Laura

Na het opgegeven van de vakantie wensen krijg je een verrassend passend aanbod. Eigenlijk de dame van het reisbureau om de hoek, maar dan online. Erg handig.

Heb geen ervaring met jullie allen met House of Britain

Ik ervaar jullie allen maar als doorgeefluik. Het heeft gewerkt maar zie niet zozeer t nut van Via

Iets meer advies en bedenktijd was welkom geweest.

Het wordt vast een mooie reis, maar ik voelde mij, mede door het herhaaldelijke en vele contact, een beetje gedwongen om snel een beslissing te nemen. Aangezien wij zelden op vakantie gaan, heb ik mij daardoor laten beïnvloeden. Ik zie nu dingen die ik eigenlijk anders zou willen, maar ja... dat gaat dan weer geld kosten om te laten veranderen. Het wordt een (te?) luxe reis, nog even doorsparen en dan gewoon ervan genieten.

Voor herhaling vatbaar!

Voor ons was het een eerste ervaring met Via Ella en ook gelijk een goede ervaring. Vlotte reactie, er werd goed naar ons geluisterd en werden doorverwezen naar een tour operator die goed bij ons past! Ga zo door!!! Vriendelijke groet,

Via het formulier op de website konden we heel snel onze wensen aangeven

Via Ella heeft ons na het insturen van het formulier snel nog wat aanvullende vragen gesteld om een zo goed mogelijke optie te kunnen geven op onze wensen. Inmiddels is de rondreis Schotland geboekt en kijken we uit naar het vertrek. Dank Villa Ella! Tot de volgende keer 👌🏻

Een hele goede tip gekregen waar we onze reis naar Andalusië konden boeken.

goed verzorgde reis

Wij zijn goed geholpen met het samenstellen en het boeken van de reis. Er werd rekening gehouden met onze wensen qua vervoer, verblijf en uitstapjes

Top alles geregeld

Geen zorgen van alles uitzoeken, alles was duidelijk via house of britain.

Super, persoonlijk alles binnen een week geregeld

Zoals elk jaar waren we ook dit jaar weer op zoek naar de leuke kleine mooie plekjes op de wereld om onze vakantie door te brengen. Omdat we dit jaar een aantal landen willen bezoeken waren we al een aantal avonden aan het zoeken op internet. Toevallig kwam ik bij Via Ella terecht. Wat een geweldig bedrijf, begrijpen direct wat je bedoeld, persoonlijk contact en zij kennen de bijzondere plekjes waar wij naar op zoek waren. Binnen een week alles geregeld en geboekt. Fantastisch!! Superbedankt!! en tot volgend jaar voor onze volgende bestemming.

Mooi reisaanbod

Snelle reactie en een op onze wennsen afgestemd reisvoorstel gekregen. Goede keuze wat betreft de verblijfsaccomodaties

Snel antwoord en een mooie aanbieding.

Duidelijke opgesplitste offerte. Goed en snel antwoord.

Zeer prettig

Vriendelijk en behulpzaam

Goede snelle service voor een prima prijs

Hopelijk wordt onze reis deze zomer ook zo.

Zeer klangerichte en snelle behandeling

Snelle en zeer klantgerichte behandeling. Bespaart je heel wat zoekwerk. Vaak heen en weer mailen met aanvullende en/of veranderende wens, geen probleem. Zeer content met het eindresultaat

Via Ella neemt het initiatief op een goede manier. Niet opdringerig en snel inspelen op de verlangens van de klant.

Prettig contact en nette aanbieding

Via de site een aanvraag gedaan. Namen telefonisch contact met mij op om het geheel duidelijk te krijgen. Prima actie (niet gokken maar even bellen) Aanbieding ontvangen via House Of Britain. Ook deze zag er verzorgt uit.

Snel geholpen precies het geboden als gevraagd

Duidelijk Snel Goed overzicht

Prettig kontakt.

Er is goed geluisterd naar onze wensen.

Zeer snelle, correcte en passende service....

Ik heb contact gehad met medewerkers die meteen hebben begrepen waarnaar we zochten en ons door hebben verwezen naar de juiste personen...We zijn nu al zeer tevreden...kan niet wachten tot de reis begint...maar dat duurt helaas nog even

Behulpzaam, vriendelijk en snelle reactie

Er wordt goed doorgevraagd naar je wensen, waardoor een passend voorstel kan worden gemaakt.

Snelle reactie en vragen gericht wat je wil.

Door goed door te vragen hebben zij ons in verbinding gebracht met House of Britain. Dit is voor ons de hoede match met wat wij willen. Op maat rondreis naar zuid Engeland/ Cornwall. Mooie locaties zijn uitgezocht. Meer dan tevreden!

Vriendelijk, vasthoudend, bereid om dingen die zijn blijven liggen op te pakken en erg open in de communicatie.

Pluspunten

zeer goed geholpen en snel

geen verbeterpunten

Pluspunten

Het zijn mensen, het is geen database of ander software programma dat met je antwoorden aan de slag gaat. Via Ella vraagt door om je reis echt op je af te stemmen. Ze nemen de tijd om nogmaals na te vragen en zetten de aanvraag dan door naar precies dat reisbureau dat hierin gespecialiseerd is. Geweldig!

Pluspunten

Villa Ella heeft op mijn wens naar het zuiden van Amerika naar New Orleans en omgeving na een tijdje mij drie reizen toe gestuurd . Terwijl U niet eens de vliegreizen heeft !! Vind dit geweldig ook omdat ik alleen reis dat ik van U daar vanaf New York en die met busreizen naar het zuiden toe gestuurd kreeg. Geweldige service en ik hoefde me niet meer me op die reis concentreren..Ik zag nu door de bomen het bos weer!!!!!!!! Er waren weinig groeps reizen er naar toe en ik moest dan wel een auto huren om dan me te verplaatsen naar de andere steden of per camper. En daar heb ik geen behoefte aan ook omdat ik alleen reis dan moet rijden.En dit van U kwam mij heel goed uit. Ik heb daarna ook nog een erg positieve mail naar U toe gestuurd.....Nog heel hartelijk bedankt voor de moeite en U zal bekijken of U ook reizen naar deze bestemming kunt organiseren. Het gaat mij om de muziek blues soul,country jazz en rock en roll ets die daar is ontstaan door de slaven en later ook door de blanke zangers. Elvis en noem maar op. Omdat ik al i 67 jaar ben en in de herfst van mijn leven ben wil ik graag deze wens laten uitkomen. Ik zing ook zelf in eennkoor en dat maakt mij vrolijk en blij en en al die muziek ook die uit het zuiden van Amerika komt. Ben van plan om volgend jaar in juni mijn droom te verwezenlijken. Ben nog aan het sparen want reizen alleen moet je altijd meer betalen dan anderen. Dat weet ik maar ik reis veel alleen. Ik voel me dan wat gediscrimineerd,..