prima in Almelo

Hulpvaardig

prima service en producten

Prima service en producten

Uitstekende service en uitstekende kwaliteit.

bestelling zou binnen 48 uur beschikbaar zijn voor afhalen. Nee dus

op maandag pallets besteld. Na een week nog niet beschikbaar!

Goede producten en snel bezorging

trage bestelling

Op 3 /2 een bestelling gedaan maar nog steeds geen bericht gehad dat ik deze kan afhalen . Terwijl dat het normaal 2 werkdagen is .

Meedenkend, persoonlijk en servicegericht

Ik doe mijn aankopen vaak bij PackCenter in Duiven en kom er altijd graag. Zeer vriendelijke mensen die mij ook herkennen als klant en met mij mee denken. De meeste producten zijn vaak op voorraad en anders word ik goed (telefonisch) op de hoogte gehouden van de levertijden. Fijne winkel!

Topservice

De service was geweldig! Toen ik belde dat mijn pakket niet was aangekomen hebben ze mijn bestelling uiteindelijk met de auto nagebracht. Ze dachten in oplossingen en daardoor kon mijn Valentijnsactie voor het goede doel doorgaan! Toppers!!

Webshop klopt niet goedkoop is duurkoop

Voorraad op website klopt niet. Afhalen en orderbevestiging ontvangen alles betaald maar niets geleverd is niet op voorraad. Voorraad op website is voor producent of centraal magazijn het is dus eigenlijk niet op voorraad.

Snelle levering!

Snelle levering en goede producten

Super vriendelijk en behulpzaam

Bij vragen wordt je goed en duidelijk geholpen. En de bestelling lig netjes op tijd klaar.

Goed degelijk bedrijf ..

.. alleen heel erg jammer dat ik nooit de tracking gegevens van het pakket krijg.

Producten goed, communicatie kan beter

De webshop werkt goed en de producten bevallen. Echter als we deels producten bestellen die op voorraad zijn en deels producten die niet op voorraad zijn , dan loopt het niet zo lekker. Met name met betrekking tot de uitverkochte producten horen we dan een tijd helemaal niets en ineens zijn ze er. Het zou beter zijn om daar een extra bevestiging of email voor te sturen.

helemaal top

ik heb via de website besteld en op locatie opgehaald, dat ging allemaal prima en supersnel

Fijn bedrijf, behulpzaam personeel, compleet assortiment!

Fijn bedrijf, behulpzaam personeel, compleet assortiment!

Goed materiaal en snelle verzending

Door de sluiting vd winkel online verzenddozen en wat ander materiaal besteld. Dik tevreden en snelle bezorging.

prima service en klantvriendelijk

Ruime voorraad en goede communicatie richting de klant.

Slechte afspraak rondom levering

Ik geef een ander adres op om jullie te helpen ivm gesloten winkel. Wordt een dag later dan de planning die jullie doorgeven, en toch op het winkeladres geleverd??

Snelle correcte levering.

Top levering

Helaas was bestelde verpakking op de genoemde leverdatum niet bij pack aanwezig

Helaas was bestelde verpakking op de genoemde leverdatum niet bij pack aanwezig. Geen telefoon gehad. Deel was wel op voorraad. Rest moet nog volgen. Nog geen bericht over gehad.

uitstekende service, snel bezorgd

altijd vriendelijk, uitstekende service

Heel goed.

Ik kon plastic schalen niet via de webshop bestellen, waren totaal uitverkocht. Gebeld met Packcenter, en belde netjes terug dezelfde middag dat het geregeld was en dat het voor me gereserveerd staat bij binnenkomst. Keurig en goed voor elkaar!

goed geregeld

bestelling een dag na online bestellen opgehaald in Zwolle, stond keurig klaar en werd vriendelijk geholpen, goed geregeld!!

Toekomst 10 6921PW Duiven

+31 26 3193 960