Het gemak van hapjes laten bezorgen !!

Even een feestje, omdat het kan, vrienden en familie over de vloer voor een vrijdagmiddag borrel. Weinig tijd om zelf hapjes te maken of beperkt in de variatie. We hebben daarom bij de Gelegenheid hapjes besteld en laten bezorgen. Lekker op tijd geleverd, goede kwaliteit en heerlijk !

Hartelijk bedankt voor onze bestelling van hapjes. We hebben als vrouwenvereniging Passage er erg van genoten. Mooi op tijd geleverd. Het is voor herhaling vatbaar.

Betaalbaar, mooi opgemaakt en super geregeld

Wij waren zeer enthousiast over de hapjes. Alles was in orde. Hoe de schalen waren opgemaakt, de variatie en de smaken, Ook was het fijn dat de vis en het vlees apart zaten, dat zie je niet vaak. Dit vonden wij zeer prettig. Daarnaast was ook de levering top, het bestellen ging gemakkelijk, de bestelling kwam op tijd zoals besproken en het contact was zeer duidelijk en vriendelijk. De enige tip is dat er nog vorkjes bij de bakjes met garnaaltjes etc. bij moesten. Wij hadden deze niet, waardoor onze visite met hun vingers de hapje eruit hebben gehaald. Normaal geen probleem als we het thuis vieren, maar in een café waren we niet voorzien van vorkjes.

Genoeg voor iedereen

Met ons teamuitje hebben we genoten van het lekkere en gevarieerde vis en vlees pakket voor op de BBQ. Het pakket is van hoge kwaliteit en vlees en vis was goed gemarineerd. Het is fijn dat alles van te voren op locatie geleverd wordt en dat het vuil weer opgehaald wordt.

Snel en goed geregeld

Afgelopen zaterdag een BBQ gehad met 30 personen. We hadden BBQ vlees en vis besteld. Ruim assortiment en heel smakelijk. Ook de bij producten zoals de salades, brood etc. waren heel goed verzorgd en smakelijk We kregen alleen maar positieve reacties van de aanwezige. Voor herhaling vatbaar.

Super verzorgd en degelijke kwaliteit

Super verzorgde maaltijd voor 8 personen ontvangen. Qua hoeveelheid ook precies goed. Alles netjes opgemaakt en op tijd afgeleverd. Complimenten voor alles en zeker een aanraden.

Prima kwaliteit en ruim voldoende

Telefonisch contact opgenomen en uitgelegd voor welke gelegenheid de tapas en hapjes bedoeld zijn. Gerard heeft dat uitstekend ingevuld en alles keurig op het juiste tijdstip klaar. Presentatie van de producten ook uitstekend.

Wat een fijne catering!!

Alles heel vlot te bestellen en Gerard reageert erg snel op vragen. De levering precies op tijd en de producten prima en te veel om op te eten. Prijs kwaliteit verhouding super!

Lekker en ruim voldoende hapjes!

Goede service, op tijd geleverd, voldoende hapjes voor 6 volwassenen en 2 kinderen. Veel assorti, leuk opgemaakt.

Gewoon top!

Het uitzoeken van de hapjes is al een feest op zich. Veel keus. Duidelijke site. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. De hapjes werden keurig op tijd bezorgd in koelboxen en wat een feest op tafel! Je maakt hier (in ons geval een verjaardag) echt de blits mee. En bovenal gewoon ontzettend goed, lekker en vers. Veel aandacht aan besteed. Voor mij zeker de volgende keer weer cateringservice de gelegenheid!

Het barbecue pakket voor 2maal 5 personen besteld, prima, heel goede kwaliteit en lekker vlees, ook mooie en heerlijke opgemaakte salades. Beslist een aanrader!

Zaterdag keurig geleverd en top

Fantastisch zagen de schalen eruit en bovenal erg lekker. Visite en wij hebben heerlijk genoten.

Kennis maken met jullie

Hallo beste cateringservice Ik wil graag kennis maken een bestelling voor jullie catering eten voor een trouwe avond voor 20 personen graag meer weet van jullie mijn telefoon nummer is 0615614757 graag contact met jullie Gr Nelson

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb voor mijn groep cliënten met Pinksteren een heerlijk hapjes buffet besteld. Het zag er heel goed verzorgd en opgemaakt uit. De warme gerechten waren goed warm. En het was echt heerlijk! We hebben genoten! De dag erna werd alles weer netjes opgehaald.

EEN AANRADER

Prima kwaliteit. Flexibel qua samenstelling. Perfecte bezorging. Bij vragen snelle reactie.

Mijn verwachting overtroffen!

De eerste maar zeker niet de laatste keer een luxe BBQ besteld. Slechts 2 dagen van te voren besteld en correct geleverd. Prima kwaliteitsvlees, heerlijk gemarineerd. Porties zijn prima. Fijn dat alles in koelboxen wordt geleverd omdat bij feestjes de koelkast vaak al vol zit. Verheug me nu al op de volgende keer! Voor het eerst een feestje waar ikzelf ontspannen aan kon deelnemen! Dank!

Hele goede service

Vanmorgen een ontbijt laten bezorgen. Mij ouders hebben er heerlijk van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes Roland

Goed verzorgde borrelplank.

Meegedaan met de winaktie voor 2 personen. Deze hebben we gewonnen. Deze was erg goed verzorgd.

Heerlijke hapjes en alles was netjes geregeld! Zeker voor herhaling vatbaar.

Echt geweldige keuze.

Ik heb voor mijn man zijn 50e verjaardag Tapasschaal borrelhapjes besteld en gekocht. Werd netjes door een vriendelijke bezorger bezorgd. De schaal was mooi opgediend met mooie producten die echt voortreffelijk,vers waren. We waren allemaal zeer verrast. We bestellen vast in de toekomst weer. Bedankt voor jullie goede zorgen en mooie product.

Fijne service en héérlijk en genoeg te happen!

Goed geregeld: via de site en telefonisch. Héérlijke koude en warme hapjes en we hielden over om later nóg te genieten. Bedankt!

Heerlijk eten, niet te duur en goed georganiseerd, dik tevreden!

Ik ben prettig te woord gestaan, het gehele buffet was heerlijk en ruim voldoende qua hoeveelheid. Een hele schappelijke prijs voor deze complete service!

Uitermate tevreden

Hartelijk dank voor de lekkere hapjes. Ze zagen er goed verzorgd uit en waren heerlijk. Goed advies en afhandeling. Zeker een aanrader!!

Zeer goed bevallen!

Prima verzorging, goede kwaliteit, (in overleg) veel mogelijkheden en zéér compleet. Voor een kleine groep (6 personen) werd een BBQ op maat verzorgd. Dáár worden we blij van! :-)

In tijden van corona ook het juiste adres voor een maaltijd aan huis.

Al verschillende keren gegeten van De Gelegenheid Zalm, varkenshaas en spareribs. Prima kwaliteit, een aanrader .