Helemaal Top!

Online besteld en werd gebeld omdat een product niet geleverd kon worden. Medewerker kwam met een goed alternatief en het lag direct voor ons klaar.

Nette en juiste service

Bedrijf met heldere afspraken en goede communicatie. Denken mee en geven service zoals dan hoort.

1. had moeite met omzetten website naar het BTW nummer en gewijzigde naam. Met medewerking van Packcenter is dat uiteindelijk gelukt. 2. Aflevering zou handig zijn als er even een telefoontje wordt gegeven of een mail zodat we weten hoe laat en wanneer. Nu was ik net even weg en werden de dozen voor de deur gezet. Gelukkig kwam ik snel thuis en net voor een regenbui.

Beste Donald, Bedankt voor je feedback, we zijn ermee bezig om dit voor elkaar te krijgen. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

contact is prima

tot 2 keer toe kon er niet geleverd op afgesproken tijdstip. Hier is netjes overleg over geweest . Dat was heel prettig.Jammer was dat de meegeleverde schroefjes en moertjes los in de doos waren gegooid en er daardoor eentje miste.

Hoi Gabi, Kunnen we eventueel nog wat betekenen voor het ontbrekende schroefje en moertje? Ik hoor het graag, je kan mij mailen op: duiven@packcenter.nl Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

Besteld en compleet geleverd.

Besteld en compleet geleverd de volgende dag!

Bestelling eens niet gekregen en antwoorden niet op mails

Ik heb een bestelling geplaatst en heb deze nog steeds niet gekregen. Ik heb dan een mail gestuurd om te zien waar mijn bestelling is, maar krijg hier eens geen antwoord op.

keurig geregeld

snel , duidelijk en keurig bezorgd tegen een goede prijs

geweldige service

altijd vriendelijk te woord gestaan en snel en correct geleverd

Fijn vlot kunnen bestellen en uitgeleverd

Precies kunnen vinden wat we nodig hebben. Goede kwaliteit product. Zeer blij mee

Hartstikke goed!

prima service

snel en oke.

oke wat levering en nauwkeurigheid van de levering betreft

Gewoon heel goede service

PACKcenter is gewoon nog een goed bedrijf met de juiste normen en waarden. Persoonlijke benadering, denken mee en geven advies. Dus hier kan je goed zaken mee doen.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.....

Ik heb zaterdag 23 mei voor het eerst besteld in jullie webshop, maandag ochtend vanuit jullie een mail dat het verzonden werd. Ik dacht; dat is mooi snel. Helaas wacht ik nog steeds op deze bestelling, levering door DHL. Staat nu gepland op vrijdag 29 mei. Hopelijk wordt het dan wel geleverd. Ik snap dat Packcenter hier niks aan kan doen, maar ik wil dit toch even laten weten. Helaas daarom geen 5 sterren, maar 3

Goede service. Helemaal too

Prima service!

Ik heb nu twee keer een bestelling gedaan bij PACKcenter en de eerste ervaringen zijn goed. Prima service en goede producten.

Product niet geleverd

Ondanks dat in de webshop stond dat het artikel ruim op voorraad was (heb juist een andere variant dan normaal besteld vanwege grotere voorraad) kon het niet worden geleverd. Heb dus niets ontvangen en medewerkster Pack Duiven kon ook niet aangeven wanneer product er weer is. Ik geef deze keer daarom cijfer 1.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Top op heden nog niets ontvangen....

Helaas heb ik tot op heden nog niets van mijn bestelling ontvangen.....dus kan het nog niet beoordelen. Alleen dat de bestelling enorm vertraagd is!

Beste heer Souman, Wat vervelend om te lezen, we doen ons best om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Er wordt contact met u op genomen vanuit ons team in Zwolle. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

verkeerd aflever adres

Duidelijk aangegeven dat het een ander aflever adres moest worden, staat netjes op de bon vermeld alleen op het pakketje niet. Dit was echt jammer. Verder zending prima

Beste Annet, We zullen ons best doen om dit niet meer te laten voorkomen. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

Netjes geholpen, zeer vriendelijk

Netjes geholpen door team Duiven. Echter jammer dat bij sommige artikelen online een maximum bestaat wat je mag/kunt bestellen i.v.m Corona. Dat is wat minder voor een groothandel...

Zeer klant vriendelijk en makkelijk online bestellen

Zeer makkelijk te vinden op internet/ webshop wat ik nodig had. In dit geval luchtkussen enveloppen. Volgende dag al af kunnen halen. Zeer vriendelijk personeel.

Opnieuw onjuist verzonden

Bij mijn bestelling een ander afleveradres aangegeven. Dit is niet gebeurd. Reeds voor de 2e keer nog wel. Ze zitten te slapen daar.

Beste J Alteveer, Als het goed is hebben we contact gehad met u en is alles hopelijk is alles opgelost? Voor een volgende keer zullen we echt wakker blijven :). Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

Heel erg prettig

Je wordt goed geholpen en ze zijn zeer flexibel. Echt een aanrader!

Persoonlijk geleverd door de eigenaar. Top!

Prima producten, altijd goed advies en goede service.

Top service!

Na bestelling te hebben geplaatst werd er contact opgenomen dat er nog meerdere mogelijkheden waren/zijn! Bedankt voor het mee denken!