Klantvriendelijk, goede informatie en accurate levering.

Al een paar jaar heb ik zeer goede ervaring met de wijnhandel Marcel Arentz. Mijn dochter in Hilversum heeft mij op het spoor gezet, zij bestelde daar haar wijnen. Een zeer ruime sortering waarvan je regelmatig op de hoogte wordt gehouden.

Prima service, vriendelijk, prachtige collectie wijnen.

Deskundigheid, geïnteresseerd in de klanten en vaak is er wat te proeven.

Veel kennis en kunde op wijngebied, uitgebreide collectie, nemen de tijd voor de vraag van de klant, vaak wordt je verrast met een leuk proefglas wijn. Door de deskundigheid ga je vaak wel met meer flessen en wat duurdere versies de winkel uit dan vooraf bedacht.

Levering dezelfde dag.

Bestelling werd nog dezelfde dag geleverd.

Uitstekend advies en assortiment! Aanrader voor wijnkenners en verkenners!

Verrassende wijnen, voor verrassende prijzen!

Correct en vakkundig!

Je wordt altijd correct en vakkundig benaderd, zowel aan de telefoon als in de winkel. En afspraken worden altijd nagekomen. Kortom: een uiterst tevreden klant!

Goed wijnassortiment

Tijdig verloop van de bestelling en vervolgens nakoming.

Vertrouwde service en kwaliteit

Kwaliteit in alle prijsklasses, mooi assortiment en prima service!

Leuk bedrijf, lekkere wijn

Lekkere wijn en bezorging gaat ook uitstekend.

Iedere bestelling wordt snel en volgens afspraak geleverd.

Mooie wijnen, goede service

Fijne wijnzaak

prompt en professioneel

al jaren tevreden klant, ook uit de USA.

al jaren uitstekende wijnen, uitstekende service!

Vroeger in Nijmegen in de winkel, inmiddels al jaren online. Uitstekende wijnen, goede service!

Het was correct

Moeilijk om uit België te kunnen betalen. Het was een zoektocht. Maar de levering was correct en vlug. Proficiat !

Super goede adviezen en hulp

De Riesling was iets te zoet; inruilen in een niet originele doos was geen probleem. Goed geholpen met andere Rieslings. Hebben een enorme diversiteit aan Rieslings in allerlei prijsklassen. Zeer benieuwd hoe deze me zullen smaken, er zijn er nog genoeg over om andere te proberen.

Heel goede verpakking. Keurig op tijd geleverd.

Kwaliteit en accurate service!

Altijd meedenken met de klant. Marcel Arentz verkoopt alleen maar kwaliteit wijnen.

Prima service, mooie wijnen.

Mooi assortiment, snelle service, goed advies.

Goed wijnhuis

Mooie wijnen veel keus en snelle levering met ook veel keus in Bio wijnen

Mooi assortiment en persoonlijke service.

Al sinds jaren mijn "preferred supplier". Arentz heeft een fijn assortiment, van zeer betaalbaar en toegankelijk tot de hogere prijssegmenten en meer exclusief. Ik deel hun voorliefde voor Duits wit en slank rood uit diverse windstreken. Bestellingen worden door het personeel persoonlijk thuis afgeleverd. Mooie zaak!

Accurate levering en persoonlijk in contact.

Vriendelijke en snelle service plus heerlijke wijnen

Topbedrijf

Heerlijke wijnen

Koop meestal de wat goedkopere wijnen van onder de 10 euro en afgeprijst

Prima wijnen en service.

Goede en snelle service

Snelle levering ook in de winkel wordt je snel en goed geholpen