Heerlijk genieten in een huis dat van alle gemakken is voorzien!

De communicatie met de familie verliep zowel vooraf als tijdens ons verblijf prima. Hartelijk gezin! De woning zelf voldeed helemaal aan de omschrijving en was netjes en fris. Ook de tuin was prachtig met veel groen en gelukkig veel schaduw (hittegolf 2022!). Echt een aanrader voor een gezin of echtpaar dat comfort zoekt in een omgeving waar veel te doen is!

• Uw oordeel over Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen
  • Beschrijf uw ervaring met Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen Top!
  • Zou u Begin Augustus 2022. Prachtige 2 onder 1 kap woning, met vrij zicht over de landerijen aanbevelen? Ja

Fijn huis voor je gezin.

Ruim huis met voldoende slaap en leefruimte. Vriendelijke verhuurders waar je fijn mee kunt overleggen. Mooie omgeving en leuk dorp.

• Uw oordeel over Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland
  • Beschrijf uw ervaring met Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland N.v.t.
  • Zou u Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland aanbevelen? Ja

Prima geregeld

Snel contact

• Uw oordeel over Heerlijk vrijstaand huis in de Achterhoek
  • Beschrijf uw ervaring met Heerlijk vrijstaand huis in de Achterhoek Mooi ruim huis met een heleboel mogelijkheden zowel binnen als buiten. In de omgeving is veel te doen qua fietsen/wandelen. Je bent snel in Duitsland wat de oudere kinderen weer erg leuk vonden.
  • Zou u Heerlijk vrijstaand huis in de Achterhoek aanbevelen? Ja

Snel en goed geregeld.

Mijn vragen over het vakantiehuis werden snel beantwoord.

• Uw oordeel over Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal
  • Beschrijf uw ervaring met Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal Prima woning, met veel privacy. Ruime tuin, zwembad, trampoline, en ruime schuur (voor als je zelf fietsen meeneemt) werden erg gewaardeerd. Woning is binnen wat donker, en er is best veel geluidshinder van de naast gelegen (doorgaande) weg. Supermarkt op loop afstand is erg handig.
  • Zou u Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal aanbevelen? Ja

Vriendelijk en snelle terugkoppeling

Goede service! Zeker aan te raden!

• Uw oordeel over
  • Beschrijf uw ervaring met Vriendelijk en snelle terugkoppeling
  • Zou u aanbevelen? Ja

Zeer mooie vakantiewoning met prachtig uitzicht!

Erg genoten van de mooie omgeving en prachtig uitzicht. Ook aardige verhuurders!

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama prachtig!
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

Supertevreden

Fijn, om op deze manier een vakantie af te spreken. Het mailcontact was goed. Er werd snel op onze vragen gereageerd en ook goed meegedacht met onze wensen! Ik hoop dat jullie er op deze manier ook financieel mee om blijven gaan, zodat het voor veel mensen mogelijk is om op vakantie te gaan!

• Uw oordeel over Vrijstaande woning buiten centrum Kootwijkerbroek
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning buiten centrum Kootwijkerbroek Wat een supermooi en fijn huis. We hebben vooral genoten van de grote tuin en het heerlijke zwembad, maar ook binnen is alles perfect in orde. Het huis staat in een prachtige en rustige omgeving.
  • Zou u Vrijstaande woning buiten centrum Kootwijkerbroek aanbevelen? Ja

Ik ben altijd keurig geholpen!

Ik ben altijd netjes geholpen door Heidi. Er was geen moeite teveel als ik vragen had. Toen bij de betaling van de laatste termijn wat problemen waren heeft zij dit vlot opgelost. Vandaar ook die 10!

• Uw oordeel over Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart
  • Beschrijf uw ervaring met Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart Fijne complete woning. Prettige eigenaren
  • Zou u Mooie twee onder een kap woning in het Groene Hart aanbevelen? Ja

comfortabele gezellige woning,

Als eerste gasten een heerlijk verblijf gehad, schitterende woning , midden in dorp op loopafstand van kerk en winkel. Prachtige fietsomgeving

• Uw oordeel over t Huisje
  • Beschrijf uw ervaring met t Huisje zeer goed
  • Zou u t Huisje aanbevelen? Ja

Prima vakantiewoning.

Woning met veel ruimte. Alles was aanwezig voor een fijn verblijf, voor kinderen ook een aantal leuke activiteiten te doen in de omgeving. Verhuurders zijn gastvrij met als kers op de taart speelmaatjes voor onze kids!

• Uw oordeel over Ruime woning in gezellig dorpje
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime woning in gezellig dorpje Prima vakantiewoning.
  • Zou u Ruime woning in gezellig dorpje aanbevelen? Ja

Fijn, goed geholpen.

