Wijn netjes verpakt. Bestelling op tijd ontvangen. Tussentijdse order updates goed.

Betrouwbaar

Wijnen zijn zo lekker als beloofd, hele fijne winkel.

Gebeld / Levering niet gekomen

De levering wijn niet op afgesproken dag geleverd. Jammer, we hadden er zin in! Na het weekend gebeld. Een aardige mevrouw keek de bestelling na en deze stond er niet bij. Keurig geholpen aan de telefoon en de volgende dag werd de wijn alsnog gebracht. Netjes opgelost.

correcte, vlotte en adekwate afhandeling van bestellingen

correcte, vlotte en adekwate afhandeling van onze bestellingen

Uitstekend zoals (tot toe) altijd! !

Waarom nog eens ? Zijn cijfer 9 en omschrijving uitstekend onbegrijpelijk

Zoals altijd zeer tevreden

Goede wijn, goede service

Top assortiment snelle levering

Top assortiment snelle levering

Mooie prijs-kwaliteit en super service

Wij zijn blij.

Goede wijn, levering volgens afspraak

Topwijn, hartstikke aardige lui, snelle bezorging

Topwijn, hartstikke aardige lui, snelle bezorging

Vriendelijk deskundig, klantgericht

als hierboven. Ik zou het wel waarderen als ik zo nu en dan wat nieuws kan proeven, voordat ik koop (soms gaat 't mis... beetje zonde).

Snel en volledig

Bestelling werd snel en volledig aan huis geleverd.

Ik beveel deze wijnhandel aan

Goede service, bestelling gelijk verstuurd en goede prijs-kwaliteit!

supersnelle en gratis levering

gemakkelijk bestellen en supersnelle en gratis levering. Alles correct verlopen

Goede wijn en goede service van een medewerker en géén service van een andere medewerker!

Telefonisch contact met dhr. T. Brand(s?) heel klantvriendelijk behulpzaam en komt zijn beloften na. Telefonisch reserveren bij een dame (?) erg onvriendelijk. Op mijn vraag of er op een bepaald moment 2 dozen wijn in de winkel konden klaarstaan om opgehaald te worden moest ik 3 vragen van deze dame om een andere oplossing te kiezen met nee beantwoorden en beargumenteren, dat noem ik geen service.

Precies wat je verwacht

Keurige site, levering precies op tijd ondanks het korte tijdsbestek.

Top servicevan mensen die meedenken

Fijn bedrijf die graag de klant het naar de zin wil maken met de juiste keuzes.

Top wijnen en uitstekende service

Grote selectie kwaliteit wijnen. Deskundig advies. Vriendelijke en uitstekende service

Goede communicatie en service!

Via internet en met telefonische ondersteuning order op afstand goed kunnen regelen. Top!

Uitstekende service in levering, maar ook in bijv het samenstellen van een proefpakket.

Vlot bezorgd

fijne wijnen, redelijke prijzen

fijne wijnen, redelijke prijzen

Prima dienstverlening, mooie wijnen en ik de tijd.

De service is uitstekend, de wijnen zijn goed en er wordt goed ingespeeld op hedendaagse ontwikkelingen. Ook fijne proeverijen. Kortom: heel goed.

Geweldige wijn en super snelle levering

Zo fijn dat je in je eigen plaats wijn kunt bestellen en die dan persoonlijk aan je deur geleverd wordt. Beter dan die grote handelaren.

Buiten verwachting

Via email bestellen en binnen 2 uur bezorging is klasse service.