Mooiste vloerkleed ooit!

Hele goede kwaliteit. Is het geld waard. Dit vloerkleed is echt zo mooi! Op de foto was deze vloerkleed al mooi maar in het echt is hij nog mooier!!!

Prachtig tapijt, de kids vinden het ook lekker zacht!

Top! Heel mooi en zacht tapijt! En super snelle levering.

Snelle service, zeer snel in huis en artikel bevalt erg goed

zie boven

geweldig!

snelle levering en helemaal volgens afgesproken

Aankoop goed verpakt ontvangen

Goede site, aankoop werd goed verpakt thuisbezorgd. Was een beetje bang dat er door het vervoer misschien beschadigingen zouden zitten. Maar nee. Dik tevreden.

Snelle service en levering.. mooie kwaliteit voor het geld

Mooi dat je eerst kunt kijken of het staat en achteraf mag betalen.

Mooie site en prima prijs

Mooi product

Mooie kleden en snelle levering

Goede foto’s op de site en duidelijke omschrijving. Fijn dat er ook zo snel geleverd kan worden met de optie alsnog het kleed retour te sturen als de kleur niet bevalt. Voor de slaapkamer van onze dochter een mooi unicorn kleed besteld. Fijn zachte kwaliteit en kleuren zoals op de foto. Ze is er heel blij mee!

Heerlijk en warm kleed die de inrichting compleet maakt.

Goede en snelle levering. De kleur correspondeert met de foto. Mooie dikke kwaliteit. Blijft ook als nieuw in het gebruik en met stofzuigen zo weer schoon. Pluist niet. Echt heel tevreden.

Het vloerkleed werd snel geleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Heel blij mee!

Bestelling voldeed aan de verwachting.

Afhandeling van de order snel en correct.

Van A tot Z verliep soepel. Kleed is supermooi en past perfect in onze slaapkamer. Ik zou Kameraankleden.nl dus zeker aanbevelen. Keep up the good work

Goede service, op tijd geleverd, juiste prijs/kwaliteit verhouding

Leuke betaalbare spullen. Artikelen werden netjes op tijd geleverd. Kwaliteit komt overeen die op de site te zien is.

Mooi vloerkleed, kleine opmerking

Ik kocht een mooi vloerkleed aan. Mijn zoontje is superblij. Echter hingen er wel allemaal lijmresten op het vloerkleed die ik zelf heb moeten verwijderen met een schaar. Anders trok ik het vloerkleed stuk..

Prettige site, erg tevreden met mijn aankoop.

Prettige site. Na bestelling geen betaalbevestiging ontvangen. Contact gehad met de klantenservice. Dit werd vervolgens direct netjes opgelost.

Prima levering en mooi product

Het is een mooi kleed.

Bedankt voor je positieve review, het vloerkleed staat erg leuk in je interieur!

Goede service, prachtig vloerkleed!

Toen het door ons bestelde patchwork vloerkleed Danesh blue een afwerkingsfoutje bleek te hebben was een mailtje voldoende om het kleed kosteloos om te ruilen voor een gaaf exemplaar. Onze kamer is met dit mooie vloerkleed helemaal af!

Bedankt voor je positieve review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service :-).

Over kameraankleden.nl

kameraankleden.nl is dé leukste online interieurwinkel waar je de nieuwste en meest trendy woonartikelen kunt kopen. Wij hebben een enorme passie voor design-woonartikelen en van het online winkelen een echte beleving maken. Dagelijks werken wij dan ook hard om onze website, het productassortiment en de product presentatie te optimaliseren. Transparantie en betrouwbaarheid zijn factoren die bij ons hoog in het vaandel staan. Wij bewerkstelligen dit onder andere met onze realistische product fotografie, product omschrijvingen en onze heldere prijs- & leveringsvoorwaarden. Wij streven naar 100% tevredenheid.