top

mijn eerste ervaringen was zeer positief. groot assortiment, pretig contact, en bij elke wijn zeer handzame informatie blaadjes.

fijne wijnwinkel, ruime keuze

leuke wijnbar erbij, ik kom hier graag

Persoonlijke service en heerlijke wijn!

Zeer goede service met oog voor persoonlijke wensen en een prachtig assortiment.

Prima wijnen en super service

Wijnhandel levert niet alleen prima wijnen tegen erg concurrerende tarieven maar geeft ook een super service. Je wordt helemaal op de hoogte gehouden waar je zending is en wanneer de datum van levering is.

fijne nieuwsbrief en snelle levering

zeeeeeer prettig.

Afgezien van het feit dat wijnhandel Arentz een kwalitatief hoog assortiment heeft, houden zij zich altijd aan hun afspraken!

Mooie wijnen

Veel Bio wijnen! Snelle levering

Aanbod en service top!

Snelle afhandeling van vraag, komt afspraken na, snelle levering en top kwaliteit wijn. Veel en fijne informatie op de website en nieuwsbrief.

Heerlijke wijn!

Arjolle, goede prijs/kwaliteit!

Goede producten en een prettige service

Groot aanbod van goede wijnen, bestellen en bezorgen gaat prima.

Het is na 1 keer moeilijk om hun te beoordelen. Alles verliep naar wens, muv het feit dat ze vergaten te mailen dat de bestelling een dag later bezorgd zou worden. Als dat niet was gebeurd kregen ze 5 sterren.

Prettig, persoonlijk en zorgzaam.

Recent bleek dat Arentz niet aan de bestelde hoeveelheid flessen kon voldoen. Ik werd direct gebeld, en mij werd een alternatief aangeboden in dezelfde prijsklasse en smaak.

Snelle levering, goede wijnen

Snelle levering, goede wijnen

Topwijnen, mooie winkel

Topwijnen, mooie winkel.

Mooi breed assortiment en vakkundig advies.

Mooie zaak met veel wijn voor de liefhebber. Heel veel keuze in Duits met veel topproducenten. Mooie wijnen uit klassieke gebieden als Bourgogne, Beaujolais, Champagne, Rhône/Provence, Toscane en Piemonte. Voor de liefhebbers ook een grote collectie natuurwijn. Altijd goed advies met kennis en kunde, vooral op gebied van wijn en spijs.

Voor deze keuze en zorg ga je naar Arentz.

Veel aanbod in goede wijnen voor representatieve doeleinden, zakelijk en privé Goede service bij aflevering. Tijdig overleg als dat nodig mocht zijn.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering.

Klantvriendelijk, goede informatie en accurate levering.

Al een paar jaar heb ik zeer goede ervaring met de wijnhandel Marcel Arentz. Mijn dochter in Hilversum heeft mij op het spoor gezet, zij bestelde daar haar wijnen. Een zeer ruime sortering waarvan je regelmatig op de hoogte wordt gehouden.

Prima service, vriendelijk, prachtige collectie wijnen.

Deskundigheid, geïnteresseerd in de klanten en vaak is er wat te proeven.

Veel kennis en kunde op wijngebied, uitgebreide collectie, nemen de tijd voor de vraag van de klant, vaak wordt je verrast met een leuk proefglas wijn. Door de deskundigheid ga je vaak wel met meer flessen en wat duurdere versies de winkel uit dan vooraf bedacht.

Levering dezelfde dag.

Bestelling werd nog dezelfde dag geleverd.

Uitstekend advies en assortiment! Aanrader voor wijnkenners en verkenners!

Verrassende wijnen, voor verrassende prijzen!

Correct en vakkundig!

Je wordt altijd correct en vakkundig benaderd, zowel aan de telefoon als in de winkel. En afspraken worden altijd nagekomen. Kortom: een uiterst tevreden klant!

Goed wijnassortiment

Tijdig verloop van de bestelling en vervolgens nakoming.

Vertrouwde service en kwaliteit

Kwaliteit in alle prijsklasses, mooi assortiment en prima service!

Hertogstraat 82

6511SE Nijmegen