Alles vlekkeloos verlopen!

Een leuk vakantieadres was snel gevonden. De afhandeling verliep uitstekend via de website.

• Uw oordeel over Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum
  • Beschrijf uw ervaring met Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum Fijne woning met een heerlijke tuin. Veel speelgoed aanwezig, dus de kinderen vermaken zich wel. Genoten!
  • Zou u Kindvriendelijke vrijstaande woning in Ermelo, aan de rand van het centrum aanbevelen? Ja

prima bemiddeling.

Gemakkelijk met het afhandelen van alle praktische en financiële zaken.

• Uw oordeel over Vakantiechalet in de Belgische Ardennen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiechalet in de Belgische Ardennen We hebben de vakantie in deze Chalet uitstekend naar ons zin gehad. Het is een zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima op loop afstand van de rivier, dicht bij de supermarkt en andere voorzieningen. Vooral geschikt voor een gezin met kinderen.
  • Zou u Vakantiechalet in de Belgische Ardennen aanbevelen? Ja

Snel geschakeld! Top.

• Uw oordeel over Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers. Prachtige tuin, waar de kinderen zich goed vermaakt hebben. Strand is super dichtbij, echt een top plek en een prachtig huis.
  • Zou u Zéér kindvriendelijke nette vrijstaande gezinswoning aan zee. 6 pers. aanbevelen? Ja

Geen enkel probleem ervaren met het boeken via Diskoffer

Via de krant op deze site terechtgekomen. Overzichtelijk en geen probleem rond het boeken, betalen etc.

• Uw oordeel over Mooi vrijstaand huis aan het water.
  • Beschrijf uw ervaring met Mooi vrijstaand huis aan het water. Een verrassend groot huis, met een leuk huisdier om voor te zorgen
  • Zou u Mooi vrijstaand huis aan het water. aanbevelen? Ja

gevonden wat we wilden

• Uw oordeel over Vakantiewoning Voorthuizen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning Voorthuizen prima woning. Was boven verwachting goed
  • Zou u Vakantiewoning Voorthuizen aanbevelen? Ja

Prima weekend doorgebracht in huisje van Diskoffer!

Het huisje was goed verzorgd, schoon en opgeruimd. Contact met de verhuurder verliep soepel. Ook lekker buiten kunnen zitten met het mooie weer van dit weekend. Diskoffer zou ik zeker weer als optie meenemen als potentieel vakantiehuisje.

• Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning Voorthuizen Uitstekend

Goede ervaring gehad.

• Uw oordeel over Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland)
  • Beschrijf uw ervaring met Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland) Heerlijk vertoeven daar en super schoon.
  • Zou u Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland) aanbevelen? Ja

Een geweldig vakantiehuis

Ook dit jaar weer samen met ons gezin genoten van jullie fijne huis in Uddel. Alles is aanwezig, net of je thuis bent. Veel gefietst, dicht bij de bossen, zo mooi.

• Uw oordeel over Grote vrijstaande woning in Uddel
  • Beschrijf uw ervaring met Grote vrijstaande woning in Uddel Ideale vakantiestek
  • Zou u Grote vrijstaande woning in Uddel aanbevelen? Ja

Top vakantie plek

• Uw oordeel over Te Huur ons vakantiehuisje "La Gaviota"
  • Beschrijf uw ervaring met Te Huur ons vakantiehuisje "La Gaviota" Prachtige plek. Schoon en van alles voorzien. Super dichtbij zee, zeer kindvriendelijk.
  • Zou u Te Huur ons vakantiehuisje "La Gaviota" aanbevelen? Ja

uitstekend huis, omgeving, comfort en hygiene

Boeking en contact verhuurder uitstekend huis en comfort, hygiene: uitstekend rustige locatie zeer goede prijs/kwaliteit veel mogelijkheden ter plekke om te relaxen veel voor kinderen te doen We komen graag terug.

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. uitstekend
  • Zou u Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. aanbevelen? Ja

We hebben als een groep een heel mooie tijd gehad in een mooie omgeving

Het huisje is volledig, er waren geen afwezige benodigdheden. Vaatwasser, koelkast, kookgerei was allemaal aanwezig. De omgeving is prachtig en de verhuurders waren erg gastvrij. Een klein minpuntje was dat de wifi niet overal even goed was in het huisje, een aantal repeaters neerzetten in het huisje zou handig zijn.

