Zeer vlotte en correcte service

Mijn bestelling was veel eerder gereed dan verwacht. Correcte afhandeling. Prima producten.

heb nog steeds niets ontvangen en wel betaald

heb nog steeds niets ontvangen en wel betaald. In de winkel in Almelo word ik goed geholpen. Online was alles op voorraad dan verwacht je dat het binnen 1 a 2 dagen er is . Nu 30 aug besteld 1 september beloofd te leveren nu 4 september nog steeds niets ontvangen of een bericht van vertraging.

Beste Arno, Dat is vervelend om te lezen en dit hoort zo zeker niet te gaan. We nemen vandaag contact met u op. Met vriendelijke groet, C. Hovenga

bezorging zeer inconsistent

de ene keer wordt het dezelfde dag bezorgd, de volgende keer pas na een week... Voorraad aanhouden/beheren wordt zo erg bemoeilijkt

Goeie ervaring

Voor de eerste keer iets besteld en gelijk was er 1 product niet maar super opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar om daar spullen te bestellen. Hele goeie service.

altijd goed

altijd goed

Goede en snelle service en levering

Goede service snelle levering snelle reactie op de mail wat ik altijd erg prettig vind.

Prima ervaring als particulier

Eenmalig spulletjes nodig die niet in normale winkels te koop zijn. Netjes geleverd. Het werd wel op een andere dag geleverd dan gemeld. We waren gelukkig thuis.

Prima ervaring met de online bestelling

Via internet bestelling geplaatst; deze was snel gereed. Ik werd hierover gebeld de volgende dag.

prima in Almelo

Hulpvaardig

prima service en producten

Prima service en producten

Uitstekende service en uitstekende kwaliteit.

bestelling zou binnen 48 uur beschikbaar zijn voor afhalen. Nee dus

op maandag pallets besteld. Na een week nog niet beschikbaar!

Goede producten en snel bezorging

trage bestelling

Op 3 /2 een bestelling gedaan maar nog steeds geen bericht gehad dat ik deze kan afhalen . Terwijl dat het normaal 2 werkdagen is .

Meedenkend, persoonlijk en servicegericht

Ik doe mijn aankopen vaak bij PackCenter in Duiven en kom er altijd graag. Zeer vriendelijke mensen die mij ook herkennen als klant en met mij mee denken. De meeste producten zijn vaak op voorraad en anders word ik goed (telefonisch) op de hoogte gehouden van de levertijden. Fijne winkel!

Topservice

De service was geweldig! Toen ik belde dat mijn pakket niet was aangekomen hebben ze mijn bestelling uiteindelijk met de auto nagebracht. Ze dachten in oplossingen en daardoor kon mijn Valentijnsactie voor het goede doel doorgaan! Toppers!!

Webshop klopt niet goedkoop is duurkoop

Voorraad op website klopt niet. Afhalen en orderbevestiging ontvangen alles betaald maar niets geleverd is niet op voorraad. Voorraad op website is voor producent of centraal magazijn het is dus eigenlijk niet op voorraad.

Snelle levering!

Snelle levering en goede producten

Super vriendelijk en behulpzaam

Bij vragen wordt je goed en duidelijk geholpen. En de bestelling lig netjes op tijd klaar.

Goed degelijk bedrijf ..

.. alleen heel erg jammer dat ik nooit de tracking gegevens van het pakket krijg.

Producten goed, communicatie kan beter

De webshop werkt goed en de producten bevallen. Echter als we deels producten bestellen die op voorraad zijn en deels producten die niet op voorraad zijn , dan loopt het niet zo lekker. Met name met betrekking tot de uitverkochte producten horen we dan een tijd helemaal niets en ineens zijn ze er. Het zou beter zijn om daar een extra bevestiging of email voor te sturen.

helemaal top

ik heb via de website besteld en op locatie opgehaald, dat ging allemaal prima en supersnel

Fijn bedrijf, behulpzaam personeel, compleet assortiment!

Fijn bedrijf, behulpzaam personeel, compleet assortiment!

Goed materiaal en snelle verzending

Door de sluiting vd winkel online verzenddozen en wat ander materiaal besteld. Dik tevreden en snelle bezorging.

prima service en klantvriendelijk

Ruime voorraad en goede communicatie richting de klant.