Makkelijk bestellen op de website. Veel keus en prima prijs

Zeer goede kwaliteit van de diverse hapjes. Vers en zeer smakelijk. Mooi opgemaakte schalen. Gratis Bezorging en op tijd volgens afspraak.

Boven verwachting

24-06-2023. BBQ laten verzorgen door cateringservice de Gelegenheid. Het BBQ vlees (luxere pakket gekozen) was echt goed. Ook de salades waren erg lekker. Keurig op tijd geleverd zoals afgesproken. Het vlees,salades en de sauzen werden in koelboxen geleverd wat super fijn was omdat het die dag ook super warm was. Echt een aanrader.

Mooie en heerlijke hapjes

Ter gelegenheid van een feestje aan huis hapjes besteld bij “ de Gelegenheid” . De schalen zagen er zeer mooi en verzorgd uit, de variatie was prima en de hapjes smaakten heerlijk. Heeft zeker bijgedragen aan een geslaagd geest!

Volledig

Komt afspraken na, Tijdstip van leveren ivm warmte in overleg zo laat mogelijk ingepland. De koelboxen die wij ook mochten gebruiken waren gevuld met extra koelblokken om het toch maar zo koel mogelijk te kunnen houden. Kwaliteit vlees en salades waren heel goed. en vers. Het heeft allemaal bijgedragen tot een geweldig feest. Bedankt en tot de volgende keer. https://www.cateringservicedegelegenheid.nl/product-categorie/barbecue/bbq-pakket-bestellen/

Goed contact, perfect op tijd En vooral heerlijke en mooie hapjes.

Super geregeld

Vooraf goeie communicatie, netjes gekoeld bezorgd aan huis en op afgesproken tijdstip ook alles weer opgehaald.

Verjaardag in duigen.

Wij kregen een email met verontrustend bericht dat de eigenaar opgenomen is in het ziekenhuis,Wij kregen netjes email er over we moesten halsoverkop ergens anders eten halen. Heel jammer want het eten en bezorging is altijd naar wens geweest. Heel veel beterschap en misschien in de toekomst tot dan.

Voor Pasen vlees, vis, hapjes en salades besteld. Alles keurig op tijd geleverd, netjes in koelboxen, het smaakte allemaal heerlijk en het was mooi opgemaakt. Meer dan voldoende porties, we hebben er de volgende dag ook nog van kunnen eten! Bij de volgende "Gelegenheid" gaan we zeker weer bestellen!

gevarieerde en lekker borrelplank

De plank met borrelhapjes die ik had besteld werd keurig op tijd geleverd en zag er prima uit. De hapjes vielen bij ieder zeer in de smaak en er was voor ieder wat wils. Erg lekker.

Goed verzorgd en bezorgd

De 30 pincho’s zagen er mooi uit. Wel minder mooi (lager ‘gestapeld’) dan de foto’s op de website beloofde. Vier van de vijf smaakten goed. We herkenden niet de smaak van sardientjes. We proefden een soort ‘rolmops’. Werd niet gewaardeerd door ons en onze gasten. De aanbeveling “ja” is dus met deze kanttekening.

Het gemak van hapjes laten bezorgen !!

Even een feestje, omdat het kan, vrienden en familie over de vloer voor een vrijdagmiddag borrel. Weinig tijd om zelf hapjes te maken of beperkt in de variatie. We hebben daarom bij de Gelegenheid hapjes besteld en laten bezorgen. Lekker op tijd geleverd, goede kwaliteit en heerlijk !

Hartelijk bedankt voor onze bestelling van hapjes. We hebben als vrouwenvereniging Passage er erg van genoten. Mooi op tijd geleverd. Het is voor herhaling vatbaar.

Betaalbaar, mooi opgemaakt en super geregeld

Wij waren zeer enthousiast over de hapjes. Alles was in orde. Hoe de schalen waren opgemaakt, de variatie en de smaken, Ook was het fijn dat de vis en het vlees apart zaten, dat zie je niet vaak. Dit vonden wij zeer prettig. Daarnaast was ook de levering top, het bestellen ging gemakkelijk, de bestelling kwam op tijd zoals besproken en het contact was zeer duidelijk en vriendelijk. De enige tip is dat er nog vorkjes bij de bakjes met garnaaltjes etc. bij moesten. Wij hadden deze niet, waardoor onze visite met hun vingers de hapje eruit hebben gehaald. Normaal geen probleem als we het thuis vieren, maar in een café waren we niet voorzien van vorkjes.

Genoeg voor iedereen

Met ons teamuitje hebben we genoten van het lekkere en gevarieerde vis en vlees pakket voor op de BBQ. Het pakket is van hoge kwaliteit en vlees en vis was goed gemarineerd. Het is fijn dat alles van te voren op locatie geleverd wordt en dat het vuil weer opgehaald wordt.

Snel en goed geregeld

Afgelopen zaterdag een BBQ gehad met 30 personen. We hadden BBQ vlees en vis besteld. Ruim assortiment en heel smakelijk. Ook de bij producten zoals de salades, brood etc. waren heel goed verzorgd en smakelijk We kregen alleen maar positieve reacties van de aanwezige. Voor herhaling vatbaar.

Super verzorgd en degelijke kwaliteit

Super verzorgde maaltijd voor 8 personen ontvangen. Qua hoeveelheid ook precies goed. Alles netjes opgemaakt en op tijd afgeleverd. Complimenten voor alles en zeker een aanraden.

Prima kwaliteit en ruim voldoende

Telefonisch contact opgenomen en uitgelegd voor welke gelegenheid de tapas en hapjes bedoeld zijn. Gerard heeft dat uitstekend ingevuld en alles keurig op het juiste tijdstip klaar. Presentatie van de producten ook uitstekend.

Wat een fijne catering!!

Alles heel vlot te bestellen en Gerard reageert erg snel op vragen. De levering precies op tijd en de producten prima en te veel om op te eten. Prijs kwaliteit verhouding super!

Lekker en ruim voldoende hapjes!

Goede service, op tijd geleverd, voldoende hapjes voor 6 volwassenen en 2 kinderen. Veel assorti, leuk opgemaakt.

Gewoon top!

Het uitzoeken van de hapjes is al een feest op zich. Veel keus. Duidelijke site. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. De hapjes werden keurig op tijd bezorgd in koelboxen en wat een feest op tafel! Je maakt hier (in ons geval een verjaardag) echt de blits mee. En bovenal gewoon ontzettend goed, lekker en vers. Veel aandacht aan besteed. Voor mij zeker de volgende keer weer cateringservice de gelegenheid!

Het barbecue pakket voor 2maal 5 personen besteld, prima, heel goede kwaliteit en lekker vlees, ook mooie en heerlijke opgemaakte salades. Beslist een aanrader!

Zaterdag keurig geleverd en top

Fantastisch zagen de schalen eruit en bovenal erg lekker. Visite en wij hebben heerlijk genoten.

Kennis maken met jullie

Hallo beste cateringservice Ik wil graag kennis maken een bestelling voor jullie catering eten voor een trouwe avond voor 20 personen graag meer weet van jullie mijn telefoon nummer is 0615614757 graag contact met jullie Gr Nelson

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb voor mijn groep cliënten met Pinksteren een heerlijk hapjes buffet besteld. Het zag er heel goed verzorgd en opgemaakt uit. De warme gerechten waren goed warm. En het was echt heerlijk! We hebben genoten! De dag erna werd alles weer netjes opgehaald.

EEN AANRADER

Prima kwaliteit. Flexibel qua samenstelling. Perfecte bezorging. Bij vragen snelle reactie.