Producten goed, levering matig

Voor een avondbestelling gekozen op een dag die me paste. Op die dag zag ik dat de bezorging de volgende dag zou komen, een avond waarop ik niet thuis was. Dit de volgende dag kunnen communiceren, ik zou worden teruggebeld. Helaas is dat niet gebeurd. Ik heb op de dag dat ik het pakket kon afhalen zelf weer gebeld omdat er een paar producten iets ontdooid waren. De vertraagde bezorging kwam door de kerstdrukte, aldus de Woeste Grond en aan de buitenkant van de dozen was niet te zien dat het om bevroren producten ging. Ik heb de tip gegeven om de optie in te bouwen op de site dat je je producten weer zelf kan komen halen want ik ga niet meer betalen voor een dure avondbezorging die uiteindelijk opgehaald moet worden. Dit is het enige minpunt, de producten zijn geweldig. Heerlijk vlees en vandaag heb ik genoten van de kippenbouillon.

Niet lullen maar ook echt doen wat je zegt!

Met vertrouwen vlees eten. Top vlees. Leuke servicegerichte mensen met het meuk vrijen hart op de juiste plaats. We eten steeds minder vlees, maar wanneer we vlees eten, dan moet het goed zijn.

Fijn dat dit bedrijf bestaat!

Goeie producten, gemaakt met respect voor dier en natuur, verwerkt door mensen met een warm hart. Leuke acties af en toe ook. Ik ben fan!

Prima.

De bestelling werd last minute een dag later geleverd, maar dat lag volgens mij aan de vervoerder en niet aan Woeste grond. Verder was alles prima.

Supersnelle levering!

Snelle levering en goed - koud- verpakt! Ik blijf zeker mijn bone broth bij de Woeste Grond bestellen!

UItstekend en eerlijk vlees.

De communicatie over de vertraagde levering kwam wat laat op gang, gelukkig toen wel uitgebreid op de hoogte gebracht van alle problemen die speelden en daardoor veel begrip gekregen voor De Woeste Grond,ik wens jullie veel succes,jullie zijn een mooi bedrijf. Het vlees is van zeer hoge kwaliteit en zuiver,heel fijn te weten wat de achtergrond is.Ik wil ook zeker vermelden hoe goed en met zorg het vlees vervoerd wordt,super!

ik gaf beoordeling maar krijg geen bevestigings e-mail

e-mailbevestiging ook niet in spam

oke

heb de lade weer gevuld.

Goed vlees, levering kan beter.

Niet op de dag van keuze geleverd. Wild niet leverbaar, ook de varkenshaas niet ?

Snelle en correcte levering

Groot assortiment en snelle levering. Kreeg ook snel antwoord op een vraag met betrekking tot mijn bestelling. Goed verpakt geleverd.

Fantastisch!

Heerlijk vlees. Wordt goed verpakt geleverd. Goede service ook.

Geweldig vlees

Heerlijk vlees echt goed. Duurde wel even voordat het geleverd werd. Bij levering was er een goed deal gemaakt.

Persoonlijk contact en kwaliteitsvlees

Was al bekend met woeste grond. Na bestelling werd contact opgenomen dat door omstandigheden de levering vertraagt is. Daarna ben ik gebeld om af te spreken wanneer er bezorgd kon worden. Netjes opgelost. En uitstekend vlees.

Lekker vlees, slechte communicatie omtrent levering

Heerlijk vlees, erg tevreden. Levering was niet compleet en duurde een maand. Weinig communicatie vanuit het bedrijf zelf hierover.

Top kwaliteit.

Alleen maar topkwaliteit vlees van beesten die lekker buiten hebben geleefd, en meukvrij, en dat proef je. De voedingswaarde is zo veel hoger dan supermarktvlees, het verzadigt veel sneller. Het product is perfect, eerlijk vlees van eerlijke, bevlogen ondernemers. Een puntje aftrek voor de communicatie die iets beter kan, en de logistiek die af en toe niet 100% is. Maar al met al zeer tevreden, en aan iedereen aan te raden!

