Goede service. Prima geregeld.

Mooi ingericht huisje.

• Uw oordeel over Karakteristieke en sfeervolle vakantiewoning 't Schuurtje
  • Beschrijf uw ervaring met Karakteristieke en sfeervolle vakantiewoning 't Schuurtje Prachtig sfeervol ingericht huisje. Zeer goed naar ons zin gehad.
  • Zou u Karakteristieke en sfeervolle vakantiewoning 't Schuurtje aanbevelen? Ja

Heerlijke plek! Fijne verhuurders

Wat was het fijn toen we september 2023 nog even paar dagen weg gingen. Contact met verhuurders was fijn, dachten mee en hadden fijn aanbod, passend bij ons gezin. Genoten van het verblijf.

• Uw oordeel over Chalet Valkenisse Walcheren
  • Beschrijf uw ervaring met Chalet Valkenisse Walcheren Top.
  • Zou u Chalet Valkenisse Walcheren aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen mooie woning, rustige omgeving
  • Zou u Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen aanbevelen? Ja

Geweldige locatie en service!

Mooie en ruime locatie met alles aanwezig wat je nodig hebt voor zowel een familie als een groep studenten.

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen Super!
  • Zou u Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen aanbevelen? Ja

Vriendelijk ,meedenkend.

Op vraag om advies, goed meegedacht.

• Uw oordeel over Comfortabel chalet in bosrijke omgeving
  • Beschrijf uw ervaring met Comfortabel chalet in bosrijke omgeving Compleet
  • Zou u Comfortabel chalet in bosrijke omgeving aanbevelen? Ja

Prima.

Huisje voldeed aan de voorwaarden en was conform de beschrijving op de website.

• Uw oordeel over Comfortabel chalet in bosrijke omgeving
  • Beschrijf uw ervaring met Comfortabel chalet in bosrijke omgeving Prima
  • Zou u Comfortabel chalet in bosrijke omgeving aanbevelen? Ja

Top plek, direct aan zee, alles bij de hand

Wat een heerlijke plek. Meteen aan het strand en dichtbij alle gezellige plaatsen. Nette strandcamping. Alles wat je ook maar kunt bedenken stond er, meer dan voldoende glaswerk en borden, pannen enz. Zeer schoon. Fijne bedden! Schuurtje aanwezig om s nachts fietsen in te zetten en we konden ze ook in de schuur opladen. Buiten fietsenrekje voor de fietsen aanwezig. Droogmolen voor de was, 2 parasols. Zelfs voor naar het strand stond er een parasol klaar.

• Uw oordeel over Chalet Walcheren
  • Beschrijf uw ervaring met Chalet Walcheren prima, uitstekend
  • Zou u Chalet Walcheren aanbevelen? Ja

Mooie locatie

Prachtig zicht op de paarden van de overburen

• Uw oordeel over Ruime woning met grote tuin bij boerderij
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime woning met grote tuin bij boerderij N.v.t.
  • Zou u Ruime woning met grote tuin bij boerderij aanbevelen? Ja

Wat een heerlijk huis!

• Uw oordeel over Half vrijstaande jaren 30 woning met ruime tuin
  • Beschrijf uw ervaring met Half vrijstaande jaren 30 woning met ruime tuin Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een ruim en schoon huis. De woning is van allerlei gemakken voorzien, de bedden liggen goed en de eigenaar was goed te bereiken als we eens een vraag hadden. Voor onze jonge kinderen was er de speelkamer met allerlei speelgoed en volop ruimte om te spelen. De tuin is overzichtelijk met een fijne zithoek. In de omgeving konden we fijn fietsen rondom Rhenen en langs de rivier.
  • Zou u Half vrijstaande jaren 30 woning met ruime tuin aanbevelen? Ja

Super leuk. Prachtig plekje.

Mooie omgeving. Fietsen. Heide dichtbij.

• Uw oordeel over 2 persoons vakantiehuis in Stroe
  • Beschrijf uw ervaring met 2 persoons vakantiehuis in Stroe N.v.t.
  • Zou u 2 persoons vakantiehuis in Stroe aanbevelen? Ja

Voor herhaling vatbaar!

Voor het eerst kennis gemaakt met Diskoffer. Prima website en duidelijke communicatie.

• Uw oordeel over Zonnige plek op de Veluwe
  • Beschrijf uw ervaring met Zonnige plek op de Veluwe Schitterend huisje, prachtige tuin. Huisje was zeer schoon en voorzien van alle gemak. De aanwezigheid van airco was de kers op de taart.
  • Zou u Zonnige plek op de Veluwe aanbevelen? Ja

Snel geregeld

Onze vakantie was binnen 1 dag geregeld

• Uw oordeel over Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland
  • Beschrijf uw ervaring met Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland Mooi groot huis, lekker koel als buiten erg warm is
  • Zou u Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland aanbevelen? Ja

Op Diskoffer het perfecte huis gevonden.

