Erg lekkere vis maar levering duurde veel langer dan aangegeven!

De levering was een stuk later dan aangegeven, de vis is daarentegen super lekker. Ik zou het ook prettig vinden als je een dag van te voren een mailtje krijgt wanneer ze komen leveren en niet een uur van te voren een bericht geven dat ze er aan komen. Ik bestel graag bij shops die kwalitatief goede producten leveren en dat doen ze wel!

Heerlijk vlees

Had kip en gehakt besteld. Helaas laat de kip nog op zich wachten maar een mooie oplossing was dat de gehakt al vooruit werd gezonden. De smaak is echt heerlijk vangnet vlees en ben nu ook erg benieuwd naar de kip :)

Vlees is goed, administratie kan beter

Ander product dan besteld

Bestellen was simpel, daarover niks te zeggen. Bezorging was vertraagd ivm een sorteerfout. Omdat er een weekend en feestdag tussen zat duurde het allemaal wat langer. Daar heb ik begrip voor. Echter toen mijn bestelling thuis gebracht werd waren er 2 producten die vervangen zijn voor andere producten. Waarschijnlijk omdat ze op waren. Maar ik had dit graag geweten en evt zelf een ander product gekozen. Nu heb ik 8 worsten waarvan ik er geen besteld heb ipv carpaccio. Dit is ook niet te vergelijken met elkaar. Kip vervangen voor gebraden gehakt voelt voor mij ook niet logisch. Ik hoop de volgende bestelling zelf invloed te hebben op wat er bezorgd word. Over het vlees zelf heb ik nog niks te zeggen. Dit nog niet geproeft.

Jullie sturen sneller een beoordeling dan er geleverd word

het is niet makkelijk om een afspraak te maken voor de levering had gevraagdt om na 16u te leven en krijg dan een mail dat ze tussen 11u en 13u leveren als ik deze wil aanpassen zeggen ze dat dat niet gaat dat ze een strikt leverschema hebben en het uur niet kan verander worden alleen de dag in plaats dinsdag dus vrijdag ga hier mee akkoord maar het lever uur blijft het zelfde ; dus ik heb nog niet ontvangen. :-(

besteld en niet geleverd

Heb reeds op 15/05 besteld (INV17801) en nog niks ontvangen. Mail gestuurd met vraag waar bestelling blijft: nog niks ontvangen.

Goed bezig

Er duurde even. Voor ik door had dat er geen kippenvlees was en wel van de rekening. Na een telefoontje was het geregeld.

Sturen verkeerde producten en reageren niet

Ik had een bestelling van over 100euro bij ze gedaan waaronder 2 ribeyes. In plaats daarvan sturen ze 2 entrecôte’s. Ze reageren niet op email. Uiteindelijk maar klaar gemaakt met de sous vide. En het was echt ontzettend taai. Niet blij met hun service en producten.

• Would you recommend us? No

Ongeevenaard aanbod vleeswaren!

Prijs kwaliteit is De Woeste Grond de absolute top in de Benelux op vlak van eerlijk, kwaliteitsvol en gezond (onbewerkt) vlees. Bestellen en leveren loopt telkens vlot en zonder problemen. Enige minpuntje is dat er op de website voor sommige producten soms wat informatie ontbreekt. Dat is dan ook het enige!

Nice discovery

Maybe expected more of wild salmon, but overall good product. Delivery is slow so stock can change by the time my order is shipped.

Top kwaliteit vlees

De levering was goed, de kwaliteit van het vlees is heerlijk en zo blij dat jullie gehakt verkopen gemixt met lever.

Heerlijk echt vlees!

Het bestellen ging makkelijk. Bezorging goed aangekondigd en op tijd. Het vlees is zo lekker, eindelijk weer echt vlees!

