Prima service!

Ik heb nu twee keer een bestelling gedaan bij PACKcenter en de eerste ervaringen zijn goed. Prima service en goede producten.

Product niet geleverd

Ondanks dat in de webshop stond dat het artikel ruim op voorraad was (heb juist een andere variant dan normaal besteld vanwege grotere voorraad) kon het niet worden geleverd. Heb dus niets ontvangen en medewerkster Pack Duiven kon ook niet aangeven wanneer product er weer is. Ik geef deze keer daarom cijfer 1.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Top op heden nog niets ontvangen....

Helaas heb ik tot op heden nog niets van mijn bestelling ontvangen.....dus kan het nog niet beoordelen. Alleen dat de bestelling enorm vertraagd is!

Beste heer Souman, Wat vervelend om te lezen, we doen ons best om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Er wordt contact met u op genomen vanuit ons team in Zwolle. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

verkeerd aflever adres

Duidelijk aangegeven dat het een ander aflever adres moest worden, staat netjes op de bon vermeld alleen op het pakketje niet. Dit was echt jammer. Verder zending prima

Beste Annet, We zullen ons best doen om dit niet meer te laten voorkomen. Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

Netjes geholpen, zeer vriendelijk

Netjes geholpen door team Duiven. Echter jammer dat bij sommige artikelen online een maximum bestaat wat je mag/kunt bestellen i.v.m Corona. Dat is wat minder voor een groothandel...

Zeer klant vriendelijk en makkelijk online bestellen

Zeer makkelijk te vinden op internet/ webshop wat ik nodig had. In dit geval luchtkussen enveloppen. Volgende dag al af kunnen halen. Zeer vriendelijk personeel.

Opnieuw onjuist verzonden

Bij mijn bestelling een ander afleveradres aangegeven. Dit is niet gebeurd. Reeds voor de 2e keer nog wel. Ze zitten te slapen daar.

Beste J Alteveer, Als het goed is hebben we contact gehad met u en is alles hopelijk is alles opgelost? Voor een volgende keer zullen we echt wakker blijven :). Met vriendelijke groet, Chantal Hovenga

Heel erg prettig

Je wordt goed geholpen en ze zijn zeer flexibel. Echt een aanrader!

Persoonlijk geleverd door de eigenaar. Top!

Prima producten, altijd goed advies en goede service.

Top service!

Na bestelling te hebben geplaatst werd er contact opgenomen dat er nog meerdere mogelijkheden waren/zijn! Bedankt voor het mee denken!

Perfect . en super snel. Goede prijs. En mee gedacht

Veel dank voor de snelle levering van beschermende kleding voor een huisartsenpraktijk.

Veel dank voor de snelle levering van beschermende kleding voor een huisartsenpraktijk in tijden van Corona

snelle reactie

Bezorging blijft achter, Dag na de bestelling bericht van DHL, maar de bezorging liet nog twee dagen op zich wachten.

Prettig bedrijf met correcte levering

Mijn vraag over het product werd duidelijk beantwoord en de levering ging helemaal volgens plan!

altijd top

altijd top

Altijd een prima service. Vandaag bestelt is vaak de volgende dag al in huis. Ik ben tevreden.

Altijd goede service!

goed allen bezorgen is minder

De ervaring van bestellen is goed. Alleen moet men zich realiseren dat als artikelen niet op voorraad zijn ze niet via de webshop besteld kunnen worden, voorbeeld het grachtengevelkistje. Het advies was via volgende week komen ze binnen, bestel maar via de webshop. Dan DHL: eerst de melding vandaag bezorgen, dan ineens de melding bezorging verhinderd en dan weer gevonden tijdens inventarisatie. Als bedrijf zitten wij te springen om onze bestelling vanwege de onverwachte grote vraag en dan lijkt dit nergens op

De site is duidelijk en bestelling wordt snel afgehandeld en verstuurd.

Héél goed!

Snel bestellen en snel leveren

Niets op aan te merken!

Lekker vlot

Snelle en complete levering.

Goed, alles volgens afspraak en mooi op tijd.

Alles volgens afspraak, goed verpakt en mooi op tijd.

Het is een uitstekend bedrijf

Ghode service