onbetrouwbaar

Ik had een afspraak gemaakt bij deze brillenzaak om mijn bril te laten voorzien van nieuwe glazen. Ik had expliciet gevraagd om een snelle reparatie omdat ik mijn bril nodig had voor werk. Helaas kwamen ze de afspraak niet na en heb ik mijn bril pas vier weken later teruggekregen. Tijdens het wachten kreeg ik ook geen enkele update over de status van de reparatie, wat erg frustrerend was. Bovendien waren de medewerkers niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Ik zou deze brillenzaak daarom niet aanbevelen aan anderen en op zoek gaan naar een andere winkel waar ze wel betrouwbaar zijn en hun afspraken nakomen.

Zéér tevreden.

Ik was aan een oogmeting toe en had heimwee naar mijn oude Lindberg montuur van 2011 welke nog ongeschonden in de kast lag. Afspraak gemaakt en dit montuur meegenomen naar de De Brillenfabriek. Na gereedmelding opgehaald en tot mijn grote genoegen met perfecte multifocale glazen (breed zicht) zoal ik gewend ben van de (dure) Opticien. En dat voor 200 euro. O ja, dit is een no-nonsense bedrijf zonder opsmuk met vriendelijke hardwerkende deskundige mensen. En wat betreft de monturen, de keuze is reuze.

Top bedrijf

Ik heb mijn zonnebril opgestuurd met een nieuw bril recept, na 14 dagen perfect per post weer ontvangen, ben er heel blij mee en super voordelig.

Prima service en zeer scherp geprijsd. Multifocale brillenglazen in montuur laten zetten was computerbril. Bril opgestuurd + recept. Glazen zijn top. Weet niet welk merk maar ik vermoed A-meek (Zeiss of Essilor) want zelfde kijkcomfort oude bril met Zeiss glazen. Dus geen B merk rommel. De glazen zijn 100 Euro goedkoper als bij Paerl en Specsavers op basis van een A-mark !!!

Onbetrouwbaar en arrogant

Nog nooit zo’n amateuristisch bedrijf meegemaakt. Een jaar geleden had ik mijn eerste negatieve ervaring met dit bedrijfje. Na 10 dagen pas een reactie; "we hebben zojuist uw contactformulier ontvangen”. Dit geeft al aan hoe nonchalant ze met hun (potentiële) klanten omgaan. Nu een jaar later was ik toe aan een andere bril voor dagelijks gebruik en een computerbril. Dus…, maak ik een afspraak via hun reserveringssysteem voor een oogmeting. (Na een jaar zullen ze hun klantprocessen wel op orde hebben, dacht ik.) Kreeg hiervan keurig een bevestiging en een dag voor de afspraak een reminder. Kom op de bewuste dag op het afgesproken tijdstip, bij hen op het bedrijf. Hangt er een knullig gefrommeld a4tje op de deur met de mededeling “wegens ziekte zijn wij gesloten”. Heb hierna diverse keren gebeld en gemaild, met de vraag waarom ze hun afspraak niet nakomen. De volgende dag krijg ik een mailtje met de info; dat ze op de reserveringspagina van hun site een mededeling hebben gezet, dat ze met de bouwvakvakantie ook op dinsdag zijn gesloten. Op een PC of notebook is dit wel te zien, maar op een mobiele telefoon niet. Met hun reserveringssysteem kon je gewoon op de dinsdagen een afspraak maken. Het overzicht met hun openingstijden hadden zij hierop ook niet aangepast. Op hun internetsite profileren zich als professionals met een uniek concept. Nu ik het van dichtbij heb gezien en ervaring heb opgedaan met hun service en materialen, heb ik heel ander beeld gekregen. En dat beeld is; iemand die een kringloopwinkeltje in brillenglazen en monturen runt, verborgen op een industrieterrein.

