Het beste vlees!

Wij bestellen al geruime tijd natuurlijk (eerlijk en heerlijk) vlees van De Woeste Grond, al ver voordat er in het dorp een aantal bedrijven, waaronder de slagerij, tot de grond afbrandden. Daardoor weet ik dat er bij de Woeste Grond alleen goede wil en professionele betrouwbaarheid bestaat. Het is goed om te beseffen dat ze een hele moeilijke en hectische tijd hebben doorgemaakt door de brand en dat daardoor niet alles even soepel verlopen heeft de laatste tijd. Geduld en vertrouwen is dus geboden. Net had ik nog even de co-eigenaar Léon aan de telefoon, die ik belde omdat bij onze laatste bestelling een aantal dingen misten en ik geen antwoord had gehad op een ticket die ik aangemaakt had op de website. Hij gaf aan dat ze gigantisch druk zijn met de wederopbouw van de slagerij, en dat dat de communicatie ietwat bemoeilijkt heeft de laatste tijd. Ook was het niet altijd duidelijk wat er wel of niet kon worden geleverd. Hij heeft gelijk de gemiste artikelen gecrediteerd. Zo leerde ik ook dat er goede verwachtingen bestaan dat er per september weer bestellingen verstuurd kunnen worden. Ik ben gerust gesteld en kijk met vertrouwen uit naar de tijd dat ze weer helemaal secuur in het zadel zitten zodat we weer van al die heerlijke artikelen kunnen genieten zoals we dat gewend waren.

mwah

Ik klik 5 produkten aan: alle 5 niet op voorraad! Wat is hier aan de hand....

Goed kwaliteit vlees

Super kwaliteit van het vlees, zoals altijd. Alleen de klantenservice kan nog wat soepeler.

leveren goede producten, alleen is de laatste tijd de levering vertraagt.

Sommige producten zijn niet op voorraad, maar hopelijk krijgen ze alles weer op orde, na alle hectiek die ze meegemaakt hebben.

Pluspunten

Prachtige producten

Levering verloopt niet soepel, nog niets geleverd gekregen, maar wel al dit beoordelingsverzoek!

Pluspunten

Het vlees

Op 24 mei onderstaande mail gestuurd, nog geen antwoord op gehad: Beste Eugenie, We zojuist ons pakket ontvangen. Er missen een aantal dingen: - kipburgers - rundersaucijs - chipolata rund - rundervink We hebben wel extra entrecote ontvangen. Zie onderstaande bestellijst. Hoe nu verder? Alvast dank! Met vriendelijke groet Sonia van Egdom

Pluspunten

We zijn erg blij dat we jullie gevonden hebben! Wat een heerlijke bouillon en zonder rotzooi. Ga zo door zou ik zeggen!

Geen, alles was top geregeld!

Pluspunten

Heerlijk vlees. Goed verpakt. Bijzonder vriendelijke medewerkers bij " De Woeste Grond"

Efficientie bij levering. Daar gaat het soms mis. Ik geef een datum aan waaarop geleverd kan worden en dat gaat dan mis.

Pluspunten

Snelle levering lekker vlees en de volgende keer bestel ik ook kruiden bij jullie. Superlekker!

Pluspunten

De biologische slager in onze stad heeft niet veel keuze en daarom bestellen wij ons vlees bij de Woeste Grond. Het is van cruciaal belang voor ons dat het vlees dat wij eten van dieren afkomstig is die met liefde verzorgd zijn en die buiten in de wei opgegroeid zijn zonder enige ongezonde bijvoeding. Dat het vlees geen onnatuurlijke toevoegingen heeft is ook van groot belang voor ons. Het is heel gemakkelijk om het vlees eens in de maand thuis geleverd te krijgen dat direct in de vriezer gaat. Wij zijn heel blij met de Woeste Grond.

