Heerlijke wijn!

Heerlijke wijn! Gratis thuis bezorgd! Heel vriendelijke mensen!

Service en product uitstekend

Snelle levering, fijne wijn die geheel voldoet aan de verwachting op basis van de online beschrijving.

Prima wijn,

goede bezorging

Snelle levering. Goed advies. Makkelijke Site

Marcel heeft een overzichtelijke site en als je iets wil weten staan ze er altijd klaar voor een mooi advies.

Betere wijn voor dezelfde prijs

Echt de moeite waard om Langs te gaan. Fantastische wijnen voor mooie prijzen

Fijne wijnhandel

Goed assortiment, goede service, vriendelijk personeel. Aanradertje. Ook aan te raden is de bijbehorende wijnbar!

Jammer dat de wijn op een verkeerd adres geleverd is.

Jammer dat de wijn op een verkeerd adres geleverd is.

Bestelling goed afgewerkt, en kreeg telefoontje om af te stemmen over de bezorging.

Zie hier boven

Uitstekende service en uitstekende wijnen

Goede wijn, redelijke prijs, uitstekende service

Mijn vaste adres!

Conform afspraak geleverd!

Vriendelijke eigenaar

Met een kort telefoontje een gewaardeerd cadeautje kunnen bestellen en met hun snelle levering een leuke verrassing bezorgd.

Goede service en snel geleverd

Altijd goed advies en top service bij deze wijnhandel

Mooie unieke wijnen.

Op zoek naar Duitse Ahr wijnen kwam ik bij deze wijnleverancier, nier dw tophuizen gevonden, wel een hele mooie verzameling spatburgunders en als topper een alten reben witte spatburgunder, hef wordt een mooie kerst

Leuke reclame folder!

Prima service zoals altijd!

Goede website, snelle communicatie en mocht er iets in het bestelproces niet goed gegaan zijn wordt er snel een oplossing geboden. Aflevering voorzien van communicatie en op tijd!

Toppie!

Beter kan niet, super snel bezorgd ook nog eens...en wijnen zonder pesticiden...dus alleen maar zorgeloos genieten van goede smaak.

Gewoon goed.

Levering zoals vermeld en goede bijlages omtrent de wijn.

Top service!

Prima website, eenvoudig bestellen, aflevering aan huis (zelfs tot in de wijnkelder!). Heel fijn, tot de volgende keer!

Goede service nav mijn bestelling

Er werd telefonisch contact opgenomen om iets over de levering uit te leggen. Overigens werd de wijn op een andere dag bezorgd als was afgesproken, omdat ik wel thuis was , was dit geen probleem.

Het grootste en aantrekkelijkste aanbod van wijn wat ik tot nog toe ben tegengekomen in Nederland

Uitstekende presentatie van de wijnen en altijd een goed advies.

Zeer klantvriendelijk!

De producten waren niet op voorraad en werd netjes gebeld. De dame wist niet wanneer het weer op voorraad kwam en ik kon zelf aangeven of ik wel of niet wilde wachten. Mijn bestelling is alsnog binnen 10 dagen verzonden. Super!

Bedankt voor de goede levering.

Ik ben liefhebber van de bestelde wijnen. Jullie hebben een geweldig assortiment.

Betrouwbaar en snel.

Snelle en betrouwbare service.