Geweldige service en klantgerichtheid

100% behulpzaam bij het oplossen van een probleem met onze IPhone. Niets was teveel. Vriendelijk personeel die de klant aan alle kanten tegemoet komt. No cure no pay is voor GSM geen opstakel.

UITERST SLECHTE SERVICE

Ik breng mijn iPhone naar dit bedrijf naar GSM Limburg in Maastricht. Mijn scherm deed het niet meer, nadat de reparatieprijs was afgesproken, laten "repareren". Nieuw scherm laten plaatsen en nu werk mijn "gezichtsherkenning-" en de "zaklampfunctie niet meer. Ik dien een klacht in en deze onvriendelijke vrouw zegt: "mijn collega heeft een te lage prijs gerekend." Daarbij moet de iPhone worden opgestuurd....... Ik zeg: "Jammer dan, ik heb een vast bedrag afgesproken met uw collega, daarbij ik kan deze iPhone niet missen, heb deze ook voor mijn werk nodig. Medewerkster: ja, nou de iPhone moet worden opgestuurd, denk er maar over na....... Diep triest, waardeloze houding van deze onvriendelijke vrouw. Slechte service, onvriendelijk, geen oplossing zoeken, starre houding. NIET IN ZEE GAAN MET DIT KLANT-ONVRIENDELIJK EN ONPROFESSIONEEL BERIJF Uiteindelijk heeft GSM Limburg Maastricht het goed en snel opgelost en werkt mijn iPhone prima.

U heeft inderdaad een (terechte) klacht ingediend. Ik heb u verteld dat wij deze klacht niet zelf kunnen verhelpen maar dat ik daarvoor het toestel moet opsturen. Dit kost u niets extra’s. U heeft al € 50,- korting ontvangen van mijn medewerker, daar had u (ook terecht) geen boodschap aan, dat is mijn probleem. U heeft zelf gezegd dat u over de oplossing moet nadenken, dat waren niet mijn woorden. Bij GSM Maastricht worden ALTIJD alle klachten opgelost, ook die van u, maar u moet mij wel de kans geven. Deze review vind ik echt een slag in mijn gezicht. Het was niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn, mijn excuses als u dit zo heeft ervaren. Ik ben nog steeds bereid om uw toestel te herstellen, ik heb u gevraagd of u het voor donderdag wilt inleveren, daarna ben ik een week naar het buitenland. Even een korte aanvulling: Het toestel is opgestuurd en binnen 3 werkdagen gerepareerd teruggestuurd. In de tussentijd heeft u een reservetoestel meegekregen. U gaf aan tevreden te zijn met mijn oplossing. Ik hoop dat u bereid bent om de tekst in uw eerste review te wijzigen, ik denk dat we deze woorden niet verdiend hebben. Repareren blijft mensenwerk en dan worden soms fouten gemaakt. Zoals ik u al bij het eerste gesprek gezegd heb, bij GSM-Limburg worden klachten serieus genomen en ALTIJD opgelost, ook na een review als die van u.

iPhone X: snel, vriendelijk en goed gerepareerd

Deze winkel, makkelijk gelegen nabij het station van Maastricht gekozen voor de reparatie van mijn iPhone X. Keuze uit verschillende soorten schermen, screenprotector en ineens de batterij ook laten vervangen. Zeer tevreden met het resultaat. Alles werkt nog (incl Face ID, geen meldingen via menu, alles tip top in orde). Heel vriendelijk geholpen. Ik hoop natuurlijk dat we er zelf niet meer naartoe moeten voor een reparatie maar ik zou het zeker aanraden aan anderen.

Dank u voor uw positieve reactie. Bij sommige klanten is het niet moeilijk om vriendelijk te zijn, integendeel!

goed en snel, maar niet goedkoop.

Plezierige service

Vriendelijke service, en snel geholpen!

Ik ben snel en goed geholpen met mijn schermreparatie en vriendelijke service

Verschillende keren hier schermen laten maken. Steeds tot tevredenheid.

Snel geholpen, vriendelijk, vakkundig

Goed geholpen met de schermreparatie van mijn Samsung. Ziet er weer als nieuw uit.

Zeer correct en kundig.

Ik had mijn galaxy s7 ter reparatie aangeboden(niet meer opladen)en binnen 10 min. probleem vastgesteld en binnen beloofde tijd gerepareerd. TOP

Snelle service en heel vriendelijk

Ik werd vriendelijk meteen geholpen. Ik was ook erg blij met het resultaat. Niets te klagen.

Fantastisch! Snel! Super goede service!

Ik ben echt super blij, ik werd meteen geholpen en een half uur later was mijn iPhone al gemaakt! Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen!

Zeer behulpzaam!

Zeer behulpzaam bij het repareren van mijn telefoon. Zeer goede info gekregen en telefoon zsm gemaakt. Top service.

Zeer klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij de reparatie van het gebarsten scherm van de telefoon van mijn zoon. Rustig en erg aardig te woord gestaan, medewerker nam fijn de tijd. Snelle service en ik werd keurig gebeld dat het een dagje later werd. Bij het ophalen van de telefoon wederom goed geholpen. Fijne winkel met aandacht voor de klant. Top!

Prima service en goede kwaliteit. Niets op aan te merken.

vriendelijke en snelle service

Nieuw scherm voor mijn Samsung A40 nodig. Werd na telefonische aanvraag meteen besteld. Volgende dag telefoon even langs gebracht in Roermond en half uurtje later was hij gerepareerd. Zeer vriendelijke jongeman. Dik tevreden dus.

Super service en snel gemaakt

Goed advies, snel geholpen. De telefoon is weer als nieuw!

scherpe prijs, fijne bediening en perfect advies

ik kreeg een goed persoonlijk advies, er was een prettig contact en een scherpe prijs. Dat is alles wat ik zoek een een dergelijke zaak!!

Vakkundige reparatie van mijn mobiel

Mijn telefoon deed niets meer na een val. Mailcontact van te voren verliep snel en soepel. Scherm was er snel en volgende dag kon hij snel gemaakt worden. Zo hoefde ik geen nieuwe te kopen

Supersnel

Binnen 2 dagen was scherm Huawei P20 Lite) op voorraad en toestel was op dezelfde dag tegen een scherpe prijs gereed.

Prima bedrijf, snelle service!

Geweldige service!!

Direct goed geholpen.

Super service!

Super service gehad! Erg snel klaar en vriendelijk personeel. Goed geadviseerd over keuze aan schermen. Fijne winkel.

Snelle en professionele service!

Zeer vriendelijk en professioneel

Ging voor een reparatie voor mijn mobiel. Kreeg gelijk een duidelijke prijs en de telefoon was op tijd klaar.

Snelle service en hoogwaardige kwaliteit van reparatie

Fijne service en goede reparatie van schermen iPhone 6

Neerstraat 74 6041KD Roermond

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.