Deskundig en plezierig in de omgang.

Deskundige en vriendelijke mensen. Prettige omgangsvormen. De bestellingen worden snel geleverd.

Altijd topkwaliteit en stipt geleverd.

Bestel al heel lang wijn bij Arentz. Nog nooit een slechte wijn gehad. Altijd mooi op tijd geleverd (ook op Texel). En is er een keer een wijn niet dan altijd een persoonlijk berichtje om het op te lossen. Zou graag vaker langs gaan maar Nijmegen-Texel is best een eindje.

prima service

goede omschrijving, snelle levering

Goed advies en goede service!

Top dat jullie de dozen wijn thuis bezorgen en uitgebreid overleggen over wanneer dat het beste uitkomt, heel fijn!

Fantastisch bedrijf

Ik bestel hier al jaren en altijd keurig en netjes op tijd afgeleverd

Uitstekend!

Goed advies en snelle service! Zijn ook heel attent met het aanleveren van een kaartje waar je bij een gift een persoonlijke boodschap op kunt zetten.

Vakmensen en zeer klantgericht, zeer snelle bezorging

Beter kan gewoon niet, alles tot in de puntjes

Plezierige ontvangst, kennis van zaken, stipte bezorging.

Ik ga met plezier naar de winkel, beschrijf mijn wensen, laat me voorlichten of koop wat me de vorige keer zo goed gesmaakt heeft on-line.

Logistiek, bestelling en levering, uitstekend ! De wijn voldeed aan de verwachtingen.

Goede info van de wijn op de website en bij bestelling word je gelukkig niet overspoeld met mails.

In winkel veel kennis en plezierige hulp en advies.

Betaalbare en lekkere wijnen met voorspelbare levering

De geleverde wijnen voldeden goed aan de beschrijving. Fijne en flexibele levering en prettige communicatie.

Goede levering

Goede kwaliteit wijn en snelle levering!

Duidelijke website met uitgebreide omschrijving van de verschillende wijnen. Dit vergemakkelijkt de keuze!

Goede levering. Werd goed geïnformeerd. Vriendelijk personeel

Wijn werd nog dezelfde dag geleverd.

Wijn werd nog dezelfde dag geleverd.

Goede service.

Snelle en goede service.

Goede service en snelle levering van de wijn

uit de kunst

snelle en duidelijke reactie. Prima service Prima wijn wat wil een mens nog meer?

Snelle levering, heerlijke wijn, passend advies

Passend wijn-spijs advies. Bijzondere collectie, grote wijnkennis, prettige mensen

Geweldig maandpakket

We hebben het ‘maandpakket Maart’ als kado laten bezorgen, keurig op tijd, mooi verpakt, met exclusieve en mooie wijnen ! Een aanrader.

prettig

prettig advies over de wijnen die ik wilde kopen. daarna makkelijk om de bestelling via de website te doen en levering, zoals afgesproken. Gemma Polders

Goed wijnen, goede service

Veel keuze in allerlei prijsklassen, goede thuisbrengservice, omdat het daar niet zo makkelijk parkeren is

Prima webshop, uitstekende bezorging

Goede wijn behoeft geen krans…

Diverse wijnen en snelle levering

Een wijnpakket besteld, dezelfde dag geleverd in Nijmegen. Diverse witte en rode wijnen van goede kwaliteit!

Mooie wijn, goed assortiment en uitstekende service!

Arentz heeft zowel wijnen uit de oude als de nieuwe wereld. Een goed assortiment dus. Bovendien zijn hun wijnen van een zeer goede kwaliteit. En de service is uitstekend. Altijd bereid toelichting te geven bij de wijnen. Er werken mensen met verstand van zaken. Ook de wijnproeverijen zijn de moeite waard. En na een bestelling wordt de wijn thuisgebracht op afspraak. Kortom, een topzaak!!

Hertogstraat 82 6511SE Nijmegen

024 3888979