Via het Reformatorisch Dagblad een schakeltje van Diskoffer. Op Diskoffer vonden we het perfecte huis om vakantie te vieren in Zeeland.

• Uw oordeel over Mooie hoekwoning (nieuwbouw) in Goes, dicht bij water en ideaal voor kids
  • Beschrijf uw ervaring met Mooie hoekwoning (nieuwbouw) in Goes, dicht bij water en ideaal voor kids Wat een heerlijke vakantie. Een prachtig huis voorzien van alle gemakken. Heel fris en schoon. Super centraal in Goes gelegen. Hele fijne verhuurders. Een betere vakantie konden we niet wensen! Voor de kids een trampoline en zwembad. Dat was echt genieten. De kids zeiden alle drie, zullen we volgend jaar weer naar dit vakantiehuis gaan!
  • Zou u Mooie hoekwoning (nieuwbouw) in Goes, dicht bij water en ideaal voor kids aanbevelen? Ja

Vakantie met een thuisgevoel!

We hebben genoten van dit fijne en schone huis. Waar we als gezin ons goed hebben vermaakt. Alles aanwezig in dit mooie vrijstaande huis met een hele fijne tuin en veranda. Ook in de buurt en omgeving is genoeg te doen.

• Uw oordeel over Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp
  • Beschrijf uw ervaring met Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp De omschrijving geeft goed weer hoe het is
  • Zou u Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp aanbevelen? Ja

Vlotte reactie en snelle actie

De boeking verliep soepel en snel. Het contact was goed. Eigenlijk was alles snel geregeld en is er weinig contact geweest. Zelfs zo weinig dat we misschien iets over het hoofd hebben gezien. We hebben niets hoeven tekenen (bijvoorbeeld een contract). Het kan voorkomen dat er iets gebeurt (bijvoorbeeld brand of er gaat iets kapot. Wie is er dan verantwoordelijk? Misschien staat het wel ergens hoor maar hebben wij het over het hoofd gezien.

• Uw oordeel over Ruime twee onder 1 kap woning nabij de bossen van Ede
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime twee onder 1 kap woning nabij de bossen van Ede Een mooi huis. Heerlijk ruim. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving
  • Zou u Ruime twee onder 1 kap woning nabij de bossen van Ede aanbevelen? Ja

Handige website

Fijne website om een vakantie te zoeken. Mooi en groot aanbod! Betrouwbare reviews. Na de boeking was het alleen niet duidelijk hoe we contact kregen met de verhuurder. Uiteindelijk gelukt via het e-mailadres bij de betaalbevestiging.

• Uw oordeel over Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht
  • Beschrijf uw ervaring met Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht Ontspannen genieten van een heerlijke b&b in een mooie omgeving! Alles was goed en netjes verzorgd door onze vriendelijke gastvrouw. Het verblijf is gezellig ingericht, we voelden ons er thuis. Aanrader!
  • Zou u Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht aanbevelen? Ja

Goed en alles dik voor elkaar

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama Prachtig uitzicht
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

Goed geregeld via Diskoffer!

We hebben voor het eerst een vakantiewoning geboekt via Diskoffer en we zijn tevreden. Handig om een eigen profiel aan te maken, waarin alles te vinden is m.b.t. je vakantiewoning! Vriendelijk geholpen via de mail door Heidi, nadat we een aantal vragen hadden over de woning.

• Uw oordeel over Nieuwe vrijstaande woning (Rivierenland)
  • Beschrijf uw ervaring met Nieuwe vrijstaande woning (Rivierenland) Een heerlijk, mooi huis, voorzien van alle gemakken.
  • Zou u Nieuwe vrijstaande woning (Rivierenland) aanbevelen? Ja

Een keurige site voor een fijne vakantie!

Na wat zoeken op de site kwam deze accommodatie vooraan te staan. Aansprekend dat de aanbieders een christelijke achtergrond hebben. Dat vind je terug in de woning en is aangenaam.

• Uw oordeel over Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet.
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet. Wij zien terug op een zeer gastvrij onthaal in deze comfortabele woning, die van alle gemakken is voorzien. Heerlijk tot rust komen in achtertuin, waar je een schitterend uitzicht hebt. Een prachtige week gehad! Zeker een aanbeveling waard!!
  • Zou u Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet. aanbevelen? Ja

Goed geregeld

Het was goed geregeld voor ons

• Uw oordeel over Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb
  • Beschrijf uw ervaring met Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb We hebben een hele fijne vakantie gehad
  • Zou u Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb aanbevelen? Ja

Goed!

