgende dag al op komen halen (ook al moest er nog een nieuw schermpje besteld worden). Goede en snelle reparatie, en vriendelijk personeel, de service kon niet beter.

Snelle goede service

Op afspraak werd de batterij van mijn telefoon vervangen. Snel en voor een scherpe prijs.

Snelle prima accu vernieuwing

Uitmuntende service

Wat een fijn bedrijf ! Gebeld worden dat de reparatie goedkoper kan door de laptop van binnen alleen schoon te maken maak je niet iedere dag mee. Dit verdient een dikke pluim.

Goede snelle service

Binnen 45 minuten was de i-phone 7 van mijn dochter weer gemaakt.

Een vertrouwd en deskundig adres

Ben er al vaker geweest met mijn iPhone; deskundig en altijd goed geholpen.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam.

Ik ging voor een nieuwe batterij van mijn GSM. Werd direct op correcte en vriendelijke wijze door de man geholpen. Binnen enkele minuten was mijn telefoon gerepareerd en tevens voorzien van een nieuw beschermglas. Prima service.

fijne en snelle service

Batterij vervangen voor mijn samsung S9, prima geholpen

Scherm van tablet was na valpartij op een hoek los. Hij heeft het kosteloos gemaakt, bleek een kleinigheidje te zijn. Super service.

geweldige service en niet duur.

Geweldige ssrvice en niet duur.

Optimale klantgerichtheid en - vriendelijkheid

Vriendelijk, goed luisterend, prima advies, snelle afwikkeling, controle en als klant mag je pas het pand verlaten als je echt tevreden bent! Klasse instelling.

Niet heel goed

Het vervangen van me batterij ging heel snel en ook goed alleen daarna is een stukje in me scherm geel geworden (ik heb hem niet laten vallen )

Snelle sercive

Goed geholpen, Eerlijke informatie over de reparatie Goede prijs

Supersnelle en goeije service!!

Snel en goed geholpen.

Goede en snelle service

Tijdens mijn vakantie scherm totaal verwoest en GSM Limburg heeft me gelukkug snel en vakkundig geholpen. Werkt weer als voorheen! Thanks.

super geholpen

Onze 2 telefoons door vriendelijke en deskundige medewerker snel en vakkundig gerepareerd.

Perfecte service zou niet beter kunnen

Zeer prettig ontvangen en monteur denkt met je mee en probeert niet je van alles aan te smeren.

Top service met goede kwaliteit

Rachid heeft mij zeer goed geholpen en geadviseerd om me ook zeer gerust te stellen dat mijn bestanden behouden bleven, was namelijk erg bang dat ik alles kwijt zou raken. Dus een dikke pluim voor GSM-venlo die dit weer mooi hebben geregeld voor mij. Uitstekende service. Groetje Bart Hendrickx

Perfecte service en kwaliteit !

Ik werd direct geholpen (tegen sluitingstijd!). Hele goeie service en super kwaliteit!

Alles goed afgesproken en alles prima geregeld.

telefonisch uitgelegd war er aan de hand was met de telefoon. Meteen hebben ze het benodigde besteld. Toen ze het binnen hadden mij gebeld en afspraak gemaak. De telefoon afgeleverd en 1 tot 1.50 uur daarna was hij gereed. Alles was prima geregeld en in orde gemaakt. Best een fijne zaak.

Snelle en uitstekende service ! Ben al jaren een tevreden klant incl de kinderen.

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.