Vriendelijk en snelle levering

Altijd goede informatie Snelle leveringen

Vlot geleverd, communicatie kan iets beter

Producten en prijzen zijn ok. Ook vlot geleverd (met wel een hele grote vrachtauto). Communicatie over levermoment kan beter.

Prima dienstverlening

Medewerker(s) hebben hun best gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren. Ophalen was ook prima zonder problemen.

De mensen die het inpakken kunnen niet lezen.

Ik had gevraagd als de levering compleet is, enkele waren niet voorradig, dan pas leveren. Nee nu wordt alles 1 voor 1 geleverd. 1 rol lint met € 12,95 verzendkosten.

Hoi Henny, Dat is vervelend om te lezen. Ik ga het even voor je uitzoeken en dan neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Chantal, Packcenter Duiven

Fijne service

Fijn dat het personeel nog extra moeite nam om te kijken of alles voorradig was!

slecht

Door een niet levering moest ik transportkosten betalen. Pack center had de voorraad niet op orde. Moest ook mailen om het bedrag dat ik teveel had betaald( het niet geleverde product) terug gestort te krijgen Slecht service Kom al jaren in Duiven maar dit totaal niet klant vriendelijk.

Slechts twee mankementjes ...

Ik ben zeer tevreden over de leveringen. Punten ter verbetering wat mij betreft: * De enorm hoge verzendkosten. * het ontbreken van track&trace info.

Snelle goeie service

Netjes

Prima service en goede producten

Prima service, goede communicatie en kwalitatief goede producten

Snellere levering

Snellere levering dan verwacht

Mooie producten, maar....

Hoe het verpakt is wat het onlogisch en rommelig. Het is in 3 dozen bezorgd. Meerdere leveringen. Open verpakkingen waardoor de gesneden plaatjes door de hele doos verspreid lagen.

Krijg geen terugkoppeling

Ben nieuwe klant, heb inmiddels al 2x gebeld en krijg steeds verschillende soorten antwoorden. En ondertussen is de bestelling nog steeds niet binnen!

Beste mevr. Van den Broek, Wat vervelend om te horen. Mijn collega zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Chantal

Zeer snelle en correcte levering

Krap in verpakkingsfolie een paar rollen besteld, die razendsnel. de volgende ochtend reeds, bezorgd werden door de eigen pakket-dienst. De vriendelijkheid van de bezorger werd er gratis bijgeleverd. Tot volgende keer. Michel

Leuk om te horen Michel! Met vriendelijke groet, team Packcenter Duiven

Al jaren klant en altijd ok

Top - snel en duidelijk

Goede en duidelijke hulp bij bestellen

Zeer vlotte en correcte service

Mijn bestelling was veel eerder gereed dan verwacht. Correcte afhandeling. Prima producten.

heb nog steeds niets ontvangen en wel betaald

heb nog steeds niets ontvangen en wel betaald. In de winkel in Almelo word ik goed geholpen. Online was alles op voorraad dan verwacht je dat het binnen 1 a 2 dagen er is . Nu 30 aug besteld 1 september beloofd te leveren nu 4 september nog steeds niets ontvangen of een bericht van vertraging.

Beste Arno, Dat is vervelend om te lezen en dit hoort zo zeker niet te gaan. We nemen vandaag contact met u op. Met vriendelijke groet, C. Hovenga

bezorging zeer inconsistent

de ene keer wordt het dezelfde dag bezorgd, de volgende keer pas na een week... Voorraad aanhouden/beheren wordt zo erg bemoeilijkt

Goeie ervaring

Voor de eerste keer iets besteld en gelijk was er 1 product niet maar super opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar om daar spullen te bestellen. Hele goeie service.

altijd goed

altijd goed

Goede en snelle service en levering

Goede service snelle levering snelle reactie op de mail wat ik altijd erg prettig vind.

Prima ervaring als particulier

Eenmalig spulletjes nodig die niet in normale winkels te koop zijn. Netjes geleverd. Het werd wel op een andere dag geleverd dan gemeld. We waren gelukkig thuis.

Prima ervaring met de online bestelling

Via internet bestelling geplaatst; deze was snel gereed. Ik werd hierover gebeld de volgende dag.