zeer vriendelijk en deskundig personeel

goede adviezen voor welke Rieslings ik naast elkaar kon proeven om de verschillen tussen enkele Rieslings beter te leren detecteren. n Er zijn ook een enorme hoeveelheden Rieslings te koop voor ieders smaak. Zeer goede adviezen gekregen voor een Riesling proeverij.

Goed advies over een mooie collectie

Doe mij maar een lekkere selectie tegen een aantrekkelijke prijs. En dan krijg je gewoon een doosje fijne wijn

Vlotte levering en kwaliteit wijnen. Zoals omschreven!

Wijnkenners en ongekend uitgebreid wijnaanbod bij Marcel Arentz

Binnenlopen in wijnwinkel Marcel Arentz maakt altijd blij. En begerig. Marcel, nieuwe eigenaar Nathan, Jos en collega’s hebben altijd een fijn wijnadvies en beheren de beste wijncatologus in wijde omstreken. Vanaf najaar 2024 ook interessante wijnproeverijen in de winkel.

Vriendelijk, vakkundig en snelle service

Een telefoontje in de ochtend en in de namiddag stond de doos met heerlijke sauvignon op de stoep.

Een snelle en correcte levering.

Veelzijdig aanbod met goed advies! Wij zijn al jaren een tevreden klant!

Fijne (web)winkel.

Fijn zoeken, vlot betalen, bezorgopties en vanaf doosje wijn gratis bezorging. Helemaal goed

Altijd goed advies en service in prijsrange van 6 - veel euro.

Ik kom al lang naar volle tevredenheid bij deze wijnhandel. Ze kennen mijn smaak. De overgang naar een nieuwe eerste persoon in de winkel (Nathan) is naadloos verlopen. Ik koop er wijn voor feestjes waarbij value fot money voorop staat (rond de 10 euro) maar ook mooie oplegwijnen of wijnen in het hogere segment die nu te drinken zijn. Ook als ik een diner geef krijg ik kundig advies voor bijpassende wijnen in een prijsrange die ik aan geef. Succes verzekerd. Op verzoek wordt de wijn tot in de kelder geleverd. Nooit problemen gehad. Mocht een fles een keer kurk hebben oid, dan wordt dat zonder morren en vol begrip opgelost.

Perfecte wijnen, prima service

Niets te klagen met zo'n fijne wijnwinkel in de buurt die ook altijd conform afspraken bezorgt.

Beste wijnhandel van Nijmegen!

Vele soorten wijn, goed advies en ongedwongen sfeer ... ik kom er graag, ook af en toe in de wijnbar ...

Ongelooflijk mooie wijnen !

Waar vind je zo’n keus aan geweldige wijnen. Iedere wijn blinkt uit in zijn prijsklasse. Aretz laat je nieuwe wijnen ontdekken en kiest de beste uit de bekende streken.

Goede bedoelingen

Ze bedoelen het goed maar vinden sommige dingen nog wat lastig. Al 2x gehad dat de aangeboden wijn op de site niet op voorraad was en de levering dus uitgesteld moest. Ondanks de vraag om aan te geven wanneer ze ongeveer zouden gaan leveren zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven lukte het hen om ons 5 minuten voor levering om te bellen. Ook iets om aan te werken. De bestelde wijn werd uiteindelijk netjes afgeleverd en was prima.

Goed advies en goede service

Online bestellen en laten bezorgen verloopt altijd vlot. In de winkel nemen ze de tijd voor een goed advies. Mooi assortiment aan wijnen. Er is altijd wat moois te vinden met geregeld bijzondere wijnen

Fijne zaak, zeer klantvriendelijk

Zeer goed advies, fijn geholpen en denken met je mee. Top wijnhandel :-)

Zeer aangenaam.

Dezelfde twee woorden, zeer aangenaam.

Geweldige Wijnhandel

De opzet van de webshop van Marcel Arentz nodigt uit om te bestellen. Gemakkelijk iets op te zoeken en eenvoudig te betalen. De flessen worden netjes verpakt in stevige dozen en keurig bezorgd. De mogelijkheid om kleine hoeveelheden aan te schaffen, maakt de webshop nog aantrekkelijker. Bovendien staan er bij alle wijnen leuke beschrijvingen, waardoor je geneigd bent om onbekende producenten uit te proberen.

Altijd levering volgens afspraak.

Kan altijd van hun levertijden op aan!

Keurige levering via PostNL

Bestelling kwam een dag later dan aanvankelijk aangekondigd. Vertraging werd keurig gemeld via mail en daarna correct bezorgd. De wijn nog niet geproefd maar gezien mijn ervaring met de leverancier zit dat wel goed.

goede kwaliteit, vriendelijke bediening

Mijn bestelling kon ik snel in ontvangst nemen. De kwaliteit van de bestelde wijn is uitstekend, en de prijs viel wel mee. Goede zaak!

Fijn assortiment biologische wijnen

En prettig dat ze aan huis leveren

Onvoldoende afhandeling van de bestelling

Ik heb bij mij bestelling aangegeven dat ik de bezorging op dinsdagavond wilde. In het bestelformulier werd geen indicatie gegeven dat dit onmogelijk zou zijn. Vervolgens krijg ik op maandag een mail dat de bezorging op woensdag plaatsvindt en op dinsdag een telefoontje dat vergeten is om avondbestelling op de zending te vermelden zodat ik de bestelling overdag kan verwachten. 2 missers in 1 bestelling. Als dit nog eens voorkomt zal ik in het vervolg mij bestellingen elders plaatsen.

Geweldige website.

Goede prijs kwaliteit verhouding, groot assortiment, snelle en goede levering.

fijne service

fijne service en goede wijnen

Goed dienstbetoon, ruime keuze

Uitstekende wijnhandel. Persoonlijk advies, ruime keuze.

Top!!

Vandaag besteld morgen binnen.

Hertogstraat 82

6511SE Nijmegen