super goede service

kennis van zaken en vriendelijk met gelijk een kop koffie en alle tijd om je keuze te maken. De volgende bril zeker weer een van de Brillenfabriek.

Super service en kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Vakmanschap en de beste glazen, je bent echt een dief van je eigen portemonnee als je ergens anders shopt. Verder ook een uitstekende service en niet te beroerd om ook nog even je andere bril aan te passen. Bedankt!

Goede service, was heel snel geregeld

Ik had al vrij snel mijn zonnebril opgestuurd, en deze had ik ook al binnen een aantal dagen weer retour. Alles zag er netjes uit en verder gewoon goed geregeld.

Top ervaring, goede kwaliteit glazen

Super snel geregeld, werd overal van op de hoogte gesteld. Glazen passen perfect in mijn moeilijke montuur

Geweldige ervaring om het gehele proces mee te maken. Top personeel

Vanaf het begin tot het eind goed meegenomen in het proces en vriendelijke geholpen.

Pluspunten

super bedrijf, binnen een uur had mijn dochter van 10 een prachtig montuur en glazen op sterkte! een absolute aanrader om bij de brillenfabriek binnen te stappen!

Pluspunten

Vriendelijk, gemoedelijk, goede oogmeting, keuze uit vele monturen, leuk dat je het slijpproces ( enkelvoudig) van je eigen bril kan zien. En de bril werd geslepen terwijl ik wachtte. Top service.

Pluspunten

Goed advies en mooi resultaat! Fijn dat mijn oude zonnebril op sterkte weer klaar is voor vele zomers. Bedankt!

Pluspunten

Super service! Altijd snel geregeld en ook fantastisch dat de sterkte van mijn bril uitgelezen kon worden!

Geen