zeer slecht

Kreeg bericht dat het op 30 juli vóór 15.00 uur bezorgd zou worden. Het is nu 31 juli en nog niets vernomen !! Betaling heeft al dagen eerder plaatsgevonden.

Goede duidelijke website en snelle levering.

Goed.

Snel, zakelijk en eerlijk

Vriendelijk. Helder Eerlijk Duidelijk Kortom het werkte goed het contact

Vlot kunnen bestellen, snel geleverd.

Vlotte bestelling en levering.

Snelle bezorging

X

X

Prima tabletten, jammer van de verpakking

Keurig op tijd geleverd, en het product precies zoals ik besteld had. Het enige dat jammer is, is dat de verpakking veranderd is. Voorheen zaten de tabletten Per 30 in een doosje, en dat paste perfect in mijn badkamerkastje. De hele grote doos van nu kan ik nergens kwijt. Gelukkig had ik nog een oud doosje, en hevel ik nu 1x per maand tabletten over.

Werkt prima

Reinigd uitstekend

Goed product

Mijn product was geleverd bij de buren wat ik niet wist. Heb toen jullie een mail gestuurd omdat het geleverd was maar ik niks had. Nooit een antwoord ontvangen helaas. Uren later bracht de buurman het pakket. Jullie hadden kunnen informeren bij DHL voor de klant

Makkelijk simpel snel

Makkelijk en snel te bestellen. Ga ik vaker zo doen.

prima ervaring. makkelijke website en snelle levering

Zoals gemeld snelle levering en overzichtelijke website

Ziet er mooi uit en werkt prima

Ziet er mooi uit en werkt prima

Zoals altijd snelle en acurate levering

Heb al regelmatig bij Beugelreiniging besteld. Altijd prima verpakt en keurig verzorgd afgeleverd binnen redelijke termijn (2 of drie dagen na bestelling)

Cijfer 10: Uitstekend

Cijfer 10: Uitstekend

Snelle afhandeling van de order, de bezorging door DHL was waardeloos!

Pakket is bij het bezorgen letterlijk over het tuinhek (toch twee meter hoog) de tuin ingegooid. Niet eens de moeite genomen om de voordeur te vinden! Bah!!

Beste, Het is spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Helaas zijn wij niet in staat om de bestellingen zelf af te leveren. Voor de levering zijn wij afhankelijk van derden zoals PostNL en DHL. Wij vinden het zeer spijtig dat DHL niet dezelfde hoge service en verantwoordelijkheid neemt als wij. Spijtig genoeg heeft u geen contact met ons opgezocht om het probleem te melden. U had de bestelling kunnen retourneren en nieuwe bestelling kunnen ontvangen. Vriendelijke groet, Beugelreiniging.nl

Eenvoudig bestellen via website en snelle levering

Eenvoudig bestellen via website en snelle levering

Geen problemen

makkelijk te bestellen, snelle service. prettig als je doorkrijgt wanneer de bezorging plaatsvindt.

Fijne, snelle communicatie

Product zou vlot geleverd worden, maar er bleek een aanleveringsprobleem. Via mail netjes op de hoogte gehouden van het probleem en mijn opties (afwachten of geld terug). Vlak daarna kwam het product alsnog binnen, waarna ik hem een dag later ook al in huis had. Product gaf enige problemen met betrekking tot passen. Contact gezocht, zoals altijd vlot antwoord. Er werd meegezocht naar een oplossing, maar retourneren was ook geen probleem. Uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Vooral erg blij met de vlotte communicatie elke keer!

geweldig tevreden

Ik ben er zeer tevreden over

Nvt

Een bedrijf dat (in een andere verpakking) meer product levert om de levertijd waar te maken!

Snelle service binnen 1 dag bezorgd!

Al vaker besteld, duidelijke website!

Mijn ervaring is prima , alleen mist ik een telefoon nummer van de firma

Is prima gegaan ,alleen mist ik contact via een telefoon nummer