• Uw oordeel over Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen We hebben een prachtige tijd gehad
  • Zou u Prachtige woning in mooie omgeving voor max. 25 personen aanbevelen? Ja

Buu'tn gewoon. Super vriendelijk en netjes

Geweldig fijn. Meer is niet nodig om te beschrijven.

• Uw oordeel over Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland)
  • Beschrijf uw ervaring met Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland) Fijne mensen fijn verblijf
  • Zou u Mooi chalet bij Arnemuiden (Zeeland) aanbevelen? Ja

Positieve ervaring.

Net als vorig jaar dit jaar opnieuw via Diskoffer is mooi vakantiehuis gevonden en opnieuw is dit ons heel goed bevallen. De rust in en om het huis -geen televisie; wel boeken- en een vakantiewoning in een prachtige omgeving.

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama fantastisch
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

Leichte Buchung, schnelle Kommunikation, alles nach Plan

Alles lief gut, das einzige was etwas problematisch war, dass die Bezahlungen nichtso einfach z.B. via Paypal abgwickelt werden konnte. ansonssten viele gute Ferienwohnungen in ganz Holland.

• Uw oordeel over Ruime woning in gezellig dorpje
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime woning in gezellig dorpje Sehr groß, gemütlich, sehr freundliche Gastgeber. Alles da vor Ort, sogar Fahrräder, der Ort selber ist ebenfalls sehr gut ausgestattet, mit cafe, laden, spazierwegen, spielplatz. Guter Urlaub für Familie mit Kindern.
  • Zou u Ruime woning in gezellig dorpje aanbevelen? Ja

Heel tevreden over het contact met Diskoffer

Prima service en snelle reactie op mails.

• Uw oordeel over Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb
  • Beschrijf uw ervaring met Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb Het is absoluut een heerlijk en uniek plekje, met veel rust en privacy. Het huisje is van alle gemakken voorzien.
  • Zou u Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb aanbevelen? Ja

Fijn huis in een prachtige omgeving

Wat hebben we een heerlijke dagen gehad samen met ons zestal. Een fijn huis in de mooie omgeving van Veenendaal. Alles op fiets afstand, de prachtige bossen, het heerlijke zwembad en het prachtige winkelcentrum. Een aanrader!

• Uw oordeel over Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal
  • Beschrijf uw ervaring met Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal Een fijn huis met een ruime tuin
  • Zou u Mooie jaren 30 woning met veel privacy aan de rand van Veenendaal aanbevelen? Ja

Fijn huis met geweldig uitzicht in prachtige omgeving

Huis van alle gemakken voorzien, van bed-en keukenlinnen, was -en droogmachine tot zeep,kruidenierswaren en zelfs 2 electrische fietsen! Het uitzicht is buitengewoon. Huis krijgt een 9 ipv 10 vanwege ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• Uw oordeel over Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama
  • Beschrijf uw ervaring met Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama Genieten van de rust en schitterend uitzicht.
  • Zou u Halfvrijstaand woonhuis met schitterend panorama aanbevelen? Ja

Prettige communicatie

Er kwam snel reactie, de communicatie verliep prettig.

• Uw oordeel over Vakantiewoning Voorthuizen
  • Beschrijf uw ervaring met Vakantiewoning Voorthuizen Comfortabel huis, van alle gemakken voorzien, overkapping is een grote pre.

Werkelijk fantastisch!

Heel leuk chalet. Super schoon, overal aan gedacht en heel privé. Wakker worden met de vogels en een heerlijk plekje buiten. We mochten zelfs nog langer blijven op de dag van vertrek omdat het na ons niet verhuurd was. Onze paasdagen waren hier heerlijk en kan dit plekje een ieder aanbevelen.

