Mooi assortiment, faire prijs, snelle levering.

De winkel is een feestje (lekkere espresso ook ;-) ), maar ook on-line is er ruime keuze. Veel prachtige wijnen van overal vandaan, in zo ongeveer elke prijs categorie; mijn persoonlijke favoriet is Duitse riesling en dat type wijn is erg goed vertegenwoordigd. Zoals gezegd: mooi assortiment, faire prijzen en snelle levering. Aanbevolen!

Super vlotte en vriendelijke bezorging.

De wijn moeten we nog open trekken, maar we kijken er nu al naar uit. Netjes geprijsd.

Persoonlijk advies en levering volgens afspraak

Direct contact, advies voor alternatieven bij wijn die tijdelijk niet beschikbaar was.

Super service!

Vriendelijk geholpen met kennis van maken.

Goede wijnhandel, kennis van zaken en goede prijzen

Klantvriendelijk personeel met een service gerichte houding. Veel wijnen van les Genereus, maar een prima eigen import Maakt de keuze aan wijn compleet

Top: snel, efficiënt behulpzaam en vriendelijk

En de geleverde wijn smaakt ook nog eens prima.

Snel en correct

De bestelling is snel afgehandeld en de flessen goed stevig verpakt verzonden, niets op aan te merken.

Goede website en goede, snelle service. Wijnselectie is ook zeer goed

very good.

Nice experience. The information and suggestion about wine type and food pairing from the Arentz is very useful, price is also well.

• 您会推荐我们吗? Yes

Goede wijn snel bezorgd!

Zoals altijd kwaliteit en goede service!

Ik ben heel tevreden over de adviezen mbt wijn-spijs-combinaties

Altijd een goed en betaalbaar advies als ik met een recept kom en eeb bijpassende wijn zoek

Perfecte service

Perfecte en snelle service

Zeer klantvriendelijk

Een wijn niet op voorraad. Men komt zelf direct met een mooi alternatief voor deze wijn.

Heerlijke wijnen, fijne bezorgservice!

Super fijne wijnen. Goede webshop en in de winkel kundige mensen die je voorzien van passend advies. En de bezorgservice is ook erg prettig.

Heerlijke wijnen, snel bezorgd!

De beste wijnen in Nijmegen, altijd een goed advies in de winkel.

Goed advies over fantastische wijn-spijs combi's

Lekkere wijnen, goed advies over fantastische combi's met eten & prijs speelt geen rol in de verkoop > je bepaalt zelf wat je te besteden hebt en dan helpen zij je aan de fijnste wijnen.

Geweldige wijnen en prima service!

Al jarenlang klant en zal dat zeker ook blijven. Vriendelijk, kundig, attent, snel, wat wil je nog meer?

Kwaliteit en prima service

Goed advies en heerlijke wijn

Wijnabonnement is een vondst, elke (maand of twee maanden) kennis maken met nieuw en vertrouwd. En het advies dat je krijgt, kun je altijd blind op varen.

Kwaliteitswijnen tegen een scherpe prijs.

Een uitgebreid en interessant assortiment kwaliteitswijnen uit verschillende wijngebieden. Een vriendelijk contact en snelle levering.

Topwijnen, netjes bezorgd

A great wine shop

Friendly staff who know their business and have the selection to back it up. One thing that impressed me a few years ago was the advice I got when I thought I knew what I wanted (some fancy Burgundy). Marcel pointed out the alternatives and I felt that I left the shop with a very heavy shopping bag knowing a bit more about wine.

Persoonlijk met kennis

Fijne, laagdrempelige en persoonlijke benadering. Adviezen zijn raak en helpen enorm.

zoals altijd prima!

leuke aanbieding>bestellen>afleveren in nederland>genieten. patroon herhaalt zich

Snel, vriendelijk en attent

Online onze bestelling geplaatst. Deze kon snel geleverd worden! Van te voren werd ik nog even gebeld ivm een kleine afwijking. Erg attent!