Super tevreden met mijn borduurbrilletje en mijn bifocale zonnebril

Veel keuze in monturen, zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers, ook bij speciale wensen! Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Na persoonlijk contact werden de glazen eerst besteld voordat ik mijn bril opstuurde zodat ik hem snel weer terug kreeg (3 dagen!). Super service.

De brillenfabriek is niet of nauwelijks telefonisch te bereiken.nisch te bereiken dat is jammer

Diverse keren gebeld en gemailt,krijg geen gehoor.

Snelle service en een eerlijke prijs. Blij met mijn nieuwe glazen!

prima bedrijf heel aardig personeel

heb net mijn nieuwe bril gehaald heb nog nooit zo scherp gezien.was voorheen bij yewish. de brillenglazen plus montuur was daar ongeveer 900 euro bij yewish bij de brillenfabriek 2 nieuwe glazen voor 200 euro. ook nog een varifocus. dit bedrijf is echt een aanrader. ik ga nooit weer ergens anders naar toe.

Top, zowel de service als de kwaliteit van de glazen en afwerking

Het werkt dus echt. Alleen nieuwe brillenglazen kopen en in je huidige montuur laten zetten. Het hele proces van aankoop tot levering is zeer vlot verlopen en ruim binnen de tijd van 10 dagen. Chapeau. Na 14 dagen de bril te hebben gebruikt ben ik nog steeds heel tevreden over de kwaliteit en afwerking van de brillenglazen. Voorheen kocht ik brillen met glazen van rond de € 500,- per stuk. Nu weet ik wel beter. Dank jullie wel.

Dikke prima, gewoon doen

lijkt oplichting! geen reactie meer na betaling voor een bril..

ik heb een multifocale bril bestel en betaald. Dezemoest ik helaas annuleren maar op dat verzoek komt geen enkele reactie, niet via mail of whatsapp en de telefoon wordt niet opgenomen.. geld weg lijkt het!!

ongelooflijk

na 30 jaar brildragen en diverse opticiens gehad hebbende,, ben ik beland bij de brillenfabriek. Wat een fantastisch bedrijf met een vakkundige baas die daarnaast ook nog heel vriendelijk is en mij een geweldige dienst heeft bewezen door me de juiste bril te verschaffen voor weinig geld. De Brillenfabriek De beste Optiek

Nu 2 keer nieuwe glazen in verschillende monturen besteld. Glazen keurig geplaatst. Alleen bijzonder dat ik een bij de 1e bestelling verkregen kortingsbon bij de 2e bestelling niet kon verzilveren, site geeft aan dat deze verlopen is. Vreemd, er staat niets op de bon en de 2e bestelling is slechts een aantal maanden later. Inmiddels drie mails verder waar gewoon niet op wordt gereageerd, dat is dan wel weer jammer van de Brillenfabriek.

Vlotte prima levering

In enkele dagen bril weer met nieuwe glazen retour mogen ontvangen. Snelle levering en prima gemonteerd. Erg blij mee. Volgende bril is weer onderweg om glazen te laten vervangen.

Top bedrijf

Hele goede service en snel klaar ! Ook reageren ze snel op vragen die je via de site kunt stellen . 2e hands montuur met nieuwe glazen voor mij een betaalbare 2e bril erbij Helemaal Top !

Afspraak oog meeting

De afspraak was zo gemaakt online. Binnen een gezellige sfeer. Heb de brillen bekeken en denk dat ik daar zeker zou slagen .Maar de uitkomst was eigenlijk zeer positief want ik kan nog wel even door met mijn bril .De keuze was aan mij zelf en er word je niets opgedrongen .De test verliep prima en niet gehaast en in een ontspannen sfeer .Ga er zeker weer naar toe om mijn ogen te laten testen en voor n andere bril . Ik raad het zeker aan .

Supersnelle levering, kwaliteitsglazen en fijn om direct contact te hebben. Aanrader!

Super service !

