Persoonlijk geleverd door de eigenaar. Top!

Prima producten, altijd goed advies en goede service.

Top service!

Na bestelling te hebben geplaatst werd er contact opgenomen dat er nog meerdere mogelijkheden waren/zijn! Bedankt voor het mee denken!

Perfect . en super snel. Goede prijs. En mee gedacht

Veel dank voor de snelle levering van beschermende kleding voor een huisartsenpraktijk.

Veel dank voor de snelle levering van beschermende kleding voor een huisartsenpraktijk in tijden van Corona

snelle reactie

Bezorging blijft achter, Dag na de bestelling bericht van DHL, maar de bezorging liet nog twee dagen op zich wachten.

Prettig bedrijf met correcte levering

Mijn vraag over het product werd duidelijk beantwoord en de levering ging helemaal volgens plan!

altijd top

altijd top

Altijd een prima service. Vandaag bestelt is vaak de volgende dag al in huis. Ik ben tevreden.

Altijd goede service!

goed allen bezorgen is minder

De ervaring van bestellen is goed. Alleen moet men zich realiseren dat als artikelen niet op voorraad zijn ze niet via de webshop besteld kunnen worden, voorbeeld het grachtengevelkistje. Het advies was via volgende week komen ze binnen, bestel maar via de webshop. Dan DHL: eerst de melding vandaag bezorgen, dan ineens de melding bezorging verhinderd en dan weer gevonden tijdens inventarisatie. Als bedrijf zitten wij te springen om onze bestelling vanwege de onverwachte grote vraag en dan lijkt dit nergens op

De site is duidelijk en bestelling wordt snel afgehandeld en verstuurd.

Héél goed!

Snel bestellen en snel leveren

Niets op aan te merken!

Lekker vlot

Snelle en complete levering.

Goed, alles volgens afspraak en mooi op tijd.

Alles volgens afspraak, goed verpakt en mooi op tijd.

Het is een uitstekend bedrijf

Ghode service

Service zoals het hoort te zijn

Goede service en heldere berichtgeving. Duidelijke site en bestelmogelijkheden. Persoonlijk contact met de klant en denken met je mee. Kortom mooi en goed bedrijf en prettig om mee samen te werken

Klantvriendelijk, behulpzaam

Bestelling op internet gedaan. Volgende dag werd ik netjes gebeld dat deze klaarstond. Eenmaal aangekomen heel vriendelijk geholpen. De medewerker heeft het zelfs in mijn auto gezet. Overigens een hele mooie winkel (up to date). Vriendelijk en snelle service.

Perfecte producten en snelle levering

Mooie producten en snel geleverd

goed, betrouwbaar

altijd goed.

geregeld een fout in de levering, ook vandaag weer...

Geef het niet altijd door want teveel gedoe, maar ook nu weer de verkeerde dozen geleverd: besteld nr 644, geleverd nr 645. DIT IS ECHT HEEL VERVELEND EN WEL HIEROM: Deze is (onnodig) groter wat betekend dat ik meer vulmateriaal kwijt ben en dat door het extra gewicht het pakket in een andere prijsklasse komt qua verzenden, oftewel 10 euro extra per pakket verzendkosten (naar de USA) Bedankt Packcenter!

Beste Bart, Dank voor je reactie. Heel vervelend om te horen dat er geregeld een fout in de levering zit. We gaan dit intern uitzoeken en we nemen graag even contact met je op. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

zeer tevreden

goed en snelle levering

goede voorraad snelle levering

Pack center duiven is altijd top

Ik vind de mensen prettig, geintereseerd en denken met je mee

Zoals afgesproken en klant vriendelijk.

Zoals afgesproken en klant vriendelijk.