Goede informatie, klantvriendelijk en snelle levering

Goede informatie, klantvriendelijk en snelle levering

Super kwaliteit kleed!

Het witte kleed dat ik heb gekocht is van hele goede kwaliteit. Hij is lekker zacht, mooi van kleur, geeft vanwege de grove haartjes mooi textuur aan de ruimte en voelt heel erg prettig aan als we uit ons bed stappen. Echt een aanrader!

Super mooi kleed voor thuiswerkplek!

Ik ben heel erg blij met het kleed voor mijn nieuwe thuiswerkplek. Het is heel zacht aan mijn voeten, de kleuren zijn mooi en het geeft mijn kantoor een warme uitstraling. Ook snel geleverd!

Onbekend

Het kleed is nog steeds niet bezorgd!!!!!!!!

Beste Theo, Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend dat de levertijd van het door jou bestelde vloerkleed is opgelopen tot een kleine twee weken. Gelukkig is het vloerkleed inmiddels geleverd. We wensen je nogmaals veel plezier van je aankoop. Team kameraankleden.nl

Top webshop

2 keer een ontzettend mooi vloerkleed besteld. Heel erg blij mee. Mooie kwaliteit, snelle levering. Zou er zo weer bestellen!

Bestelling gedaan onder advies van onze styliste. Goed op tijd geleverd. En mooi kleed

Prachtige lamp

De lamp was ook echt zo mooi als op de site

Mooi kleed en prima service

Mail werd snel en duidelijk beantwoord. Mooi kleed. Ligt nog niet lang genoeg om iets over de duurzaamheid te zeggen. Foto’s gaven een goed beeld van de werkelijkheid.

Ben er blij mee!

Ik heb ontvangen wat ik wilde hebben en ik ben er blij mee. Het is al even geleden dat ik alles heb ontvangen. Wat ik mij herinner was het alleen niet duidelijk wanneer het item bezorgd zou worden, dus onverwachts stond er iemand aan de deur.

Snel geleverd!

Leuk kleed!

Goede service en kwaliteit en mooi assortiment

Zeer professioneel bedrijf, reageert snel op vragen, retouren gaan perfect, goed assortiment en de kleden zijn van goede kwaliteit. Veel vloerkleden gezien maar dit bedrijf heeft alles.

Kwalitatief goed & mooi vloerkleed, lekker snel in huis

Zie hierboven & foto

Mooiste vloerkleed ooit!

Hele goede kwaliteit. Is het geld waard. Dit vloerkleed is echt zo mooi! Op de foto was deze vloerkleed al mooi maar in het echt is hij nog mooier!!!

Prachtig tapijt, de kids vinden het ook lekker zacht!

Top! Heel mooi en zacht tapijt! En super snelle levering.

Snelle service, zeer snel in huis en artikel bevalt erg goed

zie boven

geweldig!

snelle levering en helemaal volgens afgesproken

Aankoop goed verpakt ontvangen

Goede site, aankoop werd goed verpakt thuisbezorgd. Was een beetje bang dat er door het vervoer misschien beschadigingen zouden zitten. Maar nee. Dik tevreden.

Snelle service en levering.. mooie kwaliteit voor het geld

Mooi dat je eerst kunt kijken of het staat en achteraf mag betalen.

Mooie site en prima prijs

Mooi product

Mooie kleden en snelle levering

Goede foto’s op de site en duidelijke omschrijving. Fijn dat er ook zo snel geleverd kan worden met de optie alsnog het kleed retour te sturen als de kleur niet bevalt. Voor de slaapkamer van onze dochter een mooi unicorn kleed besteld. Fijn zachte kwaliteit en kleuren zoals op de foto. Ze is er heel blij mee!

Heerlijk en warm kleed die de inrichting compleet maakt.

Goede en snelle levering. De kleur correspondeert met de foto. Mooie dikke kwaliteit. Blijft ook als nieuw in het gebruik en met stofzuigen zo weer schoon. Pluist niet. Echt heel tevreden.

Het vloerkleed werd snel geleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Heel blij mee!

Bestelling voldeed aan de verwachting.

Afhandeling van de order snel en correct.

Van A tot Z verliep soepel. Kleed is supermooi en past perfect in onze slaapkamer. Ik zou Kameraankleden.nl dus zeker aanbevelen. Keep up the good work

Goede service, op tijd geleverd, juiste prijs/kwaliteit verhouding

Leuke betaalbare spullen. Artikelen werden netjes op tijd geleverd. Kwaliteit komt overeen die op de site te zien is.

Over kameraankleden.nl

kameraankleden.nl is dé leukste online interieurwinkel waar je de nieuwste en meest trendy woonartikelen kunt kopen. Wij hebben een enorme passie voor design-woonartikelen en van het online winkelen een echte beleving maken. Dagelijks werken wij dan ook hard om onze website, het productassortiment en de product presentatie te optimaliseren. Transparantie en betrouwbaarheid zijn factoren die bij ons hoog in het vaandel staan. Wij bewerkstelligen dit onder andere met onze realistische product fotografie, product omschrijvingen en onze heldere prijs- & leveringsvoorwaarden. Wij streven naar 100% tevredenheid.