Aardige mails en telefoontjes, en een accomodatie die bij ons past gevonden.

• Uw oordeel over Herenhuis nabij recreatieplas
  • Beschrijf uw ervaring met Herenhuis nabij recreatieplas Zeer geriefelijke schone woning.
  • Zou u Herenhuis nabij recreatieplas aanbevelen? Ja

Via Diskoffer een fijn plekje gevonden om op vakantie te gaan als gezin

Fijn dat er foto's beschikbaar zijn, zodat je kunt zien hoe de vakantiehuizen eruit zien. Met een goede omschrijving, maakt het gemakkelijker om een passende, juiste keuze te maken.

• Uw oordeel over Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp
  • Beschrijf uw ervaring met Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp We hebben als gezin een goede tijd gehad in deze mooie, gezellige woning. Een plekje om tot rust te komen, ook in de ruime tuin met waterval, mooie zithoek en grote trampoline voor de kinderen. Ook waardevol het mooie orgel, boeken, spelletjes en cd's. In de omgeving fijne dingen om even weg te gaan. Het contact met de verhuurders was heel positief. We zien terug op een goede periode en kunnen dit plekje van harte aanbevelen!
  • Zou u Gezellig vrijstaand huis in mooi dorp aanbevelen? Ja

Ervaring diskoffer

Tot nu toe ervaring met diskoffer op zich wel goed. Beetje vreemd op moment dat wij geboekt hadden en de definitieve reservering binnen was dat de verhuurder had aangegeven het niet voor die huurprijs te willen verhuren.. Ze was prijzen vergeten aan te passen.. We vonden het beetje vreemd dat diskoffer dit probleem bij ons neerlegde en dat wij eigenlijk meer moesten betalen. Ook nog een aandachtspunt: Kijk tevoren wat je verhuurd en zijn de foto's nog recent en kloppen de verhalen nog die de verhuurder over het huisje verteld... Ook adverteert een diskoffer in de saambinder over vakantieadressen met zondagsrust. Dit was in dit geval niet het geval... Iedere avond herriemuziek van de buren.

• Uw oordeel over Mooi chalet op gezellige boerderijcamping
  • Beschrijf uw ervaring met Mooi chalet op gezellige boerderijcamping Zeer verwaarloosd oud en vies chalet met weinig comfort.. slechte bedden en matrassen, vieze plaktafels, buitentafel rolde uit elkaar, slechte bank, stoelen waar je amper op kon zitten, douchedeur hangt er van ellende nog net in. Buitendeur kon amper open of dicht/ op slot. Kortom: Vieze uitgeleefde bende.. En zeker niks comfortabel. Er was aangegeven vrij uitzicht vanaf uw huisje: Alles is volgebouwd... Omschrijving: mooi chalet op gezellige camping: Bedrog.. Klopt echt NIET! Er wordt aangegeven bijv visbootje van de camping die je mag gebruiken: Er was geen bootje... Foto's op website van diskoffer van jaren geleden toen het er nog netjes uitzag... Stinkt binnen en buiten naar riool.. Er staat voor kinderen veel te doen: Er zijn amper kinderen of die enkeling die er was buitenlanders.. Het is meer een camping voor mensen op hun oude dag.. Er staat midgetgolfbaan en jeu de boule baan aanwezig: Helemaal verwaarloosd.. Alles verre van onderhouden of netjes...
  • Zou u Mooi chalet op gezellige boerderijcamping aanbevelen? Nee

Fijne vakantie in een mooi huis!

We hebben een fijne vakantie gehad, in een mooie omgeving, en in een fijn huis. Prettig geregeld via Diskoffer. Overzichtelijk en duidelijke website.

• Beschrijf uw ervaring met Moderne grote eensgezinswoning (6 slaapkamers) in hartje Friesland Fijn groot huis, van alle gemakken voorzien

Snelle en duidelijke reacties.

We hebben wat mailverkeer gehad en dat verliep prima. We kregen duidelijke antwoorden op onze vragen. Ook de informatie op de site met flink wat foto's en omschrijving van de woning gaven ons een duidelijk beeld.

• Uw oordeel over Karakteristieke woning in het Harzgebergte
  • Beschrijf uw ervaring met Karakteristieke woning in het Harzgebergte Een sfeervol huis waar wij ons snel thuis voelden en dit op een prachtige locatie. Het huis is van alle gemakken is voorzien. We hebben nagenoeg niks gemist. Het huis heeft heerlijke bedden en in de omgeving is er genoeg te beleven. Het eenvoudige zwembad in het dorp gaf op warme dagen een verfrissende afkoeling.
  • Zou u Karakteristieke woning in het Harzgebergte aanbevelen? Ja

Het contact was prima!

