Cijfer 10: Uitstekend

Cijfer 10: Uitstekend

Snelle afhandeling van de order, de bezorging door DHL was waardeloos!

Pakket is bij het bezorgen letterlijk over het tuinhek (toch twee meter hoog) de tuin ingegooid. Niet eens de moeite genomen om de voordeur te vinden! Bah!!

Beste, Het is spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Helaas zijn wij niet in staat om de bestellingen zelf af te leveren. Voor de levering zijn wij afhankelijk van derden zoals PostNL en DHL. Wij vinden het zeer spijtig dat DHL niet dezelfde hoge service en verantwoordelijkheid neemt als wij. Spijtig genoeg heeft u geen contact met ons opgezocht om het probleem te melden. U had de bestelling kunnen retourneren en nieuwe bestelling kunnen ontvangen. Vriendelijke groet, Beugelreiniging.nl

Eenvoudig bestellen via website en snelle levering

Eenvoudig bestellen via website en snelle levering

Geen problemen

makkelijk te bestellen, snelle service. prettig als je doorkrijgt wanneer de bezorging plaatsvindt.

Fijne, snelle communicatie

Product zou vlot geleverd worden, maar er bleek een aanleveringsprobleem. Via mail netjes op de hoogte gehouden van het probleem en mijn opties (afwachten of geld terug). Vlak daarna kwam het product alsnog binnen, waarna ik hem een dag later ook al in huis had. Product gaf enige problemen met betrekking tot passen. Contact gezocht, zoals altijd vlot antwoord. Er werd meegezocht naar een oplossing, maar retourneren was ook geen probleem. Uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Vooral erg blij met de vlotte communicatie elke keer!

geweldig tevreden

Ik ben er zeer tevreden over

Nvt

Een bedrijf dat (in een andere verpakking) meer product levert om de levertijd waar te maken!

Snelle service binnen 1 dag bezorgd!

Al vaker besteld, duidelijke website!

Mijn ervaring is prima , alleen mist ik een telefoon nummer van de firma

Is prima gegaan ,alleen mist ik contact via een telefoon nummer

Heldere en correcte levering

Reeds enkele keren bij Beugelreiniging.nl besteld; altijd correct en helder qua bestellen en afleveren !

Goede producten tegen aantrekkelijke prijs.

Vast adres voor aanschaf van beugelreinging.

Vlot en snel

Vlotte en snelle levering met een leuk extraatje in de verpakking en documentje met wat tips. Top!

Perfect geregeld

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd.

Aanrader, producten snel en correct geleverd

Aanrader, producten snel en correct geleverd

Snel, acuraat met een extra presentje

Wederom zeer tevreden over de levering van de producten! Fijne site met goede producten!

Super makkelijk bestellen en snel in huis

Heel makkelijk te bestellen en snel in huis

Werkt goed, de beugel voelt weer fris aan

Makkelijk en snel en ook nog een fris gevoel Ik vind ze in verhouding met tabletten voor een kunstgebit wel aan de prijzige kant en gebruik ze daardoor ook niet iedere dag. Andere dagen reinigt ik ze op een andere manier

Makkelijk bestellen en vlug in huis

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen dus prima service.

goede resultaten

Heel tevreden

Positieve ervaringen met een perfecte opvolging.