Per-fect

Prima tafeltje, Prima service en dat voor een mooie prijs.

Kwaliteit geweldig

Goedemorgen, Recent 2 eettafel stoelen en een kleed mogen ontvangen van kameraankleden. Het is in 1 woord geweldig. De kwaliteit/prijs verhouding is ook erg goed. Ik raad het zeker aan! Met vriendelijke groet, Edo de Reuver

Netjes thuis bezorgd

Prachtig vloerkleed..helemaal top

Hoe kunnen jullie recensie vragen als item nog niet eens geleverd is

Betaalde Bestelling zou binnen 2 a 3 dagen bezorgd worden. (Vanwege Corona en Weersomstandigheden logisch dat het later wordt) Echter nu na 14 dagen nog steeds niet ontvangen. Maar wel vragen wat ik van de service vind?

Beste Anneke, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend dat de levering van het door jou bestelde vloerkleed langer dan gemiddeld is geweest. Gelukkig is het vloerkleed inmiddels geleverd, we wensen je veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team kameraankleden.nl

Mooi vloerkleed en kwaliteit

Staat mooi bij het interieur. Goede aankoop. klantenservice is zeer klantgericht.

Alles verliep goed en keurig. Alleen jammer dat t kleed n beetje bobbelig is. We hopen dat dit er nog uitgaat

Hele goede service

Online bijzettafeltjes besteld. Deze bleken helaas niet meer leverbaar. Kreeg een paar dagen later een mailtje dat zij deze tafeltjes nog ergens bij een winkel hadden gevonden. Deze werden alsnog keurig geleverd.

Snelle reactie op de mail.

Goede informatie, klantvriendelijk en snelle levering

Goede informatie, klantvriendelijk en snelle levering

Super kwaliteit kleed!

Het witte kleed dat ik heb gekocht is van hele goede kwaliteit. Hij is lekker zacht, mooi van kleur, geeft vanwege de grove haartjes mooi textuur aan de ruimte en voelt heel erg prettig aan als we uit ons bed stappen. Echt een aanrader!

Super mooi kleed voor thuiswerkplek!

Ik ben heel erg blij met het kleed voor mijn nieuwe thuiswerkplek. Het is heel zacht aan mijn voeten, de kleuren zijn mooi en het geeft mijn kantoor een warme uitstraling. Ook snel geleverd!

Onbekend

Het kleed is nog steeds niet bezorgd!!!!!!!!

Beste Theo, Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend dat de levertijd van het door jou bestelde vloerkleed is opgelopen tot een kleine twee weken. Gelukkig is het vloerkleed inmiddels geleverd. We wensen je nogmaals veel plezier van je aankoop. Team kameraankleden.nl

Top webshop

2 keer een ontzettend mooi vloerkleed besteld. Heel erg blij mee. Mooie kwaliteit, snelle levering. Zou er zo weer bestellen!

Bestelling gedaan onder advies van onze styliste. Goed op tijd geleverd. En mooi kleed

Prachtige lamp

De lamp was ook echt zo mooi als op de site

Mooi kleed en prima service

Mail werd snel en duidelijk beantwoord. Mooi kleed. Ligt nog niet lang genoeg om iets over de duurzaamheid te zeggen. Foto’s gaven een goed beeld van de werkelijkheid.

Ben er blij mee!

Ik heb ontvangen wat ik wilde hebben en ik ben er blij mee. Het is al even geleden dat ik alles heb ontvangen. Wat ik mij herinner was het alleen niet duidelijk wanneer het item bezorgd zou worden, dus onverwachts stond er iemand aan de deur.

Snel geleverd!

Leuk kleed!

Goede service en kwaliteit en mooi assortiment

Zeer professioneel bedrijf, reageert snel op vragen, retouren gaan perfect, goed assortiment en de kleden zijn van goede kwaliteit. Veel vloerkleden gezien maar dit bedrijf heeft alles.

Kwalitatief goed & mooi vloerkleed, lekker snel in huis

Zie hierboven & foto

Mooiste vloerkleed ooit!

Hele goede kwaliteit. Is het geld waard. Dit vloerkleed is echt zo mooi! Op de foto was deze vloerkleed al mooi maar in het echt is hij nog mooier!!!

Prachtig tapijt, de kids vinden het ook lekker zacht!

Top! Heel mooi en zacht tapijt! En super snelle levering.

Snelle service, zeer snel in huis en artikel bevalt erg goed

zie boven

geweldig!

snelle levering en helemaal volgens afgesproken

Aankoop goed verpakt ontvangen

Goede site, aankoop werd goed verpakt thuisbezorgd. Was een beetje bang dat er door het vervoer misschien beschadigingen zouden zitten. Maar nee. Dik tevreden.

Over kameraankleden.nl

Kameraankleden.nl is dé leukste online interieurwinkel waar je de nieuwste en meest trendy woonartikelen kunt kopen. Wij hebben een enorme passie voor design-woonartikelen en van het online winkelen een echte beleving maken. Dagelijks werken wij dan ook hard om onze website, het productassortiment en de productpresentatie te optimaliseren. Transparantie en betrouwbaarheid zijn factoren die bij ons hoog in het vaandel staan. Wij bewerkstelligen dit onder andere met onze realistische productfotografie, productomschrijvingen en onze heldere prijs- & leveringsvoorwaarden. Wij streven naar 100% tevredenheid.