Snelle en fijne service

Magnifiek

wilde mijn toestel afgeven voor Service punt Laden als je een kop koffie wacht ben je weer geholpen dus na 20 min was ik weer op weg Toestel doet het weer super Bedankt

Prima advies en service

Samsung scherm snel en naar wens vervangen!

Enorm vriendelijke en effectieve service, heel erg tevreden.

De medewerkers zijn kundig, vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn geinvesteerd, en lossen je problemen vakkundig en snel op. Een echte aanrader.

Super goede service en kwaliteit

Goede expertise. Luistert naar het verhaal van de klant en denkt mee in oplossingen. Verstand van de dingen waarmee ze werken.

Snel, adequaat en prima geholpen

Gebeld en binnen het uur was alles opgelost

Zeer behulpzaam en professioneel.

Glas gsm bleek achteraf niet gebroken. Vanwege de vergissing geen kosten op het repareren.

super geholpen vandaag

Vandaag batterij laten vervangen iphone 6s in Roermond . snel en vriendelijk geholpen . Mooie website . volgende keer weer .

Bedankt voor deze review!

Een aanrader voor iedereen die wat aan zijn GSM heeft.

Ze komen hun afspraken wat ze maken ook na en zeer klantvriendelijk .

Heel erg fijn deze review! Bedankt!

Prima service, redelijke prijs

Goed geholpen

Thnx!

Goede service, snel klaar

Top-service voor een top-prijs

Gisteren morgen scherm gebroken. Vandaag 13 u scherm al hersteld door gsm-Limburg (Roermond), en maar 1 uurtje moeten wachten op de herstelling. Snel geholpen , perfecte service en supervriendelijke man. Een echte aanrader.

Heel erg bedankt voor deze positieve review!

Probleem direct opgelost!

Ik had problemen met de USB C aansluiting van mijn LG G6 telefoon. Stekkertjes van de kabel(s) maakten geen goed contact meer (wiebelige voeding, geen data overdracht meer) Zelf al wat geprobeerd: uitblazen, contact spray... Geen effect. Bij GSM Limburg, Maastricht hadden ze het in 15 minuten gefixed. Bleek vuil in de connector. (dit had de vriendelijke mevrouw aan de telefoon al gesuggereerd) Aanrader!

Dank voor het compliment. Bij sommige klanten is het niet moeilijk om vriendelijk te zijn! We zijn pas tevreden als de klant dit ook is.

Snel,goed en betaalbaar

Ik werd vriendelijk en snel aan een nieuwe batterij voor mijn Iphone geholpen. De GSM winkel ligt in het centrum van Roermond en ik kon de Iphone nog geen uur later ophalen. Prima gemaakt en voor een hele redelijke prijs

Niet werkende Iphone 8 (door water) weer aan de praat gekregen

Technisch - uitstekend opgelost

Top-service voor een top-prijs

Vlak voor onze vakantie ging de tablet stuk. Het scherm moest vervangen worden. Donderdagmiddag de tablet gebracht en vrijdag voor de middag al klaar. Dus top-service. Bedankt!!!

Snelle service en duidelijke communicatie

Batterij van Huawei Mate 20 Lite laten vervangen.

Perfecte service

snel geholpen , perfecte service . Een aanrader als je mobiel het in eens niet meer doet !!

Prima support.

Prima geholpen met probleem aan iphone

uitstekende service en vlotte verwerking

dag vooraf gebeld voor mogelijkheden, gelijk eind van de middag een scherm besteld. Dag erna eind van de middag (14:30 uur) telefoon gebracht na eind van de ochtend bericht te hebben gehad dat scherm binnen was. Meneer is direct begonnen en 2 uur later telefoon op kunnen halen. Meneer was ook zeer klantvriendelijk, absoluut een aanrader om scherm schade hier te laten herstellen. Prijs is ook netjes.

Snelle, vriendelijke en vakkundige service!

Erg tevreden over de service. We werden meteen geholpen zonder wachttijd. De gsm werd snel gerepareerd en de reparatie ziet er prima uit!

Vriendelijk bedrijf die een snelle en top service levert.

Dank u wel voor uw vriendelijke reactie. Bij sommige klanten kost het geen moeite om vriendelijk te zijn, integendeel, u was de perfecte klant!

Reparatie keurig en volgens afspraak uitgevoerd!

Zoals afgesproken binnen 1,5 uur is mijn smartphone goed en met originele onderdelen gerepareerd.

Bedankt voor deze review!

Uitstekende service en eerlijke prijs

Vriendelijk, eerlijk en goede kwaliteit

Dank je voor je positieve review Martijn, bij sommige klanten is het niet zo moeilijk om vriendelijk te zijn!

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.