Komt overeen met foto’s

Mooie kwaliteit, goede prijs/kwaliteit verhouding. Omruilen naar grotere maat verliep prima. Heel erg blij mee!

Prachtig

Ben heel tevreden met onze nieuwe Poef het staat geweldig in de woonkamer Toppie

Mooi kleed

Kleur is goed en mooie kwaliteit. Lekker warm en staat mooi.

Prachtig kleed.

Kleed is prachtig. Goede levering.

Zeer klantvriendelijk

Na het ontvangen van een lamp was de fitting gebarsten. Gevraagd om een nieuwe fitting maar kreeg al na 2 dagen een geheel nieuwe lamp. Super service Beveel dit bedrijf dan ook zeker aan Groet Jolanda

Heel blij met dit bijzettafeltje!

Ik zocht een boomstam bijzettafeltje van ongeveer 50 cm. hoog en vond een leuk model op de wite van kameraankleden.nl. Tafeltje werd snel geleverd en de kwaliteit ziet er heel mooi uit. Eenvoudig in elkaar te zetten. Heel blij mee!!

Geweldige service

Ik had een poef besteld maar door een vergissing vanhet vervoersbedrijf werd de poef retour gestuurd. Na appcontact met Tim werd er direct actie ondernomen en werd de prachtige poef alsnog binnen 2 dagen geleverd. Ik heb meer besteld bij kameraankleden en zeer tevreden. Er wordt heel snel gereageerd door Tim.

Snelle service en goede kwaliteit

Kleed werd binnen een paar dagen netjes bezorgd. Goed verpakt. Kwaliteit is goed.

Uitstekend product dat onze ruimte helemaal af maakt!

Top aankoop. Zacht, kleurrijk tapijt. Past helemaal in ons interieur. Heel mooi patroon. Evenals, snelle verzending. Prima service!

Vloerkleed van Louis de Poortere besteld. Snel geleverd en een mooi kleed!

Goudaccenten vliegen eraf

Ik heb een prachtig vloerkleed gekocht, 200x290: 1 x Zwart vloerkleed met goud Bizou. Het ziet er werkelijk schitterend uit, maar mijn vermoeden dat de gouden randen de stofzuiger niet zouden overleven, klopte als een bus. Vanavond voor de 1e x gestofzuigd, op de laagste stand en alles met de hand, de stofzuigermond schuin op het kleed, en ja hoor! De eerste gouden "vlokken" liggen er al af! Ik wil dit kleed dus retourneren, zou er niet aan moeten denken hoe dit kleed er over een half jaar uit zou zien.... En dan nu retourneren op eigen kosten...... Benieuwd of ik de €15 tegoedbon krijg als ik een eerlijke mening geef!

Dag Lotte, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het vloerkleed gebreken vertoond, ons excuses hiervoor. Bij kameraankleden.nl kun je jouw aankoop binnen 30 dagen retourneren, hierbij zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wanneer een product gebreken vertoond zoals het vloerkleed dat jij hebt aangeschaft, dan betreft het garantie. Uiteraard wordt alles wat met garantie te maken heeft kosteloos opgelost. We hebben geprobeerd je te bereiken. We willen dit graag voor je oplossen! ^Tim

Niet zo tevreden met product

Ik vind de kwaliteit van het product matig maar ik was te laat met terugsturen dus nu zit ik ermee. Dat betekent niet dat ik niet tevreden ben over kameraankleden.nl hoor, want de verzending was snel en de communicatie prima. Het is alleen mijn eigen schuld dat ik het product niet tijdig retourneerde.

Beste Monique, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het product niet geheel voldoet aan je verwachting. Als je een e-mail met wat informatie hierover stuurt naar [email protected] zullen we kijken naar een passende oplossing.

100% tevreden

Helemaal naar wens

Super mooi kleed, snelle levering

Blij mee

Mooi vloerkleed

Mooie lamp, super blij mee!

Ik ben er heel blij mee! Snel geleverd ook en makkelijk op te hangen.

Slecht

Bijzettafel is zo scheef als de toren van Pisa. En instabiel.

Per-fect

Prima tafeltje, Prima service en dat voor een mooie prijs.

Kwaliteit geweldig

Goedemorgen, Recent 2 eettafel stoelen en een kleed mogen ontvangen van kameraankleden. Het is in 1 woord geweldig. De kwaliteit/prijs verhouding is ook erg goed. Ik raad het zeker aan! Met vriendelijke groet, Edo de Reuver

Netjes thuis bezorgd

Prachtig vloerkleed..helemaal top

Hoe kunnen jullie recensie vragen als item nog niet eens geleverd is

Betaalde Bestelling zou binnen 2 a 3 dagen bezorgd worden. (Vanwege Corona en Weersomstandigheden logisch dat het later wordt) Echter nu na 14 dagen nog steeds niet ontvangen. Maar wel vragen wat ik van de service vind?

Beste Anneke, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend dat de levering van het door jou bestelde vloerkleed langer dan gemiddeld is geweest. Gelukkig is het vloerkleed inmiddels geleverd, we wensen je veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team kameraankleden.nl

Mooi vloerkleed en kwaliteit

Staat mooi bij het interieur. Goede aankoop. klantenservice is zeer klantgericht.

Alles verliep goed en keurig. Alleen jammer dat t kleed n beetje bobbelig is. We hopen dat dit er nog uitgaat

Hele goede service

Online bijzettafeltjes besteld. Deze bleken helaas niet meer leverbaar. Kreeg een paar dagen later een mailtje dat zij deze tafeltjes nog ergens bij een winkel hadden gevonden. Deze werden alsnog keurig geleverd.

Snelle reactie op de mail.

Over kameraankleden.nl

kameraankleden.nl is dé leukste online interieurwinkel waar je de nieuwste en meest trendy woonartikelen kunt kopen. Wij hebben een enorme passie voor design-woonartikelen en van het online winkelen een echte beleving maken. Dagelijks werken wij dan ook hard om onze website, het productassortiment en de product presentatie te optimaliseren. Transparantie en betrouwbaarheid zijn factoren die bij ons hoog in het vaandel staan. Wij bewerkstelligen dit onder andere met onze realistische product fotografie, product omschrijvingen en onze heldere prijs- & leveringsvoorwaarden. Wij streven naar 100% tevredenheid.