Super winkel!

In Maastricht vanochtend gekomen met mijn ipad scherm wat niet meer functioneerde. Alles al geprobeerd. De expert ging meteen aan de slag, vertelde wat hij kon doen en voerde het binnen de tijd en de afgesproken prijs uit! Super blij!! Erg bedankt! Zeker aan te raden!

Goeie levering, goede service, binnen een half uurtje een nieuw scherm.

Snelle en goede vervanging van mijn accu

Hele fijne en betrouwbare service. Accu snel vervangen zonder problemen.

Goede. Service

Duidelijke uitleg over reparatiemogelijkheden en opties . Deskundig personeel

Super vriendelijk top service

iPhone X reparatie vakkundig uitgevoerd

Prijs kwaliteits verhouding is super.

Voor de 2e keer een schermreparatie uit laten voeren en wederom weer met succes. Top service.

hele goede en snelle service

Vriendelijk geholpen voor een iPhone reparatie

Ik werd netjes ondvangen en meteen geholpen

Goede en snelle service

Binnen een half uur klaar, fijn en snel

Duidelijke communicatie over duur reparatie Vriendelijke bediening Tot nu toe doet de iPhone het weer prima Tip: winkel meer benutten als omzetmaker

Goede prijs- kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel die snel en kundig mijn accu van mijn S10 heeft vervangen. Aanrader!

Heel erg bedankt voor je review!

Hele goede en snelle service

Ik werd vriendelijk geholpen toen mijn beeldscherm vervangen moest worden. Meneer zocht de juiste op, deze werd besteld en een paar dagen later was hij binnen en 2 uur daarna was mijn telefoon gerepareerd. Top service!

Bedankt voor deze review!

Aanrader.

Snelle en deskundige service.

Bedankt!

mijn samsung snel gerepareerd, duidelijk overleg vooraf

Bedankt voor je review!

Snel en vriendelijke

Snel en vriendelijke geholpen. Voor mij was het ook belangrijk dat het betaalbaar was. Goed advies gekregen over wat het beste is om zolang mogelijk te kunnen doen met de batterij.

Bedankt voor je bezoek bij GSM-Limburg en deze review!

goede en zeer snelle service

De reparatie in Venlo werd snel en accuraat uitgevoerd. Je wordt er niet over de tafel getrokken. Bedankt!

Bedankt voor deze mooie review!

Helpen zeer goed prijs kwalitatief goed. Ga zo door

Bedankt Bart! Gaan we doen!

Ik heb recent mijn iphone 11 hier laten repareren top service!

Bedankt voor je bezoek aan GSM-Venlo. We waarderen je review!

Super goede service!

Ik heb mijn batterij laten vervangen en hij heeft ook meteen mijn telefoon schoongemaakt dus echt prima service!

Bedankt voor je fijne review!

Snelle en goede service!! Vriendelijke meneer in de zaak ;).

Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u tijd heeft genomen een review te schrijven!

Supersnel geholpen!

Het scherm van onze tablet was gebarsten. We zijn in de winkel meteen geholpen: een nieuw scherm werd besteld en de volgende dag hadden we de tablet weer terug! Top!

Uitstekende service en zeer klantgericht

Prettige omgang met de klant, Zeer service-gericht, en dat snel, accuraat en voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Snel, duidelijk, vriendelijk, effectief.

Er worden nette afspraken gemaakt die ook worden nagekomen

Ik had gebeld voor een tablet die nog niet op de website vermeld stond. Na wat overleg kon GSM-Limburg direct het scherm bestellen waardoor mijn wachttijd verkort werd. Op dinsdag had ik de tablet binnengebracht en woensdag kon ik hem weer ophalen. Nette prijzen en goede afspraken!

Heel erg bedankt voor deze review!

super service

Super service vriendelijk geholpen. Voor een kleine handeling aan m’n telefoon werden geen kosten in rekening gebracht. Waarvoor mijn hartelijke Dank

Peter, bedankt voor je review!

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.