Prachtig plekje

Al voor het 4e jaar hier op vakantie geweest. We komen er graag terug. Mooi huis, alle ruimte, prachtige omgeving. Een aanrader.

• Uw oordeel over Grote vrijstaande woning in Uddel
  • Beschrijf uw ervaring met Grote vrijstaande woning in Uddel N.v.t.
  • Zou u Grote vrijstaande woning in Uddel aanbevelen? Ja

Fantastisch uitzicht.

Een heerlijk plekje om te genieten van de natuur. Een prachtig wandel en fiets gebied. Gezellig huisje. Kortom echt genoten.

• Uw oordeel over 2 persoons vakantiehuis in Stroe
  • Beschrijf uw ervaring met 2 persoons vakantiehuis in Stroe N.v.t.
  • Zou u 2 persoons vakantiehuis in Stroe aanbevelen? Ja

Prima site

Duidelijke site. Snelle reactie. De informatie over de vakantiewoningen is bij sommige aanbieders sober en roepen dan veel vraagtekens op omdat de gegevens niet duidelijk omschreven worden of eea niet genoemd wordt. Bijv. schoonmaakkosten, toeristenbelasting en lakenpakketten.

• Uw oordeel over Chalet Walcheren
  • Beschrijf uw ervaring met Chalet Walcheren Fantastisch, schoon, mooi, netjes, alles aanwezig.
  • Zou u Chalet Walcheren aanbevelen? Ja

Alles voor een complete vakantie!!

Echt aan alles is gedacht in het gezellige, sfeervolle vakantiehuisje. Een tuin waar je in elke hoek wel een gezellig zitje hebt. Van alle gemakken voorzien en een heel leuke welkomstbegroeting. We gaan zeker nog eens terug! We hebben heel erg genoten!! Onze complimenten

• Beschrijf uw ervaring met Zonnige plek op de Veluwe Geweldig
  • Zou u Zonnige plek op de Veluwe aanbevelen? Ja

Net huisje op rustig parkje

• Uw oordeel over Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen Midweekje in dit huisje aan de rand van Putten. Netjes en schoon, alles wat nodig is voor het verblijf was aanwezig. Heerlijk buiten gezeten in ruime tuin.
  • Zou u Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen aanbevelen? Ja

Een heerlijk ruim en gezellig huis!

Echt een aanrader! De kinderen hebben zich prima vermaakt zowel in huis als in de tuin. Maar ook het buitengebied nabij het huis is prachtig! Wij hebben i.i.g. een fijne vakantie gehad. Ook het contact met de huurders verliep prima.

• Uw oordeel over Ruime gezinswoning | kindvriendelijk | heerlijk uitzicht | geschikt voor grote gezinnen of families
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime gezinswoning | kindvriendelijk | heerlijk uitzicht | geschikt voor grote gezinnen of families Fijne en ruime woning.
  • Zou u Ruime gezinswoning | kindvriendelijk | heerlijk uitzicht | geschikt voor grote gezinnen of families aanbevelen? Ja

Uitstekend weekend gehad

In een goed toegerust huis en in een mooie omgeving een mooi samenbindend weekend gehad.

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen praktisch en gezellig

Super fijn huis!

We verbleven met 2 gezinnen een weekend in dit huis. Echt een super fijn nieuwbouw huis! Met veel speelgoed voor de kids. De tijd ging te snel.

• Beschrijf uw ervaring met Ruime gezinswoning | kindvriendelijk | heerlijk uitzicht | geschikt voor grote gezinnen of families Super fijn!

Goeie communicatie, duidelijke afspraken

Het was eenvoudig om een boeking te doen en wensen te bespreken over mogelijkheden.

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen We hebben genoten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving, waar wij en onze jeugd de ruimte kregen om een fijn familieweekend te houden om wille van Pesach!
  • Zou u Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen aanbevelen? Ja

Duidelijke website en de mogelijkheid om gelijk te chatten

Op de vraag of de accomodatie die we op het oog hadden nog vrij was kregen we binnen een uur antwoord. En konden we gelijk boeken.

• Uw oordeel over Chalet Landgoed Leidsche Hoeven
  • Beschrijf uw ervaring met Chalet Landgoed Leidsche Hoeven We hebben er genoten!
  • Zou u Chalet Landgoed Leidsche Hoeven aanbevelen? Ja

Sfeervol, compleet en super schoon!

