Mooi vlees!

Mooi vlees, netjes in goed handelbare stukken geleverd. Nog diepgevroren.

2x fout in bestelling

Ik he nu 2 keer besteld en beide keren heb ik deels niet gekregen wat ik besteld had. De produkten zijn zeer goed en lekker. Iets meer precies de bestelling maken en je krijgt een 10 van mij.

Voor de eerste keer besteld. Heerlijk vlees. Duurde wel even voor het geleverd werd (1 week). Maar verder prima.

Ik ben een natuurmens en De W Grond staat dichtbij de natuur

Snelle levering en goede producten

Brilliant

On time, amazing quality, and just overall perfect. Thanks!

Tevreden klant

Keurig verpakt, diepgevroren ontvangen en snelle levering, tot nu toe zeer tevreden. Nog niets van bestelling gegeten dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.

Excellent service

We thank you for your rapid response to our request. And we also thank you for the extra saucisson you shipped with our order!

Heerlijk

Weer heerlijk vlees. Communicatie en verzending zijn ook weer prima.

Wel goed, kan beter.

Alles is in een doos gedaan, zonder scheiding v d bestelling. Als ik 2x 6 kg. bestel verwacht ik ook dat er 2x6 kg. In de doos zit. Nu heb ik zelf alles moeten wegen. Misschien is het een idee om het per kilo te verpakken..( doen ze overal, is dan wel NIET vacuüm). De kip was gekoeld NIET bevroren.

Mooi eerlijk vlees en een goede service

Er waren wat leveringsproblemen met het vlees vanuit de slachter Maar door het inzet van het team bij Woeste grond heb ik gewoon mijn bestelling op de afgesproken tijd gehad. Super helder gecommuniceerd En heel belangrijk.......erg lekker vlees!

Top vlees

Fantastisch vlees! Duidelijke site en een mooi verhaal! Het enige waar het iedere keer mis gaat is de bezorging, dat is een verbeterpuntje.

Ik ben tevreden!

Fijn dat het gewicht per stuk vlees vermeld staat, weet je gelijk of de bestelling klopt. Levering verliep anders dan gepland maar kwam gelukkig wel goed. Ik ben tot nog toe tevreden over de kwaliteit van het vlees.

Eerlijk en uitstekend vlees!

Bestel hier nu al een tijdje. De bestellingen kunnen gemakkelijk en vlot geplaatst worden, de informatie is overzichtelijk en ook de communicatie is Top!

Vorige keer prima, deze keer wat minder!

De bezorgde producten waren niet overeenkomstig de bestelling. 1 product zat er niet bij maar werd gecompenseerd door vergelijkbaar product. Een paar ander producten waren beginnend ontdooiend. Jammer. Verder alles in orde.

Helemaal goed

Voor het eerst hier vlees besteld en aangenaam verrast….het is netjes verpakt, vlees ziet er goed uit en de smaak is perfect . De levering ging prima ….mijn volgende bestelling komt eraan !

100% kwaliteit, goed verpakt, goed ingevroren, komt zeer betrouwbaar over

Mooie en lekkere producten

De levering was goed georganiseerd. De worst was erg lekker en puur.

Soms beetje laat, maar wel klantvriendelijk

Toen ze kippenpoten niet meer in de voorraad hadden werd netjes via mail contact gelegd en oplossingen bedacht. Mijn bestelling was uiteindelijk niet helemaal compleet, maar achteraf hebben ze het gecorrigeerd. Vlees is lekker.

Heerlijk eerlijk vlees snel bezorgd

Beter dan andere online slagers qua smaak Geen halal, maar eerlijk bio vlees

alles in orde, maar kwam er eigenlijk pas achteraf achter dat op de pakbon keurig stond mergpijpjes (Dat had ik ook besteld). Maar heb runderbotten gekregen. Dat vind ik wel een beetje jammer. Dit was namelijk verder ook niet aangegeven.

Autentieke service en Top kwaliteit

Na enige jaren geen online vlees inkoop te hebben gedaan, vanwege goede ervaringen de jaren ervoor toch weer meteen naar de Woeste grond gegaan. En omdat de eerste levering wegens onderbezetting niet vlekkeloos verliep, vond ik het wel erg positief hoe hier mee werd omgegaan door de eigenaren. Eerlijk,transparant in communicatie en echt autentieke betrokkenheid bij klant welzijn, dat zie je niet meer zo vaak tegenwoordig. Dus omdat ik daar erg van onder de indruk was en omdat het onderbezettings probleem zou zijn opgelost alweer 2 keer nieuwe bestellingen geplaats. Deze keren verliep communicatie en levering perfect. Vlees kwaliteit subliem. Dus ik blijf hier bestellen.

tegenvallende service

Helaas is er wederom niet geleverd wat is besteld. Meer betaald dan geleverd gekregen. Ook de bezorgdatum eenzijdig verandert en er wordt niet gereageerd op mail. Product van goede kwaliteit.

Keurige aflevering binnen de afgesproken tijd.

Keurige aflevering binnen de afgesproken tijd.

Zeer lekker vlees

Goede kwaliteit, mals vlees. Ik proef het verschil

Excellent

Im absolutely happy that I found the De Woeste Grond. I’m very much carrying about the welfare of the animals and the quality is very good and I care that the cows are grass fed. The order process is easy and the delivery service is very on point time wise