Zeer aangenaam.

Dezelfde twee woorden, zeer aangenaam.

Geweldige Wijnhandel

De opzet van de webshop van Marcel Arentz nodigt uit om te bestellen. Gemakkelijk iets op te zoeken en eenvoudig te betalen. De flessen worden netjes verpakt in stevige dozen en keurig bezorgd. De mogelijkheid om kleine hoeveelheden aan te schaffen, maakt de webshop nog aantrekkelijker. Bovendien staan er bij alle wijnen leuke beschrijvingen, waardoor je geneigd bent om onbekende producenten uit te proberen.

Altijd levering volgens afspraak.

Kan altijd van hun levertijden op aan!

Keurige levering via PostNL

Bestelling kwam een dag later dan aanvankelijk aangekondigd. Vertraging werd keurig gemeld via mail en daarna correct bezorgd. De wijn nog niet geproefd maar gezien mijn ervaring met de leverancier zit dat wel goed.

goede kwaliteit, vriendelijke bediening

Mijn bestelling kon ik snel in ontvangst nemen. De kwaliteit van de bestelde wijn is uitstekend, en de prijs viel wel mee. Goede zaak!

Fijn assortiment biologische wijnen

En prettig dat ze aan huis leveren

Onvoldoende afhandeling van de bestelling

Ik heb bij mij bestelling aangegeven dat ik de bezorging op dinsdagavond wilde. In het bestelformulier werd geen indicatie gegeven dat dit onmogelijk zou zijn. Vervolgens krijg ik op maandag een mail dat de bezorging op woensdag plaatsvindt en op dinsdag een telefoontje dat vergeten is om avondbestelling op de zending te vermelden zodat ik de bestelling overdag kan verwachten. 2 missers in 1 bestelling. Als dit nog eens voorkomt zal ik in het vervolg mij bestellingen elders plaatsen.

Geweldige website.

Goede prijs kwaliteit verhouding, groot assortiment, snelle en goede levering.

fijne service

fijne service en goede wijnen

Goed dienstbetoon, ruime keuze

Uitstekende wijnhandel. Persoonlijk advies, ruime keuze.

Top!!

Vandaag besteld morgen binnen.

Zeer goede wijnhandel

Ruim aanbod van wijnen uit diverse regio's met een lichte nadruk op Duitsland. Correcte levering van bestelde producten. Prima kwaliteit in zowel de wijnen voor alledag als de bewaarwijnen.

Uitstekend!

Snelle service met een mooi presentje erbij!

top

perfect.

Fantastisch!

Altijd deskundige advies en snelle en vriendelijke bezorging!

Snelle service eerlijke prijzen

Mooie collectie wijnen voor goede prijzen

Goede wijn behoeft geen krans

Kennis van wijn, mooie wijnen en goede sfeer in de winkel en wijnbar. Koop altijd meer wijn dan gepland, altijd te duur , maar het gaat ook altijd op. Kom altijd graag in de winkel voor een goed advies en glas.

Ongekend aanbod prachtige wjjnen voor iedere smaak en portemonnee!

En behalve zeer deskundig heel erg aardig !

Kwaliteit wijn en snelle levering

Goede keus in kwaliteit wijnen. Tekst bij de wijn is kloppend bij de smaak

Goede afstemming van bezorging en in elektrische bus!

Goede service goede voorlichting

Marcel en Nathan hebben hele mooie wijnen en ook een goede service. Hun wijnen arriveren zelfs gratis in Millingen aan de Rijn.

Zoals altijd alles volgens afspraken!

Alles overeenkomstig gemaakte afspraken!

Fantastisch assortiment en geweldige service

Woon al een tijd niet meer in nijmegen, maar bestel nog altijd vaak online. Altijd wel even een belletje om te verifiëren of af te stemmen over een vervangende fles als iets niet op voorraad is. Levering komt altijd op beloofde dag. Assortiment is geweldig.

Alles tip-top in orde

Makkelijk bestellen en zeer vriendelijke bezorging.

Klantgericht

Goede informatie op de website, bij bestelling (via website) duidelijke communicatie en melding dat de wijn(en) gereed staan. En bij ophalen snelle afhandeling (handig ivm parkeerprobleem) en even meelopen naar de auto. Kortom vriendelijk en behulpzaam.

Hertogstraat 82

6511SE Nijmegen