Vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Kapot glas iphone 8

Super geholpen, snel, en vriendelijk.

Goede service voor n redelijke prijs

Snelle en vriendelijke service

We werden ook vandaag weer snel en vriendelijk geholpen bij GSM Limburg.

Super snelle service nadat mijn scherm het gisteren begaf. Volgens afspraak gemaakt. Prima geregeld!

teleurgesteld

ik verwachte enig sinds goeie kwaliteit maar na nog geen 2 maanden van normaal gebruik zonder enige vallen scheurt ineend mijn scherm reparatie is in maastricht gebeurt

Beste Jeroen, Het is heel gemakkelijk om een negatieve review te plaatsten, jammer genoeg zeg je niet om welke telefoon het gaat, wat wij vervangen hebben, of je bij ons bent geweest met je klacht… We geven ALTIJD garantie op een reparatie, mocht het probleem komen door de kwaliteit van het scherm. Op val-stoot-of vochtschade kunnen wij geen garantie geven omdat dit probleem veroorzaakt is door de gebruiker. graag hoor ik van je. GSM Maastricht Mariet Teluy

niet de beloofde service binnen 1 dag , 45 minuten wat op hun site staat .

Samsung Galaxy A20e smartphone reparatie bij GSM Limburg in Maastricht, Roermond of Venlo. hieronder de website met hun misleidende en valse beloftes(zie **) , ik ben afgelopen week daar geweest omdat hun adverteren met reparatie binnen 1 uur en ZONDER afspraak , dus ik ben er heen gegaan voor de reparatie en er werd meteen gezegd dat ik had moeten bellen voor de reparatie , iets wat ik erg vreemd vond . ik heb de dame ook verwezen naar de site waarop DUIDELIJK staat reparatie zonder afspraak en binnen 30 tot 60 min klaar . mja.....dus NIET ik ben dus voor niets daarheen gegaan omdat hun het scherm eerst moesten bestellen iets wat nergens op de site staat beschreven !! dus tja.... dan maar wachten tot de volgende dag , er werd me beloofd werd dat ik hem de dag erna kon brengen en ik gebeld zal worden in de loop van de voor middag gebeld zal worden , mja dat was pas tegen kwart over 5 die middag dat het scherm binnen was dus zei verwachte dat ik binnen 45 min in Maastricht zou zijn terwijl ik uit Heerlen moet komen en de autosnelweg is afgesloten tot half augustus dus beetje dom die reactie van haar . dus dan maar de dag erna gaan ben dus daar en had de dame mijn ongenoegen laten merken op de manier van hun service die echt niet voldoet zoals de site doet beloven , verder geen enkele manier van empathie of een wel gemeend excuus laat staan een compensatie voor het ongemak en de extra auto rit en de parkeer kosten .echt slechte Service . **Samsung Galaxy smartphone reparatie van alle modellen in 60 minuten tijd, zonder afspraak en voor de allerlaagste prijs. Dat wil jij toch ook! En niet alleen de allerlaagste prijs, wij bieden je veel meer voordelen, waar we je graag meer over vertellen. Dus heb je reparatie nodig aan je scherm, glas, batterij of wat dan ook? Wij repareren alles, en altijd direct terwijl je wacht, onder het genot van een kopje koffie. Hieronder vind je de meest voorkomende reparaties aan alle Samsung A20e modellen. Het modelnummer is: A20e (A202)

Beste Sir Sandor, We zullen dit inderdaad op de site moeten aanpassen. Bedankt voor de tip. Jammer dat je ons voor dit de allerlaagste score geeft. Maar tja....daar is deze review site voor....

Prima geholpen

Prima geholpen met de vervanging van een iPhone-scherm

Geen gezeur.. doen wat het moet doen, prima service en prijs

Meer is niet nodig. Snel, goed en niet te duur

Top service !

De oplader paste niet in mijn ipad, doordat er iets in de aansluiting zat, GSM Venlo had hem in 1 uur gerepareerd, en de kosten : gratis en voor niks !!

Deskundig,snel, goedkoop

Goed geholpen

Fijne tent. Zo’n beschermlaagje voor op het scherm van mijn iPhone gekocht en is er direct opgezet door hem, heel fijn.

vriendelijk en kwalitatief hele goede scherm reparatie one+ 8T

Mooie winkel, vriendelijk en rustig personeel dat de tijd neemt (zoals het hoort). En de scherm reparatie van mijn one+8T is werkelijk zeer goed uitgevoerd. Dit was niet de makkelijkste reparatie en kostte wat tijd, maar het resultaat is er naar, uitstekend dus. Heldere en duidelijke site, informatie voorziening is ook op orde.