Complete inrichting met persoonlijke service door de eigenaars. Sfeervol ingericht met aandacht voor detail. Brandschoon en daarmee ook extra prettig in gebruik. Hier wil je vaker thuiskomen! Wandelen, fietsen; landelijk genieten en tot rust komen... het kan hier allemaal. Op loopafstand een bezoekje te boeken aan een binnentuin, waarbij je je even in Israël waant. Bijzondere ervaring! Zie ook www.binnentuinovergod.nl

• Uw oordeel over Zonnige plek op de Veluwe
  • Beschrijf uw ervaring met Zonnige plek op de Veluwe Besloten tuin, waar je heerlijk in de zon kunt zitten.

Zeer compleet

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Het welkomstbordje, de chocolaatjes bij aankomst, zó'n warm welkom! Het huisje is zeer compleet ingericht en de tuin biedt veel rust en privacy. Aanrader!

• Uw oordeel over Zonnige plek op de Veluwe
  • Beschrijf uw ervaring met Zonnige plek op de Veluwe N.v.t.

Overzichtelijk

Goed geregeld.

• Uw oordeel over Twee-onder-een-kapwoning
  • Beschrijf uw ervaring met Twee-onder-een-kapwoning Wij zijn met onze kids in 2021 in dit huis geweest. Heerlijk ruim en praktisch. Je kijkt aan de voorkant van het huis lekker vrij de natuur in. We hebben genoten van het Reeve-diep en Kampen.
  • Zou u Twee-onder-een-kapwoning aanbevelen? Ja

We hebben een fantastisch weekend gehad! Heerlijk rustig klein park waar we 's morgens wakker werden door het zingen van de vogels. Ruime slaapkamers en badkamer. Ideaal dat de keuken gescheiden is van de woonkamer. Fijn dat het zo netjes schoon en opgeruimd was! Goed contact met eigenaren die je meteen helpen met vragen.

• Uw oordeel over Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen N.v.t.
  • Zou u Vakantiewoning "Joy" gelegen in de bossen aanbevelen? Ja

Heerlijke woning en ook nog vakantiegevoel.

Wij zijn met onze kids in 2021 in dit huis geweest. De woning is heerlijk ruim en praktisch ingedeeld. Van alle gemakken voorzien. Je kijkt aan de voorkant van het huis lekker vrij de natuur in. We hebben genoten van het Reeve-diep. We hebben zeker de fietsen gebruikt om er op uit te gaan. Kampen is een leuk oud stadje. We zijn ook nog naar het Bakkers museum geweest. Alle gemakken van een huis en ook nog een vakantiegevoel doordat je vlakbij de natuur zit.

• Uw oordeel over Twee-onder-een-kapwoning N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Twee-onder-een-kapwoning N.v.t.
  • Zou u Twee-onder-een-kapwoning aanbevelen? Ja

Mooi ruim huis in een mooie omgeving

Heerlijk ruim huis in een mooie omgeving. Voor de deur een prachtig stuk om te wandelen. Aan de buitenkant van Kampen maar op korte afstand van het centrum. Wij hebben hier een fijne tijd ghad.

• Uw oordeel over Twee-onder-een-kapwoning
  • Beschrijf uw ervaring met Twee-onder-een-kapwoning zie hierboven

Fijn verblijf gehad 1e week van 2023

Snel en transparant. Specifieke wensen worden in goed overleg gerealiseerd.

• Uw oordeel over Grote vrijstaande woning in Uddel
  • Beschrijf uw ervaring met Grote vrijstaande woning in Uddel Heerlijk huis, landelijk gelegen en van vele gemakken voorzien. We waren met ons zessen (1 campingbedje) en oma had er ook nog bijgekund...
  • Zou u Grote vrijstaande woning in Uddel aanbevelen? Ja

Prachtige, zeer verzorgde woning

Wij hebben hier een week vertoefd in de zomer van 2020. Erg genoten in en rondom de woning. Voor de kinderen was de kinderkamer echt een verrassing met uren speelplezier! Ook de ruimte in huis is fijn en zeker ook voor grotere gezinnen. Vanuit de woning ben je vrij snel in de prachtige omgeving rondom Rijssen!

