Snelle vervanging van mijn iPhone accu

Ipad scherm vervangen. Netjes gemaakt en vriendelijk geholpen.

Top!!!

Super snelle reparatie.

Prima advies

Voor een moeilijk probleem werd goed nagedacht,en opgelost.Hartstikke goed!

Iedere keer heel erg tevreden

Vriendelijke. Begrijpen mijn probleem. Helpen mij iedere keer. Ben super blij.

Top geholpen, vriendelijk personeel

Het winkelpersoneel heeft mij zeer goed geholpen

Goede service en heel snel gemaakt!

Mijn telefoonscherm was snel weer vervangen. De service was vriendelijk en het nieuwe scherm is top.

Snel en correct geholpen volgens afspraak

Heb mijn telefoon aangeboden ivm kapot scherm. Klaar binnen een uur. Uiteraard van te voren gebeld, zodat het juiste model op voorraad was. Prijs was voordeliger dan vergelijkbare aanbieders.

Prettige snelle service

Fijne service was snel geregeld. Sympathieke en klantvriendelijke man

Goed gerepareerd en aardige man.

Het was natuurlijk duur maar dat is overal hetzelfde ongeveer. Het zou ongeveer 1 uur duren en ik kwam 50 min later terug en mn telefoon was klaar. Gewoon goed

Snelle en goeie service, prima personeel

Snelle en goede service

super

Snelle oplossingen, goede prijzen en een vriendelijke verkoper. Altijd de bereidheid mee te denken met de klant. Goede service, top

Snelle reparatie

Goede service. Mijn scherm was kapot en was binnen een uur klaar.

Snel en vakkundig geholpen

Ontvangen door vriendelijke man, probleem voorgelegd en deze heeft het snel opgelost.

Snelle service tegen een prima prijs

Brengen zonder afspraak. Reparatie van scherm Ipad mini in een dag.

Goede prijs en kwaliteit. Snel geholpen.

Beeldscherm van mijn telefoon laten repareren. Proces is erg vlot verlopen. Daarbij ook voor een goede prijs. No nonsense, goede service.

uitstekend

Snelle service.

Snelle service!

Ik kon direct terecht voor mijn telefoon reperatie. Binnen een dag kon ik weer genieten van mijn toestel.

Goede snelle service

Prima geholpen

De display vervangen van telefoon. Vooraf werd duidelijk verteld dat mijn samsung mogelijk aan de achterzijde beschadigd zou kunnen worden. Tevens werd getoond dat de display door de val kapotte pixels had, waardoor de reparatie iets duurder werd, aangezien het display niet refurbished kon worden. Na 1 uur was de telefoon klaar, geheel volgens afspraak en onbeschadigd. Netjes. Vriendelijke en vakkundige service

Heel klantvriendelijk

Niets meer toe te voegen

Goede en snelle service

Dinsdag gebelt omdat het scherm van mijn telefoon kapot was. Donderdag was mijn telefoon al gemaakt. Vriendelijk personeel met goede en snelle service.

Zoals gezegd, binnen 2uur klaar!! Nieuw scherm, inclusief nieuwe accu! Top Service!

Deskundige, vriendelijke en snel

Deskundige, vriendelijke en snel geholpen! Super!

Neerstraat 74

6041KD Roermond

Over GSM-Limburg

U kunt bij ons terecht voor professionele reparatie aan uw Smartphone & Tablet. GSM-Limburg is gestart in Venlo als GSM-Venlo (2011) en snel uitgegroeid tot een gerenommeerd GSM servicepunt voor particulieren en zakelijke ondernemingen. In 2014 heeft GSM-Limburg in Roermond zijn eerste nevenlocatie geopend: GSM-VenloRoermond. De derde winkel werd gerealiseerd in 2017 in de hoofdstad van Limburg, Maastricht: GSM-Maastricht.