Zie beneden

Snelle, prima service en in mijn geval kosteloos. Betrof schoonmaken contactpunt.

Geweldige service en klantgerichtheid

100% behulpzaam bij het oplossen van een probleem met onze IPhone. Niets was teveel. Vriendelijk personeel die de klant aan alle kanten tegemoet komt. No cure no pay is voor GSM geen opstakel.

UITERST SLECHTE SERVICE

Ik breng mijn iPhone naar dit bedrijf naar GSM Limburg in Maastricht. Mijn scherm deed het niet meer, nadat de reparatieprijs was afgesproken, laten "repareren". Nieuw scherm laten plaatsen en nu werk mijn "gezichtsherkenning-" en de "zaklampfunctie niet meer. Ik dien een klacht in en deze onvriendelijke vrouw zegt: "mijn collega heeft een te lage prijs gerekend." Daarbij moet de iPhone worden opgestuurd....... Ik zeg: "Jammer dan, ik heb een vast bedrag afgesproken met uw collega, daarbij ik kan deze iPhone niet missen, heb deze ook voor mijn werk nodig. Medewerkster: ja, nou de iPhone moet worden opgestuurd, denk er maar over na....... Diep triest, waardeloze houding van deze onvriendelijke vrouw. Slechte service, onvriendelijk, geen oplossing zoeken, starre houding. NIET IN ZEE GAAN MET DIT KLANT-ONVRIENDELIJK EN ONPROFESSIONEEL BERIJF Uiteindelijk heeft GSM Limburg Maastricht het goed en snel opgelost en werkt mijn iPhone prima.

U heeft inderdaad een (terechte) klacht ingediend. Ik heb u verteld dat wij deze klacht niet zelf kunnen verhelpen maar dat ik daarvoor het toestel moet opsturen. Dit kost u niets extra’s. U heeft al € 50,- korting ontvangen van mijn medewerker, daar had u (ook terecht) geen boodschap aan, dat is mijn probleem. U heeft zelf gezegd dat u over de oplossing moet nadenken, dat waren niet mijn woorden. Bij GSM Maastricht worden ALTIJD alle klachten opgelost, ook die van u, maar u moet mij wel de kans geven. Deze review vind ik echt een slag in mijn gezicht. Het was niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn, mijn excuses als u dit zo heeft ervaren. Ik ben nog steeds bereid om uw toestel te herstellen, ik heb u gevraagd of u het voor donderdag wilt inleveren, daarna ben ik een week naar het buitenland. Even een korte aanvulling: Het toestel is opgestuurd en binnen 3 werkdagen gerepareerd teruggestuurd. In de tussentijd heeft u een reservetoestel meegekregen. U gaf aan tevreden te zijn met mijn oplossing. Ik hoop dat u bereid bent om de tekst in uw eerste review te wijzigen, ik denk dat we deze woorden niet verdiend hebben. Repareren blijft mensenwerk en dan worden soms fouten gemaakt. Zoals ik u al bij het eerste gesprek gezegd heb, bij GSM-Limburg worden klachten serieus genomen en ALTIJD opgelost, ook na een review als die van u.

iPhone X: snel, vriendelijk en goed gerepareerd

Deze winkel, makkelijk gelegen nabij het station van Maastricht gekozen voor de reparatie van mijn iPhone X. Keuze uit verschillende soorten schermen, screenprotector en ineens de batterij ook laten vervangen. Zeer tevreden met het resultaat. Alles werkt nog (incl Face ID, geen meldingen via menu, alles tip top in orde). Heel vriendelijk geholpen. Ik hoop natuurlijk dat we er zelf niet meer naartoe moeten voor een reparatie maar ik zou het zeker aanraden aan anderen.

goed en snel, maar niet goedkoop.

Plezierige service

Vriendelijke service, en snel geholpen!

Ik ben snel en goed geholpen met mijn schermreparatie en vriendelijke service

Verschillende keren hier schermen laten maken. Steeds tot tevredenheid.

Snel geholpen, vriendelijk, vakkundig

Goed geholpen met de schermreparatie van mijn Samsung. Ziet er weer als nieuw uit.

Zeer correct en kundig.

Ik had mijn galaxy s7 ter reparatie aangeboden(niet meer opladen)en binnen 10 min. probleem vastgesteld en binnen beloofde tijd gerepareerd. TOP

Snelle service en heel vriendelijk

Ik werd vriendelijk meteen geholpen. Ik was ook erg blij met het resultaat. Niets te klagen.

Fantastisch! Snel! Super goede service!

Ik ben echt super blij, ik werd meteen geholpen en een half uur later was mijn iPhone al gemaakt! Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen!

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.