Producten en levering in orde, administratie ramp

Producten worden snel en netjes geleverd. Op gebied van facturatie kan het stukken beter. We ontvangen orderbevestiging in een mail, maar de ene keer wel facturen en de andere keer niet. Maakt onze boekhouder helemaal wild maakt, want hij moet er dan achteraan zeuren. Op de website in klantenregister zijn ze namelijk ook niet terug te vinden:(

Producten en levering in orde, administratie ramp

Snelle verwerking en mee gedacht bij de bestelling!

beter naar almelo gaan

Bij online bestellen moet er gelijk betaald worden, geen probleem als er staat levering 17 nov , maar als het dan pas 19nov binnenkomt kan ik toch beter naar Almelo komen, overigens is daar het personeel altijd vriendelijk haha. Maar ik heb het binnen en blij mee.

Kon bijna alle spullen op locatie ophalen. Een artikel bleek wat later binnen te komen, maar werd netjes thuis bezorgd.

TOP bedrijf!!

Meedenken in oplossingen!!

Prima bedrijf.

Na online bestelling bleek dat niet alles op voorraad was en naar volle tevredenheid overeengekomen dat alles tegelijk bezorgd zou worden na binnen komst. Chauffeur was vriendelijk en heeft keurig geholpen met de artikelen binnen te brengen.

top, extra service

iets niet leverbaar kregen duurdere variant toegestuurd zonder extra kosten.

Supergoed!!

Ben al jaren klant. Supergoede ervaringen met dit bedrijf

Goede snelle service.

Een product was niet op voorraad, volgende dag weer deze alweer naar geleverd. Erg snel en duidelijke communicatie.

zeer snelle reactie op bestelling

's morgens besteld en al voor 12 uur mail dat ik het kom komen halen. factuur had wel via mail gemogen maar verder geen klachten

Zeer behulpzame service

Het bestelde werd door fouten bij Post NL niet geleverd, na hierover gebeld te hebben met PACKcenter werd er direct actie op ondernomen en werd de bestelling zonder problemen nogmaals opgestuurd!

Vandaag besteld en morgen al ophalen

Top Service

Super snelle en goede service. Vriendelijke medewerkers. Voor ons een reden op er al onze spullen te bestellen. Ik heb geen belangen in deze zaak en mijn mening is echt objectief.

Service prima

Vriendelijk en goede service

lastige website om te bestellen via smartphone maar super snelle levering.

lastige website om te bestellen via smartphone maar super snelle levering.