Super wijn, super service, super personeel

Aanrader!

Wijn is goed en dienstverlening uitstekend. Top.

Door Corona bestel ik via de website. Gaat prima, soms te snel omdat ik pas later merkte dat je al een bestelling plaatst als je op het plaatje van de wijn drukt.

uitstekende en snelle service

kan ik iedere wijnliefhebber aanraden

Helemaal super!

Om 16u gebeld om bezorging nog diezelfde avond kon plaatsvinden. Was een probleem en meteen geregeld! Helemaal super!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Wederom top

Zoals altijd goede service, bezorging zoals verzocht, mooie aanbiedingen, lekkere wijnen, goede prijs-kwaliteitverhouding!

Zeer snelle levering.

Mijn bestelling via hun geweldige website werd de volgende dag al geleverd!

uitstekende service!

ik had 4 flessen wijn besteld en deze werden super snel thuis bezorgd en waren ontzettend goed verpakt zodat ze allemaal onbeschadigd aan zijn gekomen.

Prettig contact

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle (één werkdag) en betrokken service. Toen een cadeauverpakking niet meer beschikbaar, is een goed alternatief in overleg geboden. De wijnen komen allemaal met een beschrijving, wat heel prettig is. Aanrader!

snelle aflevering, goede wijnen

de beschrijving kloppen met de wijnen welke je geleverd krijgt

Prima service, ruime keuze, boeiende wijnen uit o.a. Duitsland, Frankrijk en Spanje.

Mooie wijnen, snelle, goede service.

Kwaliteit wijnen met dito service

Rosé proefpakket is erg knap samengesteld. Absolute aanrader!

Snelle service en levering van heerlijke wijn(en)

Naar aanleiding van de nieuwsbrief een prachtige rosé uit de Languedoc besteld. Overigens een aanrader, Château Puech-Haut Languedoc Argali Rosé 2019. Deze werd snel thuis bezorgd!

goede, persoonlijke bezorging van heerlijke wijnen

Nette persoonlijke bezorging (vanaf €50). Top

Perfect!

Makkelijk bestellen en snel bezorgd.

Fantastische service

Veel kennis, goede adviezen, bieden alternatieven als iets niet op voorraad is, denken mee en leveren snel.

Ruim assortiment & uitstekend advies!

Enthousiaste medewerkers met veel verstand van zaken. Zij nemen - indien gewenst - ruim de tijd voor goede wijn(-spijs) adviezen, ongeacht of je voor een fles van 7 of 70 euro komt. Het assortiment is ruim, met voor elk budget aansprekende wijnen. Aan te bevelen!

De bestelling werd conform de beloofde leveryijd en in goed verzorgde verpakking bezorgd

Prima service en mooie wijnen

Prima service en mooie wijnen.

Duidelijkheid en hele goede service

Het aanmaken van een account voor de website is een fluitje van een cent. De site is heel goed doorzoekbaar en wijnen zijn snel gevonden door de goede filtermogelijkheden. Ik had een direct doosje besteld (zaterdag) maar zou pas dinsdag worden geleverd. Even naar de winkel gebeld (Jos) of het eerder kon: "Ja hoor! Geen enkel probleem, nemen we nog mee in de ronde voor Nijmegen vanmiddag." Binnen het uur stond het doosje bij ons binnen. Super service

Snel geleverd, en ook de aanvullende vragen dnrl beantwoord.

Snel geleverd, en ook de aanvullende vragen dnrl beantwoord..

Gewoon perfect!

Snelle reactie, klantvriendelijk, keurig en snel bezorgd!

Correcte levering van bestelde producten

Door fouten aan onze kant konden de flessen niet op de afgesproken dag worden afgeleverd. Is na een telefoontje alsnog geregeld. Vriendelijke mensen aan de telefoon en aan de deur.

Gewoon 100% tevreden

Uitstekende service en kwaliteit. (anders houdt een bedrijf het ook geen 30 jaar vol! 1990-2020) Zeker aan te bevelen.