Dit is de eerste keer dat we via Diskoffer geboekt hebben. We hebben dat als positief ervaren. Een heerlijke woning tegen een fatsoenlijke prijs.

• Beschrijf uw ervaring met Mooie hoekwoning (nieuwbouw) in Goes, dicht bij water en ideaal voor kids Met onze 2 kinderen hadden we heerlijk de ruimte. En ook de omgeving biedt volop mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Een topvakantie!

Heerlijk huis

We hebben ontzettend genoten tijdens onze vakantie! Het huis is van alle gemakken voorzien. Beddengoed, keukendoeken en baddoeken, alles was aanwezig! In de tuin is het ook heerlijk vertoeven (verschillende zitjes). Er was een heerlijk zwembad opgezet waar we ook gebruik van konden maken.

• Uw oordeel over Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy
  • Beschrijf uw ervaring met Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy Super goed
  • Zou u Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy aanbevelen? Ja

Het was allemaal heel snel geregeld. Kreeg bijna direct een reactie op mijn vraag over het huis.

• Uw oordeel over 2 onder 1 kap woning aan vaar- zwem water
  • Beschrijf uw ervaring met 2 onder 1 kap woning aan vaar- zwem water Mooi en fijn huis aan de kromme Mijdrecht. Bootje aan de stijger is zeer leuk. Het huis lijkt net een vakantie huis ook binnen. Strakke inrichting waarbij je niet het gevoel hebt dat je in andermans huis zit
  • Zou u 2 onder 1 kap woning aan vaar- zwem water aanbevelen? Ja

Het is een heel goed werkend systeem, vraag en aanbod sluit goed aan!

Onze vakantie kreeg, na een aantal jaren niet op vakantie te zijn geweest, weer vorm met hulp van diskoffer! Op een betrouwbare en en heel professionele manier kwam onze vakantie tot stand. Goed en vlot contact met de mensen van diskoffer, heel behulpzaam in het vinden en regelen van de vakantie.

• Uw oordeel over Vakantie vieren in de Bommelerwaard. Rust en privacy
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantie vieren in de Bommelerwaard. Rust en privacy We hebben genoten van een heel prachtige vakantie. Een prachtige woning met grote tuin en binnen echt van alle gemakken voorzien. Ook voor onze 3 kids (3,7,10) echt een dikke aanrader! Fietsen te leen, ook fantastisch handig! Fijn contact met de eigenaren, ook tijdens vakantie als er wat was konden we even overleggen. Alles netjes schoon en opgeruimd toen we aankmamen.
  • Zou u Vakantie vieren in de Bommelerwaard. Rust en privacy aanbevelen? Ja

Voor het eerst op vakantie via Diskoffer

Vriendelijke medewerkers. Correspondentie via de mail verliep vlot. Fijn dat je een betaallink krijgt toegestuurd na de boeking. Het was ons niet duidelijk of we voor de restbetaling ook een link zouden ontvangen. Jammer dat je bij het maken van een boeking niet direct het juiste bedrag krijgt te zien. Het staat standaard op 2 personen ingesteld en bij een boeking wordt de factuur daarna handmatig aangepast naar het juiste aantal personen. Het zou mooi zijn als dat aangepast kan worden, zodat alles direct goed berekend wordt.

• Uw oordeel over Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk op Goeree-Overflakkee. (Zuid-Holland)
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk op Goeree-Overflakkee. (Zuid-Holland) Ruim huis, gezellig en compleet ingericht. Veel speelgoed en spelletjes aanwezig. Genoeg te doen in de omgeving. Hopelijk komt er wat meer informatie op de website over het gebruik van handdoeken en beddengoed e.d. en de kosten daarvoor. Dat maakt het boeken van je vakantie wat duidelijker. Kortom: een aanrader!
  • Zou u Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk op Goeree-Overflakkee. (Zuid-Holland) aanbevelen? Ja

Over Diskoffer

Diskoffer is hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samenkomen. Het concept is ontstaan nadat Jan de Groot regelmatig mensen sprak die op vakantie wilden gaan. Vanuit financieel oogpunt was dit voor hen niet altijd mogelijk. Zij gaven daarbij aan er voor open te staan hun eigen woning te willen verhuren, om zo een eigen vakantie te bekostigen. Vanuit die vraag is Diskoffer ontstaan: hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samen komen. Naast deze woningen verhuren wij ook andere accommodaties zoals vakantiewoningen van particulieren en woningen op vakantieparken.