• Uw oordeel over Prachtige ruime woning in Twente nabij de Sallandse heuvelrug
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige ruime woning in Twente nabij de Sallandse heuvelrug Aanrader deze woning!
  • Zou u Prachtige ruime woning in Twente nabij de Sallandse heuvelrug aanbevelen? Ja

Heerlijke omgeving en fijne ruimte!

Inmiddels bijna ons 2e thuis, heerlijke omgeving om met familie of vrienden te vertoeven. Verwacht geen hypermodern verblijf, maar alles is aanwezig. Heerlijke hoekjes om je terug te trekken, fantastisch uitzicht/ omgeving. In de winter een houtkachel, spelletjes en tijdschriften. In de zomer een heerlijk balkon, veel wandel en fietsmogelijkheden, varen en een prachtige tuin, wolkenpartijen en ondergaande ⛅ en een mooie maan over het meer. Het doet me binnen en buiten aan een Oosterijks huis denken. Wij komen er graag

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen Beschreven als groep voor 10 personen

Heerlijk!

Een heerlijk stukje Nederland om tot rust te komen. Prachtige omgeving om te fietsen, te wandelen en te genieten. Voor ons vlak bij huis, maar tóch heerlijk even weg!

• Uw oordeel over Chalet Landgoed Leidsche Hoeven
  • Beschrijf uw ervaring met Chalet Landgoed Leidsche Hoeven Prima, goede verstandhouding met verhuurder
  • Zou u Chalet Landgoed Leidsche Hoeven aanbevelen? Ja

Warm welkom!

Bij aankomst brandde de openhaard al, vers gebakken appeltaart stond klaar. Eigen gemaakte jam, opgemaakte bedden. Enthousiast onthaal door eigenaresse. Ruim volledig compleet ingerichte woning. Niets ontbreekt. Gods liefde en warmte is voelbaar door deze eigenaars en op deze plek.

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. Ontspannen
  • Zou u Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. aanbevelen? Ja

Prachtig huis, gastvrije mensen.

We zijn hartelijk ontvangen. Het was een prachtige week in de Bommelerwaard. we hebben er van genoten. Een domper op de vakantie was wel dat de douchetegels best kwetsbaar zijn en dit achteraf best gedoe opleverde. Nogmaals onze welgemeende excuus voor het ongemak.

• Uw oordeel over Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp
  • Beschrijf uw ervaring met Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp N.v.t.
  • Zou u Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp aanbevelen? Ja

Fijne vakantieperiode in een mooi huis van Diskoffer

Het boeken via de site liep erg vlot en fijn. Binnen korte tijd hadden we contact met de verhuurders, waardoor we hebben genoten van een heerlijke vakantie.

• Uw oordeel over Prachtig nieuw 6 persoons huis op de Veluwe met zwembad.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig nieuw 6 persoons huis op de Veluwe met zwembad. In de buitenrand van Nunspeet ligt dit prachtig opgeknapte huis, met heerlijke tuin. We hebben genoten van de rust en de omgeving, waar van alles te doen is. De woning is zeer geschikt en fijn in gebruik. De kids hebben heerlijk gezwommen en gespeeld in de net aangelegde tuin. Het contact met de verhuurders liep zeer prettig en kwam erg gastvrij over. Een aanrader!
  • Zou u Prachtig nieuw 6 persoons huis op de Veluwe met zwembad. aanbevelen? Ja

Fijne vakantie gehad

Fijn huisje van alle gemakken voorzien!

• Uw oordeel over Ruime woning met grote tuin bij boerderij
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime woning met grote tuin bij boerderij Fijne woning van alle gemakken voorzien!
  • Zou u Ruime woning met grote tuin bij boerderij aanbevelen? Ja

Heerlijke tijd gehad!

Een ruim huis met een prachtig uitzicht! Genieten...

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen Genoten!

Over Diskoffer

Diskoffer is hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samenkomen. Het concept is ontstaan nadat Jan de Groot regelmatig mensen sprak die op vakantie wilden gaan. Vanuit financieel oogpunt was dit voor hen niet altijd mogelijk. Zij gaven daarbij aan er voor open te staan hun eigen woning te willen verhuren, om zo een eigen vakantie te bekostigen. Vanuit die vraag is Diskoffer ontstaan: hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samen komen. Naast deze woningen verhuren wij ook andere accommodaties zoals vakantiewoningen van particulieren en woningen op vakantieparken.