Snel geleverd met extra tandenbostel en schoonmaakbakje. Top

Ik bestel al jaren bij Beugelreiniging.nl. De prijs is goed en de leveringen zeer snel.

Gewoon goed

Niet supersnel geleverd maar wel goed op te volgen,ik ben tevreden

Goed product en snel geleverd

Prima product voor een redelijke prijs. Maakt mijn beugel weer fris en schoon.

Bestellen ging makkelijk en het product was snel geleverd.

Goede aanbiedingen. Bestelling was zo gedaan. Product was snel geleverd. Er zat zelfs een presentje bij!

Handig en overzichtelijk

De goedkoopste!

Super tevreden

Ik geef nooit een 10 , maar ik ben heel tevreden van de levering , de beugelreiniger tabletten …

Prima spul

Het wordt lekker schoon en fris

Ging redelijk snel ga zo door

Eerste bestelling

Besteld en gekregen. Goed toch.

uitstekend

Prima product. Snelle levering door Beugelreiniging.

Prima prijs en levering.

Prima levering. Ga zeker nog een bestelling plaatsen.

Super service. Een fout hersteld!

Nadat de vorige levering wel was uitgeleverd vanuit Begelreiniger.nl naar mij thuis, maar bij mij nooit is aangekomen, nam ik contact met ze op. Timo Snijders heeft met mij de retourbetaling geregeld en ik plaatste opnieuw de bestelling. Ondanks dat de eerste verzending helaas nog niet terecht is, hebben we beiden gewerkt aan een fijne oplossing voor beide partijen. Timo, bedankt!!

Netjes geholpen en snel geleverd

Op de website stond nog een aanbieding, maar de link bracht mij naar een niet bestaande pagina. Bij navraag kreeg ik snel antwoord en de aanbieding zou verwijderd worden. De bestelling is vlot geleverd met nette track en trace.

Prima website, snel alles ingevuld, betaald en na 2 dagen geleverd. Prima

De Retainer Brite tabletten reinigen mijn MRA uitstekend.

Bestelling is eenvoudig en verzending correct en vlug.

Prijzig

Vlotte levering maar wel een beetje duur

Snel en goedkoopste!

Ik heb tabletten besteld voor mijn slaap apneu beugel. De tabs kostte veel meer bij bol.com dan bij deze website. Het was snel besteld en snel afgeleverd bij mij thuis, ook met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, altijd fijn als ze milieubewust zijn! Ik zou hier weer bestellen.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, scherpe prijs

Volgende werkdag geleverd. De scherpste prijs de aanbieders.

Fijne site om te bestellen

Wekt wel maar wel erg duur

Kan ik ook een halve tablet gebruiken

Super snelle levering

Binnen de 24u stond mijn bestellen aan mijn voordeur! Top, heel tevreden!

Prima webshop

Overzichtelijke website, goede en duidelijke productinformatie, scherpe prijzen en snelle afwikkeling bestelling.

Bestellen ging eenvoudig. Na twee dagen in huis.

Snel en adekwaat

Prima, besteld en snel ontvangen. En de houdbaarheidstermijn is ruim 2 jaar, dus dat is ook zoals ik hoopte.