Het bedrijf heeft een ongelukkige situatie doorstaan toen een paar maanden geleden de slagerij totaal afbrandde. Gelukkig zijn de zaken doorgegaan, maar wij kijken uit naar de tijd dat er weer meer verschillende produkten aangeboden worden (bijvoorbeeld meer vis, schaap en wild, zoals voorheen). Bij voorbaat dank!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het was in het verleden altijd tiptop. De laatste tijd is het echter veel gedoe met bestellingen die niet komen en onvolledig zijn. Ik hoop dat De Woeste Grond er weer bovenop komt. Het product is mooi en ik gun het ze van harte, ik heb echter wel grenzen qua geduld.

Telefonische bereikbaarheid slecht. Reactietijd op berichten erg lang. En mijn bestelling die maar niet compleet geleverd wordt en waar ik niets over hoor. Daar baal ik gewoon van. Het is te veel gedoe aan het worden en dat is jammer.

Pluspunten

Eerlijk, smakelijk vlees Midden in een verhuizing gaar de levering gewoon door

Vragen n webshop via tickets beantwoorden of anders tickets weghalen. Als er een alternatief is even overleggen. Ander product of andre levertijd.

Pluspunten

goede kwaliteit & goede dienstverlening super vriendelijk zeker een aanrader

Pluspunten

Goede klantenservice. Snel antwoord bij vragen. Correct qua afhandeling. En niet te vergeten (h)eerlijk vlees! Dikke pluim voor Eugénie, Léon en hun team.

Levering via PostNL niet zoals gepland. Is uiteraard niet de fout van Woeste Grond. Voorheen vond levering plaats via andere transporteur en deze was zeer correct.

Pluspunten

Snelle levering, goede verpakking vh diepvriesvlees. Heerlijk vlees, een echte aanrader. Echte mensen die goede service verlenen mocht er iets te melden zijn.

nee

Pluspunten

Top vlees, fijne website. Mooie filosofie, daar koop ik het voor. Biologisch / demeter ook heel belangrijk. Geen stress dieren en de juiste voeding en vooral de ruimte die ze hebben: BUITEN!!

Graag zelf kiezen voor dag/avond/middag bezorging, ivm werk.

Pluspunten

vriendelijk, lekekr vlees

graag ook éénpersoons en/of kleinere verpakkingen. Ik woon alleen en omdat er geen kleinere verpakkingen zijn is dat lastig. ik ben dan gedwongen om een aantal dagaen achter elkaar hetzelfe vlees te eten omdat ik het in één keer moet ontdooien.

Pluspunten

Echt lekker vlees, en nog meukvrij ook! En supergoede klantenservice. Het gaat eigenlijk altijd goed en die ene keer dat iets niet goed gaat (bijv. artikeltje vergeten of verkeerd) lossen ze het snel, vriendelijk en persoonlijk op. Ideale winkel die thuisbezorgt op het tijdstip dat jou past. Perfect!

Pluspunten

Ik kies voor de Woeste Grond omdat ze veel keus hebben in vlees en ik ook overal kleine porties van kan bestellen,hoef niet 3 kilo botten af te nemen maar een kilo kan ook,en dat is niet bij ieder bedrijf zo grasgevoerd vlees verkopen. En natuurlijk voor de smaak van het vlees!

Postnl achter de broek zitten dat ze leveren op het BELOOFDE tijdstip!

Pluspunten

Geode kwaliteit, goede verzeneing

Pluspunten

Goed verantwoord vlees!

Pluspunten

mooi en lekker vlees van blije dieren, snelle levering

geen

Pluspunten

Goed verpakt bezorgd. Attent dat er een handschoen bijzat om de bevroren stukken vlees uit de doos te halen. Op dit moment staan de kipkarkasjes te trekken tot een lekkere bouillon. De runderbotten en gehakt liggen nog in de vriezer....

Pluspunten

High quality of meats, high quality of service. Very happy about them!!

Over De Woeste Grond (VVDWG B.V. )