Een mooie vakantiewoning is de basis voor een fijne vakantie

We hebben genoten van de mooie vakantiewoning die perfect was ingericht. Dat samen met de mooie bosrijke omgeving gaf een zeer goede basis voor een fijne vakantie.

• Uw oordeel over Vakantiewoning Voorthuizen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning Voorthuizen Perfect
  • Zou u Vakantiewoning Voorthuizen aanbevelen? Ja

Heel erg mooi

Prachtig plekje, alles aanwezig, een mooie omgeving

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama Prachtig uitzicht
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

andere bewoners in het huis

mooi huis in een mooie omgeving. de indeling van het huis is even wennen. Wat ons zeer teleurstelde is dat we het hele huis dachten te hebben geboekt (9 kamers) maar bij aankomst bleek dat er twee kamers in gebruik waren. Uiteraard daartegen geprotesteerd, helaas leek de verhuurder het probleem niet te snappen. Wij komen hier niet meer terug.

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen slecht vanwege aanwezigheid andere bewoners.
  • Zou u Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen aanbevelen? Nee

Een complete caravan en aardige verhuurders.

We werden gastvrij ontvangen. De accommodatie lag erg achteraf.

• Uw oordeel over Prachtig gelegen 4 persoons stacaravan
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen 4 persoons stacaravan De caravan staat achter diverse loodsen met uitzicht op een moestuin. We vinden hem beslist niet prachtig gelegen, rondom zeer veel ongebruikte spullen, machines e.d.
  • Zou u Prachtig gelegen 4 persoons stacaravan aanbevelen? Ja

Heel erg genoten

Heel goed alles perfect! Zowel binnen als buiten Misschien 1 min puntje is het trappenhuis Echt heel goed vasthouden! De haven de molen het museum Schitterende oude gebouwen In Stavernisse heel veel kennis op gedaan over de watersnood Ik heb best wel extra vis gegeten heerlijk St Philipsland naar de kerk geweest Heel goed geslapen

• Uw oordeel over Sfeervol Authentiek Zeeuws dijkhuisje (nabij het strand!)
  • Beschrijf uw ervaring met Sfeervol Authentiek Zeeuws dijkhuisje (nabij het strand!) N.v.t.
  • Zou u Sfeervol Authentiek Zeeuws dijkhuisje (nabij het strand!) aanbevelen? N.v.t.

Huis met veel potentie en supermooie omgeving.

Geweldig groot huis waar je in kunt verdwalen. Heel compleet, vaatwasser, oven, scottelbraai, boeken, spelletjes het is er allemaal. De eigenaar is het huis aan het opknappen. Dus de ene kamer is wat mooier dan de andere. Maar er is dan ook keuze genoeg!! Wij vonden het voor herhaling vatbaar. Verhuurder bedankt voor deze mooie week

• Uw oordeel over Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland
  • Beschrijf uw ervaring met Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland Dik in orde
  • Zou u Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland aanbevelen? Ja

duidelijke site en snelle reacties

gewoon goed

• Uw oordeel over Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet.
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet. je komt er helemaal tot rust
  • Zou u Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet. aanbevelen? Ja

fijne ervaring

we hadden een ontzettend fijn verblijf in de woning. De woning voldeed aan onze verwachting, we hadden heerlijk de ruimte. Het huis was opgeruimd en schoon. En tijdens erg warme dagen bleef het heerlijk koel.

• Uw oordeel over Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart
  • Beschrijf uw ervaring met Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart superfijne woning
  • Zou u Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart aanbevelen? Ja

Boeking verliep netjes en vlot

Denken goed mee om een verblijf naar je zin te zoeken

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. Heerlijk verblijf gehad, een huisje van alle gemakken voorzien! Oud en jonge kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Fijne gastvrouw, goede privacy, doen er alles aan om je verblijf naar de zin te maken.

