top, extra service

iets niet leverbaar kregen duurdere variant toegestuurd zonder extra kosten.

Supergoed!!

Ben al jaren klant. Supergoede ervaringen met dit bedrijf

Goede snelle service.

Een product was niet op voorraad, volgende dag weer deze alweer naar geleverd. Erg snel en duidelijke communicatie.

zeer snelle reactie op bestelling

's morgens besteld en al voor 12 uur mail dat ik het kom komen halen. factuur had wel via mail gemogen maar verder geen klachten

Zeer behulpzame service

Het bestelde werd door fouten bij Post NL niet geleverd, na hierover gebeld te hebben met PACKcenter werd er direct actie op ondernomen en werd de bestelling zonder problemen nogmaals opgestuurd!

Vandaag besteld en morgen al ophalen

Top Service

Super snelle en goede service. Vriendelijke medewerkers. Voor ons een reden op er al onze spullen te bestellen. Ik heb geen belangen in deze zaak en mijn mening is echt objectief.

Service prima

Vriendelijk en goede service

lastige website om te bestellen via smartphone maar super snelle levering.

lastige website om te bestellen via smartphone maar super snelle levering.

Vriendelijk en snelle levering

Altijd goede informatie Snelle leveringen

Vlot geleverd, communicatie kan iets beter

Producten en prijzen zijn ok. Ook vlot geleverd (met wel een hele grote vrachtauto). Communicatie over levermoment kan beter.

Prima dienstverlening

Medewerker(s) hebben hun best gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren. Ophalen was ook prima zonder problemen.

De mensen die het inpakken kunnen niet lezen.

Ik had gevraagd als de levering compleet is, enkele waren niet voorradig, dan pas leveren. Nee nu wordt alles 1 voor 1 geleverd. 1 rol lint met € 12,95 verzendkosten.

Hoi Henny, Dat is vervelend om te lezen. Ik ga het even voor je uitzoeken en dan neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Chantal, Packcenter Duiven

Fijne service

Fijn dat het personeel nog extra moeite nam om te kijken of alles voorradig was!

slecht

Door een niet levering moest ik transportkosten betalen. Pack center had de voorraad niet op orde. Moest ook mailen om het bedrag dat ik teveel had betaald( het niet geleverde product) terug gestort te krijgen Slecht service Kom al jaren in Duiven maar dit totaal niet klant vriendelijk.

Slechts twee mankementjes ...

Ik ben zeer tevreden over de leveringen. Punten ter verbetering wat mij betreft: * De enorm hoge verzendkosten. * het ontbreken van track&trace info.

Snelle goeie service

Netjes

Prima service en goede producten

Prima service, goede communicatie en kwalitatief goede producten

Snellere levering

Snellere levering dan verwacht

Mooie producten, maar....

Hoe het verpakt is wat het onlogisch en rommelig. Het is in 3 dozen bezorgd. Meerdere leveringen. Open verpakkingen waardoor de gesneden plaatjes door de hele doos verspreid lagen.

Krijg geen terugkoppeling

Ben nieuwe klant, heb inmiddels al 2x gebeld en krijg steeds verschillende soorten antwoorden. En ondertussen is de bestelling nog steeds niet binnen!

Beste mevr. Van den Broek, Wat vervelend om te horen. Mijn collega zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Chantal

Zeer snelle en correcte levering

Krap in verpakkingsfolie een paar rollen besteld, die razendsnel. de volgende ochtend reeds, bezorgd werden door de eigen pakket-dienst. De vriendelijkheid van de bezorger werd er gratis bijgeleverd. Tot volgende keer. Michel

Leuk om te horen Michel! Met vriendelijke groet, team Packcenter Duiven

Al jaren klant en altijd ok