Mijn vorige bril heb ik gekocht bij een goedkopere brillenketen, helaas niet echt kunnen wennen aan deze bril, en de kleine lettertjes niet gelezen. Ik had toen een oud recept, maar heb wel gevraagd of ze toch even wilden testen of die nog wel klopte, "ja hoor was niks mis mee" dus de bril laten maken maar kon er toch niet helemaal aan wennen. Ik dacht dus na een week te hebben geprobeerd de bril terug te kunnen brengen en geld terug te krijgen maar dat ging niet op, dat kon alleen als je daar een meting had gedaan, ik had het het op een oud recept laten maken) tja en dus terwijl ik er nog specifiek om had gevraagd of die nog wel klopte. Nu achteraf blijkt ook dat de pupilafstand gewoon niet klopt, waardoor ik met een oog altijd minder scherp zag. Mijn ervaring bij de Brillenfabriek is dan ook totaal anders, hier word alle tijd voor je genomen ook krijg je hier uitleg, ik heb bijv. maar een kleine sterkte voor veraf maar verneem toch onrust als ik geen bril op heb. (vaak oogmigraine) Waardoor dit kan komen is heel goed uitgelegd. De eerste dag moest ik wel even weer wennen aan mijn nieuwe bril vooral in de supermarkt waar zoveel te zien is zowel dichtbij als ver weg en het lastigste daar tussenin. maar in tegenstelling tot mijn oude bril ging het de volgende dag al veel beter en is het gewoon fijn de bril op te hebben. Wat ook fijn is dat je niet van te voren hoefde te betalen, dat hoeft pas als het echt goed is. Als ik weer aan een nieuwe bril toe ben dan ga ik zeker weer terug naar de Brillenfabriek en dan wil ik een 3 in 1 bril. Een magnetische bril waar je losse glaasjes voor kan zetten om er bijv. een computerbil van te maken, ik wist niet dat het bestond en had net een computerbril aangeschaft maar dit lijkt me reuze handig. Ik beveel de Brillenfabriek iedereen aan en zelf kom ik zeker hier terug ! Ik verheug me nu al op de 3 in 1 bril :-) (multifocaal, zonnebril, computerbril)

Prima glazen voor een uitstekende prijs

Keurig thuisgestuurd in een moderne nieuwe brillendoos.Helemaal blij mee

Weet alles vooraf.........

Niet moeilijk doen, zelfs géén vragen bij het aanbieden van een oude reservebril die stuk was; antwoord ; Oh die repareer ik wel even. Heb een supermontuur en glazen gekocht voor een geweldige prijs na een uitvoerig en kundig advies en meting.

persoonlijk, relaxt en goede/eerlijke voorlichting

Ik ben zeer goed geholpen bij de Brillenfabriek. Ze nemen alle tijd voor je en hebben relaxte uitstraling. Geen haast of gladde verkooppraatjes. Gewoon goed luisteren naar de klant en een bril op maat aanmeten (incl oogmeting). Heb vandaag mijn multifocale bril gehaald. Ik weet zeker dat ik in het voorjaar ook een zonnebril op sterkte hier ga bestellen. Waarom moeilijk en duur doen als het ook eenvoudig en goed geprijst kan voor de zelfde kwaliteit?!! Dikke duim.

Superervaring

Superservice Nieuwe multifocale glazen nieuw in mijn silhouet bril gekregen en nog een complete bril bijbesteld met magnetische vergrotingsset en zonnebril 3 in 1 bevalt uitstekend. Nu neus deel silhouet vleugel gebroken, afgesproken en vandaag langs geweest voor reparatie, Vlot geregeld kon er op wachten, kosten 00 Super service brillenfabriek , hartelijk dank , sterk aanbevolen

Wat een relaxte zaak!

De eigenaar neemt werkelijk alle tijd voor je. Zijn adviezen zijn eerlijk en goed. Een prachtige bril voor een zeer scherpe prijs gekocht, plus magneetzonnebril en magneetschermbril :) Een geweldige uitvinding!