Vlekkeloos

Prima advies en levering!

Alhoewel vooralsnog de eerste kennismaking, prima ervaring en snelle levering van bijzondere wijn.

Altijd mooie wijnen en prettige service!

Altijd mooie wijnen en prettige service!

Snel, goede wijn, alleen een terugkoppeling over de bezorgtijd zou nog beter zijn.

Blanco

Prima voorstellen snel bestellen en snel leveren.

Mooie voorselectie en suggesties van wijnen. Ruime keus en rekening houdend met verschillende smaken en voorkeuren.

gged

Top wijnhandel

Heel fijn personeel, goed assortiment. Word altijd goed geholpen. Gewoon een uitstekende wijnhandel.

Bezorging nog dezelfde dag op de afgesproken plek omdat ik niet thuis was. Hulde!

Verkeerde wijn geleverd gekregen, werd meteen opgelost dag erna had ik de juiste in huis!

Snelle levering, meedenkend en zeer goede dienstverlening

Altijd weer een goede service

Ik koop al jaren af en toe wijn bij Marcel Arentz. Ondanks dat ik altijd online bestel omdat ik op Texel woon hebben we toch vaak persoonlijk contact. Dat waardeer ik zeer. En de wijnen zijn altijd goed.

Superrr

zo hoort een website te functioneren!

Prachtige rustige overzichtelijke website die logische is en goed aansluit wat betreft de volgorde. Goed gedaan!

Goed.

Gewoon Goed

Snel, behulpzaam en persoonlijk

Fijne snelle service. Mijn bestelling kon snel worden om gezet van afhalen naar bezorgen. Waardoor ik op tijd met mijn gasten kon genieten van de heerlijke wijnen

Snel én goedkoop

Snel èn goedkoop, zo ervaar ik deze wijnhandel. Zo kost de Dönnhoff riesling trocken drie euro goedkoper dan elders, soms zelfs vier. Binnen 1 dag zijn ze in huis. Hulde.

Hartelijk, goede adviezen, mooie selectie wijnen

Zie hierboven

Super service en alles op tijd verstuurd

Handige levering van goede wijn

Handige levering van goede wijn

Niet anders gewend dan uitstekend

Hoge kwaliteit met uitstekende service. Aardige en persoonlijke benadering.

TOP

Ik had een mail gedaan over mijn betaling en kreeg direct een antwoord terug! Dit is bij andere bedrijven wel wat anders,ik krijg vandaag reeds mijn bestelling en alles is zeer duidelijk aangegeven,een aanrader!

Prima geregeld

Bestellen is makkelijk en bezorgt volgens afspraak

Bij de aflevering van wijn was ik eventjes niet thuis. Ik had een briefje opgehangen met de vraag bij geen gehoor de doosjes bij de voor deur plaatsen. Marcel belt mij op om te vertellen dat het niet goed is voor de wijn pal in de zon te zetten. Erg attent!

Snel en accuraat

Klopt allemaal

Prachtige wijn voor een goede prijs. Bestelling loopt snel en correct.