Prima en snelle service

Prima en snelle service

Geen directe bestelbevestiging

Na het bestellen en betalen kreeg ik na een paar dagen pas de bestelbevestiging. Dat vind ik niet zo prettig, omdat je met online bestellen ook wel eens vreemde praktijken hoor. En dit was ook bij jullie pas mijn eerste keer, dus had ook nog geen ervaring met jullie. Maar verder was ik best tevreden.

Heb nog maar weinig ervaring gezien het korte gebruik er van. In de kliniek werd ons aanbevolen om dagelijks gebruik te maken met schuim reiniger, Corega Mouse Frish Claes, en wekelijks de tabletten Som tabs te gebruiken . Wij zijn tevreden hierover.

Makkelijke te bestellen, prima afhandeling !

Mijn ervaring is simpel en prettig; makkelijk te bestellen en de afhandeling gebeurd snel op een correcte wijze waarbij men tussentijds kan bekijken wat de status is van de levering.

Réception dans les délais

J'ai commandé facilement les produits souhaités. Ils ont été livrés dans les délais prévus.

snel en goed

Alles makkelijk te vinden en snel geleverd.

Perfect, snel en goedkoop.

Tevens handige actie kado’s gekregen met Black Friday 😁

Beugelreiniging ok, Post.nl levering onvoldoende

Bestelling bij Beugelreiniging is uitstekend, levering Post.nl slecht. Bestelling wel gekregen maar niet in de tijdvakken die P{ost.nl had opgegeven. Heb helaas een afspraak moeten afzeggen

Besteld en op afgesproken tijd geleverd.

Bestelling verliep goed

Doet wat het doen moet.

Nee

Misleidend

Som Tabs gegoogeld. Prijs voor 120 tabletten bij beugelreiniging.nl was €59,00. Op geklikt. Blijkt de prijs ineens €62,00 te zijn....! 😳 Toch maar besteld, heb ze nodig. Zeer snelle levering! 👍🏼

Zeer goed en snel

Prima webshop snelle levering

Goede service en makkelijk te bestellen

Ene dag besteld twee dagen later netjes verpakt bezorgd.

Snel leverbaar

Ik heb een goede ervaring, ze zijn best wel goedkoop vergeleken met andere, en ze leveren snel.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

gemakkelijk en snel geleverd

zeer tevreden

Veel te duur

Compleet geen verhouding tussen prijs en kwaliteit. Hopelijk komen er snel alternatieven op de markt

Goed middel

Het werkt prima

Snelle levering Een goed product.

Snelle levering en goed product

Prima, helpt...

paar op proef eerst geprobeerd, maar helemaal op de website gezocht hoe ik aan nog wat van die SomTabs kon komen