• Uw oordeel over Mooi chalet bij Arnemuiden (Zld)
  • Beschrijf uw ervaring met Mooi chalet bij Arnemuiden (Zld) Fantastisch mooi plekje
  • Zou u Mooi chalet bij Arnemuiden (Zld) aanbevelen? Ja

diskoffer biedt een ruim aanbod

goede service

• Uw oordeel over Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers.
  • Beschrijf uw ervaring met Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. heerlijke vakantie gehad. appeltaartje stond klaar en eieren. kinderen hebben genoten! erg schoon huis, vriendelijke gastvrouw.
  • Zou u Prachtig gelegen vakantieboerderij 6 pers. aanbevelen? Ja

Vragen werden snel beantwoord en de afhandeling van de boeking verliep snel

Ik zou het erg op prijs stellen als er wat adressen zouden zijn waar je, als je alleen komt, ook wat minder betaald.....

• Uw oordeel over Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht
  • Beschrijf uw ervaring met Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht Prachtige locatie met veel mogelijkheden: leuke winkels, ruime keuze in kerken voor de zondagsinvulling, musea, en natuurlijk de biesbosch. Verblijf is heerlijk: goed bed, goed ontbijt, alles schoon. De tuin was nu wat te koud, maar er is ruimte genoeg. Fiets te huur is prettig voor het ritje naar de stad
  • Zou u Gastenverblijf met eigen ingang in Dordrecht aanbevelen? Ja

Prima geregeld

Mijn ervaring is iig met de heren Groot, alvorens dit platform er was

• Uw oordeel over Appartement op 1ste verdieping met prachtig uitzicht voor 10 personen
  • Beschrijf uw ervaring met Appartement op 1ste verdieping met prachtig uitzicht voor 10 personen Wij waren 1 vd eerste gasten in dit verblijf en hebben ontzettend genoten. Je zit middenin een natuurgebied. Het verblijf is van alle gemakken voorzien, prachtig weids uitzicht. Met een groep zit je niet op elkaar, je kunt alle kanten op in en om het huis. Aanraders: fietsen, wandelen, kringloop, theetuin, pluktuin, varen...en nog veel meer. Ik geef het een 9.
  • Zou u Appartement op 1ste verdieping met prachtig uitzicht voor 10 personen aanbevelen? Ja

Knusse studio van alle gemakken voorzien

Het was een leuke knusse studio waar wij in terecht kwamen met hierbij een warm onthaal. De studio was van alle gemakken voorzien, goed bed, klein keukentje en een prima douche. Er stonden heerlijke (verse) producten klaar voor het ontbijt. Het was fijn dat er naast een goed bed ook voldoende mogelijkheid was om te zitten. Zowel aan een tafeltje als meerdere stoelen. Dit eet een stuk prettiger dan op een randje van een bed. Handdoeken etc. waren meer dan voldoende aanwezig, aangevuld met föhn etc. Al met al een leuke studio, zeker de moeite waard om een nachtje te boeken.

• Uw oordeel over Ruime studio met eigen ingang en sanitair
  • Beschrijf uw ervaring met Ruime studio met eigen ingang en sanitair N.v.t.
  • Zou u Ruime studio met eigen ingang en sanitair aanbevelen? Ja

snelle reactie en alles goed geregeld

geboekt en binnen de gegeven tijd reactie. echt heel fijn om via diskoffer je vakantie te boeken

• Uw oordeel over Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons)
  • Beschrijf uw ervaring met Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons) eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er en het was schoon
  • Zou u Stacaravan Arianne in Westkapelle (5-7 persoons) aanbevelen? Ja

Prima vakantieverblijf voor rustzoekers

Fijne tijd gehad in rustig verblijf van particulier. Ideaal voor fietstochtjes. Het park waar het huisje staat heeft wel wat onderhoud nodig.

• Beschrijf uw ervaring met Een knus en luxe chalet om te onthaasten, op vrije plek midden in natuur..., met vaste airco, vlakb Prima ingericht huisje, echt voor rustzoekers.

Galileistraat 42

3902HR Veenendaal

Over Diskoffer

Diskoffer is hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samenkomen. Het concept is ontstaan nadat Jan de Groot regelmatig mensen sprak die op vakantie wilden gaan. Vanuit financieel oogpunt was dit voor hen niet altijd mogelijk. Zij gaven daarbij aan er voor open te staan hun eigen woning te willen verhuren, om zo een eigen vakantie te bekostigen. Vanuit die vraag is Diskoffer ontstaan: hét vakantieplatform waar vraag en aanbod samen komen. Naast deze woningen verhuren wij ook andere accommodaties zoals vakantiewoningen van particulieren en woningen op vakantieparken.