Prima kwaliteit voor een eerlijke prijs

Wij hebben bij VVDWG BV besteld omdat wij het gebruik van vlees producten proberen binnen redelijke proporties wensen te houden. Dit houdt voor ons in minder vlees maar wel goede en eerlijke producten voor mens en dier.

Heerlijk vlees, super kwaliteit!

Goede communicatie over leverproblemen na de brand, bestelling komt vervolgens op de beloofde dag en tijd en het is topkwaliteit uit eigen streek!

Dit was mijn eerste bestelling. Uiteindelijk erg naar mijn zin.

Buitengewoon goed verpakt. Keurig in de doosjes. Ik moet er nog aan beginnen. Maar heb er alle vertrouwen in, nadat ik een tijd moest wachten. Er waren vele moeilijkheden, maar het zal nu weer goed gaan. Dini

geweldige producten

Nog wat aanloopproblemen daardoor late levering, maar het was het wachten waard!

Vlees is écht heel goed

Ik kan oprecht zeggen dat ik erg tevreden ben. Tuurlijk, het duurde even voor er uitgeleverd werd en de communicatie heeft wat ruwe randjes maar het product maakt dat meer dan goed. Wat mij betreft zeker een aanrader, en absoluut voor herhaling vatbaar !

Gewoon prima

Prettig en correct

Nog niet op orde

Het vlees is heerlijk en de intenties van de eigenaren ook zeer zeker goed,maar....van alle geplaatste bestellingen in de loop van de laatste jaren was er geen een 100% goed. OF niet op de geplande datum,OF niet op voorraad,terwijl de site bij het produkt wel zegt: op voorraad,en als je het dan bestelt blijkt het er gewoon niet te zijn! appjes en mails worden niet of te laat beantwoord en ik zit nu ook alweer dagen op antwoord te wachten,zo kun je geen zaken doen! Mogelijk is er te weinig personeel,ik weet het niet,ik heb er geen geduld meer mee helaas.

Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Leon, sommige dingen waren volgens de website niet op voorraad. Later bleek dat niet te kloppen en is onmiddellijk aangepast. De brand, verhuizing en ziekte heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Ik heb nog niet de gehele bestelling in huis maar dat komt deze week (hoop ik). Dus over kwaliteit vlees kan ik nog niet veel zeggen. De tot nu toe geboden service vind ik prima, ondanks een irritatie van mijn kant waardoor Leon het bedrag zelfs wilde crediteren en ik het vlees kon houden. Dit aanbod natuurlijk geweigerd.

Heerlijk vlees en top service!

De kwaliteit van het vlees is geweldig en de bezorging werkt ook top. Als iets niet op voorraad is, of bij andere problemen, denken ze goed mee voor een gepaste oplossing. Absoluut een aanrader!

Het beste vlees!

Wij bestellen al geruime tijd natuurlijk (eerlijk en heerlijk) vlees van De Woeste Grond, al ver voordat er in het dorp een aantal bedrijven, waaronder de slagerij, tot de grond afbrandden. Daardoor weet ik dat er bij de Woeste Grond alleen goede wil en professionele betrouwbaarheid bestaat. Het is goed om te beseffen dat ze een hele moeilijke en hectische tijd hebben doorgemaakt door de brand en dat daardoor niet alles even soepel verlopen heeft de laatste tijd. Geduld en vertrouwen is dus geboden. Net had ik nog even de co-eigenaar Léon aan de telefoon, die ik belde omdat bij onze laatste bestelling een aantal dingen misten en ik geen antwoord had gehad op een ticket die ik aangemaakt had op de website. Hij gaf aan dat ze gigantisch druk zijn met de wederopbouw van de slagerij, en dat dat de communicatie ietwat bemoeilijkt heeft de laatste tijd. Ook was het niet altijd duidelijk wat er wel of niet kon worden geleverd. Hij heeft gelijk de gemiste artikelen gecrediteerd. Zo leerde ik ook dat er goede verwachtingen bestaan dat er per september weer bestellingen verstuurd kunnen worden. Ik ben gerust gesteld en kijk met vertrouwen uit naar de tijd dat ze weer helemaal secuur in het zadel zitten zodat we weer van al die heerlijke artikelen kunnen genieten zoals we dat gewend waren.