Packcenter heeft mij snel en correct geholpen.

Pack heeft een fijn en overzichtelijk systeem, waarmee je snel tot de juiste keuze komt. Achteraf heb ik wel 2 keer moeten vragen naar de factuur die ik nodig heb voor de administratie.

Snel en vakkundig

Zowel fysiek als online eenvoudig spullen te vinden die je nodig hebt. Goed advies en snelle correcte levering.

Ze hebben precies genoeg voor dat gene dat ik zoek.

positief

fijn en snel geleverd, als er iets niet is, wordt het snel gecommuniceerd, de site is eigenlijk altijd up to date, ik ben blij

Prima verpakkingen,voor een goede prijs. Maar levertijd komt niet overeen met de website. Zondag besteld,donderdag geleverd. Op de site staat 2 werkdagen,mits voorradig,en dat was mijn bestelling. Had gemaild,nog geen antwoord op terug gekregen.

Vriendelijke en goede service

Denken met je mee

Mijn eerste ervaring met Packcenter

Via de website 2 dozen vulmateriaal besteld die ik meteen op wilde halen. Op de bevestiging bleek dat dit pas na 3 dagen kon. Na een telefoontje met Packcenter Zwolle bleek er nog 1 doos op voorraad te zijn. Deze kon ik ophalen en de andere doos werd verstuurd. Ik werd heel erg goed geholpen door de medewerker!!! Het was voor mij niet duidelijk dat ik ook in de shop de materialen had kunnen kopen. Misschien iets beter vermelden op de site! Ik kom zeker bij jullie terug.

De service is perfect en snelle reactie op vragen.

Meestal heel goed

Mijn laatste bestelling, via de website, heb ik 2 keer 3 maal wijnverpakking besteld en heb dit maar 1 keer ontvangen. De andere helft moet ik nog ontvangen. Op de bankrekening van mijn bedrijf heb ik kunnen constateren dat het bedrag 2 maal is afgeschreven inclusief 2 keer transportkosten. Kunt u die bestelling binnenkort bij mij afleveren aub? Voor vragen kunt u met mij contact opnemen. Tel. 06 28647253. Met vriendelijke groet, Walter Cras The Wine Connection

Heel service gericht!

Mijn pallet met gekocht karton mocht probleemloos blijven staan tot er mogelijkheid was om deze op te halen. Superfijn!

Snelle levering en prima prijzen, aanbod is helaas niet zo heel ruim.

Wat er is prima, wat ik wil al lang niet leverbaar.

Producten die er zijn prima, ik zoek al lang naar bijpassende tassen bij het oude huisjes thema maar die komt maar niet :-(

Fijne mensen, gemak van ophalen in winkel

Fijne mensen, gemak van ophalen in winkel

altijd vriendelijk

Doen niet moeilijk als iets verkeerd is besteld. Goede ervaringen mee

teleurstellend

Via de webshop een bestelling gedaan. Een bevestiging van gekregen. Via Ideal de factuur betaald. Blijkt bij levering dat de zending niet compleet is. Wordt van te voren niet over gecommuniceerd. Vervolgens duurt het nog een week voor ze denken de artikelen bij ons in huis te kunnen krijgen. Dus dat is dan ook maar weer even afwachten. De open dagen zijn dan inmiddels voorbij

Fantastische service

Bestelling online gedaan en opgehaald in Duiven. Geweldige Service, vriendelijk personeel en precies alles wat ik nodig had. Zou de volgende keer weer gelijk bij jullie bestellen!

Goede ervaring

Online een bestelling gedaan om af te halen. 1 product was niet op voorraad, hier kreeg ik netjes een mail over.

Moeilijk te zeggen

Bestelling geplaatst via website, na twee dagen naar de aangegeven winkel gegaan om de bestelling op te halen. Maar toe bleek dat de bestelling naar een verkeerde winkel was verzonden als dat was aangegeven op de order, omdat degene die de order verwerkt had niet wist dat er twee plaatsen zijn met dezelfde naam in twee verschillende provincies. Wel netjes opgelost door de medewerkers van de aangegeven locatie.

Waardeloos

Allereerst ging het mis met de bestelling, maar dit is uiteindelijk opgelost. Vervolgens ben ik al meer dan 3 weken bezig om de factuur gemaild te krijgen. 3 x gemaild, 2 gebeld, geen reactie op de mail en nog steeds de factuur niet mogen ontvangen en dat in deze digitale tijd.

Prima service, snelle levering.

Bestel hier altijd papierenzakken. prima kwaliteit. Snel geleverd. Bij vragen snel contact met klantenservice

Snelle levering en kwaliteit-prijsverhouding is goed

Vriendelijke medewerkers die er voor hebben gezorgd dat ik mijn bestelling op tijd heb ontvangen.

Gewoon een goed bedrijf

Langzaam & onzorgvuldig

Krijg ik mijn wc-rollen, die ik afgelopen vrijdag al besteld had, net geleverd door een chauffeur die bij alle buren had aangebeld. Als een klant een adres opgeeft, gebruik dan dat hele adres !

Langzaam & onzorgvuldig

Perfect verzorgd

Fijn, snel besteld makkelijke site. Snelle levering