Goede service.

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle en correcte service.

Meer dan goed.

Prima wijnen. Moeiteloos bezorgd.

Lekkere wijn voor goede prijs

Uitgebreid assortiment, voor ieder wat wils, waar voor je geld, vlotte levering.

Prima en ken Marcel al jaren als uitstekende wijnman

Positief

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en toegankelijk digitaal winkelen

Regelmatig vallen er interessante aanbiedingen in de digitale brievenbus. We hebben er al een paar geprobeerd. Tot nu toe altijd naar tevredenheid. Ook de duidelijkheid over de aflevering beviel ons. Een tip: niet nog meer digitale tips per week toesturen. Dan wordt het teveel en gaat het irriteren.

Top service, en lekkere wijn Als ze het wijntje niet hebben word u altijd netjes gebeld meteen goed alternatief of een andere keuze. Verder in de winkel altijd super geholpen

Klant is Koning

Goede service en reageren onmiddellijk bij vragen of wensen. Vandaar dat bij Marcel Arentz de ‘ klant koning’ is. Naast de prijs kwaliteit wijnen die wordt aangeboden met een goede omschrijving van de wijnen!

prima in alle opzichten

Geweldige wijnhandel, prachtig assortiment een een fijne eindbaas!

Dat kwaliteit hier voorop staat is goed zichtbaar in de service, daarnaast is de combi met een heerlijke wijnbar iets om trots op te zijn.

Prachtige wijnen en een deskundig team

De wijnwinkel heeft een zeer groot assortiment aan wijnen uit de hele wereld. Van goede huiswijnen tot grote toppers. Mooie aanbiedingen en goede service ook via internet. Mooie Duitse wijnen.

Mooie snelle levering, met goed communicatie

Positief Snelle levering Goede communicatie

Uitstekende wijnen, goede prijs en uitstekende dienstverlening.

Het assortiment bij Arentz is heel ruim met alleen maar uitstekende wijnen tegen een goede prijs. Ook de dienstverlening is top: fijne bezorging en altijd deskundig advies. En heel belangrijk: goede sfeer. En mooie proeverijen!

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering in goed overleg met wijnhandel wat betreft tijd en locatie.

Wederom snelle service en aandacht voor detail: was vergeten bij het kistje en wijn een tekst te plaatsen waarop ik attent gemaakt werd. Maak al meerdere keren zakelijk gebruik van Wijnhandel Marcel Arentz en elke keer gewoon top!

algemeen zeer tevreden over de levering van wijn

recent voor het eerst verkeerde zending wijn binnen gekregen Maar dit is naar alle tevredenheid opgelost

Goeie wijnen in elke prijsklasse

Wijn niet bezorgd

Helaas is de wijn na 9 dagen geleden bestellen nog steeds niet aangekomen.

goede, wat heet, topwinkel, snelle servoice ook via webwinkel.

Al jaren niet anders gewend dan constante en verbeterende service

Veel terzake doende informatie over de aangeboden wijnen. Grote verscheidenheid mbt het soort wijnen zowel wat de wijnen zelf betreft als de prijzen. Prima verpakking en snelle levering van online bestelde wijnen.

Mooi wijnpakket

Snel geleverd, mooi wijnpakket. Hierdoor hoef ik zelf niet te kiezen en drink ik ook wat anders dan ik normaal gesproken zou kiezen. Ik breid mijn wijnkeuze hiermee uit!

Weer helemaal top!

Bestelling weer de volgende dag geleverd. 1 fles niet op voorraad, telefonisch overleg en perfect alternatief geboden. Eerste fles uit deze bestelling al gedronken… En weer heel erg lekker. Letterlijk nog geen enkele tegenvallende wijn geleverd door Marcel Arentz gedronken!

Deskundig en plezierig in de omgang.

Deskundige en vriendelijke mensen. Prettige omgangsvormen. De bestellingen worden snel geleverd.

Altijd topkwaliteit en stipt geleverd.

Bestel al heel lang wijn bij Arentz. Nog nooit een slechte wijn gehad. Altijd mooi op tijd geleverd (ook op Texel). En is er een keer een wijn niet dan altijd een persoonlijk berichtje om het op te lossen. Zou graag vaker langs gaan maar Nijmegen-Texel is best een eindje.