Mooi vloerkleed, kleine opmerking

Ik kocht een mooi vloerkleed aan. Mijn zoontje is superblij. Echter hingen er wel allemaal lijmresten op het vloerkleed die ik zelf heb moeten verwijderen met een schaar. Anders trok ik het vloerkleed stuk..

Prettige site, erg tevreden met mijn aankoop.

Prettige site. Na bestelling geen betaalbevestiging ontvangen. Contact gehad met de klantenservice. Dit werd vervolgens direct netjes opgelost.

Prima levering en mooi product

Het is een mooi kleed.

Bedankt voor je positieve review, het vloerkleed staat erg leuk in je interieur!

Goede service, prachtig vloerkleed!

Toen het door ons bestelde patchwork vloerkleed Danesh blue een afwerkingsfoutje bleek te hebben was een mailtje voldoende om het kleed kosteloos om te ruilen voor een gaaf exemplaar. Onze kamer is met dit mooie vloerkleed helemaal af!

Bedankt voor je positieve review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service :-).

Ruisvoorn 54 4007NH Tiel

Over kameraankleden.nl

kameraankleden.nl is dé leukste online interieurwinkel waar je de nieuwste en meest trendy woonartikelen kunt kopen. Wij hebben een enorme passie voor design-woonartikelen en van het online winkelen een echte beleving maken. Dagelijks werken wij dan ook hard om onze website, het productassortiment en de product presentatie te optimaliseren. Transparantie en betrouwbaarheid zijn factoren die bij ons hoog in het vaandel staan. Wij bewerkstelligen dit onder andere met onze realistische product fotografie, product omschrijvingen en onze heldere prijs- & leveringsvoorwaarden. Wij streven naar 100% tevredenheid.