Meat was good but there was an issue with my order

Ik bestelde een grote levering van zowel kip als gehakt. Hoewel bijna alles in orde was, kreeg ik in plaats van de kilo kippenvleugels EN 1 kilo kippenpoten, uiteindelijk 2 kilo vleugels en geen kippenpoten. Ik had gemaild over het probleem en gebeld nadat ik niets had gehoord, tot nu toe is het probleem niet verholpen. Het was leuk om iets anders te proberen, maar ik zal niet doorgaan met bestellen vanwege de service.

Heerlijk levergehakt maar erg nat

Tot nu toe alleen Woeste Grond gehakt gegeten. Zowel rundergehakt als levergehakt is heerlijk van smaak. Levergehakt bevat echter tamelijk veel water en spat als gevolg daarvan stevig tijdens bakken. Gewoon gehakt 5 sterren en levergehakt 4.

In alle opzichten top! Precies zoals ik in het leven sta. Tot en met de bezorging geweldig.

Prima geregeld

Wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail wanneer het pakket wordt bezorgt. Prima kwaliteit vlees/vis zonder meuk.

Prima ervaring

Prima product ontvangen en netjes bevroren aangeleverd.

Prima vlees, echt uitstekend!

Vlees zoals vlees hoort te smaken!

(H)eerlijk vlees

We hebben als proef verschillend vlees en kip besteld. Tot nu toe, nog niet alles opgegeten, proef je echt de kwaliteit. Een aanrader.

Voor het eerst besteld. Nog geen ervaring

Lekker, vrij en gezond vlees!

met levering volgens afspraak

(H)eerlijk vlees en snelle service

Ik ben fan! Eindelijk een slager die puur vlees verkoopt; zonder onnodige troep, en goed voor mens en dier. Puur natuur, eerlijk en gezond; ik hou ervan! Ik ben ook erg benieuwd naar de gehakt met lever... Orgaanvlees is mega gezond en zit bomvol goede voedingsstoffen. Dubbel zo fijn is het, dat ook dit stukje vlees van het dier gebruikt en verkocht wordt bij de Woeste Grond. Ik kon mijn bestelling gemakkelijk plaatsen, en ook de levering verliep soepeltjes. Bedankt!

Vlees is goed, afhandeling was minder

Ik vind het moeilijk om dit verhaal te schrijven. Maar allereerst moest ik bijna een week wachten voordat mijn levering zou komen. De dag voor levering had ik het gevoel dat het niet goed zou gaan. Gebeld en gemaild, maar geen reactie. De volgende dag (zaterdag) kwam mijn bestelling inderdaad niet. Maandag gebeld en toen werd er wel opgenomen en 'o ja, je had je spullen al moeten hebben. Oké het wordt nu aanstaande donderdag'. Prima wat mij betreft. Maar toen kwam voor 2 producten iets anders dan ik besteld had. Weliswaar waren die producten duurder dan wat ik besteld had (is dus positief) maar ik had heel bewust een keuze gemaakt en ik wilde de producten die ik besteld had. Het is oké, ik doe het er wel mee, maar ik vind het raar dat als ik bel en ik heb je aan de telefoon dan zeg je het toch dat bepaalde producen op zijn en dat je iets anders gaat sturen. Dan kan ik reageren, en dan kun je er over praten. Nu heb ik een vriezer vol mergpijpjes terwijl ik echt botten wilde. Ik maak het wel op en het komt goed en ik snap ook dat niet altijd alles op voorraad is. Maar dit vind ik gewoon jammer dat het zo gaat. Bij aanbevelen ja of nee ga ik toch voor ja kiezen omdat de kwaliteit van de spullen die ik geleverd heb gekregen gewoon goed is.

Geweldige kwaliteit, geweldige visie

Ik ben écht fan van De Woeste Grond. De manier waarop ze naar dieren kijken, naar het leven van deze dieren, de impact op het milieu en op de algemene gezondheid - het is helemaal in lijn met alles waar ik voor sta. Hun producten zijn van geweldige kwaliteit, in alles proef en merk je de passie voor hun vak.

Uitstekende kwaliteit!

Eerste keer…