Blij met meukvrij vlees en de klantvriendelijkheid

Natuurlijk heb ik net mijn eerste levering van de Woeste Grond gekregen en dan kan ik nog niet alles beoordelen. Maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden. Het vlees wordt netjes en goed gekoeld afgeleverd, met ook nog een handschoentje zodat je vingers niet bevriezen tijdens het uitpakken. Heldere informatie en natuurlijk het meukvrije vlees. Het eet toch een stuk lekkerder als je weet dat je gezond voedsel binnenkrijgt, natuur beschermt en dat de dieren een goed leven hebben gehad en waardig sterven. Ik word hier erg blij van. Het eerst portie vlees heb ik verorberd: lekker en ik geniet er dubbel van. Hartelijke groet, Pauline Versteegh

Zie boven

uitstekende service

Door een misverstand was het pakket langer bij Postnl gebleven en kwam daardoor niet goed gekoeld aan. Het pakket werd probleemloos door een ander vervangen.

Heerlijke kippen en runderlever van attente leverancier

Via via kreeg ik de website van jullie door, en ik heb via Ekodis bij jullie vlees besteld. Handige recepten op de site voor het eenvoudig klaarmaken van de lever. Erg lekker vergeleken de herinneringen die ik er van vroeger aan had. Ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Prima kwaliteit en uitstekende verzending

Absoluut aan te raden! Ik ontving mijn bestelling zeer snel en de kwaliteit van het vlees was ontzettend goed, zeker aan te beven!

Super lekker vlees. We lusten geen ander vlees meer!

Leon heeft verstand van lekker/mooi vlees. Zijn team is ook klantgericht. Niet onbelangrijk vlees is ook zonder bijsmaak. De dieren hebben een goed leven gehad en natuurlijk voer. Dat proef je.

Lekker gezond eerlijk vlees en kip

Snelle levering, uitstekend verpakt per goede porties en dmv zeer goede koeling. Diverse soorten vlees besteld, nog niet alles gebuikt maar tot zover...wat een goede smaak...de kipfilet is een wereld van verschil ten opzichte van wat ik normaal ken. De prijs ligt voor het vlees op goed slagersniveau dus daar hoef je het niet voor te laten....de kipfilet is qua prijs het meer dan waard. Een stukje vlees of kip minder is beter voor dier... mens en milieu en dat is het echt waard ... Veel succes en tot een volgende keer!!!

Voor herhaling vatbaar, maar niet alles!

Het vlees is goed verpakt en diepgevroren zodat het direct de vriezer in kan. De kip en runderrollade zijn voortreffelijk! De zalm vind ik veel te duur in verhouding tot de stukjes. De rundervinken zijn flauwig, mogen wat meer kruiden hebben (in tegenstelling tot de rollade!) Het rundergehakt is goed.

goed verzorgd . uitstekend vlees

afspraken over bestelling zeer correct gemaakt en goed uitgevoerd. porties netjes verpakt. smaak is uitstekend.

heel goed

ik heb al 3 zendingen ontvangen alles in prima staat

Zeer smakelijke kipfilet

Goed verpakt en erg lekkere kipfilet. Met de wetenschap dat de kip iets langer heeft geleefd en een "fijn" leven heeft gehad is dit het enige stukje vlees dat ik af en toe eet. Al 3 keer besteld via de Woeste Grond, bevalt dus goed!

Grandioos

Fijn en eerlijk bedrijf. Vlees van de beste kwaliteit

Heerlijk vlees!

Het vlees is echt heerlijk, dat is de eerste keer dat ik bij jullie vlees bestel en zeker niet de laatste!

Het meest verantwoorde vlees voor een bewuste flexitariër

Wij eten beperkt vlees, zijn vanuit het oogpunt van duurzaamheid en dierenleed het liefst vegetariër, maar vanuit gezondheidsoverweging ben ik genoodzaakt om regelmatig wat vlees en vis te eten. En dan is De Woeste Grond de allerbeste keuze. Geen toevoegingen en gelukkig ook producten zonder scherpe kruiden: alleen met Keltisch zeezout. Het vlees is heerlijk en puur! Duurzaamheid en dierenwelzijn staat tot in de kleinste details hoog in het vaandel bij De Woeste Grond, dat waarderen wij zeer. Daarbij is de levering en de service geweldig. De levering gaat over hrt algemeen uitstekend en de enkele keer dat er iets niet helemaal klopt, wordt dit voortreffelijk opgelost. Leon en Eugenie zijn mensen naar ons hart: we hopen op meer ondernemers zoals zij.

Altijd zeer tevreden. De kippen grilworst was op. Dan zit er gewoon iets anders in. Hartstikke blij mee. Kelly

Altijd snelle levering, goede communicatie en heerlijk vlees!

Wederom perfect

Ik koop mijn vlees eigenlijk alleen nog hier. Eerlijk vlees en dat proef je. We proberen jnmiddels steeds meer: de tartaartjes zijn werkelijk heerlijk. Enne, o ja: bedankt voor het halve kippetje!

Snelle levering en goed vlees.

De levering was zeer snel en bevroren geleverd. Je kan een mooie keuze maken uit veel soorten vlees en het kop tot staart principe, zorgt voor vele heerlijke stukken vergeten vlees.

Onze eerste bestelling bij dit bedrijf. Even spannend of PostNL i.v.m. Corona niet te veel vertraging zou oplopen maar dat ging goed. Vlees was nog diep bevroren. Keurige communicatie m.b.t niet geleverd vlees en heel snel gecrediteerd. Het eerste vleesproduct genuttigd en dat was lekker. Dus wellicht een volgende keer 5 sterren als we het overig vlees genuttigd hebben.

Correcte levering heerlijk vlees

Het vlees was nog goed bevroren prima levering

Goed geregeld en super kwaliteit

Snel geleverd, goed ingepakt in porties. Heerlijk,eerlijk vlees. Je proeft het!

Prima ervaring!

Mijn bestelling is net zo goed en keurig verzorgd aangekomen als de vorige bestelling. Het was nog steeds diepgevroren toen ik het opende en de extra handschoen is erg fijn daarbij. Dank!

Perfect biologische vlees

Prima kwaliteit, op tijd geleverd, zeer goed verpakt. Het vlees is bij aankomst zo hard bevroren dat de temperatuur van de vriezer ervan zakt! Verpakking word hergebruikt. Goede prijs-kwaliteit!!!

Prima natuurlijk!

Goed vlees en klantgerichte aflevering.