Goede communicatie en service

Goede communicatie en alles was heel snel en goed geregelt

• Uw oordeel over Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland
  • Beschrijf uw ervaring met Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland Huis viel erg tegen. Niet schoon, muffe kamers, slecht onderhoud. Onverzorgde tuin. Sommige douches, slaapkamers waren niet geschikt om te gebruiken ivm slecht onderhoud en gebreken
  • Zou u Groot vrijstaand vakwerkhuis in Sauerland aanbevelen? Nee

Goede ervaring met diskoffer!

Goed contact via mail..

• Uw oordeel over N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met N.v.t.
  • Zou u aanbevelen? N.v.t.

Goed!

Sfeer was erg goed door omgeving en de eigenaren. Ons Chalet was een beetje gedateerd maar dat wisten we.Bovendien was alles in orde. Super leuke ervaring, kids waren heeeeeel blij met skelters en fietsjes. Fam Mahdi

• Uw oordeel over Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons)
  • Beschrijf uw ervaring met Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons) N.v.t.
  • Zou u Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons) aanbevelen? Ja

duidelijke site

goede communicatie, eerlijk verhaal

• Uw oordeel over Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp
  • Beschrijf uw ervaring met Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp inderdaad mooi huis
  • Zou u Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp aanbevelen? Ja

Op dit adres is echt alles.

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. Op dit adres is echt alles: kinderboerderij, zwembad, high tea, sportschool. Sfeervol huis. Bijzonder gastvrij. Kinderen en wij hebben enorm genoten van de rust en ruimte.
  • Zou u Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. aanbevelen? Ja

Toen antwoord van verhuurder uitbleef deden ze hun best om ons zo vlug mogelijk verder te helpen.

Goede service.

• Uw oordeel over Betaalbaar en sfeervol familiehuis Duitsland
  • Beschrijf uw ervaring met Betaalbaar en sfeervol familiehuis Duitsland Het huis is heerlijk ruim en geschikt voor veel personen. Houd er echter rekening mee dat het huis nog niet af is. Zo had een kamer nog geen behang en waren de plinten in verschillende ruimtes nog niet geplaatst. Als je dit niet erg vindt dan heb je een ruim huis voor een prima bedrag. Het huis was toen wij er kwamen schoon en de matrassen waren goed.
  • Zou u Betaalbaar en sfeervol familiehuis Duitsland aanbevelen? Nee

Geweldig, een aanrader

• Uw oordeel over Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen!
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen! De tuin is geweldig. Hiervoor hoef je niet naar buitenland. Gratis fietsgebruik. De woning is zeer ruim en echt van alle gemakken voorzien. De service van de verhuurders is erg fijn. Wij zijn zeer content met deze woning. Het gaf aan onze vakantie in Zeeland een meerwaarde.
  • Zou u Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen! aanbevelen? Ja

Een betaalbare vakantie voor grotere gezinnen

Wij vinden het prettig om een particuliere woning te huren, omdat het veel completer is ingericht dan een vakantiewoning. O.a. boeken, spelletjes, grotere koelkast enz.

• Uw oordeel over Ruime woning in gezellig dorpje
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime woning in gezellig dorpje Zoals het er staat, zo is het ook. Iedereen zegt elkaar gedag. Landelijke omgeving, prachtig om te fietsen.
  • Zou u Ruime woning in gezellig dorpje aanbevelen? Ja

Heerlijk 10 dagen genoten van Zeeland . Wat een heerlijkheid om zo vrij te kunnen zijn ....een heel huis tot je beschikking .. Je mocht overal gebruik van maken . Echt van alle gemakken voorzien ! S' avonds geboekt en de volgende dag zaten we eral ..echt super service !

• Uw oordeel over Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy
  • Beschrijf uw ervaring met Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy Echt heel goed , het geld echt waard! Echt als thuis ...dat gevoel ..de gastvrijheid , voorzieningen top ! Elke dag verse eieren , moestuin , lieve poes ..hoe leukmos het om een karweitje ( voor de kippen zorgen ) een wisselwerking ...jij doet iets voor hen ..en jij krijgt er zoveel voor terug! Hoe fijn is dat ...ze gunnen een ander ook hun woongenot , blij met zulke mensen ..
  • Zou u Zomerlust, vrijstaande woning met veel privacy aanbevelen? Ja

Snelle en vriendelijke service.

