Vriendelijke service, en snel geholpen!

Ik ben snel en goed geholpen met mijn schermreparatie en vriendelijke service

Verschillende keren hier schermen laten maken. Steeds tot tevredenheid.

Snel geholpen, vriendelijk, vakkundig

Goed geholpen met de schermreparatie van mijn Samsung. Ziet er weer als nieuw uit.

Zeer correct en kundig.

Ik had mijn galaxy s7 ter reparatie aangeboden(niet meer opladen)en binnen 10 min. probleem vastgesteld en binnen beloofde tijd gerepareerd. TOP

Snelle service en heel vriendelijk

Ik werd vriendelijk meteen geholpen. Ik was ook erg blij met het resultaat. Niets te klagen.

Fantastisch! Snel! Super goede service!

Ik ben echt super blij, ik werd meteen geholpen en een half uur later was mijn iPhone al gemaakt! Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen!

Zeer behulpzaam!

Zeer behulpzaam bij het repareren van mijn telefoon. Zeer goede info gekregen en telefoon zsm gemaakt. Top service.

Zeer klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij de reparatie van het gebarsten scherm van de telefoon van mijn zoon. Rustig en erg aardig te woord gestaan, medewerker nam fijn de tijd. Snelle service en ik werd keurig gebeld dat het een dagje later werd. Bij het ophalen van de telefoon wederom goed geholpen. Fijne winkel met aandacht voor de klant. Top!

Prima service en goede kwaliteit. Niets op aan te merken.

vriendelijke en snelle service

Nieuw scherm voor mijn Samsung A40 nodig. Werd na telefonische aanvraag meteen besteld. Volgende dag telefoon even langs gebracht in Roermond en half uurtje later was hij gerepareerd. Zeer vriendelijke jongeman. Dik tevreden dus.

Super service en snel gemaakt

Goed advies, snel geholpen. De telefoon is weer als nieuw!

scherpe prijs, fijne bediening en perfect advies

ik kreeg een goed persoonlijk advies, er was een prettig contact en een scherpe prijs. Dat is alles wat ik zoek een een dergelijke zaak!!

Vakkundige reparatie van mijn mobiel

Mijn telefoon deed niets meer na een val. Mailcontact van te voren verliep snel en soepel. Scherm was er snel en volgende dag kon hij snel gemaakt worden. Zo hoefde ik geen nieuwe te kopen

Supersnel

Binnen 2 dagen was scherm Huawei P20 Lite) op voorraad en toestel was op dezelfde dag tegen een scherpe prijs gereed.

Prima bedrijf, snelle service!

Geweldige service!!

Direct goed geholpen.

Super service!

Super service gehad! Erg snel klaar en vriendelijk personeel. Goed geadviseerd over keuze aan schermen. Fijne winkel.

Snelle en professionele service!

Zeer vriendelijk en professioneel

Ging voor een reparatie voor mijn mobiel. Kreeg gelijk een duidelijke prijs en de telefoon was op tijd klaar.

Snelle service en hoogwaardige kwaliteit van reparatie

Fijne service en goede reparatie van schermen iPhone 6

Snelle vervanging van mijn iPhone accu

Ipad scherm vervangen. Netjes gemaakt en vriendelijk geholpen.

Top!!!

Super snelle reparatie.

Prima advies

Voor een moeilijk probleem werd goed nagedacht,en opgelost.Hartstikke goed!

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.