Het contact was persoonlijk! Alleen op de site was het wat onduidelijk. Onze eigen gegevens konden we verder niet invoeren....

• Uw oordeel over Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk (Zuid-Holland)
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk (Zuid-Holland) We hebben genoten van de ruimte in en om het huis! Het was schoon. En er was veel speelgoed en er waren spellen aanwezig. Ook is er genoeg te doen in de omgeving.
  • Zou u Ruime vrijstaande woning in Sommelsdijk (Zuid-Holland) aanbevelen? Ja

Een schitterende plek om tot rust te komen,

een fantastisch huis , lekker compleet, heerlijke tuin waar je elk moment op de dag bij mooi weer zowel in de zon als in de schaduw kan zitten,

• Uw oordeel over 2-onder-1-kap woning
  • Beschrijf uw ervaring met 2-onder-1-kap woning Voor herhaling vatbaar
  • Zou u 2-onder-1-kap woning aanbevelen? Ja

Uitstekend ervaring met Diskoffer

Uitstekend ervaring met Diskoffer

• Uw oordeel over Fijne familiewoning in Wijk en Aalburg
  • Beschrijf uw ervaring met Fijne familiewoning in Wijk en Aalburg Fijne woning in een mooie omgeving.
  • Zou u Fijne familiewoning in Wijk en Aalburg aanbevelen? Ja

Mooi uitzicht in het dal.

Alles goed op orde in het huis. En prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama Onze ervaring is goed
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

Gewoon goed

Kort en krachtig. Prima, naar alle tevredenheid.

• Uw oordeel over Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen!
  • Beschrijf uw ervaring met Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen! Uitstekend
  • Zou u Vrijstaande woning met ruime tuin in mooie fietsomgeving - Ook geschikt voor 2 echtparen! aanbevelen? Ja

Duidelijk aanbod, goede foto's

Duidelijk aanbod, goede foto's

• Uw oordeel over Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers. Hele fijne woning met genoeg ruimte voor 6. Ook genieten van de ruime tuin met dieren, trampoline, schommel, speelhuisje en moestuin! De zee dichtbij is top!
  • Zou u Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers. aanbevelen? Ja

Mooi ruim huis van alle gemakken voorzien

Het huis was prima. Van alle gemakken voorzien, en fijn toeven.

• Uw oordeel over Heerlijk ruime woning in Veenendaal naast een grote speeltuin!
  • Beschrijf uw ervaring met Heerlijk ruime woning in Veenendaal naast een grote speeltuin! Mooi ruim huis van alle gemakken voorzien
  • Zou u Heerlijk ruime woning in Veenendaal naast een grote speeltuin! aanbevelen? Ja

Als ik iets wou weten of regelen kon ik altijd sturen en kreeg ik meteen antwoord en regelden ze het meteen voor ons

• Uw oordeel over Vakantiewoning Voorthuizen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning Voorthuizen Heel mooi huis ruim opgezet. We komen zeker een keer terug
  • Zou u Vakantiewoning Voorthuizen aanbevelen? Ja

Alles vlekkeloos verlopen!

Een leuk vakantieadres was snel gevonden. De afhandeling verliep uitstekend via de website.

• Uw oordeel over Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum
  • Beschrijf uw ervaring met Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum Fijne woning met een heerlijke tuin. Veel speelgoed aanwezig, dus de kinderen vermaken zich wel. Genoten!
  • Zou u Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum aanbevelen? Ja

prima bemiddeling.

Gemakkelijk met het afhandelen van alle praktische en financiële zaken.

• Uw oordeel over Vakantiechalet in de Belgische Ardennen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiechalet in de Belgische Ardennen We hebben de vakantie in deze Chalet uitstekend naar ons zin gehad. Het is een zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima op loop afstand van de rivier, dicht bij de supermarkt en andere voorzieningen. Vooral geschikt voor een gezin met kinderen.
  • Zou u Vakantiechalet in de Belgische Ardennen aanbevelen? Ja

Galileistraat 42 3902HR Veenendaal

Over Diskoffer

Diskoffer is hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samenkomen. Het concept is ontstaan nadat Jan de Groot regelmatig mensen sprak die op vakantie wilden gaan. Vanuit financieel oogpunt was dit voor hen niet altijd mogelijk. Zij gaven daarbij aan er voor open te staan hun eigen woning te willen verhuren, om zo een eigen vakantie te bekostigen. Vanuit die vraag is Diskoffer ontstaan: hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samen komen. Naast deze woningen verhuren wij ook andere accommodaties zoals vakantiewoningen van particulieren en woningen op vakantieparken.