We hebben een goede mailwisseling gehad en voor ons was het de eerste keer dat we via Diskoffer hebben geboekt. Dit is ons goed bevallen.

• Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning aan een rustig hofje aan de rand van Nunspeet. Heerlijk huis met mooi uitzicht en kindvriendelijke tuin

Fijn en goed

Vriendelijk, snel reageren. Alleen jammer dat er even een miscommunicatie was, een dubbele boeking. Maar fijn dat het voor ons opgelost is, en dat we toch na ons geboekte vakantieverblijf konden, al was het één dagje minder

• Uw oordeel over
  • Beschrijf uw ervaring met Dikke prima
  • Zou u aanbevelen? Ja

Heerlijke vakantie gehad in Saalfelden!

Goed en ruim appartement, mooi omgeving en door kortingspas waren diverse attracties goed betaalbaar. Ook mooi, uitgebreid en schoon zwembad aanwezig in Saalfelden evenals supermarkten en andere winkels.

• Uw oordeel over Appartement Rembrand
  • Beschrijf uw ervaring met Appartement Rembrand Mooi en ruim appartement, was prima vertoeven hier. Goede hulp van eigenaars wanneer dit nodig was.
  • Zou u Appartement Rembrand aanbevelen? Ja

Rust, ruimte en en volop speelmogelijkheden voor de kinderen.

Mooie rustige vakantie omgeving met veel privacy en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Een heerlijk ruim en koel huis.

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. uitmuntend

Fijne vakantie gehad!

Alles is goed gekomen Alleen was het niet goed op de site aangegeven.. Er stond op dat het huisje vrij was van maandag t/m vrijdag,.. Na contact met de verhuurder bleek, dat zij het wilden verhuren van vrijdag t/m vrijdag.. Dat konden wij niet.. En we konden gelukkig eens worden, dat we van zaterdag t/m vrijdag zouden komen. Maar dat ging dus niet vanzelf.

• Uw oordeel over Vrijstaande woning in mooie omgeving
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning in mooie omgeving Goed
  • Zou u Vrijstaande woning in mooie omgeving aanbevelen? Ja

Heerlijk genieten in een huis dat van alle gemakken is voorzien!

De communicatie met de familie verliep zowel vooraf als tijdens ons verblijf prima. Hartelijk gezin! De woning zelf voldeed helemaal aan de omschrijving en was netjes en fris. Ook de tuin was prachtig met veel groen en gelukkig veel schaduw (hittegolf 2022!). Echt een aanrader voor een gezin of echtpaar dat comfort zoekt in een omgeving waar veel te doen is!

• Uw oordeel over Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen
  • Beschrijf uw ervaring met Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen Top!
  • Zou u Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen aanbevelen? Ja

Fijn huis voor je gezin.

Ruim huis met voldoende slaap en leefruimte. Vriendelijke verhuurders waar je fijn mee kunt overleggen. Mooie omgeving en leuk dorp.

• Uw oordeel over Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland
  • Beschrijf uw ervaring met Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland N.v.t.
  • Zou u Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland aanbevelen? Ja

Over Diskoffer

Diskoffer is hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samenkomen. Het concept is ontstaan nadat Jan de Groot regelmatig mensen sprak die op vakantie wilden gaan. Vanuit financieel oogpunt was dit voor hen niet altijd mogelijk. Zij gaven daarbij aan er voor open te staan hun eigen woning te willen verhuren, om zo een eigen vakantie te bekostigen. Vanuit die vraag is Diskoffer ontstaan: hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samen komen. Naast deze woningen verhuren wij ook andere accommodaties zoals vakantiewoningen van particulieren en woningen op vakantieparken.