Helpen zeer goed prijs kwalitatief goed. Ga zo door

Bedankt Bart! Gaan we doen!

Ik heb recent mijn iphone 11 hier laten repareren top service!

Bedankt voor je bezoek aan GSM-Venlo. We waarderen je review!

Super goede service!

Ik heb mijn batterij laten vervangen en hij heeft ook meteen mijn telefoon schoongemaakt dus echt prima service!

Bedankt voor je fijne review!

Snelle en goede service!! Vriendelijke meneer in de zaak ;).

Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u tijd heeft genomen een review te schrijven!

Supersnel geholpen!

Het scherm van onze tablet was gebarsten. We zijn in de winkel meteen geholpen: een nieuw scherm werd besteld en de volgende dag hadden we de tablet weer terug! Top!

Uitstekende service en zeer klantgericht

Prettige omgang met de klant, Zeer service-gericht, en dat snel, accuraat en voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Snel, duidelijk, vriendelijk, effectief.

Er worden nette afspraken gemaakt die ook worden nagekomen

Ik had gebeld voor een tablet die nog niet op de website vermeld stond. Na wat overleg kon GSM-Limburg direct het scherm bestellen waardoor mijn wachttijd verkort werd. Op dinsdag had ik de tablet binnengebracht en woensdag kon ik hem weer ophalen. Nette prijzen en goede afspraken!

Heel erg bedankt voor deze review!

super service

Super service vriendelijk geholpen. Voor een kleine handeling aan m’n telefoon werden geen kosten in rekening gebracht. Waarvoor mijn hartelijke Dank

Peter, bedankt voor je review!

Snelle en fijne service

Magnifiek

Merci!

wilde mijn toestel afgeven voor Service punt Laden als je een kop koffie wacht ben je weer geholpen dus na 20 min was ik weer op weg Toestel doet het weer super Bedankt

Prima advies en service

Samsung scherm snel en naar wens vervangen!

Dankjewel!

Enorm vriendelijke en effectieve service, heel erg tevreden.

De medewerkers zijn kundig, vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn geinvesteerd, en lossen je problemen vakkundig en snel op. Een echte aanrader.

Super goede service en kwaliteit

Goede expertise. Luistert naar het verhaal van de klant en denkt mee in oplossingen. Verstand van de dingen waarmee ze werken.

Snel, adequaat en prima geholpen

Gebeld en binnen het uur was alles opgelost

Zeer behulpzaam en professioneel.

Glas gsm bleek achteraf niet gebroken. Vanwege de vergissing geen kosten op het repareren.

super geholpen vandaag

Vandaag batterij laten vervangen iphone 6s in Roermond . snel en vriendelijk geholpen . Mooie website . volgende keer weer .

Bedankt voor deze review!

Een aanrader voor iedereen die wat aan zijn GSM heeft.

Ze komen hun afspraken wat ze maken ook na en zeer klantvriendelijk .

Heel erg fijn deze review! Bedankt!

Prima service, redelijke prijs

Goed geholpen

Thnx!

Goede service, snel klaar

Top-service voor een top-prijs

Gisteren morgen scherm gebroken. Vandaag 13 u scherm al hersteld door gsm-Limburg (Roermond), en maar 1 uurtje moeten wachten op de herstelling. Snel geholpen , perfecte service en supervriendelijke man. Een echte aanrader.

Heel erg bedankt voor deze positieve review!

Probleem direct opgelost!

Ik had problemen met de USB C aansluiting van mijn LG G6 telefoon. Stekkertjes van de kabel(s) maakten geen goed contact meer (wiebelige voeding, geen data overdracht meer) Zelf al wat geprobeerd: uitblazen, contact spray... Geen effect. Bij GSM Limburg, Maastricht hadden ze het in 15 minuten gefixed. Bleek vuil in de connector. (dit had de vriendelijke mevrouw aan de telefoon al gesuggereerd) Aanrader!

Dank voor het compliment. Bij sommige klanten is het niet moeilijk om vriendelijk te zijn! We zijn pas tevreden als de klant dit ook is.

Snel,goed en betaalbaar

Ik werd vriendelijk en snel aan een nieuwe batterij voor mijn Iphone geholpen. De GSM winkel ligt in het centrum van Roermond en ik kon de Iphone nog geen uur later ophalen. Prima gemaakt en voor een hele redelijke prijs

Niet werkende Iphone 8 (door water) weer aan de praat gekregen

Technisch - uitstekend opgelost

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.